1.
|
|
2.
|
|
3.
|
273 p, 73.2 MB |
Projecte d'investigació i proposta d'accions per apropar TV3 al públic jove
/
Remolins Canillo, Berta ;
Ubach Mases, Laura ;
Vila Vilà, Vinyet ;
Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a analitzar la situació actual de la televisió i els mitjans digitals, juntament amb l'estil de vida dels joves d'ara. Ho vinculem amb TV3, analitzant la seva programació i la seva comunicació a les xarxes socials, amb l'objectiu d'esbrinar les causes de la desconnexió del públic jove amb el canal. [...] Nuestro proyecto consiste en analizar la situación actual de la televisión y los medios digitales, junto con el estilo de vida de los jóvenes de ahora. Lo vinculamos con TV3, analizando su programación y su comunicación en las redes sociales, con el objetivo de descubrir las causas de la desconexión del público joven con el canal. [...] Our project aims to investigate the current situation of television and digital media, along with the lifestyle of today's youth. We will specifically focus on TV3, analyzing its programming and social media communication, in order to uncover the reasons behind the disconnection of the young audience from the channel. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
241 p, 2.8 MB |
Rebranding i pla de la comunicació de la marca Bosanova : la clau per arribar al públic jove
/
Coloma Purroy, Carla ;
Jiménez Nieto, Mireia ;
Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte se centra a fer un extensa anàlisi de la marca Bosanova del qual s'extreuen unes conclusions. A partir d'aquí es realitza, en primer lloc, un rebranding que actualitza i rejoveneix la imatge de la marca i, en segon lloc, un pla de comunicació que servirà per comunicar aquest canvi d'identitat al públic i per apropar-se al nou target definit a través de les accions definides en el pla. Este proyecto se centra a hacer un extenso análisis de la marca Bosanova del cual se extraen unas conclusiones. A partir de aquí se realiza, en primer lugar, un rebranding que actualiza y rejuvenece la imagen de la marca y, en segundo lugar, un plan de comunicación que servirá para comunicar este cambio de identidad al público y para acercarse al nuevo target definido a través de las acciones definidas en el plan. This project focuses on an extensive analysis of the Bosanova brand from which conclusions are drawn. On this basis, it is carried out, firstly, a rebranding that updates and rejuvenates the image of the brand and, secondly, a communication plan that will serve to communicate this change of identity to the public and to approach the new target defined through the actions defined in the plan.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
100 p, 2.0 MB |
Cinema Verifake : Creación, desarrollo y preproducción de una serie (para plataformas OTT) de comedia mockumentary sobre un joven estudiante de cine
/
Poves Orta, Daniel ;
Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball conté tot el procés de creació d'una sèrie de comèdia mockumentary. Inclou tot el procés de recerca sobre el gènere, anàlisi de mercat, biblia del projecte i els plans de producció, finançament i distribución. El siguiente trabaja contiene todo el proceso de creación de una serie de comedia mockumentary. Incluye todo el proceso de investigación sobre el género, análisis de mercado, biblia del proyecto y los planes de producción, financiación y distribución. The following dissertation contains the entire creation process of a mockumentary comedy show. It includes the whole research process about the genre, market analysis, the project and the production, founding and distribution plans.
2023 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
6.
|
4 p, 835.6 KB |
A Espanya, treballar més anys ha de venir de jove : apunts sobre la sortida del mercat laboral dels 50 als 65 anys en la darrera década
/
López Gómez, María Andrée (Centre d'Estudis Demogràfics)
A partir de 2013, l'edat de jubilació a Espanya, que era als 65 anys, augmenta paulatinament, de manera que el 2027 se situarà als 67 anys, amb el consegüent increment del llindar mínim d'anys de cotització, que passa dels 35 als 38 anys. [...] Desde el 2013, la edad de jubilación en España aumenta paulatinamente de los 65 a los 67 años para el año 2027 y, con ella, sube también el mínimo de años de cotización de 35 a 38. La justificación de esta política es la sostenibilidad del sistema de seguridad social dado que las personas mayores incrementan con más velocidad que el número de contribuyentes. [...] Since 2013, retirement age in Spain has been rising slowly from 65 to an expected 67 in 2027 and, with it, the minimum number of years of National Insurance contributions from 35 to 38. This policy is justified by sustainability of the social security system since the number of older people is increasing faster than the number of contributors. [...]
Bellaterra: Centre d'Estudis Demogràfics, 2023 (Perspectives Demogràfiques ; 33) - 10.46710/ced.pd.cat.33
3 documents
|
|
7.
|
40 p, 749.7 KB |
Sostenibilidad, y nuevas pautas de consumo de moda entre la población joven
/
Maella González, Consuelo ;
Griera i Llonch, Ma. del Mar, 1978-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En els darrers anys el consum sostenible és un tema que està en auge a la nostra societat i arran d'això s'han realitzat nombrosos estudis dedicats a l'estudi acadèmic de la moda sostenible que confirmen que s'estan produïnt un conjunt de coneixements i actituds compartides en matèria de ecologia. [...] En los últimos años el consumo sostenible es un tema que esta en auge en nuestra sociedad y a raíz de ello se han realizado numerosos estudios dedicados al estudio académico de la moda sostenible que confirman que se están producido un conjunto de conocimientos y actitudes compartidas en materia de ecologia. [...] In recent years, sustainable consumption is a topic that is on the rise in our society and as a result of this, numerous studies have been carried out dedicated to the academic study of sustainable fashion that confirm that a set of shared knowledge and attitudes are being produced in terms of ecology. [...]
2022 Grau en Sociologia [819]
|
|
8.
|
455 p, 16.0 MB |
Imágenes e Ideas de Juventud. Genealogía del cuerpo joven en Chile (1906-1990)
/
Saa Espinoza, Marcela Eliana ;
Feixa, Carles, 1962-, dir. ;
Lubbers, Miranda J., dir.
La investigació que es presenta a continuació està emmarcada en el programa doctoral en Antropologia Social i Cultural de la Universitat Autònoma de Barcelona, i té com a propòsit conèixer i analitzar genealògicament la visualitat del cos juvenil, a través de les imatges del cos representat en revistes, i amb això comprendre i aprofundir com es va anar edificant la idea de joventut a Xile durant el segle XX (1906-1990). [...] La investigación que se presenta a continuación está enmarcada en el programa doctoral en Antropología Social y Cultural de la Universidad Autónoma de Barcelona, y tiene como propósito conocer y analizar genealógicamente la visualidad del cuerpo juvenil, a través de las imágenes del cuerpo representado en revistas, y con ello comprender y profundizar en cómo se fue edificando la idea de juventud en Chile durante el siglo XX (1906-1990). [...] The research presented below is framed in the doctoral program in Social and Cultural Anthropology of the Autonomous University of Barcelona, and its purpose is to know and genealogically analyze the visuality of the youthful body, through the images of the body represented in magazines, and thereby understand and deepen how the idea of youth was built in Chile during the 20th century (1906-1990). [...]
2022
|
|
9.
|
97 p, 1.7 MB |
Dándole al palique, un pódcast de infoentretenimiento dirigido a la gente joven : creación de un proyecto para Podium Podcast
/
Expósito Ruano, Nabila ;
López Collados, Ivan ;
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Dándole al palique és un projecte creat per a donar resposta a una problemàtica: adaptar els continguts periodístics als nous temps i fer-los atractius per a la joventut. L'eix central del projecte resideix a acostar els temes d'actualitat i d'índole social a la joventut, un sector de la població que sembla que ha deixat enrere els mitjans de comunicació tradicionals i usa plataformes de streaming per a entretenir-se i informar-se. [...] Dándole al palique es un proyecto creado para dar respuesta a una problemática: adaptar los contenidos periodísticos a los nuevos tiempos y hacerlos atractivos para la juventud. El eje central del proyecto reside en acercar los temas de actualidad y de índole social a la juventud, un sector de la población que parece que ha dejado atrás los medios de comunicación tradicionales y usa plataformas de streaming para entretenerse e informarse. [...] Dándole al palique is a project created in response to a problem: to adapt journalistic content to the new times and make it attractive to young people. The central focus of the project consists of bringing news and social issues closer to young people, a sector of the population that seems to have left traditional media behind and uses streaming platforms for entertainment and information. [...]
2022 Grau en Periodisme [1432]
|
|
10.
|
154 p, 4.2 MB |
The Unknown : elaboració d'una websèrie de ficció postapocalíptica adreçada a un públic jove
/
Bañón Santillana, Judith ;
Gómez, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball de fi de grau hi figura tot el procés necessari per dur a terme el projecte d'una websèrie de ficció postapocalíptica adreçada a un públic jove. El treball engloba tant el procés de recerca, amb una anàlisi del mercat on es pretén introduir el producte amb el nom de "The Unknown" i un estudi sobre el gènere de la distopia; com el procés creatiu o bíblia de la websèrie, amb la sinopsi, el tractament i els guions de cada capítol. En este trabajo de fin de grado figura todo el proceso necesario para llevar a cabo el proyecto de una webserie de ficción postapocalíptica dirigida a un público joven. El trabajo engloba tanto el proceso de investigación, con un análisis del mercado donde se pretende introducir "The Unknown" y un estudio sobre el género de la distopía; como el proceso creativo o bíblia de la webserie, con la sinopsis, el tratamiento y los guiones de cada capítulo. This final dissertation includes all the necessary steps to carry out the project of a post-apocalyptic fiction web series aimed at a juvenile audience. The work covers both the researching task, with an analysis of the market where the product "The Unknown" is intended to be introduced and a study on the dystopian genre; as well as the creative stage, with the synopsis of the web series, the treatment and the completed scripts of each chapter.
2021 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|