Resultats globals: 28 registres trobats en 0.02 segons.
Materials de curs, 13 registres trobats
Documents de recerca, 6 registres trobats
Articles, 9 registres trobats
Materials de curs 13 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
4 p, 104.1 KB Producció i Expressió Periodística en Multimèdia i Interactius [103061] / Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La asignatura se integra dentro de la materia "Producción periodística", formada por las siguientes asignaturas: Producción, expresión y diseño en la prensa Producción y expresión periodística en multimedia e interactivos Producción y expresión audiovisual Informativos en radio y televisión Diseño y composición visual Fotoperiodismo Documental periodístico Producción periodística multiplataforma.
2013-14  
2.
4 p, 104.1 KB Història de la Ràdio i la Televisió [103052] / Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Esta asignatura se incluye en una de las veinte materias del grado de Comunicación Audiovisual llamada "Historia y estética de la Comunicación Audiovisual". Esta materia integra dos asignaturas obligatorias (Historia del Cine, Historia de la radio y de la televisión) y seis optativas (Teoría y análisis de la televisión, Teoría y análisis del film, Teoría y análisis de la radio, Teoría y análisis de la fotografía, Estudios visuales y Teoría e historia de la comunicación interactiva). [...]
2013-14  
3.
4 p, 25.4 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20762] / Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Blanch, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2009-10
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
4.
Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20762] / Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Blanch, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
2n Semestre 2009-10
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]
   
5.
4 p, 29.6 KB Gèneres Radiofònics [20782] / Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
2009-10
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
6.
4 p, 26.5 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20762] / Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Blanch, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
2009-10
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
7.
4 p, 25.4 KB Teoria i Tècnica del Llenguatge Radiofònic [20762] / Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Blanch, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
2009-10
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
8.
4 p, 31.7 KB Gèneres Radiofònics [20782] / Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
2009-10
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
9.
6 p, 27.8 KB Redacció i locució als mitjans audiovisuals [20686] / Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Blanch, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
2009-10
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  
10.
6 p, 28.9 KB Redacció i locució als mitjans audiovisuals [20686] / Huertas Bailén, Amparo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Blanch, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
2009-10
Llicenciat en Comunicació Audiovisual [54]  

Materials de curs : 13 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents de recerca 6 registres trobats  
1.
101 p, 2.9 MB L'Anàlisi de la narrativa de Les Tres Bessones : els valors i la Identitat cultural catalana / Parra Morell, Elisabeth ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball pretén ser una anàlisi de contingut on s'estudiaran al detall els valors que transmeten "Les Tres Bessones" i els nombrosos símbols i referències de la identitat cultural catalana que mostren aquests dibuixos. [...]
El presente trabajo pretende ser un análisis de contenido donde se estudiarán en detalle los valores que transmiten "Las Tres Mellizas" y los numerosos símbolos y referencias de la identidad cultural catalana que muestran estos dibujos. [...]
The following study intends to be a content analysis where the values ​​transmitted by "The Triplets" and the numerous symbols and references of the Catalan cultural identity shown in these cartoons will be studied in detail. [...]

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
2.
60 p, 2.2 MB El consum dels Date Shows / Jamois i Ruiz, Irina ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'intenten trobar les raons per les quals els espectadors veuen els date shows, a més de saber els factors positius que aquests programes tenen per atreure a la gent. També s'analitza el fenomen de "First Dates" com a recent estrena del gènere i l'impacte que aquest tipus de programes tenen a nivell internacional.
En este trabajo se intentan encontrar las razones por las cuales los espectadores ven los date shows, además de saber los factores positivos que estos programas tienen para atraer a la gente. También se analiza el fenómeno "First Dates" como estreno reciente de este género y el impacto que este tipo de programas tienen a nivel internacional.
In this paper I try to find out the reasons why the viewers watch date shows, plus I will investigate the different factors behind that shows that are used to attract people. Moreover, I will analyse the phenomena "First Dates" as a recent novelty of the gender and the international impact of those type of programmes.

2017
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
3.
73 p, 1.5 MB Análisis del entorno narrativo de Silent Hill 2 / Sánchez Menchén, Sergio ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi estructural i de contingut del videojoc Silent Hill 2, prenent com a punt de sortida la rellevància dels personatges i de la seva psicologia respecte de la trama. L'anàlisis estructural comprèn la estructura narrativa emprada i l'ús dels recursos narratius, així com l'anàlisi de contingut investiga i relaciona qualsevol element del joc amb els personatges i la seva psicologia.
Análisis estructural y de contenido del videojuego Silent Hill 2, tomando coo punto de partida la relevancia de los personajes y su psicología respecto de la trama. El análisis estructural comprende la estructura narrativa empleada y el uso de los recursos narrativos, así como el análisis de contenido investiga y relaciona cualquier elemento del juego con los personajes y su psicología.
Structural and content analysis of the videogame Silent Hill 2, taking as a starting point the relevance of the characters and their psychology with respect to the plot. The structural analysis comprehends the narrative structure employed and the use of the narrative effects, likewise the content analysis investigates and connects enery element of the game with the characters and their psychology.

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
4.
141 p, 20.4 MB L'impacte de Netflix en el consum mediàtic de la població catalana / Artigas Vilà, Guillem ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El consum de productes audiovisuals està canviant a causa de l'aparició de les plataformes digitals i el vídeo a demanda. Aquest és un estudi sobre com ha impactat Netflix i les plataformes digitals en el consum de la població catalana. [...]
El consumo de productos audiovisuales está cambiando debido a la aparición de las plataformas digitales y el vídeo a demanda. Este es un estudio sobre cómo ha impactado Netflix y las plataformas digitales en el consumo mediático de la población catalana. [...]
The consumption of audiovisual products is changing due to the appearance of digital platforms and video on demand. This is a study about how has impacted Netflix and digital platforms in the media usage of the Catalan population. [...]

2017
Graduat o Graduada en Comunicació Audiovisual [968]  
5.
114 p, 3.2 MB La representación del trabajo periodístico en las series de ficción de la HBO / Mur Casado, María Sofía ; Martínez García, Luisa del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"The Newsroom", és un drama basat en la vida dels periodistes que treballen en un telenotícies de televisió per cable. Com a ficció serveix d'instrument per dur a terme la representació cultural a través d'un canal com la HBO. [...]
"The Newsroom", es un drama basado en la vida de los periodistas que trabajan en un telediario de televisión por cable. Como ficción sirve de instrumento para llevar a cabo la representación cultural a través de un canal como la HBO. [...]
“The Newsroom” is a drama focused on a group of journalists working on a cable News program. As fiction, it works as a tool to carry out cultural representation via a channel like HBO. As an American television's product, it represents a lifestyle, a culture, and a way to understand the myths and archetypes of history, economics, culture, or politics from the United States. [...]

2014
Graduat o Graduada en Periodisme [971]  
6.
312 p, 3.6 MB La Ficción televisiva de TV3 como productora de referentes de identidad cultural catalana : estudio de caso de la sitcom "Plats bruts" / Martínez García, Luisa del Carmen ; Prado, Emili, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat
La ficción televisiva de TV3 como productora de referentes de identidad cultural catalana: estudio de caso de la sitcom «Plats bruts» es una investigación cualitativa que intenta describir y comprender los procesos culturales expresados en un flujo comunicativo. [...]
The fiction of TV3 as a producer of Catalan cultural identity referents: a case study of the sitcom "Plats bruts" is a qualitative research that tries to describe and understand the cultural processes expressed in a flow communicative. [...]

Bellaterra : Universitat Autònoma de Bracelona, 2008  

Articles 9 registres trobats  
1.
11 p, 137.6 KB Les audiències actives i la imatge de les dones a la publicitat / García Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació)
L’article presenta els resultats de la recerca de les percepcions i actituds de les dones davant representacions del gènere al discurs publicitari. Aquest estudi forma part de la investigació iniciada l’any 2005 sobre el consum de la imatge de les dones a la publicitat i als mitjans de comunicació. [...]
This article presents the results of a study on women’s perceptions and attitudes regarding gender representation in advertising discourse. The study was part of a research project begun in 2005 on the consumption of the woman’s image in publicity and the mass media. [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.55
Treballs de comunicació, Num. 24 (Desembre 2008) , p. 131-142  
2.
12 p, 165.4 KB La ficción televisiva de TV3 como productora de referentes de identidad cultural catalana : estudio de caso de la sitcom Plats bruts. / Martínez García, Luisa del Carmen
L’article present exposa part dels resultats obtinguts en la investigació de tesi doctoral que té com a focus d’interès la creació de ficció, el text audiovisual i el seu consum. Per això, hem portat a terme una revisió en l’evolució de la ficció produïda a TV3 i ens hem decantat per l’estudi de la comèdia de situació Plats bruts. [...]
The present article describes some of the results arrived at in a doctoral dissertation research that focused on the creation of fiction products, audiovisual texts and consumption. We examined the trajectory of fiction produced by TV3 and made the decision to focus our study on the sitcom Plats bruts (Dirty Dishes). [...]

2008 - 10.2436/20.3008.01.51
Treballs de comunicació, Num. 25 (Desembre 2008) , p. 63-74  
3.
16 p, 137.8 KB La imagen de las mujeres en la publicidad rechazada por la audiencia en Cataluña / García Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona)
El presente artículo analiza la publicidad que ha sido denunciada en Cataluña en el 2007. El estudio forma parte de un proyecto más amplio iniciado en el 2005 y trata de conocer los estereotipos sexistas a partir de la percepción de las personas consumidoras de los contenidos de los medios. [...]
The aim of this article is to analyze the publicity that has been denounced or in Catalonia in 2007. The study is part of a larger project that started in 2005 and tries to know the gender stereotypes from the perception of people who consume media. [...]

2009
Observatorio (OBS*) Journal, Vol. 8 (2009) , p. 260-274  
4.
6 p, 114.6 KB La ficció televisiva de TV3 i la identitat cultural catalana : estudi de cas de la sitcom Plats Bruts / Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La majoria de les recerques que s'han dut a terme sobre l'àmbit televisiu s'han dedicat a fer descripcions parcel·lades del mitjà. D'aquesta manera coneixem les rutines productives, l'estructura empresarial de les cadenes, el disseny de la programació, els resultats d'anàlisis qualitatives i quantitatives dels discursos i, en menor grau, trobem estudis sobre el consum televisiu. [...]
Most research on television has focused on compartmented descriptions of the medium. So we learn about production routines, the channels' business structures, programming design, the results of qualitative and quantitative discourse analyses, and even find a few studies on television consumption. [...]

2008
Quaderns del CAC, Vol. 31-32 (2008) , p. 125-130  
5.
11 p, 230.8 KB La crisi del consum radiofònic juvenil a Catalunya / Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Gutiérrez García, M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Des de fa aproximadament una dècada, la ràdio convencional catalana i espanyola ha detectat una pèrdua progressiva de penetració del mitjà entre els segments més joves de la població. Aquest fenomen afecta la majoria dels països desenvolupats i està relacionat fortament amb el desenvolupament de les TIC i les xarxes de comunicació. [...]
For approximately a decade, traditional Catalan and Spanish radio has been noting a gradual loss of radio penetration among the population’s younger segments. This phenomenon, which is affecting most developed countries, is closely related to the development of ICTs and communication networks. [...]

2010
Quaderns del CAC, Vol. 13, Núm. 34 (6 2010) , p. 67-77  
6.
12 p, 60.8 KB El consumo femenino de la imagen de la mujer en la publicidad : el sexismo en las campañas / García Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
This article presents the results of research into the perceptions and attitudes of women with regard to gender representations in advertising discourse. This study is part of a research project begun in 2005 on the subject of the consumption of the image of women in advertising and the media carried out by the Catalan Institute of Women (ICD) of the Catalan regional government, the Generalitat. [...]
2009
Trípodos.com, N. 24 (2009) , p. 149-160  
7.
19 p, 160.2 KB La contribución del humor, de la comedia de situación a la identidad cultural catalana / Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
En este artículo exponemos los resultados de un estudio sobre la recepción del humor de una comedia de situación de producción catalana. Con este trabajo, intentamos entender cuáles son las representaciones sociales y culturales que la audiencia reconoce en el humor como propias y cercanas a su contexto y cuáles rechaza. [...]
In this article, we intend to set out the results of a study on how humour is received in a locally produced situation comedy. Through this work, we have been trying to understand what social and cultural representations would be recognised by the audience in the show as accurate reflections of themselves and their cultural and social context, as well as which they would reject. [...]

2009
Comunicación y sociedad, Vol. 22, N. 1 (2009) , p. 223-241  
8.
25 p, 1.3 MB Multimedia e interactividad en el material docente de soporte y su aplicación a los estudios de comunicación / Ribes Guàrdia, Francesc Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Bonet Bagant, Montse (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Guimerà i Orts, Josep Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Fernández Quijada, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
El artículo presenta los principales resultados de una encuesta realizada a docentes y discentes de la Facultad de Ciencias de la Comunicación de la Universitat Autònoma de Barcelona sobre una muestra de material docente de apoyo, para cuya elaboración se utilizó el programa informático Camtasia Studio. [...]
This paper shows the main results of a survey answered by teachers and students in the Faculty of Communication Sciences at the Universitat Autònoma de Barcelona about a sample of supporting learning content, made with Camtasia Studio software. [...]

2009
Edutec-e : revista electrónica de tecnología educativa, Núm. 30 (11 2009) , p. 1-25  
9.
6 p, 63.9 KB La representación positiva de la imagen de las mujeres en los medios / García Muñoz, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Martínez García, Luisa del Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Este trabajo tiene como objetivo describir las valoraciones positivas realizadas por la ciudadanía a través del servicio del Instituto Catalán de las Mujeres (ICD) sobre los discursos mediáticos que contienen representaciones de género. [...]
This article aims to outline the positive assessments made by the public, through the service of the Catalan Women’s Institute (ICD) on speeches containing media representations of gender. It is a way to illustrate how the products of cultural industries are part of the audience’s social imaginary and how it is able to identify and assess constructive representations of gender. [...]

2009
Comunicar : revista de medios de comunicación y educación, Vol. 16, Núm. 32 (maig 2009) , p. 209-214  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.