Materials acadèmics

Materials acadèmics 82 registres trobats  anterior11 - 20següentfinal  anar al registre: La cerca s'ha fet en 0.01 segons. 
11.
5 p, 109.3 KB L'Ensenyament de l'Anglès a l'Educació Infantil [106450] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Torras Vila, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta és una assignatura optativa que proporciona una introducció a l'ensenyament/aprenentatge de la llengua estrangera a l'educació infantil, clau per a aquelles persones que estiguin interessades en impartir docència en anglès en aquesta etapa educativa. [...]
This elective course aims at providing an introduction to teaching and learning the English language in pre-primary education. It is a key subject for those student teachers who plan to teach English in the future. [...]
Esta es una asignatura optativa que proporciona una introducción a la enseñanza/aprendizaje de la lengua inglesa en educación infantil, clave para aquellos estudiantes que estén interesados en impartir docencia en inglés en educación infantil en su futura vida profesional. [...]

2023-24
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
12.
7 p, 113.0 KB Introducció a l'Adquisició i Ensenyament de l'Anglès [106307] / Llinàs Grau, Mireia ; Pladevall Ballester, Elisabet ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
1 Aquesta assignatura té com a objectiu introduir els estudiants a les les nocions bàsiques de l'adquisició de l'anglès com a primera i segona llengua i a l'aprenentatge i ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera en contextos d'instrucció. [...]
This subject aims at introducing students to the basic notions of the acquisition of English as a first and a second language and to the learning and teaching of English as a foreign language in contexts of instruction Specific objectives: - Indentify and explain the basic concepts and processes in the acquisition of English as a first language - Consider the characteristics of early English words and sentences. [...]
1 Esta asignatura tiene como objectivo introducir a los estudiantes a las nociones básicas de la adquisición del inglés como primera y segunda lengua y al aprendizaje y enseñanza del inglés como lengua extranjera en contextos de instrucción. [...]

2023-24
Grau en Estudis Anglesos [1482]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [1499]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [1500]
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1501]
Grau en Estudis d'Anglès i Francès [1502]
3 documents
13.
4 p, 101.5 KB Ensenyant a Europa i Europa a l'Ensenyament [105059] / Ion, Georgeta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Fer una comparació dels sistemes educatius quant als seus nivells: micro (activitats al aula), meso (escoles) i macro (polítiques). Objectius d'aprenentatge que l'estudiant ja té: El professor forma part de la cultura i la societat i ha de ser capaç de guiar als alumnes en el seu descobriment del mon (micronivell) Tindre la capacitat de comparar els sistemes educatius en els distints nivells: micro (activitats del aula), meso (escoles) i macro (polítiques) Tindre la capacitat de expressar, emprant paraules pròpies, les possibilitats del Erasmus+ amb 1 Tindre la capacitat de expressar, emprant paraules pròpies, les possibilitats del Erasmus+ amb finançament europeu en relació amb la cooperació internacional en l'àmbit de la educació Destacar les principals diferencies entre l'aprenentatge formal i l'informal Ser capaç d'explicar les diferencies entre les escoles internacionals i les europees basant-se en els seus plans d'estudis i estàndards Objectius de destreses que l'estudiant podrà obtenir: Descobrir el poder que té l'art i la narració per a fins educatius (micronivell) Establir un enteniment i tindre consciencia sobre l'ensenyament (inter)cultural Ser conscient d'algunes de les característiques de les distintes cultures i incorporar-les en l'educació Superar la bretxa que provoquen les diferencies entre les cultures i trobar el vincle que uneix la cultura i l'educació Saber expressar-se d'una forma relaxada i individual mitjançant l'ús de paraules, del cos i de materials per així mostrar els objectius anteriors Ser capaç d'escriure un esborrany per al projecte de col·laboració estratègica del Erasmus+ KA2.
Main objective: Comparing educational systems on micro (classroom activities), meso (schools) and macro level (policy). Knowledge aims the student knows about: 1 A teacher is a participant in culture and society and must be able to guide students in their discovery of the world. [...]
Hacer una comparación de los sistemas educativos en cuanto a sus niveles: micro (actividades del aula), meso (escueles) y macro (políticas). Objetivos de aprendizaje que el estudiante ya posee: · El profesor forma parte de la cultura y la sociedad y debe ser capaz de guiar a los alumnos en su descubrimiento del mundo (micronivel) · Tener la capacidad de comparar los sistemas educativos en los distintos niveles: micro (actividades del aula), meso (escuelas) y macro (políticas) · Tener la capacidad de expresar usando palabras propias las posibilidades del Erasmus+ con financiación 1 · Tener la capacidad de expresar usando palabras propias las posibilidades del Erasmus+ con financiación europea en relación con la cooperación internacional en el campo de la educación · Destacar las principales diferencias entre el aprendizaje formal y el informal · Ser capaz de explicar las diferencias entre las escuelas internacionales y las europeas basándose en sus planes de estudios y estándares Objetivos de destrezas que el estudiante podrá adquirir: · Descubrir el poder que tiene el arte y la narración para fines educativos (micronivel) · Establecer un entendimiento y tener conciencia sobre la enseñanza (inter)cultural · Ser consciente de algunas de las características de las distintas culturas e incorporarlas en la educación · Superar la brecha que provocan las diferencias entre las culturas y encontrar el vínculo que une la cultura y la educación · Saber expresarse de una forma relajada e individual mediante el uso de palabras, del cuerpo y de materiales para así mostrar los objetivos anteriores · Ser capaz de escribir un borrador para el proyecto de colaboración estratégica del Erasmus+ KA2.

2023-24
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
14.
5 p, 104.6 KB El procés d'ensenyament aprenentatge [101634] / Navío Gámez, Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
1) Analitzar aspectes que conformen realitats educatives i institucionals en contextos educatius formals i no formals 2) Analitzar necessitats educatives i formatives per tal de dissenyar processos d'ensenyament-aprenentatge. [...]
1) To analyze aspects that take part of the educational and institutional realities in formal and non-formal educational contexts 2) Analyze educational and training needs to design teaching and learning processes. [...]
1) Analizar aspectos que conforman realidades educativas e institucionales en contextos educativos formales y no formales 2) Analizar necesidades educativas y formativas para diseñar procesos de enseñanza-aprendizaje. [...]

2023-24
Grau en Pedagogia [1211]
Grau en Educació Social [827]
3 documents
15.
7 p, 115.3 KB Tendències de Recerca en l'Ensenyament de l'Escriptura [43214] / Birello, Marilisa ; Salas, Nayme Daniela ; Fontich, Xavier ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Mòdul obligatori de l'especialitat de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i optatiu per a la resta d'especialitats En aquest mòdul es presentarà l'estat actual de la investigació sobre l'escriptura i el seu ensenyament i aprenentatge. [...]
This is a compulsory course for students of the Language and Literature Didactics itinerary, while it is optional for students of other itineraries. This course introduces students to the state-of-the-art in research on the development and teaching of writing. [...]
Módulo obligatorio de la especialidad de Didáctica de la Lengua y la Literatura y optativo del resto de especialidades En este módulo se presentará el estado actual de la investigación sobre la escritura y sobre su enseñanza y aprendizaje. [...]

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
16.
8 p, 120.1 KB La Recerca sobre l'Ensenyament del Temps Històric, l'Espai Geogràfic i la Formació del Pensament Social [43205] / González Monfort, Neus ; Santisteban Fernandez, Antoni ; González-Valencia, Gustavo A ; Llusa Serra, Juan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament històric: consciència històrica i temporalitat, imaginació històrica i empatia, i interpretació de les fonts. - Analitzar els diferents aspectes de la formació del pensament geogràfic: construcció de l'espai, el paisatge, el territori i les identitats. [...]
- Analyzing the different aspects of the formation of historical thinking: historical consciousness and temporality, historical imagination and empathy, and interpretation of the sources. - Analyzing the different aspects of the formation of geographical thinking: space construction, landscape, territory and identities. [...]
- Analizar los diferentes aspectos de la formación del pensamiento histórico: conciencia histórica y temporalidad, imaginación histórica y empatía, e interpretación de las fuentes. - Analizar los diferentes aspectos de la formación del pensamiento geográfico: construcción del espacio, el paisaje, el territorio y las identidades. [...]

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
17.
6 p, 111.2 KB Ensenyament i Aprenentatge de les Matemàtiques [43195] / Deulofeu Piquet, Jordi ; Guevara Casanova, Iolanda ; Fuente Pérez, José Abraham de la ; Badillo Jiménez, Edelmira Rosa ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat del mòdul és capacitar al futur professorat de secundària perquè pugui ensenyar els continguts del currículum de matemàtiques tant de la ESO com del batxillerat, integrant els coneixements disciplinaris i els de la didàctica de les matemàtiques. [...]
At the end of the Master, students have to achieve the following objectives: 1. Acquire the didactic knowledge necessary to start teaching in secondary education. 2. Apply didactic and problem-solving knowledge to the exercise of teaching as a math 3. [...]
La finalidad del módulo es capacitar al futuro profesorado de secundaria para que pueda enseñar los contenidos del currículum de matemáticas tanto de la ESO cómo del bachillerato, integrando los conocimientos disciplinarios y los de la didáctica de las matemáticas. [...]

2022-23
Màster Universitari en Formació del Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyament d'Idiomes [1215]
Màster Universitari en Formació de Professorat d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat, Formació Professional i Ensenyaments d'Idiomes [1459]
3 documents
18.
7 p, 117.4 KB El Context en la Recerca sobre l'Ensenyament i l'Aprenentatge de les Ciències i de les Matemàtiques [43930] / Marquez Bargallo, Conxita ; Sanmartí Puig, Neus ; Gamboa Rojas, Genaro ; Grimalt-Álvaro, Carme ; Sala Sebastià, Gemma ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul abordarà de manera transversal alguns dels principals processos relacionats amb l'educació científica i matemàtica com son el treball pràctic, els projectes escolars, les tecnologies per a l'aprenentatge i la comunicació a l'aula, la resolució de problemes i l'avaluació. [...]
This module tackles some of the main transversal processes related to science and mathematics education, such as practical work, school projects, ICTs for learning and communication in schools, problem solving and assessment. [...]
Este módulo abordará de manera transversal algunos de los principales procesos relacionados con la educación científica y matemática como son el trabajo práctico, los proyectos escolares, las tecnologías para el aprendizaje y la comunicación en el aula, la resolución de problemes y la evaluación. [...]

2022-23
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
3 documents
19.
5 p, 108.4 KB L'Ensenyament de l'Anglès a l'Educació Infantil [106450] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; Torras Vila, Berta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta és una assignatura optativa que proporciona una introducció a l'ensenyament/aprenentatge de la llengua estrangera a l'educació infantil, clau per a aquelles persones que estiguin interessades en impartir docència en anglès en aquesta etapa educativa. [...]
This elective course aims at providing an introduction to teaching and learning the English language in pre-primary education. It is a key subject for those student teachers who plan to teach English in the future. [...]
Esta es una asignatura optativa que proporciona una introducción a la enseñanza/aprendizaje de la lengua inglesa en educación infantil, clave para aquellos estudiantes que estén interesados en impartir docencia en inglés en educación infantil en su futura vida profesional. [...]

2022-23
Grau en Educació Infantil [847]
3 documents
20.
6 p, 112.1 KB Recursos per a l'Ensenyament-Aprenentatge de la Llengua Anglesa en Educació Infantil i Primària [103579] / Masats Viladoms, Maria Dolors ; González Acevedo, Nathaly ; Mont Algamasilla, Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Adquirir les bases teòriques i tècniques metodològiques per ensenyar anglès de manera efectiva. - Adquirir els criteris pertinents per seleccionar, adaptar i/o crear materials per aprendre anglès en entorns multilingües i en grups heterogenis. [...]
- To acquire the fundamental theoretical basis and teaching techniques that are needed to teach English effectively. - To acquire the necessary criteria and techniques to select/adapt/create suitable materials for teaching h etereogeneous groups of young learners of English in multilingual milieus. [...]
- Adquirir las bases teóricas y las técnicas metodológicas para enseñar inglés de manera efectiva. - Adquirir los criterios pertinentes para seleccionar, adaptar y / o crear materiales para aprender inglés en entornos multilingües y en grupos heterogéneos. [...]

2022-23
Grau en Educació Primària [1140]
Grau en Educació Primària [896]
3 documents

Materials acadèmics : 82 registres trobats   anterior11 - 20següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.