Specification, design and implementation of a video game for musical language learning
Cueva Moreno, Joan
Ponsa Mussarra, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Additional title: Especificació, disseny i implementació d'un joc per l'aprenentatge del llenguatge musical
Additional title: Especificación, diseño e implementación de un videojuego para el aprendizaje del lenguaje musical
Date: 2020
Abstract: In our country, teaching music to children is mainly conducted outside the compulsory teaching hours. In order to improve their abilities and increase their knowledge of musical language, the learner must be persistent and train. This project aims to create a video game, from its specification to design and implementation, to help students of a real music school in their process of learning some aspects of the musical language, such as rhythm or scale. With this video game, we want to increase the time invested by students in learning music, engaging them in learning by giving them a fun tool to work with.
Abstract: Al nostre país, l'ensenyament de música als nens i nenes es realitza principalment fora de l'horari lectiu. Per tal de millorar les seves habilitats i incrementar els seus coneixements sobre llenguatge musical, l'estudiant ha de ser perseverant i entrenar regularment. Aquest projecte proposa crear un videojoc, des de la seva especificació fins al disseny i la implementació, per ajudar els estudiants d'una escola de música real en el seu procés d'aprenentatge d'alguns aspectes del llenguatge musical, com ara el ritme o l'escala. Amb aquest videojoc, volem incrementar el temps que els estudiants inverteixen en l'aprenentatge musical, involucrant-los en l'aprenentatge donant-los una eina entretinguda amb què treballar.
Abstract: En nuestro país, la enseñanza de música a los niños y las niñas se realiza principalmente fuera del horario lectivo. Para mejorar sus habilidades e incrementar sus conocimientos sobre lenguaje musical, el estudiante tiene que ser perseverante y entrenar regularmente. Este proyecto propone crear un videojuego, desde su especificación hasta el diseño y la implementación, para ayudar a los estudiantes de una escuela de música real en su proceso de aprendizaje de algunos aspectos del lenguaje musical, como el ritmo o la escala. Con este videojuego, queremos incrementar el tiempo que los estudiantes invierten en el aprendizaje musical, involucrándolos en el aprendizaje dándoles una herramienta entretenida con la que trabajar.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Anglès
Studies: Grau en Enginyeria Informàtica [2502441]
Study plan: Enginyeria Informàtica [958]
Document: Treball final de grau ; Text
Subject area: Menció Enginyeria del Software
Subject: Música ; Ritme ; Escala ; Videojoc ; Rhythm game ; Joc rítmic ; Especificació ; Disseny ; Implementació ; Unity ; Telèfon intel·ligent ; Ritmo ; Videojuego ; Ryhthm game ; Juego de ritmo ; Especificación ; Diseño ; Implementación ; Teléfono inteligente ; Music ; Rhythm ; Scale ; Video game ; Specification ; Design ; Implementation ; Smartphone



12 p, 1.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Bachelor's degree final project > School of Engineering. TFG

 Record created 2020-07-06, last modified 2023-07-22



   Favorit i Compartir