1.
|
|
2.
|
107 p, 10.7 MB |
La persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT : un estudio de caso
/
Losada Rodríguez, David ;
Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La recerca té com a objectiu estudiar el fenomen de la persuasió en les campanyes audiovisuals de la DGT. Atès que la mostra és inabastable, se selecciona la campanya audiovisual Los atropellos más famosos, llançada el juny de 2022. [...] La investigación tiene como objetivo estudiar el fenómeno de la persuasión en las campañas audiovisuales de la DGT. Dado que la muestra es inabarcable, se selecciona la campaña audiovisual Los atropellos más famosos, lanzada en junio de 2022. [...] The objective of the research is to study the phenomenon of persuasion in the audiovisual campaigns of the DGT. Given that the sample is endless, we select the audiovisual campaign Los atropellos más famosos, launched in June 2022. [...]
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|
3.
|
163 p, 5.4 MB |
Espai català de comunicació - Relacions entre les tres corporacions audiovisuals públiques dels Països Catalans : TV3, À Punt i IB3 (2018-2021)
/
Mestres Martí, Maria ;
Corominas, Maria, 1961-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball estudia la relació entre les tres corporacions audiovisuals públiques autonòmiques dels Països Catalans (À Punt, IB3 i TV3) en termes d'emissions i de produccions. Es pretén observar si hi ha reciprocitat en les emissions i quines motivacions polítiques hi ha al darrere. [...] Este trabajo estudia la relación entre las tres corporaciones audiovisuales públicas autonómicas de los Países Catalanes (À Punt, IB3 i TV3). Se pretende observar si hay reciprocidad en las emisiones y que motivaciones políticas hay detrás. [...] This work studies the relationship between the three autonomous public audiovisual corporations of the Catalan Countries (À Punt, IB3 and TV3). It is intended to observe if there is reciprocity in the emissions and what political motivations are behind it. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
4.
|
101 p, 64.2 MB |
Eduquem diferent : Un cicle d'entrevistes audiovisuals sobre educació i canvi
/
Martos Imbernón, Laura ;
Vila Triadú, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'educació ha estat un dels eixos centrals de debat durant la pandèmia mundial, que davant la reafirmant necessitat de recórrer a les tecnologies per solucionar la barrera social que ha suposat la COVID-19, molts pedagogs i especialistes han posat en dubte l'efectivitat del sistema educatiu una vegada més. [...] La educación ha sido uno de los ejes centrales de debate durante la pandemia mundial, que ante la reafirmante necesidad de recorrer a las tecnologías para solucionar la barrera social que ha supuesto la COVID-19, muchos pedagogos y especialistas han puesto en duda la efectividad del sistema educativo una vez más. [...] Education has been one of the main focus on discussion since the world pandemic. Before the reaffirming need of going to technologies to break the social wall that the COVID-19 has supposed, lots of pedagogues and specialists had questioned the effectivity of the educative system again. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
5.
|
76 p, 4.5 MB |
Creació d'un magazín digital sobre reportatges audiovisuals, radiofònics i fotogràfics
/
Freixenet Manent, Gemma ;
Garnatxe Masmitjà, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tracta de la creació d'un projecte empresarial sobre un magazín digitals de reportatges audiovisuals, radiofònics i fotogràfics que expliquen històries que passen al nostre voltant, donant visibilitat a temàtiques d'actualitat i de no-actualitat. [...] El proyecto trata de la creación de un proyecto empresarial sobre un magacín digital de reportajes audiovisuales, radiofónicos y fotográficos que cuentan historias que pasan a nuestro alrededor, dando visibilitadad a temáticas de actualidad y de no-actualidad. [...] The project is about the creation of a business project of a digital magazine of audiovisual, radio and photograpic reports that tell stories that happen aroound us, giving visibility to current and non-current issues. [...]
2021 Grau en Periodisme [971]
|
|
6.
|
190 p, 6.7 MB |
Estudi de les claus narratives audiovisuals del tràiler del thriller de suspens i la seva adaptació a Instagram
/
Romacho Sempere, Marina ;
Morales Morante, Fernando, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball de recerca pretén identificar la narrativa del thriller de suspens així com l'estètica i estructura del tràiler d'aquest subgènere / metagènere per extraure, finalment, les claus narratives audiovisuals. [...] Este trabajo de investigación pretende identificar la narrativa del thriller de suspense, así como la estética y estructura del tráiler de este subgénero / metagénero para extraer, finalmente, las claves narrativas audiovisuales. [...] This research seeks to identify the the narrative of the suspense thriller as well as the aesthetics and structure of the trailer of this subgenre / metagenre to extract, finally, the audiovisual narrative keys. [...]
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
70 p, 1.6 MB |
Medios audiovisuales en la construcción de paz y cambio social en Colombia (2016-2019)
/
Aranzazu Ocampo, Natalia ;
Marín, Enric, 1956-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La signatura de l'Acord de pau a Colòmbia va evidenciar una polarització social generada, en part, pel paper dels mitjans massius en la creació d'imaginaris col·lectius. En aquest temps de post-conflicte, cal entendre la significació del discurs de les produccions audiovisuals que consumeix la cultura popular, i si aquestes s'alineen amb la visió pròpia d'un procés de pau. [...] La firma del Acuerdo de paz en Colombia evidenció una polarización de su sociedad, en parte, generada por el papel de los medios masivos en la creación de imaginarios colectivos. En estos tiempos de posconflicto, se precisa entender el significado del discurso de las producciones audiovisuales que consume la cultura popular, y si se alinean con la visión del proceso de paz. [...] The signing of the Peace Agreement in Colombia has shown a polarization of society, partly caused by mass media role in the creation of an accepted general consciousness. In this post-conflict period, it is necessary to understand the discourse meaning of audiovisual productions, which are consumed by the popular culture, and if they align with the peace process vision. [...]
2020 Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
|
|
8.
|
140 p, 2.5 MB |
Iniciatives d'educació en comunicació entre mitjans audiovisuals locals i centres educatius de Catalunya
/
González Deumal, Clàudia ;
Montoya Vilar, Norminanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació analitza el rol dels mitjans audiovisuals locals i dels centres formatius de Catalunya per alfabetitzar en mitjans l'alumnat d'educació primària i secundària. Com a eix central, descriu un ventall d'iniciatives que es gesten en la interacció entre ambdues institucions. [...] La investigación analiza el rol de los medios audiovisuales locales y los centros formativos de Cataluña para alfabetizar en medios del alumnado de educación primaria y secundaria. Como eje central, describe un abanico de iniciativas que se gestan en la interacción entre ambas instituciones. [...] The research analyzes the role of audiovisual local media and educative centers in Catalonia for teaching in media literacy in school and institutes. As a central axis, it describes a range of initiatives that are developed in the interaction between both institutions. [...]
2019 Grau en Periodisme [971]
|
|
9.
|
|
10.
|
145 p, 2.8 MB |
Estudi sobre els barbarismes en les traduccions audiovisuals al català
/
Pérez Massó, Jaume ;
Galera, Francesc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació
Estudi sobre manlleus (segons siguin purs o adaptats), calcs, variants (segons siguin variants semàntiques, fonètiques, etc. ) i influències a les traduccions audiovisuals a la llengua catalana, és a dir, a les versions doblades en llengua catalana de pel·lícules i sèries de televisió rodades originalment en llengua espanyola, en llengua anglesa i en llengua francesa. [...] Estudio sobre préstamos lingüísticos (según sean puros o adaptados), calcos, variantes (según sean variantes semánticas, fonéticas, etc. ) e influencias en las traducciones audiovisuales hacia la lengua catalana, es decir, en las versiones dobladas en lengua catalana de películas y series de televisión rodadas originalmente en lengua española, en lengua inglesa y en lengua francesa. [...] Study about loanwords (depending if they are pure or adapted), calques, variations (depending if they are semantic variations, phonetic variations, etc. ) and influences in audio-visual translations into Catalan, it is to say, in Catalan dubbed versions of Spanish, English and French originally shot films and television series. [...]
2019 Estudis d'Àsia Oriental [0]
|
|