Títol variant: |
Rhythm in graphic advertising |
Títol variant: |
Ritmo en la Publicidad gràfica |
Data: |
2025 |
Resum: |
El text proposa l'estudi de la variable ritme en els missatges gràfics publicitaris. Es diserta sobre el ritme i un cop explicada des de diferents àmbits i/o diferents autors, es planteja l'estudi com a variable crítica per l'estudi de variables dependents com poden ser l'agradabilitat del missatge, la intenció de compra o altres possibles variables dels anuncis gràfics publicitaris. Es descriuen els valors de la variable ritme (simple, compost, constant o lliure) i es planteja el seu estudi des d'una perspectiva quantitativa i experimental. Per fer-ho es plantegen, de menera especulativa, les hipòtesis d'estudi. |
Resum: |
The text proposes the study of the rhythm variable in advertising graphic messages. The rhythm is discussed and once it has been explained in different areas and/or different authors, the study is considered as a critical variable for the study of dependent variables such as the pleasantness of the message, the purchase intention or other possible variables of graphic advertisements. The values of the rhythm variable (simple, compound, constant or free) are described and its study is considered from a quantitative and experimental perspective. To do this, the study hypotheses are raised in a speculative way. |
Resum: |
El texto propone el estudio de la variable ritmo en los mensajes gráficos publicitarios. Se diserta sobre el ritmo y una vez explicada desde diferentes ámbitos y/o diferentes autores, se plantea el estudio como variable crítica por el estudio de variables dependientes como pueden ser la agradabilidad del mensaje, la intención de compra u otras posibles variables de los anuncios gráficos publicitarios. Se describen los valores de la variable ritmo (simple, compuesto, constando o libre) y se plantea su estudio desde una perspectiva cuantitativa y experimental. Para hacerlo se plantean, de manera especulativa, las hipótesis de estudio. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
Llengua: |
Català |
Document: |
Article ; recerca ; Versió publicada |
Matèria: |
Rhythm ;
Advertising ;
Creativity ;
Measure ;
Communication ;
Ritmo ;
Publicidad ;
Creatividad ;
Medición ;
Comunicación ;
Ritme ;
Publicitat ;
Creativitat ;
Mesurament ;
Comunicació |
Publicat a: |
Questiones publicitarias, Vol. 8 Núm. 35 (2025) , p. 29-36 (Ensayos) , ISSN 1988-8732 |