Google Scholar: cites
Ritme en la Publicitat gràfica
Tena Parera, Daniel (Universitat Europea (Andorra))

Títol variant: Rhythm in graphic advertising
Títol variant: Ritmo en la Publicidad gràfica
Data: 2025
Resum: El text proposa l'estudi de la variable ritme en els missatges gràfics publicitaris. Es diserta sobre el ritme i un cop explicada des de diferents àmbits i/o diferents autors, es planteja l'estudi com a variable crítica per l'estudi de variables dependents com poden ser l'agradabilitat del missatge, la intenció de compra o altres possibles variables dels anuncis gràfics publicitaris. Es descriuen els valors de la variable ritme (simple, compost, constant o lliure) i es planteja el seu estudi des d'una perspectiva quantitativa i experimental. Per fer-ho es plantegen, de menera especulativa, les hipòtesis d'estudi.
Resum: The text proposes the study of the rhythm variable in advertising graphic messages. The rhythm is discussed and once it has been explained in different areas and/or different authors, the study is considered as a critical variable for the study of dependent variables such as the pleasantness of the message, the purchase intention or other possible variables of graphic advertisements. The values ​​of the rhythm variable (simple, compound, constant or free) are described and its study is considered from a quantitative and experimental perspective. To do this, the study hypotheses are raised in a speculative way.
Resum: El texto propone el estudio de la variable ritmo en los mensajes gráficos publicitarios. Se diserta sobre el ritmo y una vez explicada desde diferentes ámbitos y/o diferentes autores, se plantea el estudio como variable crítica por el estudio de variables dependientes como pueden ser la agradabilidad del mensaje, la intención de compra u otras posibles variables de los anuncios gráficos publicitarios. Se describen los valores de la variable ritmo (simple, compuesto, constando o libre) y se plantea su estudio desde una perspectiva cuantitativa y experimental. Para hacerlo se plantean, de manera especulativa, las hipótesis de estudio.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Rhythm ; Advertising ; Creativity ; Measure ; Communication ; Ritmo ; Publicidad ; Creatividad ; Medición ; Comunicación ; Ritme ; Publicitat ; Creativitat ; Mesurament ; Comunicació
Publicat a: Questiones publicitarias, Vol. 8 Núm. 35 (2025) , p. 29-36 (Ensayos) , ISSN 1988-8732

Adreça original: https://questionespublicitarias.es/article/view/v8-n35-tena
DOI: 10.5565/rev/qp.408


8 p, 469.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Questiones Publicitarias
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2025-01-26, darrera modificació el 2025-02-06



   Favorit i Compartir