1.
|
28.8 MB |
Paisagem midiática do sertão : Um estudo das prácticas de consumo de mídia do Canal 4, de Currais Novos/RN
/
Oliveira Da Silva, Maríllia Graziella ;
Lorite, Nicolàs, dir.
Aquesta tesi doctoral presenta un estudi de les pràctiques de consum de mitjans locals mitjançant el canal 4 de Currais Novos/RN. La ciutat, ubicada en la zona més pobra i estigmatitzada de Brasil, el "sertão nordestino", destaca en la història mediàtica brasilera per ser pionera en el sistema de televisió per cable en la regió nord-est. [...] Esta tesis doctoral presenta un estudio de las prácticas de consumo de medios locales a través del canal 4 de Currais Novos/RN. La ciudad, que está ubicada en la zona más pobre y estigmatizada de Brasil, el "sertão nordestino", se destaca en la historia mediática brasileña por ser la pionera en el sistema de televisión por cable en la región Noreste. [...] This doctoral thesis studies the local media consumption practices on channel 4 in Currais Novos/RN. The city, located in Brazil's poorest and most stigmatized area, the sertão nordestino, stands out in the history of Brazilian media for being the pioneer in the cable television industry in the Northeast region. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2023
|
|
2.
|
5.0 MB |
Media Aura : Mediatización de la obra de arte tradicional en Instagram
/
Monroy Galindo, Adriana ;
Soto Calderón, Andrea, dir. ;
Soriano Clemente, Jaume, 1965-, dir.
Actualment, milions de persones visiten museus i capturen fotografies de les obres d'art amb els seus telèfons intel·ligents i càmeres, descontextualitzant-les en posar-les en circulació a les xarxes socials. [...] En la actualidad, millones de personas visitan museos y capturan fotografías de las obras de arte con sus smartphones y cámaras, descontextualizándolas al ponerlas en circulación por las redes sociales. [...] Today, millions of people visit museums and take pictures of the artwork with their cameras and cellphones, decontextualizing it by posting the pictures online. This study focuses on the mediatization process that artwork undergoes as a result of being reproduced and shared on social media, with a particular emphasis on Instagram pictures that feature historical artwork. [...]
2023
|
|
3.
|
61 p, 601.9 KB |
La lucha contra la violencia en línea : un estudio crítico de los delitos introducidos por la LOPIVI en el ámbito digital
/
Romaní Ormaechea, Irene ;
Rodriguez Puerta, Ma. José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
L'impacte de les noves tecnologies en la nostra societat ha estat indubtablement positiu en molts aspectes, però també ha generat perills i amenaces especialment per als grups més vulnerables. El dret ha intentat abastar aquestes noves problemàtiques mitjançant la creació de nous tipus penals, com el 143 bis, 156 ter i 361 bis del Codi Penal, introduïts per la Llei Orgànica 8/2021, de 4 de juny, de protecció integral a la infància i l'adolescència davant la violència. El impacto de las nuevas tecnologías en nuestra sociedad ha sido indudablemente positivo en muchos aspectos, pero también ha generado peligros y amenazas especialmente para los grupos más vulnerables. [...] The impact of new technologies on our society has undoubtedly been positive in many ways, but it has also generated dangers and threats, especially for the most vulnerable groups. The legal system has attempted to address these new issues by creating new criminal offenses, such as articles 143 bis, 156 ter, and 361 bis of the Penal Code, introduced by Organic Law 8/2021 of June 4, which aim to protect society from technology-related criminal conduct.
2023 Grau en Criminologia i Grau en Dret [1411]
|
|
4.
|
41 p, 2.9 MB |
Equidad socio-espacial del sistema de transporte público ferroviario. La implementación de la Línea 1 del Metro de Lima y Callao
/
Acco Fortún, Ivonne Raisa ;
Nel·lo, Oriol, 1957-, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Geografia
Els sistemes de transport públic ferroviari influeixen substancialment per augmentar la cohesió social en un territori, o per contra, per a la formació d'espais de desigualtat entre els grups socials. [...] Los sistemas de transporte público ferroviario influyen sustancialmente para aumentar la cohesión social en un territorio, o por el contrario, para la formación de espacios de desigualdad entre los grupos sociales. [...] Given the lack of demographic work on the reality of internal migration in Navarra, this article Public rail transport systems have a substantial influence on increasing social cohesion in a territory, or on the contrary, on the formation of spaces of inequality between social groups. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Màster Universitari en Estudis Territorials i Planejament [1475]
|
|
5.
|
159 p, 974.7 KB |
Digitalización, redes sociales, arte y barcelona: reflexiones sobre el panorama artístico barcelonés
/
Zamora Jiménez, Gerard ;
Vidal Oliveras, Jaime, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Filosofia i Lletres
El trabajo consiste en una investigación sobre la influencia de las redes sociales y la digitalización en el panorama artístico actual de la ciudad de Barcelona, desde sus museos hasta sus galerías, sus artistas y la crítica artística. [...] The present thesis consists in research of social media networks influence and the digitization of nowadays artistic environment in Barcelona city, from its museums to its galleries, its artists and art criticism. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Història de l'Art [807]
|
|
6.
|
168 p, 79.6 MB |
Caliu Studio : desenvolupament d'una agència creativa i elaboració d'una campanya gamificada per a donar a conèixer el projecte
/
Masip Domingo, Maria ;
Torrico Fernández Valera, Alejandro ;
Domingo Soler, Lluis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La formalització d'una agència creativa que conceptualitza campanyes que segueixen els principis d'estratègia, creativitat i innovació, fent èmfasi en la creació d'experiències interactives que connectin marques i empreses amb persones. [...] La formalización de una agencia creativa que conceptualiza campañas que siguen los principios de estrategia, creatividad e innovación, haciendo énfasis en la creación de experiencias interactivas que conecten marcas y empresas con personas. [...] The formalization of a creative agency that conceptualizes campaigns that follow the principies of strategy, creativity and innovation, emphasizing the creation of interactive experiences that connect brands and companies with people. [...]
2023 Grau en Comunicació Interactiva [1423]
|
|
7.
|
11 p, 741.5 KB |
Brand tracking based on sentiment analysis using Twitter data
/
Toval Borrell, Andrea ;
César Galobardes, Eduardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El monitoratge del sentiment de marques és crucial per a les empreses que tinguin les percepcions dels clients. No obstant això, l'anàlisi en temps real de les dades de les xarxes socials pot ser complicat. [...] El monitoreo del sentimiento de marcas es crucial para que las empresas entiendan las percepciones de los clientes. Sin embargo, el análisis en tiempo real de los datos de las redes sociales puede ser complicado. [...] Brand sentiment monitoring is crucial for businesses to understand customer perceptions. However, the real-time analysis of social media data can be challenging. Fortunately, advanced deep learning models based on transformers offer exceptional solutions to address this issue. [...]
2023 Enginyeria de Dades [1394]
|
|
8.
|
232 p, 10.2 MB |
Use and Misuse of WeChat among Elderly Adults in Urban China
/
Hao, Jingya ;
Pulido, Cristina, dir. ;
Song, Yi, dir.
Aquest estudi se centra en l'ús dels mitjans, les barreres i les estratègies per promoure l'alfabetització mediàtica entre les persones grans. L'autor està tractant d'omplir el buit en la investigació sobre estudis de mitjans entre els adults grans xinesos i oferir estratègies pràctiques per millorar l'alfabetització mediàtica de les persones grans, que és necessària i urgent en l'era digital. [...] Este estudio se centra en el uso de los medios, las barreras y las estrategias para promover la alfabetización mediática entre los adultos mayores. El autor está tratando de llenar el vacío en la investigación sobre estudios de medios entre adultos mayores chinos y proporcionar estrategias prácticas para mejorar la alfabetización mediática de los adultos mayores, que es necesaria y urgente en la era digital. [...] This study focuses on media use, barriers, and strategies for promoting media literacy among elderly adults. The author is trying to fill the gap in research on media studies among Chinese elderly adults and to provide practical strategies for improving elderly adults' media literacy, which is necessary and urgent in the digital age. [...]
2023
|
|
9.
|
1.6 MB |
Cap a una Superlliga europea? La desigualtat econòmica i mediàtica i el desequilibri competitiu en l'era del futbol global
/
Badia Perea, Jordi 1963- ;
Ginesta Portet, Xavier, 1983-, dir. ;
Giraldo Luque, Santiago, dir.
Les Ciències Socials han agafat l'esport com a matèria d'estudi per explicar les transformacions socials. D'entre totes les disciplines esportives, el futbol n'ha estat la privilegiada. Així, el futbol ha estat analitzat successivament com a instrument i metàfora del procés de civilització, de la comunicació de masses, de la societat de l'espectacle i la globalització. [...] Las Ciencias Sociales han tomado el deporte como materia de estudio para explicar las transformaciones sociales. Entre todas las disciplinas deportivas, el fútbol ha sido la privilegiada. Así, el fútbol se ha analizado sucesivamente como instrumento y metáfora del proceso de civilización, de la comunicación de masas, de la sociedad del espectáculo y la globalización. [...] The Social Sciences have taken sport as a subject of study to explain social transformations. Of all the sports disciplines, football has been the privileged one. Thus, football has been successively analyzed as an instrument and metaphor for the process of civilization, mass communication, the entertainment society and globalization. [...]
2022
|
|
10.
|
3.3 MB |
Gestión de la visibilidad del investigador de publicidad y relaciones públicas y su producción científica en la web
/
De Santis, Andrea ;
Morales Morante, Fernando, dir.
El coneixement és un actiu molt important d'una societat i, com a tal, ha de ser valorat pels seus membres. Per tant, universitats, investigadors i grups de recerca tenen la responsabilitat i obligació de donar a conèixer el seu treball per a complir amb la seva missió social. [...] El conocimiento es un activo muy importante de una sociedad y, como tal, debe ser valorado por sus miembros. Por lo tanto, universidades, investigadores y grupos de investigación tienen la responsabilidad y obligación de dar a conocer su trabajo para cumplir con su misión social. [...] Knowledge is a very important asset of a society and, as such, it should be valued by its members. Thus, universities, researchers and research groups have the responsibility and obligation to make their work known in order to fulfill their social mission. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
|
|