Materials acadèmics

Materials acadèmics 23 registres trobats  anterior11 - 20següent  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
6 p, 109.5 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Carbonero Sánchez, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat haurà de ser capaç de: 1. Mostrar un coneixement notable sobre el paper i les aportacions de l'àmbit d'Educació Física en l'etapa d'educació primària. 2. Copsar les semblances i diferències entre les concepcions pedagògiques essencials de la motricitat i saber-les aplicar en el disseny de situacions d'ensenyament i aprenentatge. [...]
At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
12.
8 p, 121.2 KB Didàctica del coneixement del medi natural i social en educació infantil I [101989] / Banqué, Neus ; Valdes Sanchez, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura "Didàctica de coneixement del Medi natural i socials en Educació Infantil I" és una assignatura obligatòria de tercer curs, centrada en una didàctica específica compartida per dues àrees de coneixement: les ciències socials i les ciències experimentals. [...]
The subject "Didactics of knowledge of the natural and social environment in Early Childhood Education I" is a compulsory third year subject, focused on a specific didactics shared by two areas of knowledge: social sciences and experimental sciences. [...]
La asignatura "Didáctica de conocimiento del Medio natural y social en Educación Infantil I" es una asignatura obligatoria de tercer curso, centrada en una didáctica específica compartida por dos áreas de conocimiento: las ciencias sociales y las ciencias experimentales. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
13.
5 p, 110.5 KB Tecnologies Aplicades I: de les Dades a la Informació [44250] / Ramos Terrades, Oriol ; Barceló, Juan A ; Rivera Sanchez, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en el disseny de bases de dades i sistemes d'informació i en el processament de la informació cultural i documental. A més, s'introdueix la noció de "Big Data" i s'avaluen les possibilitats de les actuals aplicacions en intel·ligència artificial i "Deep Learning" per al processament de la informació. [...]
This module aims to introduce students to the design of databases and information systems and the processing of cultural and documentary information. Furthermore, the notion of "Big Data" is introduced and the possibilities of current applications in artificial intelligence and "Deep Learning" for information processing are evaluated. [...]
Este módulo pretende introducir al alumnado en el diseño de bases de datos y sistemas de información y en el procesamiento de la información cultural y documental. Además, se introduce la noción de "Big Data" y se evalúan las posibilidades de las actuales aplicaciones en inteligencia artificial y "Deep Learning" para el procesamiento de la información. [...]

2021-22
Màster Universitari en Humanitats i Patrimoni Digitals [1453]
3 documents
14.
6 p, 112.0 KB Bases de Dades No Relacionals [104351] / Ramos Terrades, Oriol ; Fornes Bisquerra, Alicia ; Rivera Sanchez, Laura ; Protasio Ramirez, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
En aquesta assignatura s'introdueixen els conceptes bàsics de les bases de dades no relacionals i les bases de dades distribuïdes. L'objectiu principal és proveir a l'estudiant les eines necessàries per dissenyar i utilitzar aquests sistemes d'emmagatzematge de dades. [...]
This subject introduces the basic concepts of non-relational databases and distributed databases. The main objective is to provide the student with the necessary tools to design and use these data storage systems. [...]
En esta asignatura se introducen los conceptos básicos de las bases de datos no relacionales y las bases de datos distribuidas. El objetivo principal es proveer al estudiante las herramientas necesarias para diseñar y utilizar estos sistemas de almacenamiento de datos. [...]

2021-22
Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
15.
6 p, 111.1 KB Educació física i la seva didàctica I [102051] / Carbonero Sánchez, Laura ; Lopez Cancho, Judith ; Torrebadella Flix, Francesc Xavier ; Escobosa Morera, Glòria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura es desenvolupa a tercer curs i dóna continuïtat a l'assignatura d'Educació Física en l'Etapa Primària de 5 crèdits que es va realitzar a segon curs del Grau d'Educació Primària. [...]
This module takes place in the third year and is a continuation to the 5-credit module Physical Education in the Primary Stage, which the students took in the second year of their programmein teaching in primary education. [...]
Esta asignatura se desarrolla en el tercer curso y da continuidad a la asignatura de Educación Física en la Etapa Primaria de 5 créditos que se realizó en segundo curso del Grado de Magisterio de Educación Primaria. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
16.
6 p, 109.2 KB Educació física i la seva didàctica II [102050] / Carbonero Sánchez, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
En acabar l'assignatura, l'alumnat ha de ser capaç de: 1. Mostrar un coneixement notable sobre el paper i les aportacions de l'àmbit d'Educació Física en l'etapa d'educació primària. 2. Copsar les semblances i diferències entre les concepcions pedagògiques essencials de la motricitat i saber aplicar-les en el disseny de situacions d'ensenyament i aprenentatge. [...]
At the end of the unfulfilled, the students were able to handcrafts: 1. Identify the processes of Interaction and communication in situations that Producer Learning silage of activities in the school environment. [...]
Al finalizar la asignatura, el alumnado debería ser capaz de: 1. Identificar los procesos de interacción y de comunicación que se producen en las situaciones de aprendizaje de actividades físicas en el ámbito escolar. [...]

2021-22
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
17.
6 p, 111.3 KB Educació física en l'educació primària [102052] / Prat Grau, Maria ; Galera Pérez, Antonio David ; Carbonero Sánchez, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Comprendre els principis pedagògics de l'Educació Física (EF) que contribueixen a la formació personal, cultural i social. Assolir una concepció educativa que valori l'activitat física com a essencial per a la formació integral de la persona. [...]
- Comprender los principios pedagógicos de la Educación Física (EF) que contribuyen a la formación personal, cultural y social. - Lograr una concepción educativa que valore la actividad física como esencial para la formación integral de la persona. [...]

2020-21
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1283]
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària [1363]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
18.
7 p, 115.8 KB Didàctica de les ciències experimentals [102089] / Marbà Tallada, Anna ; Pipitone Vela, Maria Carolina ; Valdés Sánchez, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El plantejament de l'assignatura dins el pla d'estudi dels mestres d'educació primària pretén ampliar i aprofundir en els continguts i les competències necessàries per tal d'impartir l'assignatura del Coneixement del Medi. [...]
El planteamiento de la asignatura dentro del plan de estudios de los maestros de educación primaria pretende ampliar y profundizar en los contenidos y las competencias necesarias con tal de impartir la asignatura del Conocimiento del medio. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
19.
5 p, 108.2 KB Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046] / Junyent i Pubill, Mercè ; Valdés Sánchez, Laura ; Domènech Casal, Jordi ; Canals Cabau, Maria Roser ; Hernandez Rodriguez, Maria Isabel ; Anguera Cerarols, Carles ; Gil Carmona, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar el currículum d'Educació Primària en relació al Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. [...]
Analizar el currículo de Educación Primaria relacionado con el Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural. Interpretar el currículo en función de los diversos criterios que se deben considerar para seleccionar, organizar o secuenciar los contenidos escolares relativos al estudio de la naturaleza y la sociedad. [...]

2019-20
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
20.
5 p, 80.2 KB Ensenyament i aprenentatge del coneixement del medi natural, social i cultural [102046] / Llusa Serra, Juan ; Junyent i Pubill, Mercè ; Valdés Sánchez, Laura ; Anguera Cerarols, Carles ; Gil Carmona, Francisco ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Analitzar el currículum d'Educació Primària de Coneixement del Medi Natural, Social i Cultural. Interpretar el currículum en funció dels diversos criteris que es poden tenir en compte per seleccionar, organitzar o seqüenciar els continguts escolars relatius a l'estudi de la natura i la societat. [...]
To analyse the Primary Education curriculum of Natural, Social and Cultural Environment Education. To interpret the curriculum in terms of several criteria to select, organise or order school contents related to natural and social education. [...]
Analizar el currículo de Educación Primaria de Conocimiento del Medio Natural, Social y Cultural. Interpretar el currículo en función de los diversos criterios que se deben considerar para seleccionar, organizar o secuenciar los contenidos escolares relativos al estudio de la naturaleza y la sociedad. [...]

2018-19
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 23 registres trobats   anterior11 - 20següent  anar al registre:
Vegeu també: autors amb noms similars
1 Sanchez, L. Escudero
21 Sanchez, Laia
5 Sanchez, Laura
1 Sanchez, Lorena
1 Sanchez, Lourdes
1 Sanchez, Luis
8 Sanchez, Luis,
8 Sanchez, Luís,
21 Sànchez, Laia
1 Sánchez, L.
1 Sánchez, L.G.
21 Sánchez, Laia
6 Sánchez, Laia,
4 Sánchez, Liliana
1 Sánchez, Lluís
1 Sánchez, Luciano
1 Sánchez, Luis Carlos
1 Sánchez, Luis.
14 Sánchez, Luisa Victoria,
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.