Resultats globals: 60 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 18 registres trobats
Publicacions periòdiques, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 19 registres trobats
Documents de recerca, 5 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Materials acadèmics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 5 registres trobats
Fons personals i institucionals, 9 registres trobats
Articles 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
18 p, 723.6 KB La carrera dual en esport practicat per dones : una revisió d'abast / García-Solà, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Torregrossa, Miquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Ramis Laloux, Yago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Borrueco, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Les anteriors revisions sobre carrera dual (CD) ofereixen conclusions per a esportistes en general, sense esmentar el gènere i perpetuant la infrarepresentació de les dones. Per això, en aquesta revisió d'abast ens centrem únicament en sportistes dones amb l'objectiu de conèixer el panorama actual dels estudis sobre CD en esport femení. [...]
Las revisiones existentes sobre carrera dual (CD) ofrecen conclusiones para deportistas en general, sin mencionar el género y perpetuando la infrarrepresentación de las mujeres. Por ello, en esta revisión de alcance nos centramos únicamente en deportistas mujeres con el objetivo de conocer el panorama actual de los estudios sobre CD en deporte femenino. [...]
Previous reviews on dual careers (DC) provide findings on athletes in general, without reference to gender and perpetuating the under-representation of women. Therefore, this scoping review focuses only on sportswomen in order to get an overview of the current landscape of DC studies in women's sport. [...]

2023 - 10.5672/apunts.2014-0983.es.(2023/4).154.02
Apunts. Educacion Fisica y Deportes, Vol. 4 Núm. 154 (2023) , p. 16-33
3 documents
2.
18 p, 423.8 KB El III Congreso Internacional de Musicología en Barcelona 1936, a partir de la documentación guardada en el Fondo Higini Anglès de la Biblioteca de Catalunya / Calmell, Cèsar (Universitat Autònoma de Barcelona)
Apenas tres meses antes de que se iniciara la Guerra Civil se celebraron simultáneamente en Barcelona el III Congreso In-ternacional de Musicología y el XIV Festival Internacional para la Música Contemporánea, dos acontecimientos musicales que fueron exponente del proceso imparable de normalización y europeización en que se hallaba inmersa la actividad y la cultura musical de aque-lla ciudad desde comienzos del siglo XX. [...]
Barely three months before the Civil War began, Barcelo-na was the meeting point of o the Third International Congress of Musicology and the XIV International Festival for Contemporary Music, two events celebrated simultaneously that were, both of them, exponent of the irrepressible process of modernization and Europeanization in which the musical activity and culture of that city was immersed since the early twentieth century. [...]

2015 - 10.3989/anuariomusical.2015.70.11
Anuario musical, Núm. 70 (ene/dic 2015) , p. 161-178  
3.
17 p, 207.7 KB Estudio longitudinal del proceso de abandono y reingreso de estudiantes de Ciencias Sociales : el caso de Administración y Dirección de Empresas / Torrado Fonseca, Mercedes (Universitat de Barcelona) ; Figuera Gazo, Pilar (Universitat de Barcelona)
La prevención del abandono de los estudios superiores constituye uno de los retos más importantes de la política universitaria actual. El análisis que se presenta en este artículo forma parte de la investigación Trayectorias de abandono, persistencia y graduación en Ciencias Sociales (EDU2012-31568). [...]
La prevenció de l'abandonament dels estudis superiors constitueix un dels reptes més importants de la política universitària a nivell nacional i internacional. L'estudi que es presenta en aquest article forma part de la recerca més àmplia sobre les trajectòries d'abandó, persistència i graduació en Ciències Socials (EDU2012-31568). [...]
Preventing university dropout constitutes one of the most important challenges of national and international higher education policies. The study presented in this article was carried out in the framework of the research project titled "Paths of abandonment, persistence and graduation in social sciences" (EDU2012-31568). [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.1022
Educar, Vol. 55 Núm. 2 (2019) , p. 401-417 (Monográfico)  
4.
7 p, 1.3 MB El perfil professional del mestre especialista d'Educació Física : un estudi de competències professionals / Prat Grau, Maria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
A l'article s'exposa com s'ha portat a terme l'elaboració del perfil professional del mestre especialista d'educació física a primària, a partir de l'aplicació del mètode anomenat estudi de competències. [...]
En el artículo se expone como se ha llevado a cabo la elaboración del perfil profesional del maestro especialista de educación física en primaria, a partir de la aplicación del método denominado estudio de competencias. [...]
The article shows how we have carried out an elaboration of the professional profile of the specialist teacher of P. E. in Primary Schools, beginning with the application of the method called "study of aptitudes". [...]

2000
Apunts. Educació física i esports, Núm. 61 (2000) , p. 48-55
2 documents
5.
2 p, 107.6 KB L'Institut d'Estudis Catalans, a frec del centenari / Castellanos, Jordi 1946-2012 (Institut d'Estudis Catalans)
2005
Barcelona, metròpolis mediterrània, Num. 66 (2005) , p. 4-5  
6.
2 p, 183.8 KB 'Selfie' o autofoto? La tecnologia sacseja el diccionari / Carrillo Pérez, Nereida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2014
Ara, Núm. 1260 (22 de maig de 2014) , p. 32-33  
7.
1 p, 361.4 KB Canvi d'hegemonia / Tresserras, Joan Manuel, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2012
Ara, Núm. 577 (2 de juliol de 2012) , p. 18  
8.
16 p, 403.8 KB Beliefs and Practices towards Teaching and Learning Grammar : A Multicase Study / Santos Ferreira, Patricia (Escola Superior de Educaçao de Lisboa)
This text presents a multi-case study focused on 5th and 6th grades' (10 - 12 years-old students) teachers' beliefs and practices towards the process of teaching and learning grammar. Current practices of grammar instruction are connected to prescriptive approaches, outdated, disconnected from linguistic theory, and ineffective at improving communicative skills. [...]
Ce texte présente une étude multi-cas axée sur des conceptions et des pratiques à l'égard du processus d'enseignement et d'apprentissage de la grammaire des enseignants des 5émme et 6émme années de la primaire (étudiants de dix à douze ans). [...]
Este texto presenta un estudio de casos múltiples centrado en las creencias y las prácticas de los docentes de los grados quinto y sexto (estudiantes 10 - 12 años de edad) hacia el proceso de enseñanza y aprendizaje de la gramática. [...]

2014 - 10.5565/rev/jtl3.530
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 7 Núm. 3 (August-September 2014) , p. 14-29 (Articles)  
9.
24 p, 137.1 KB Frontera e integridad en el «contrato social para la ciencia española», 1907-1939 / Gómez, Amparo (Universidad de La Laguna. Departamento de Historia y Filosofía de la Ciencia, la Educación y el Lenguaje)
En este artículo se analizan las relaciones entre ciencia y política en el primer tercio del siglo XX español desde la perspectiva del Contrato Social para la Ciencia. En él se muestra que en dicho periodo se instituyó un auténtico contrato social para la ciencia en España, aunque surgieron algunos problemas de frontera e integridad. [...]
2014 - 10.4321/S0211-95362014000200010
Dynamis : Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque. Historiam Illustrandam, Vol. 34 Núm. 2 (2014) , p. 465-487  
10.
30 p, 980.1 KB La ruptura del procés de redreçament cultural al País Valencià (1936-1939) / Aznar Soler, Manuel, 1951-
1978
Els Marges, Núm. 13 (Maig 1978) , p. 3-32 (Estudis i assaigs)  

Articles : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Publicacions periòdiques 2 registres trobats  
1.
33 p, 268.5 KB Memòria d'activitat / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2005-  
2.
10 p, 651.7 KB Butlletí de novetats / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona
Bellaterra : Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona, 2011-
33 documents

Llibres i col·leccions 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
35 p, 1.6 MB L'efecte de la compaginació d'estudis i feina en els resultats acadèmics i en la inserció laboral / Sanchez Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Figueroa González, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya
Barcelona Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya 2016
Equitat en l'accés i en la inserció professional dels graduats universitaris, Capítol 2, 2016  
2.
3 p, 65.1 KB Reglament de PROLOPE (Centre d'Estudis Lope de Vega) / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i Recerca PROLOPE
2003  
3.
12 p, 434.7 KB Reglament de l'Institut d'Estudis Europeus (IEE-UAB) / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut d'Estudis Europeus
2015  
4.
11 p, 101.0 KB Reglament del Centre d'Estudis i Recerca sobre Àsia Oriental (CERAO) / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i Recerca sobre Àsia Oriental - CERAO
2013  
5.
6 p, 107.9 KB Reglament del Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball (QUIT) / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Sociològics sobre la Vida Quotidiana i el Treball
2003  
6.
4 p, 35.0 KB Reglament Centre d'Estudis sobre les Èpoques Franquista i Democràtica (CEFID) / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis sobre les Èpoques Franquista i Democràtica (CEFID)
2008  
7.
5 p, 38.6 KB Reglament Centre d'Estudis i Recerca Espacials (CEREs) / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i Recerca Espacials
2006  
8.
3 p, 31.5 KB Reglament del Centre d'Estudis Psicoeducatius sobre la Sordesa i d'altres Dificultats Comunicatives / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Psicoeducatius sobre la Sordesa i d'altres Dificultats Comunicatives
2007  
9.
5 p, 48.6 KB Reglament del Centre d'Estudis i de Recerca en Nanociència i Nanotecnologia (CERNiN) / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca en Nanociència i Nanotecnologia
2012  
10.
5 p, 55.7 KB Reglament del Centre d'Estudis i Recerca de Migracions / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca en Migracions
2009  

Llibres i col·leccions : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 5 registres trobats  
1.
74 p, 2.9 MB L'abandonament escolar. Una anàlisi sociològica a partir de la ETEFIL 2019 / Garcia Perez, Emma ; Merino Pareja, Rafael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La següent recerca és una aproximació sociològica als processos d'abandonament escolar. A través d'una revisió teòrica i una anàlisi exploratòria a partir de l'Enquesta de Transició Educativa-Formativa i Inserció Laboral 2019 (ETEFIL - 2019) del Institut Nacional de Estadística (INE), s'ha pogut veure de quina manera els factors demogràfics influeixen en l'abandonament escolar, els motius d'abandonament del sistema educatiu i també els itineraris formatius més comuns els 6 anys posteriors dels i les joves que abandonen la secundària el curs 2013-2014.
La siguiente investigación es una aproximación sociológica a los procesos de abandono escolar. A través de una revisión teórica y un análisis exploratorio a partir de la Encuesta de Transición Educativa-Formativa e Inserción Laboral 2019 (ETEFIL - 2019) del Instituto Nacional de Estadística (INE), se ha podido ver cómo los factores demográficos influyen en el abandono escolar, los motivos de abandono del sistema educativo y también los itinerarios formativos más comunes en los 6 años posteriores de los y las jóvenes que abandonan la secundaria en el curso 2013-2014.
The following research is a sociological approach to the processes of school dropout. Through a theoretical review and an exploratory analysis based on the Educational-Training Transition and Labor Insertion Survey 2019 (ETEFIL - 2019) of the National Institute of Statistics (INE), it has been possible to see how demographic factors influence dropout school, the reasons for dropping out of the education system and also the most common training itineraries in the 6 subsequent years of the young people who drop out of secondary school in the 2013-2014 academic year.

2022
Grau en Sociologia [819]
3 documents
2.
10 p, 291.6 KB Aplicació per a una millor gestió de la matrícula / Guardado Milla, Alex ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En els estudis universitaris, els estudiants han d'anar superant assignatures cada curs acadèmic. Cada assignatura té un o més grups que tenen un nombre limitat de places. Abans d'iniciar el nou curs, l'estudiant es matricula i tria entre els diferents grups disponibles. [...]
En los estudios universitarios, los estudiantes deben ir superando asignaturas cada curso académico. Cada asignatura tiene uno o más grupos que tienen un número limitado de plazas. Antes de iniciar el nuevo curso, el estudiante se matricula y elige entre los diferentes grupos disponibles. [...]
In undergraduate studies, students must complete subjects each academic year. Each subject has one or more groups that have a limited number of places. Before starting the new course, the student enrolls and chooses from the different groups available. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
14 p, 1.7 MB Talentua : entorn universitari en el marc del campus virtual i del matching empresa-estudiant (part I) / Fusté Rodríguez, Alan ; Rubio Barrera, Ruben, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Talentua és un projecte que combina dues plataformes: Smart Campus, una plataforma LCMS per a centres d'estudis, i Talentua, una plataforma de matching entre estudiants i empreses. El projecte s'ha dividit en sis TFG, enfocats a diferents aspectes i s'aborda des d'una perspectiva d'emprenedoria amb l'objectiu que esdevingui una startup en un futur. [...]
Talentua es un proyecto que combina dos plataformas: Smart Campus, una plataforma LCMS para centros de estudios, y Talentua, una plataforma de matching entre estudiantes y empresas. El proyecto se ha dividido en seis TFG, enfocados a diferentes aspectos y se aborda desde una perspectiva de emprendimiento con el objetivo que acontezca una startup en un futuro. [...]
Talentua is a project that combines two platforms: Smart Campus, a platform LCMS for study centres, and Talentua, a platform of matching among students and companies. The project has divided at six TFG, focused at different aspects and accosts since a perspective of entrepreneurship with the aim that becomes a startup in the future. [...]

2020
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
98 p, 929.6 KB «Prenia notes per enrecordar-se'n del que deien els advocats» : la sintaxi col·loquial a la GIEC / Busquets de Jover, Marta ; Nogué Serrano, Neus ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
L'any 2016, el corpus normatiu de la llengua catalana es va actualitzar amb la publicació de la Gramàtica de la llengua catalana de l'Institut d'Estudis Catalans (GIEC). Entre les novetats que introdueix aquesta obra, destaca el tractament de la variació: la nova gramàtica incorpora informació sobre variants funcionals i geogràfiques de les estructures que descriu. [...]
In 2016, the catalan normative corpora was actualized with the publication of Gramàtica de la llengua catalana (GIEC) by the Institut d'Estudis Catalans. Among the changes that this work introduces, it is noteworthy the treatment of linguistic variation. [...]

2019  
5.
58 p, 788.3 KB La traducció de manuals de congressos (anglès-català) : el cas del Gartner Symposium/ITxpo 2014 Barcelona / Bouhaya Aboufadel, Ramon ; Cid-Leal, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Catalana) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
El present treball pretén ser una ajuda a tots aquells traductors que hagin de traduir un manual de congressos, de característiques similars al de l'empresa Gartner, que és l'objecte d'anàlisi en les següents pàgines. [...]
El presente trabajo pretende ser una ayuda a todos aquellos traductores que tengan que traducir un manual de congresos, de características similares al de la empresa Gartner, que es el objecto de análisis en las siguientes páginas. [...]
The present work aims to be a help to all those translators that ever have to translate a handbook with characteristics similar to the one of Gartner, Inc. , that in this case is being analyzed. The present work aims to be a help to all those translators that ever have to translate a handbook with characteristics similar to the one of Gartner, Inc. [...]

2015
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  

Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
55 p, 688.0 KB Reconeixement i de transferència de crèdits. Canvi d'estudis i convalidació d'estudis / Masoliver, Montse ; Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea d'Afers Acadèmics
Sessions formatives per als coordinadors de les titulacions que han de realitzar el seguiment de les titulacions adaptades a l'EEES.
IDES 2010 (Formació de coordinadors per al seguiment de les titulacions. Sessió 4)  

Materials acadèmics 1 registres trobats  
1.
16.9 KB La Guia de l'estudiant. Bellaterra - Universitat Autònoma de Barcelona / Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Estudis Empresarials de Sabadell ; Universitat Autònoma de Barcelona
1992-2010
21 documents

Documents gràfics i multimèdia 5 registres trobats  
1.
6.0 KB Quit : 25 anys fent recerca / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials
Inclou: presentació, línies de recerca, producció científica, seminaris i jornades, actes, galeria fotogràfica, exposició presencial i crèdits.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, Biblioteca de Ciències Socials, 2016 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Ciències Socials))  
2.
1696x2441, 424.5 KB Debate sobre el eurocomunismo / Universitat de Barcelona. Centre d'Estudis Històrics Internacionals
[Barcelona?] : Ratlles, 1978  
3.
1168x1690, 190.9 KB Reflexiones historicas sobre el mayo francés (1968-1978) / Universitat de Barcelona. Centre d'Estudis Històrics Internacionals
1978  
4.
1024x1599, 914.8 KB Debate : el marco histórico de la revolución española / Universitat de Barcelona. Centre d'Estudis Històrics Internacionals
[1978]  
5.
4232x2918, 964.9 KB Biblioteca de la Sociedad de "Estudis Catalans"
[Barcelona] : Etablissements "MAS", [1920?]
2 documents

Fons personals i institucionals 9 registres trobats  
1.
3 p, 850.0 KB Carta de referència de la Fundació "la Caixa" per a sol·licitud de beques "la Caixa" per ampliació d'estudis als Estats Units, sol·licitada per Jordi Sáez Beltrán i signada per Pere Pascual; adjunt expedient de llicenciatura d'aquell / Fundació "la Caixa" (1991-)
23 juny 1998  
 Accés restringit a la UAB
2.
4 p, 1004.3 KB Carta de Pere Pascual a Josep Maria Lucas i Alcorta (Cap d'Estudis de Química) amb còpia de la carta sobre revisió d'una qualificació enviada a Núria Jareño López / Pascual, Pedro, 1934-2006
9 setembre 1996  
 Accés restringit a la UAB
3.
4 p, 1.0 MB Carta de Josep Maria Lucas i Alcorta (Cap d'Estudis de Química) a Pere Pascual amb còpia de sol·licitud formal de revisió d'una qualificació per part de Núria Jareño López / Lucas i Alcorta, Josep Maria
17 juliol 1996  
 Accés restringit a la UAB
4.
1 p, 257.5 KB Carta de Jordi Ortin, Cap d'Estudis de la Facultat de Física de la UB, obrint la renovació del Consell d'Estudis / Universitat de Barcelona. Facultat de Física. Cap d'Estudis
25 juliol 1996  
 Accés restringit a la UAB
5.
7 p, 1.8 MB Carta de Jordi Ortin, Cap d'Estudis de la Facultat de Física de la UB, adjuntant informació estadística sobre els resultats acadèmics del curs 1994-1995 i dades de matrícula al Pla Nou del curs 1995-1996 / Universitat de Barcelona. Facultat de Física. Cap d'Estudis
11 desembre 1995  
 Accés restringit a la UAB
6.
1 p, 295.7 KB Carta de Referència de la Fundació "la Caixa" per a sol·licitud de Beques "la Caixa" per a Ampliació d'Estudis als Estats Units, sol·licitada per Gonzalo Merino Arévalo i signada per Pere Pascual / Fundació la Caixa
7 juny 1995  
 Accés restringit a la UAB
7.
1 p, 210.1 KB Carta de Pere Pascual a Jordi Ortin, Cap d'Estudis de la Facultat de Física de la UB, anunciant la substitució de J.M. Sancho per Domènech Espriu al Consell d'Estudis / Pascual, Pedro, 1934-2006
24 abril 1995  
 Accés restringit a la UAB
8.
1 p, 257.2 KB Carta de Pere Pascual a Fèlix Martí (Centre d'Estudis Francesc Eiximenis, Barcelona) rebutjant la invitació a formar part del dit Centre / Pascual, Pedro, 1934-2006
28 desembre 1972  
 Accés restringit a la UAB
9.
1 p, 340.0 KB Carta de Fèlix Martí i Josep Maria Bardés (Centre d'Estudis Francesc Eiximenis, Barcelona) a Pere Pascual convidant-lo a formar part del dit Centre / Martí, Fèlix
desembre 1972  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.