Reflexiones en torno al tratamiento pedagógico del error. El blog educativo como plataforma de debate en red
Iglesias Albarrán, Luis Miguel

Data: 2012
Resum: Cada día vivimos en primera persona algún acontecimiento sorprendente que nos depara la Web 2. 0 y la red internet. En este artículo se describe la experiencia acontecida a raíz de la publicación en un blog educativo de matemáticas de un post referente a una noticia educativa publicada en la versión digital del diario argentino Clarín. Se analizará el interesante y fructífero debate originado en distintos servicios de la Web Social y se enumerarán algunas de las valiosas reflexiones vertidas por muchos profesionales del mundo educativo.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Debat educatiu ; Aprenentatge ; Xarxes personals d'aprenentatge ; Entorns personals d'aprenentatge ; Blocs ; Xarxes socials ; Avaluació ; Tractament pedagògic de l'error ; Rendiments escolars ; Didàctica ; Debate educativo ; Aprendizaje ; Redes Personales de Aprendizaje (PLNs) ; Entornos Personales de Aprendizaje (PLEs) ; Blogs ; Redes Sociales ; Evaluación ; Tratamiento pedagógico del error ; Rendimientos Escolares ; Didáctica ; Web 2.0 ; Web Social
Publicat a: Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 23 (Setembre 2012) , p. 1-13, ISSN 1699-3748

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/DIM/article/view/258194


13 p, 1.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Didáctica, Innovación y Multimedia
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2012-09-26, darrera modificació el 2023-04-19



   Favorit i Compartir