Resultados globales: 39 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 14 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 3 registros
Documentos de investigación, Encontrados 21 registros
Materiales didácticos, Encontrados 1 registros
Artículos Encontrados 14 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
14 p, 5.4 MB Creació d'una eina de suport per a la docència en Geoquímica : Una eina d'aprenentatge autònom i d'avaluació / Aulinas Juncà, Meritxell (Universitat de Barcelona. Departament de Mineralogia, Petrologia i Geologia Aplicada) ; Inglès i Urpinell, Montserrat (Universitat de Barcelona. Departament de Geoquímica, Petrologia i Prospecció Geològica) ; Playà i Pous, Elisabet (Universitat de Barcelona. Departament de Mineralogia, Petrologia i Geologia Aplicada) ; Rosell Ortíz, Laura (Universitat de Barcelona. Departament de Geoquímica, Petrologia i Prospecció Geològica)
La proposta presentada s'emmarca en un projecte d'innovació docent de la Universitat de Barcelona. L'objectiu és desenvolupar una nova eina interactiva que d'una banda ajudi els alumnes a reforçar i/o ampliar els coneixements de geoquímica de manera autònoma i, de l'altra, sigui un nou recurs d'avaluació per al professorat. [...]
The teaching action here presented is part of a Teaching Innovation Project of the Universitat de Barcelona. The aim of this project is to develop a new interactive tool which will help undergraduate students to improve their skills in geochemistry. [...]

2014
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 2 (2014)  
2.
10 p, 735.6 KB Els ABJ en l'aula de FOL / Sisternes Alacot, Júlia (IES Lluís Simarro (Xàtiva))
Entenem que l'Aprenentatge Basat en el Joc (ABJ), és una estratègia pedagògica efectiva. Aquesta efectivitat la podem associar a que jugant aconseguim resultats més alts gràcies a l'estat de relaxació i atenció que es produeix. [...]
2023
Didáctica, innovación y multimedia, Núm. 41 (2023) (Bones pràctiques i recursos)  
3.
14 p, 250.7 KB La traducció en l'ensenyament de llengües : un recurs exclòs de les aules del mètode directe? / Reverter Oliver, Beatriz (Universitat de València)
Tradicionalment s'ha pensat que la traducció com a eina a l'aula de llengües estrangeres va quedar desaconsellada en el mètode directe. Així, des de llavors, molts docents han defensat la idea que la traducció és un recurs nociu per ensenyar idiomes, encara que, segons Cook (2010), no hi ha evidències que ho hagin provat científicament. [...]
Translation as a tool within the foreign language classroom has traditionally been thought to be discouraged in the Direct Method. Thus, since then, many teachers have defended the idea that translation is a harmful resource for teaching languages, although, according to Cook (2010), there is no scientifically-proven evidence. [...]
Tradicionalmente se ha pensado que la traducción como herramienta en el aula de lenguas extranjeras quedó desaconsejada en el método directo. Así, desde entonces, muchos docentes han defendido la idea de que la traducción es un recurso nocivo para enseñar idiomas, aunque, según Cook (2010), no hay evidencias que lo hayan probado científicamente. [...]
Traditionnellement, on pensait que la méthode directe décourageait l'utilisation de la traduction comme un outil dans la classe de langue étrangère. Ainsi, depuis lors, de nombreux enseignants défendent l'idée que la traduction est une ressource nocive pour l'enseignement des langues, bien que, selon Cook (2010), il n'existe aucune preuve scientifiquement établie. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.900
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 4 (2021) , p. e900 (Articles)  
4.
16 p, 342.2 KB La implicación de la familia en la comunidad escolar : gestación de una herramienta para la medición de percepciones cualitativas / Burriel Manzanares, Francesca (Universitat Autònoma de Barcelona)
La comunidad escolar se ha definido tradicionalmente como el conjunto de personas que interaccionan en un mismo ecosistema educativo, usualmente una escuela, en el que se desarrolla una acción intencionada, global y contextualizada hacia la enseñanza y el aprendizaje de los significados, los procesos y los valores de una sociedad (Mateos y Peñalba, 2003). [...]
La comunitat escolar ha estat definida tradicionalment com el conjunt de persones que interaccionen en un mateix ecosistema educatiu, usualment una escola, on es desenvolupa una acció intencionada, global i contextualitzada cap a l'ensenyament i l'aprenentatge dels significats, els processos i els valors d'una societat (Mateos y Peñalba, 2003). [...]
The educational community has traditionally been defined as the set of people who interact within an educational ecosystem, usually a school or structured educational environment, in which an intentional, global and contextualized action occurs towards the teaching and learning of meanings, processes and values of a society (Mateos y Peñalba, 2003). [...]

2022 - 10.5565/rev/educar.1471
Educar, Vol. 58 Núm. 1 (2022) , p. 237-252  
5.
9 p, 157.5 KB La intermedialidad en la literatura : entrevista a Alejandra Torres y Mariona Masgrau Juanola / Kunde, Karolin (Universitat de Girona) ; Piderit, María Fernanda (Universidad de Buenos Aires)
Alejandra Torres es doctora y licenciada en Letras, Investigadora del CONICET, investigadora y docente en la Universidad de Buenos Aires y la Universidad Nacional General Sarmiento, Argentina; dirige proyectos de investigación en el área de la Literatura y la Cultura Visual; ha sido profesora en la Universidad de Göttingen, Köln y München, Alemania. [...]
Alejandra Torres has a PhD and a Bachelor of Arts, is a member of CONICET, a researcher and teacher at the Universidad de Buenos Aires and the Univer-sidad Nacional General Sarmiento, Argentina; prin-ciple investigator of Literature and Visual Cultre's projects. [...]
Alejandra Torres és doctora i llicenciada en Lletres, Investigadora del CONICET, investigadora i docent a la Universidad de Buenos Aires i la Universidad Nacional General Sarmiento, Argentina; dirigeix projectes de recerca en l'àrea de la Literatura i la Cultura Visual; ha estat professora a la Universitat de Göttingen, Köln i München, Alemanya. [...]
Alejandra Torres est titulaire d'un doctorat et d'un baccalauréat des arts, chercheuse CONICET, chercheuse et enseignante à l'Universidad de Buenos Aires et à l'Universidad Nacional General Sarmiento, Argentine; dirige des projets de recherche dans le domaine de la littérature et de la culture visuelle. [...]

2021 - 10.5565/rev/jtl3.943
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 14 Núm. 1 (2021) , p. e943 (Interviews)  
6.
37 p, 363.3 KB El benchmarking como herramienta de mejora de la calidad de la educación universitaria virtual : ejemplo de una experiencia polaca / Marciniak, Renata (Universitat Autònoma de Barcelona)
Una universidad puede utilizar diversas herramientas metodológicas con el fin de conseguir el nivel más alto de calidad de educación virtual. Una de estas herramientas es el benchmarking, que, a través de la evaluación comparativa, permite recibir el conocimiento sobre la calidad de dicha educación en otra universidad e identificar las razones por las cuales se obtienen mejores resultados en ella. [...]
Una universitat pot utilitzar diverses eines metodològiques per tal d'aconseguir el nivell més alt possible en referència a la qualitat de la seva educació virtual. Una d'aquestes eines és el benchmarking, que, a través de l'avaluació comparativa, permet conèixer la qualitat de l'educació oferta per una altra universitat i identificar les raons per les quals aquesta obté uns resultats millors. [...]
Universities employ different tools to achieve the highest quality in virtual education, among them benchmarking. Through comparative assessment, benchmarking allows obtaining knowledge about the quality of virtual education offered by other universities and identifying the reasons for such quality. [...]

2017 - 10.5565/rev/educar.788
Educar, Vol. 53 Núm. 1 (2017) , p. 171-207  
7.
20 p, 199.2 KB Por senderos inexplorados de la gestión educativa : en búsqueda de la imagen institucional perdida / Questa Torterolo, Mariela Esther (Universidad ORT (Uruguai))
El presente artículo explica la aplicación de una herramienta para el cambio de imagen institucional que deriva de los resultados obtenidos como consecuencia de una investigación realizada en un centro de formación en carreras técnicas. [...]
El present article explica l'aplicació d'una eina per promoure el canvi d'imatge institucional que deriva dels resultats obtinguts arran d'una investigació realitzada en un centre de formació en carreres tècniques. [...]
This article is based on the results of research conducted at a technical training center located in Uruguay with problems of low enrollment. The objective of this article is to reflect on the importance of institutional image in attracting students. [...]

2015 - 10.5565/rev/educar.645
Educar, Vol. 51 Núm. 1 (2015) , p. 189-208 (Temas de investigación)  
8.
15 p, 592.7 KB L'ecdotica e le tecnologie : tra applicazioni, principi e un esperimento / Tomasi, Francesca (Università di Bologna)
Gli strumenti software per la gestione del procedimento ecdotico sono a tutt'oggi oggetto di riflessione all'interno delle comunità degli sviluppatori. Le proprietà delle diverse applicazioni mostrano un trend dominante: la creazione di tool online che sovrintendano all'intero processo produttivo, dalla creazione alla distribuzione dell'edizione digitale. [...]
Within the developer community, the application tools for the digital editing management represent a challenging field of study. The features of the developed applications show a dominant trend: the creation of online tools able to manage the entire process, from the production to the dissemination of the digital edition. [...]

2014 - 10.5565/rev/anuariolopedevega.84
Anuario Lope de Vega, Vol. 20, Núm. (2014) , p. 84-98 (Artículos)  
9.
10 p, 225.0 KB El «análisis del contenido conceptual» de los currículos y programas de ciencia : una posible herramienta de mediación entre la didáctica y la enseñanza de las ciencias / Koliopoulos, Dimitris Universidad de Patrás. Departamento de Ciencias de la Educación y de Educación Preescolar ; Adúriz-Bravo, Agustín (Universidad de Buenos Aires. Grupo de Epistemología, Historia y Didáctica de las Ciencias Naturales) ; Ravanis, Konstantino Universidad de Patrás. Departamento de Ciencias de la Educación y de Educación Preescolar
En este trabajo se propone el análisis del contenido conceptual de currículos y programas de ciencias como una posible herramienta de mediación entre la didáctica de las ciencias como disciplina académica y la enseñanza de las ciencias como práctica profesional. [...]
In this paper we propose the analysis of the conceptual contents of Science curricula and programmes as a possible mediation tool between Didactics of Science (i. e. Science Education as an academic discipline) and Science Teaching as a professional practice. [...]

2011 - 10.5565/rev/ec/v29n3.562
Enseñanza de las ciencias, Vol. 29, Núm. 3 (Noviembre 2011) , p. 315-324  
10.
28 p, 145.3 KB ARS en Políticas para la Innovación Tecnológica : un enfoque teleológico / Almanza, Silvia I. (Universidad Nacional Autónoma de México. Centro de Ciencias Aplicadas y Desarrollo Tecnológico) ; Luz González, Rosa (Universidad Autónoma Metropolitana (Mèxic)) ; Hernández, Hilda C. (Centro de Tecnología Avanzada CIATEQ (Querétaro, Mèxic))
Se presenta un novedoso enfoque de aplicación para el Análisis de Redes Sociales (ARS) dentro del campo de Estudios sobre Innovación, desde una perspectiva de Sistemas Complejos, para intervenir en el diseño e implementación de políticas de aprendizaje para la innovación, en países poco innovadores. [...]
This paper presents a novel approach of application for Social Nertwork Analysis (SNA) into the field of Innovation Studies from a Complex Systems view, with the aim to intervene in the design and implementation of learning for innovation policy, in less innovative countries. [...]

2009 - 10.5565/rev/redes.375
Redes : revista hispana para el análisis de redes sociales, Vol. 17, Núm. (2009) , p. 48-75
2 documentos

Artículos : Encontrados 14 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 3 registros  
1.
9 p, 186.3 KB La Wiki com a eina de seguiment i millora de treballs en grup a la tasca docent / Montenegro Martinez, Marisela (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Bria Ramírez, Marc (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Pujol i Tarrés, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social)
La eina wiki s'està consolidant com una eina de treball col·laboratiu i col·lectiu que té la seva màxima expressió en el desenvolupament de la wikipedia. La eina wiki consisteix en una plana virtual per a l'escriptura col·laborativa, en la qual cadascuna de les persones que participa pot anar afegint i canviant els continguts de la plana. [...]
The wiki is getting consolidated as a collaborative work tool that has gained wide diffusion by the development of the wikipedia. It is a virtual page for collective writing of texts. Each of the participants can introduce or change contents in this text. [...]

2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 5es : 2008  
2.
9 p, 524.7 KB Sistema web per a la gestió de problemes i pràctiques / Heymann Pignolo, Elisa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; César Galobardes, Eduardo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Cortés Fité, Ana (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Hernández Budé, Porfidio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Suppi Boldrito, Remo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Sorribes Gomis, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius)
El projecte desenvolupat consisteix en una eina que ajuda a que els professors deixin de banda el paper de relator-dictador d'apunts i es transformin en tutors-formadors que exerceixin de guia en l'aprenentatge de l'estudiant. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
60 p, 747.8 KB Evaluación y certificación de un servicio universitario : la calidad en el Servicio de Bibliotecas de la Universitat Autònoma de Barcelona / Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universidad Pública de Navarra
2005
Encuentros de servicios de información y orientación de universidades, 2005  

Documentos de investigación Encontrados 21 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
13 p, 1.1 MB Disseny de fluxes ETL amb eines DBT i Snowflake / Sedó Galimany, Marc ; Espinosa, Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest Treball de Fi de Grau aborda el repte de identificar les causes de les pèrdues o retards dels paquets en una empresa de transports. L'objectiu és desenvolupar una solució integral aprofitant les tècniques d'enginyeria de dades i implementant un procés ELT (Extraer, Cargar, Transformar) per crear un model dimensional. [...]
Este Trabajo de Fin de Grado aborda el reto de identificar las causas de las pérdidas o retrasos de los paquetes en una empresa de transportes. El objetivo es desarrollar una solución integral aprovechando las técnicas de ingeniería de datos e implementando un proceso ELT (Extraer, Cargar, Transformar) para crear un modelo dimensional. [...]
This final degree project addresses the challenge of identifying the causes of package losses or delays in a shipping firm. The objective is to develop a comprehensive solution by leveraging data engineering techniques and implementing an ELT (Extract, Load, Transform) process to create a dimensional model. [...]

2023
Enginyeria de Dades [1394]  
2.
14 p, 1.2 MB Desenvolupament d'un WebApp de lloguer d'instruments / Tejón Estalella, Gerard ; Talló Sendra, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Actualment vivim en una societat basada en el consumisme en la que el problema de la sobreproducció està en augment. En afegit, l'elevat preu de la producció i dels materials fa que el preu final que fa front el client sigui excessivament elevat. [...]
Actualmente vivimos en una sociedad basada en el consumismo en la que el problema de la sobreproducción está en aumento. En añadido, el elevado precio de la producción i de los materiales hacen que el precio final que afronta el cliente sea excesivamente elevado. [...]
We currently live in a society based on consumerism in which the problem of overproduction is on the rise. In addition, the high price of production and materials means that the final price faced by the customer is excessively high. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
10 p, 909.0 KB Aula de programació interactiva / Galante Causanilles, Lluís ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte s'enfoca en la millora i expansió de les capacitats d'una plataforma web existent, que té com a objectiu brindar un entorn d'ensenyament virtual per a matèries relacionades amb la programació. [...]
This project focuses on improving and expanding the capabilities of an existing web platform, which aims to provide a virtual teaching environment for subjects related to programming. The aim is to achieve a more complete and advanced version, which solves problems identified in the previous version and improves interaction and collaboration between teachers and students. [...]
Este proyecto se enfoca en la mejora y expansión de las capacidades de una plataforma web existente, que tiene como objetivo brindar un entorno de enseñanza virtual para materias relacionadas con la programación. [...]

2023
Enginyeria Informàtica [958]  
4.
12 p, 1.0 MB Aula de programació interactiva / Pipoyan Paronyan, Arman ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
L'objectiu d'aquest projecte és augmentar les funcionalitats d'una eina de suport docent integrant diferents tecnologies existents com GitHub, Jupyter o Moodle i afegir altres funcionalitats que no requereixen mòduls externs. [...]
The goal of this project is to increase the functionalities of a teaching support tool by integrating different existing technologies such as GitHub, Jupyter or Moodle and adding other functionalities that do not require external modules. [...]
El objetivo de este proyecto es aumentar las funcionalidades de una herramienta de apoyo docente integrando diferentes tecnologías existentes como GitHub, Jupyter o Moodle y añadir otras funcionalidades que no requieren módulos externos. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
5.
68 p, 1.5 MB Dragos Manager : Desenvolupament d'un programa de gestió de projectes per a traductors / Pérez Atienza, Daniel ; Piqué Huerta, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En aquest projecte hem dissenyat i desenvolupat una eina informàtica que hem anomenat Dragos Manager amb l'objectiu de facilitar i agilitzar alguns processos i tasques de la gestió de projectes de traducció. [...]
En este proyecto hemos diseñado y desarrollado una herramienta informática a la que hemos llamado Dragos Manager con el objetivo de facilitar y agilizar ciertos procesos y tareas de la gestión de proyectos de traducción. [...]
In this project we have designed and developed a computer tool called Dragos Manager with the aim of facilitating and speeding up certain processes and tasks in the management of translation projects. [...]

2020
Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]  
6.
9 p, 676.1 KB FDSOUNDCONTROLLER : App para automatizar el modo silencio y volumen de tu teléfono móvil / Fernández Domínguez, Marco ; Oropesa Fisica, Ana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Este Trabajo Final de Grado ha consistido en el desarrollo de una aplicación móvil que permita a los usuarios ajustar los perfiles de volumen en función de unos parámetros de entrada predefinidos: llamadas entrantes de unos contactos especiales, SMS con palabras clave y/o localización. [...]
During this Final Degree project an Android app has been developed that allows the users to have control over the different volume profiles given some pre defined input parameters: Incoming calls from special contacts, SMS containing a key word and/or the user location. [...]
Aquest Treball Final de Grau ha consistit en el desenvolupament d'una aplicació mòbil que permeti als usuaris ajustar els perfils de volum en funció d'uns paràmetres d'entrada predefinits: trucades entrants d'uns contactes especials, SMS amb paraules clau i / o localització. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
131 p, 3.7 MB El mètode MAR 1.0 : eina d'anàlisi i millora de la Customer Experience i Employee Experience a una aerolínia / Rodriguez Pascual, Miguel Angel ; Bernabé Comino, Lluís, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Presentem un estudi exhaustiu sobre la CX i la EX aplicades a el sector aeronàutic i en especial a les companyies aèries, en el que es destaca la importància de potenciar i impulsar les dues experiències des de el vessant humà i els beneficis de fer-ho. [...]
Presentamos un estudio exhaustivo sobre la CX y la EX aplicadas al sector aeronáutico y en especial a las aerolíneas, en el que se destaca la importancia de potenciar e impulsar ambas experiencias desde la vertiente humana y los beneficios de hacerlo. [...]
We present a thorough study on CX and EX applied to the aeronautical sector and especially to airlines, which highlights the importance of enhancing and promoting both practices from the human perspective and the benefits of doing so. [...]

2020
Màster en Gestió Aeronàutica [1171]  
8.
76 p, 3.6 MB Drons per ajudar a desminar el Sàhara Occidental / Mahamud El Jalil, Hafdal-La ; Verge Mestre, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquest treball es vol donar una solució disruptiva a la llarga feina de desminatge al Sàhara Occidental. La solució que es proposa recorre a l'ús de drons. Primer de tot s'analitzen els principals mètodes de desminatge que hi ha actualment i quines avantatges i inconvenients presenta cada un d'ells. [...]
The following study wants to give a disruptive solution to the long problem of demining Western Sahara. The solution that is proposed is the use of drones. First of all, it analyses the main current methods of demining and the advantages and disadvantages of each one of them. [...]

2019
Pla d' Estudis d'Empresa i Tecnologia [948]  
9.
280 p, 1.0 MB Construcció d'un dispositiu de diagnosi per determinar l'ajustament entre les competències acadèmiques i les professionals dels titulats del grau de disseny / Massaguer, Lluc ; Tejada Fernández, José, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
Els canvis en el perfil dels professionals i en el de les empreses, així com el contacte entre tots dos, empeny, en l'actualitat, a traçar línies i fer valoracions del que presenta el futur, tant en l'àmbit formatiu com en el professional. [...]
Los cambios en el perfil de los profesionales y en el de las empresas, así como el contacto entre ambos, empuja, en la actualidad, a trazar líneas y hacer valoraciones de lo que presenta el futuro, tanto en el ámbito formativo como en el profesional. [...]
Changes in the profiles of professionals and of businesses, and the contact between the two, now calls for the need to mark out lines and offer evaluations of what the future holds, both in terms of education and professionally. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2019.  
10.
75 p, 3.1 MB El uso de herramientas TAO en la localización de videojuegos. Caso práctico del videojuego WANTED : Dragon / Mora Gil, Enrique ; Simon Jimenez, Eduardo, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Mitjançant l'exposició d'aquest treball s'analitzen les característiques més comunes de la localització de videojocs juntament amb la problemàtica que acompanya a aquesta disciplina quan es realitza mitjançant eines TAO. [...]
Mediante la exposición de este trabajo se analizan las características más comunes de la localización de videojuegos junto con la problemática que acompaña a esta disciplina cuando se realiza mediante herramientas TAO. [...]
This project aims to show the most common characteristics of videogame localization and analyze the difficulties of using CAT tools for this discipline. The localization of an open source videogame, WANTED: Dragon, is carried out to illustrate this process. [...]

2018
Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]
2 documentos

Documentos de investigación : Encontrados 21 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didácticos Encontrados 1 registros  
1.
28 p, 5.2 MB Com fer un pla de gestió de dades amb CORA.eiNa DMP / Alcalá Ponce de León, Mireia (Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya)
L'Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau (IIB Sant Pau) va organitzar el 22 de març una sessió sobre "Com fer un pla de gestió de dades amb CORA. eiNa DMP", impartida en remot per la Mireia Alcalá, tècnica líder de Curació de Dades al CSUC. [...]
2023  

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.