visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Primary School
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
51
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
43
registres trobats
Contribucions a jornades i congressos
,
2
registres trobats
Documents de recerca
,
6
registres trobats
Articles
43
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
30 p, 398.8 KB
The Impact of COVID-19 on Adolescents' Mental Health in Catalonia (Spain) : A Qualitative Study
/
Aguayo-Gonzalez, Mariela
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ;
Leyva-Moral, Juan M
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ;
Gimenez Diez, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ;
Colom Cadena, Andreu
(Institut Germans Trias i Pujol)
;
Martínez, Isabel
(Centre d'Estudis Epidemiològics sobre les Infeccions de Transmissió Sexual i Sida de Catalunya (CEEISCAT)) ;
Watson-Badia, Carolina Eva
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ;
Bordas, Anna
(Centre d'Estudis Epidemiològics sobre les Infeccions de Transmissió Sexual i Sida de Catalunya (CEEISCAT)) ;
Casabona-Barbarà, Jordi
(Centre d'Estudis Epidemiològics sobre les Infeccions de Transmissió Sexual i Sida de Catalunya (CEEISCAT)) ;
Folch, Cinta
(Centre d'Estudis Epidemiològics sobre les Infeccions de Transmissió Sexual i Sida de Catalunya (CEEISCAT))
This study aimed to understand the experiences of adolescents regarding the perceived impact of COVID-19 on their mental health in Catalonia (Spain). A qualitative exploratory methodology was used with a purposive sample of 30 high-school students regarding their experiences of the self-perceived impact of COVID-19 on their mental health. [...]
SAGE Publications Inc., 2023 -
10.1177/10598405231194542
Journal of School Nursing
Registre complet
-
2.
19 p, 392.9 KB
Self-touching, genitals, pleasure and privacy : the governance of sexuality in primary schools in Spain
/
Malgosa Gasol, Estel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Alvarez, Bruna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Marre, Diana
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Until December 2020, Spanish primary schools were not required to provide any kind of sexuality education, and most teachers did not receive training to carry it out. However, sexuality is clearly present in children's daily lives in school. [...]
Routledge, 2023 -
10.1080/14681811.2023.2174964
Sex Education
, 28 Mar 2023
Registre complet
-
3.
28 p, 672.2 KB
Teachers' perception of the characteristics of an evidence-informed school: initiative, supportive culture, and shared reflection
/
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
López Sirvent, Ernest
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
The article analyses the characteristics of schools according to the perception teachers have regarding their commitment to using research evidence within their practice. A questionnaire focused on issues such as the use of research evidence to improve schools, as well as factors known to influence this practice, such as organizational culture, leadership style, interpersonal relationships, and decision-making processes, was administered to a sample of 462 teachers from 204 primary schools in two Spanish autonomous regions. [...]
2022
School Effectiveness and School Improvement. An International Journal of Research, Policy and Practice
,
p.610-628 (2022)
Registre complet
-
4.
28 p, 414.6 KB
Teachers' perception of the characteristics of an evidence-informed school: initiative, supportive culture, and shared reflection
/
Ion, Georgeta
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ;
López Sirvent, Ernest
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
The article analyses the characteristics of schools according to the perception teachers have regarding their commitment to using research evidence within their practice. A questionnaire focused on issues such as the use of research evidence to improve schools, as well as factors known to influence this practice, such as organizational culture, leadership style, interpersonal relationships, and decision-making processes, was administered to a sample of 462 teachers from 204 primary schools in two Spanish autonomous regions. [...]
2022 -
10.1080/09243453.2022.2093921
Teachers' perception of the characteristics of an evidence-informed school: initiative, supportive culture, and shared reflection
,
2022
Registre complet
-
5.
18 p, 1.1 MB
El bienestar escolar desde la experiencia del alumnado de Educación Primaria
/
Mendiri, Paula
(Universidade da Coruña) ;
Rebollo-Quintela, Nuria
(Universidade da Coruña) ;
Losada-Puente, Luisa
(Universidade da Coruña)
La valoración de la experiencia del estudiante en la escuela a través de sus juicios cognitivos y sus afectos, o su percepción sobre su funcionamiento positivo y sus relaciones con otros influyen en su bienestar escolar. [...]
La valoració de l'experiència de l'estudiant a l'escola a través dels seus judicis cognitius i els afectes, o la percepció que té sobre el seu funcionament positiu i les seves relacions amb uns altres influeixen en el seu benestar escolar. [...]
School children's assessment of their experience in school through their cognitive opinions and their emotions, and their perception of their positive functioning and their relationships with others, have an impact on their educational well-being. [...]
2023 -
10.5565/rev/educar.1818
Educar
,
Vol. 60 Núm. 1 (2024)
, p. 237-254 (Temas de investigación)
Registre complet
-
6.
13 p, 2.4 MB
Does collaborative and experiential work influence the solution of real-context estimation problems? A study with prospective teachers
/
Segura, Carlos
(Universitat de València) ;
Ferrando, Irene
(Universitat de València) ;
Albarracín Gordo, Lluís
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Although it is a challenge for primary school teachers, real-context estimation problems can be used as an introduction to mathematical modeling. With this aim, we designed a two-phase activity: in the first phase, 224 prospective teachers developed individual action plans to solve asequence of real-context estimation problems in the classroom; in the second phase, they completed the solution of the same problems working in groups in the real location where the four problems were contextualized. [...]
2023 -
10.1016/j.jmathb.2023.101040
Journal of Mathematical Behavior
,
Vol. 70 (2023)
, article number 101040
Registre complet
-
7.
10 p, 94.0 KB
"Non è senza timore che inizio la mia opera di insegnante" : Leonardo Sciascia maestro elementare (1949-1957)
/
De Salvo, Dario
(Università di Messina)
Il 12 ottobre del 1949 Leonardo Sciascia comincia la sua carriera di maestro elementare. Avverte, fin da subito, un forte senso di disagio che espliciterà chiaramente nel 1956 con Le Parrocchie di Regalpetra. [...]
El 12 d'octubre de 1949, Leonardo Sciascia va començar la seva carrera com a professor d'escola primària. De seguida va sentir un fort sentiment de malestar que va expressar clarament el 1956 a Le Parrocchia di Regalpetra. [...]
On October 12, 1949, Leonardo Sciascia began his career as an elementary school teacher. He sensed, right from the start, a strong sense of unease that he would make clear in 1956 with Le Parrocchie di Regalpetra. [...]
El 12 de octubre de 1949, Leonardo Sciascia comenzó su carrera como maestro de escuela primaria. Inmediatamente sintió una fuerte sensación de inquietud que expresó claramente en 1956 con Le Parrocchia di Regalpetra. [...]
2022 -
10.5565/rev/qdi.551
Quaderns d'Italià
,
Vol. 27 (2022)
, p. 83-92 (Dossier 1)
Registre complet
-
8.
24 p, 1.4 MB
El diseño de preguntas investigables en el ciclo superior de primaria
/
Tena Gallego, Èlia
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Couso, Digna
(Universitat Autònoma de Barcelona)
El diseño de preguntas investigables es una destreza clave en la enseñanza y aprendizaje de las ciencias que debe fomentarse desde edades tempranas. Sin embargo, su desarrollo en las aulas de primaria no es común, y se plantea generalmente en el contexto de investigaciones totalmente abiertas y para alumnado de edades avanzadas. [...]
Designing research question has been identified as a main skill in teaching and learning science that should be promoted from early age. However, designing research questions is not a common activity in schools and is often considered as an advanced skill for upper-secondary/university students that must be developed in the context of open inquiries. [...]
2022 -
10.5565/rev/ensciencias.5573
Enseñanza de las ciencias
,
Vol. 41 Núm. 1 (2023)
, p. 101-123 (Investigaciones Didácticas)
Registre complet
-
9.
16 p, 628.6 KB
Estrategias de lectura y ruidos en la comprensión
/
Recio-Pineda, Sara
(Universitat de Barcelona)
Este artículo permite asistir al funcionamiento y concreción de las estrategias que 72 lectores jóvenes utilizaron para construir la comprensión de un relato adecuado a su edad que acababan de leer en voz alta. [...]
Aquest article permet assistir al funcionament i concreció de les estratègies que utilitzen 72 lectors joves per construir la comprensió d'un relat adequat a la seva edat que acaben de llegir en veu alta. [...]
Throughout this article, we will see how reading strategies work and are set in specific manifestations. 72 students were asked to read a text and to answer to eight open comprehension questions in an oral interview. [...]
Cet article permet de comprendre comment les stratégies de lecture fonctionnent et se matérialisent. 72 jeunes lecteurs ont été invités à lire à voix haut un texte adapté à leur âge et à répondre à huit questions ouvertes de compréhension lors d'un entretien oral. [...]
2022 -
10.5565/rev/jtl3.1004
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature
,
Vol. 15 Núm. 3 (2022)
, p. e1004 (Articles)
Registre complet
-
10.
7 p, 599.5 KB
Què li passa a la terra : un projecte d'escola sobre l'emergència climàtica
/
Escola Bellaterra (Cerdanyola del Vallès)
En el present article es presenta un resúm del treball duta a terme durant el curs 2018-2019 a l'Escola Bellaterra. Des del curs 2001-2002, l'Escoleta, en el marc de la Xarxa d'escoles UNESCO, ha integrat, dins la seva programació de curs, diversos projectes. [...]
This article presents a summary of the work carried out during the 2018-2019 academic course at the Bellaterra School (La Escoleta). Since the 2001-2002 academic course La Escoleta, within the framework of the UNESCO School Network, has integrated several projects into its course activities. [...]
En el presente artículo se presenta un resumen del trabajo que se ha llevado a cabo durante el curso 2018 -2019 en la escuela Bellaterra. Des del curso 2001 - 2002, la Escoleta, en el marco de la red de escuelas UNESCO, ha integrado, dentro de su programación de curso, distintos proyectos. [...]
2021 -
10.5565/rev/ciencies.441
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària
,
Núm. 42 (2021)
, p. 2-8 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)
Registre complet
-
Articles :
43
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos
2
registres trobats
1.
7 p, 126.3 KB
Collaboration between school and community through school agroecology : a vegetable school garden as a boundary object
/
Amat, Arnau
(Universitat de Vic) ;
Espinet, Mariona
(Universitat Autònoma de Barcelona)
The paper presents a case on how people from different backgrounds work together in a school agroeocology project. This case study is part of a wider project within the European Comenius multilateral network CoDeS (Collaboration of schools and communities for a sustainable development), whose main objective is to foster school community collaboration for sustainability. [...]
2013
European Science Education Research Association (ESERA) Conference
. Nicosia, Xipre,
10a
: 2013
Registre complet
-
2.
30 p, 9.9 MB
Discursive practices in participative design activities in school agroecology. Analysis of the discursive practices of primary school students in the design of an irrigation system for organic school garden
/
Rekondo, Miren
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat) ;
Espinet, Mariona
(Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca en Educació per a la Sostenibilitat, Escola i Comunitat)
2013
World Congress on Environmental Education
. Marroc,
7è
: 2013
Registre complet
-
Documents de recerca
6
registres trobats
1.
27 p, 609.1 KB
Implementing evidence-informed practice for school inclusion - Guidelines for policymakers
/
Ion, Georgeta,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Iftimescu, Simona,
coord. (University of Bucharest) ;
Stingu, Mihaela,
coord. (University of Bucharest) ;
Marin, Elena,
coord. (University of Bucharest) ;
Gaber, Slavko
(Univerza V Ljubljani) ;
Tasner, Veronika
(Univerza V Ljubljani) ;
Kos, Ziva
(Univerza V Ljubljani) ;
Šušterič, Nika
(Univerza V Ljubljani) ;
Brown, Chris
(Durham University) ;
Flood, Jane
(Durham University) ;
Călinec, Marcela Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Lorenzo Galés, Maria Nieves
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
This resource package includes guidelines that school leaders and policymakers at various levels of the educational system should consider when planning educational processes and change, and we urge them to maintain and strengthen their efforts in providing all students with meaningful access to the full range of opportunities education should offer.
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2023
6 documents
Registre complet
-
2.
46 p, 1.3 MB
Pla de desenvolupament i coaching per a la pràctica informada en l'evidència per a la inclusió escolar
/
Iftimescu, Simona,
coord. (University of Bucharest) ;
Ion, Georgeta,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Stingu, Mihaela,
coord. (University of Bucharest) ;
Marin, Elena,
coord. (University of Bucharest)
;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Gairín Sallán, Joaquín
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Brown, Chris
(Durham University) ;
Flood, Jane
(Durham University) ;
Gaber, Slavko
(Univerza V Ljubljani) ;
Tasner, Veronika
(Univerza V Ljubljani) ;
Kos, Ziva
(Univerza V Ljubljani) ;
Šušterič, Nika
(Univerza V Ljubljani) ;
Călinec, Marcela Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Lorenzo Galés, Maria Nieves
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
This resource package comprises a self-assessment tool, EIP general guidelines, EIP implementation guidelines, a coaching plan and an EIP resource package dedicated to school leaders and to schools, aimed at improving EIP for inclusion and at guiding them through their EIP adoption process.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO) 2023
5 documents
Registre complet
-
3.
104 p, 2.3 MB
Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion
/
Ion, Georgeta,
coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Díaz Vicario, Anna
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Suárez, Cecilia Inés
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
López-Crespo, Saida
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Brown, Chris
(Durham University) ;
Flood, Jane
(Durham University) ;
Trzeciak, Asia
(Amsterdam University of Applied Sciences) ;
Gaber, Slavko
(Univerza V Ljubljani) ;
Tasner, Veronika
(Univerza V Ljubljani) ;
Kos, Ziva
(Univerza V Ljubljani) ;
Šušterič, Nika
(Univerza V Ljubljani) ;
Stingu, Mihaela
(University of Bucharest) ;
Marin, Elena
(University of Bucharest) ;
Iftimescu, Simona
(University of Bucharest) ;
Lorenzo Galés, Maria Nieves
(Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament) ;
Burriel Manzanares, Francesca
;
Călinec, Marcela Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Oancea, Ana Maria
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Jarnea, Claudia
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala) ;
Ion, Camelia Elena
(Centrul Municipiului Bucuresti de Resurse si Asistenta Educationala)
The purpose of the Training on Evidence-Informed Practice for School Inclusion is to familiarize teachers and other educational stakeholders with the evidence-informed practice approach and to support them to develop the necessary skills and knowledge to facilitate them work in diverse schools' settings.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca i Estudis pel Desenvolupament Organitzatiu (CRiEDO), 2022
5 documents
Registre complet
-
4.
299 p, 30.9 MB
Modelitzar i indagar la contaminació atmosfèrica a l'aula de primària. Anàlisi des de la perspectiva de investigació basada en el disseny
/
Tena Gallego, Èlia
;
Couso, Digna,
dir.
La present tesi explora la planificació, disseny, implementació, avaluació i redisseny/refinament iteratiu, dins del paradigma d'investigació basada en el disseny (IBD) d'una seqüència didàctica (SEA/DI) contextualitza en el problema de la contaminació atmosfèrica, amb l'objectiu de demostrar qualitat en estar fonamentada en recerca, ser subjecte de recerca i aportar a la recerca. [...]
La tesis doctoral explora la planificación, diseño, implementación, evaluación y rediseño/refinamiento iterativo dentro del paradigma de investigación basada en el diseño (IBD), de una secuencia de enseñamiento y aprendizaje (SEA/DI) contextualizada en el problema de la contaminación atmosférica, con el objetivo de demostrar calidad en estar fundamentada en investigación, ser sujeto de investigación y aportar a la investigación. [...]
The present doctoral thesis explores the process of iteratively planning, design, implementation, evaluation, and redesign/refinement within the design based research paradigm (DBR) of a teaching and learning sequence (TLS) contextualized in the phenomena air pollution that demonstrates quality by being both research and evidence-based, and by to contributing to actual research. [...]
2022
Registre complet
-
5.
56 p, 2.0 MB
Nature as a mean of learning in schools : the creation of a Primary School with Forest School methodology in Spain
/
Rodríguez Bolzoni, Helena
;
Agud Morell, Ingrid,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Forest School stands as one of the free learning approaches which has arrived to Spain during the last decade, only at preschool level. Differing from other methodologies, the daily contact with nature questions the need of a physical building commonly known as school, being optional in some Forest Schools around Europe. [...]
L'Escola del bosc s'erigeix com una de les propostes d'aprenentatge lliure que ha arribat a Espanya durant la darrera dècada, a nivell de preescolar. A diferència d'altres metodologies, el contacte diari amb la natura ens fa qüestionar la necessitat d'un edifici físic, comunament conegut com a escola, sent opcional en algunes Forest School arreu d'Europa. [...]
La Escuela del bosque se alza como una de las propuestas de aprendizaje libre que ha llegado a España en la última década, a nivel infantil. A diferencia de otras metodologías, el contacto diario con la naturaleza nos hace cuestionar la necesidad de un edificio físico, comúnmente conocido como escuela, siendo opcional en algunas Forest School alrededor de Europa. [...]
2017
Grau en Educació Infantil i Grau en Educació Primària
[
1283
]
Registre complet
-
6.
582 p, 2.6 MB
La formació literària a primària Impacte d'una intervenció educativa en l'evolució de respostes lectores
/
Reyes López, Lara
;
Manresa Potrony, Mireia,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials
El present estudi se situa en el camp de la didàctica de la literatura, interessant-se especialment per l'impacte d'una planificació lectora escolar en la formació del lector literari. Concretament, s'analitza el tipus i l'evolució de les respostes lectores de 18 alumnes que conformen un grup-classe natural en el marc d'una activitat de conversa setmanal sobre textos literaris durant quatre anys. [...]
This study belongs to the area of teaching and learning of literature and is specifically interested in the impact of a school reading planning in the training of literary readers. In particular, the type and evolution of 18 students reader responses are analysed. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015
Registre complet
-
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.