Research literature

Research literature 37 records found  beginprevious28 - 37  jump to record: Search took 0.01 seconds. 
28.
61 p, 1.3 MB Interpretación simultánea : el camino hacia la profesionalización / Domínguez Hernando, Elena ; Stampa García-Ormaechea, Maria Guiomar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este TFG se inicia en el estudio académico de la interpretación de conferencias, concretamente en la modalidad de simultánea. Para ello, se empieza siguiendo el recorrido de las investigaciones que se han realizado al respecto a lo largo del siglo XX y se analizan las competencias que deben estar presentes en el perfil de un intérprete. [...]
Aquest TFG s'inicia en l'estudi acadèmic de la interpretació de conferències, concretament en la modalitat de simultània. Amb aquest motiu, es comença seguint el recorregut de les investigacions que s'han realitzat al respecte al llarg del segle XX i s'analitzen les competències que han d'estar presents al perfil d'un intèrpret. [...]
This End of Degree Paper intends to do an academic study about conference interpretation, specifically about simultaneous interpretation. For this purpose, it starts following the path of several investigations carried out during the 20th century. [...]

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
29.
17 p, 822.3 KB Anàlisi de diferents mètodes i processos pel disseny de seqüències didàctiques competencials / Guirado Salvans, Daniel ; Morodo, Andy, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Vivim en una societat de canvis constants que fa necessària una actualització contínua de la manera d'ensenyar i aprendre. Els conceptes de competència i ensenyament competencial prenen cada vegada més importància en qualsevol procés educatiu. [...]
We live in a society of constant changes makes it necessary to constantly update the way of teaching and learning. The concepts of competence and competence education are becoming increasingly important in any educational process. [...]

2015
Grau en Educació Primària [896]  
30.
32 p, 817.6 KB Qué són les competències? / Martínez, Maite ; Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Sabaté Diaz, Sarai ; Marzo, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Material de treball del curs dirigit al professorat de la UAB. Organitzat dins del Pla de Formació del professorat, per la Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior (IDES) de la UAB. Febrer de 2008.
2008  
31.
115 p, 1.3 MB Construcció d'un model de competències de l'educador agroambiental / Liberato Salmerón, Gema ; Espinet, Mariona, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Llerena del Castillo, Germán, dir. ; Vegas, Teresa Elena tut.
Treball de fi de grau de la Llicenciatura de Ciències Ambientals que té per objectiu iniciar la construcció del model competencial de l'educador agroambiental. Els seus subobjectius són: validar el model competencial de l'educador ambiental per a la sostenibilitat des d'una perspectiva local i actual i definir els àmbits i les competències que hauria de tenir l'educador agroambiental. [...]
Universitat de Barcelona 2013 (Treball de fi de grau. Llicenciatura de Ciències Ambientals)
2 documents
32.
758 p, 4.5 MB Els processos d'ensenyament i aprenentatge dels joves tutelats en Centres Residencials d'Acció Educativa (CRAE) / Pérez Romero, Antonio ; Jurado de los Santos, Pedro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Els adolescents que viuen en Centres Residencials d'Acció Educativa (CRAE) formen part d'una població que es troba clarament en situació de desprotecció i risc social greu a causa de les circumstàncies personals i sòciofamiliars per les quals travessen. [...]
The adolescents who live in Welfare Residential Centres (CRAE) are part of a vulnerable population who experience defencelessness and social risk as a consequence of their personal and social/family circumstances. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
33.
343 p, 3.7 MB Dibuixant cartografies competencials. Un perfil competencial que afavoreix la innovació d'equips educatius en contextos de ciència / Banqué, Neus ; Bonil, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Calafell Subirà, Genina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals
La tesi doctoral Dibuixant cartografies competencials. Un perfil competencial que afavoreixi la innovació d'Equips educatius en contextos de ciència té la finalitat de proposar un marc de competències professionals per a la innovació dels Equips educatius de ciències (EeC), i alhora un instrument que permeti a aquests Equips educatius analitzar l'assoliment de competències en termes d'innovació. [...]
La tesis doctoral Dibujando cartografías competenciales. Un perfil competencial que favorece la innovación de Equipos educativos en contextos de ciencia tiene la finalidad de proponer un marco de competencias profesionales para la innovación de los Equipos educativos de ciencia (EeC), y a la vez un instrumento que permita a estos equipos analizar el logro de competencias en clave de innovación. [...]
The doctoral thesis Drawing competential cartographies. A competential profile that favours the educative teams' innovation in the education science has the aim of propose a framework of professional competences for the innovation in Science Education Teams (SET), as well as a tool that allow this Science Education Teams analyze their reach of competences in terms of innovation. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
34.
214 p, 1.9 MB Relació entre competències socioemocionals i conductes disruptives a l'educació primària / Esturgó Deu, Estrella ; Sala Roca, Josefina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social
La presència de conductes disruptives suposa una absència de la regulació del comportament. Aquest tema s'ha tractat des de diversos àmbits, però en aquest estudi és vol fer des de la possible relació que tenen aquestes conductes disruptives i la intel·ligència emocional. [...]
The presence of disruptive behaviour supposes an absence of behaviour regulation. This issue has been approached from different areas, but in this study it wants to be done in between the possible relationship of these disruptive behaviours and emotional intelligence. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
35.
547 p, 5.2 MB ¿Cómo facilitar el desarrollo de competencias? Necesidades basadas en un perfil docente: El caso del programa Formación para el Trabajo SENCE-FORJAR, Chile / Astete Cereceda, Gladys ; Navío Gámez, Antonio, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El propósito de esta investigación fue establecer necesidades formativas de los docentes del programa social chileno Formación para el Trabajo para facilitar el aprendizaje de competencias en base a un referente consensuado. [...]
The aim of this research was to determine training needs among teachers participating in the Chilean social program "Formación para el Trabajo" (Training for Work) in order to facilitate the learning of competences by a shared consensual referent, to make proposals for life-long learning and training and suggestions for decision taking, viewing to contribute to their professional development. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
36.
376 p, 6.3 MB Incidence d'une formation en intercomprehension sur l'acquisition de competences en français et autres langues etrangeres dans un contexte scolaire (Lycee) / Déprez, Sandrine ; Le Besnerais Lepesant, Martine, dir. ; Degache, Christian, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Francesa i Romànica
Malgrat els avenços en la recerca sobre la intercomprensió durant els últims anys, no existeix encara un balanç real sobre les aportacions que aquest nou enfocament metodològic ha fet en el desenvolupament de les competències lingüístiques en llengües estrangeres dels estudiants exposats a aquest tipus de formació. [...]
A pesar de los avances en la investigación sobre la intercomprensión durante las dos últimas décadas, no existe hasta el momento un balance real sobre los aportes que este nuevo enfoque metodológico en el desarrollo de las competencias lingüísticas en lenguas extranjeras de los alumnos expuestos a dicho tipo de formación. [...]
Depuis une vingtaine d'années, les chercheurs travaillent sur l'intercompréhension mais il n'y a pas à ce jour de véritable bilan de l'apport de cette nouvelle approche méthodologique sur les compétences langagières en langues étrangères des apprenants qui suivent ces formations. [...]
Investigators have been working on Intercomprehension for about twenty years. However, so far, there has not been any real assessment of the impact of this new methodological approach on the foreign language skills of students who have undergone such courses. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
37.
13 p, 2.1 MB Els professionals d'espai familiar. Les competències professionals en relació als educadors infantils / Ubia Saez, Mariona ; Blanch Gelabert, Sílvia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Els espais familiars són un servei per infants i famílies desconegut. Els seus professionals provenen de perfils diversos, cap d'ells format inicialment per a aquesta tasca. Quines són les competències professionals més necessàries que han de tenir? A partir d'aquesta pregunta s'analitzarà la formació d'educació infantil per extreure quines són les aportacions que pot fer aquest perfil professional i alhora analitzar quines mancances ha de cobrir a partir del treball en equip amb els companys o a través de formació específica. [...]
2013
Grau en Educació Infantil [847]  

Research literature : 37 records found   beginprevious28 - 37  jump to record:
Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.