The Process of Video Game Localization : Issues and Types
Girona Salmerón, Alex
Fernández-Montraveta, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2018
Descripció: 30 pag.
Resum: One key factor to for video game companies to achieve high revenue is localization, as a game that offers multiple languages has the possibility to reach a higher number of people, thus producing higher revenue. Video game localization, however, has unique features that differentiate it from the localization of other media. In this paper, then, I will present the issues that video game localization exhibits, explore the different types of localization, and delve into the steps of the process that takes place when localizing a game.
Resum: Un factor clave para que las compañías productoras de videojuegos obtengan beneficios de sus productos es la localización, ya que un videojuego que ofrece múltiples idiomas puede sacarse a la venta en más mercados, aumentandp así los beneficios. Sin embargo, la localización de videojuegos tiene ciertas características únicas que la diferencian de la localización de otros medios. En este trabajo, pues, presentaré los problemas que exhibe la localización de videojuegos, exploraré los diferentes tipos de localización, y detallaré los pasos a seguir en el proceso de localización.
Resum: Un factor clau per a que les companyies productores de videojocs obtinguin beneficis dels seus productes és la localització, ja que un videojoc que ofereix múltiples idiomes pot ser venut a més mercats, augmentant així els beneficis. No obstant això, la localització de videojocs té certes característiques úniques que la diferencien de la localització d'altres mitjans. En aquest treball, així doncs, presentaré els problemes que exhibeix la localització de videojocs, exploraré els diferents tipus de localització, i detallaré les passes a seguir en el procés de localització.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan aquestes es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l'obra original i es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Video games ; Localization ; Translation ; Commentary ; Games industry ; Videojuegos ; Localización ; Traducción ; Comentario ; Indústria de los videojuegos ; Videojocs ; Localització ; Traducció ; Comentari ; Indústria dels videojocs



30 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2018-09-28, darrera modificació el 2022-10-22



   Favorit i Compartir