1.
|
|
2.
|
|
3.
|
|
4.
|
102 p, 2.7 MB |
Enòtic, festival gastronòmic amb denominació d'origen Penedès
/
García Martínez, Azucena ;
Jiménez Vera, Francesc ;
Puig Rubio, Eric ;
Villanueva Jiménez, Carlos ;
Salvat Sangra, Jose, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest Treball Fi de Grau consisteix en la creació d'un esdeveniment amb l'objectiu de promocionar els productes com el vi i el cava, de denominació d'origen Penedès. L'objectiu és atraure aquests productes a un públic jove d'entre 18 i 30 anys, amb una combinació d'activitats relacionades amb aquest món, de propostes gastronòmiques de proximitat i qualitat, i de música en directe. [...] Este Trabajo Fin de Grado consiste en la creación de un evento con el objetivo de promocionar los productos como el vino y el cava, de denominación de origen Penedès. El objetivo es atraer estos productos a un público joven entre 18 y 30 años, con una combinación de actividades relacionadas con este mundo, de propuestas gastronómicas de proximidad y calidad, y de música en directo. [...] This Final Degree Project consists of the creation of an event with the aim of promoting products such as wine and cava, from the Penedès designation of origin. The aim is to attract these products to a young audience between 18 and 30 years old, with a combination of activities related to this world, gastronomic proposals of proximity and quality, and live music. [...]
2021 Grau en Comunicació Interactiva [1423] Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
5.
|
106 p, 1.4 MB |
Comment traduire la phraséologie?: les phrasèmes avec des noms d'aliments et leurs équivalences de traduction en espagnol
/
Cervera Caro, Aida ;
Catena Rodulfo, Maria Angeles, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectif de notre étude de contribuer à l'identification des caractéristiques des phraséologismes, y compris leur sens, leur structure et leur usage dans des contextes spécifiques. C'est pourquoi, dans notre étude, nous nous concentrerons sur l'analyse des différences et des similitudes entre les phrasèmes français et espagnols, à l'observation du comportement de chaque typologie et à l'élaboration d'un corpus traductologique de différentes unités phraséologiques en français et en espagnol contenant des noms d'aliments. L'objectiu del nostre estudi és contribuir a la identificació de les característiques dels fraseologismes, incloent-hi el seu significat, estructura i ús en contextos específics. Per tant, en el nostre estudi ens centrarem en analitzar les diferències i similituds entre els fraseologismes en francès i espanyol, observant el comportament de cada tipologia i elaborant un corpus traductològic de diferents unitats fraseològiques en francès i espanyol que continguin noms d'aliments.
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Traducció i Interpretació [1204]
|
|
6.
|
|
7.
|
22 p, 376.0 KB |
El protagonismo de la Cuba decimonónica en la lexicografía regional del español
/
Carriscondo Esquivel, Francisco M. (Universidad de Málaga) ;
Carpi, Elena (Università di Pisa)
El descubrimiento reciente del manuscrito del Diccionario de provincialismos de la isla de Cuba (1831), redactado colegiadamente por un grupo de lexicógrafos cubanos, supone adelantar en un lustro la fecha de aparición del primer vocabulario exento del español referido exclusivamente a una región americana, toda vez que el Diccionario provincial de voces cubanas (1836, con variasreediciones) de Esteban Pichardo y Tapia ha sido desbancado de lo más alto del podio por aquella obra. [...] The recent discovery of the manuscript of the Diccionario de provincialismos de la isla de Cuba(1831), written jointly by a group of Cuban lexicographers, brings forward by five years the date of appearance of the first exempt vocabulary of Spanish referring exclusively to an American region, since the Diccionario provincial de voces cubanas(1836, with several reeditions) by Esteban Pichardo y Tapia has been displacedfrom the top of the podium by that work. [...]
2022 - 10.36950/elies.2022.46.4
Estudios de lingüística del español, Núm. 46 (2022) , p. 35-56 (Artículos. Cuba y su impronta lingüística en las obras lexicográficas académicas)
|
|
8.
|
29 p, 551.3 KB |
El rerefons dels "wagashi"
/
Burguès Chiva, Mireia ;
Lozano Méndez, Artur, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Partint de l'aparent vincle entre els dolços tradicionals japonesos (els wagashi) i la natura i el seu ús en determinats contextos religiosos al Japó, el present treball busca descobrir què ha motivat i influït la creació d'aquests dolços. [...] Partiendo del aparente vínculo entre los dulces tradicionales japoneses (los wagashi) y la naturaleza y su uso en determinados contextos religiosos en Japón, el presente trabajo busca descubrir qué ha motivado e influido la creación de estos dulces. [...] On the basis of the apparent link between Japanese traditional sweets (wagashi) and nature and their use in certain religious contexts in Japan, the present paper seeks to discover what has motivated and influenced the creation of these sweets. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Grau en Estudis d'Àsia Oriental [842]
|
|
9.
|
|
10.
|
223 p, 16.9 MB |
Creación de VOLÁTIL, una agencia de publicidad digital especializada en el sector de la gastronomía y la restauración. Un caso práctico real
/
López Barreto, Amanda ;
Mata Torner, Laia ;
Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG es basa en la creació de l'agència digital VOLÁTIL. Aquesta agència digital estarà especialitzada en la gestió i disseny de les estratègies necessàries a les Xarxes Socials per a negocis pertanyents al sector de la gastronomia i la restauració (restaurants, cafeteries, cocteleries, bars, pastisseries). Este TFG se basa en la creación de la agencia digital VOLÁTIL. Esta agencia digital estará especializada en la gestión y diseño de las estrategias necesarias en Redes Sociales para negocios pertenecientes al sector de la gastronomía y la restauración (restaurantes, cafeterías, coctelerías, bares, pastelerías). This thesis explains the creation of VOLÁTIL, a digital agency. This digital agency will specialize in the management and design of the necessary strategies in the Social Media Networks of the gastronomy and catering industry business (restaurants, cafes, cocktails, bars, pastry shops).
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|