Resultats globals: 2,776 registres trobats en 0.02 segons.
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 388 registres trobats
Materials didàctics, 6 registres trobats
Materials acadèmics, 2,362 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 18 registres trobats
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
51 p, 3.1 MB Pere Portabella : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes de l'edifici del Rectorat el dia 17 de març de l'any 2009 / Portabella, Pere, 1929- ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2009 (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona)) (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)

Conté: Presentació de Pere Portabella per Josep M. Català ; Discurs de Pere Portabella ; curriculum vitae de Pere Portabella

3 documents
2.
36 p, 1.0 MB Manuel Vázquez Montalbán : discurs llegit a la cerimònia d'investidura celebrada a la sala d'actes del Rectorat el dia 17 de desembre de l'any 1997 / Vázquez Montalbán, Manuel, 1939-2003 ; Gomez-Mompart, Josep-Lluis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 1997 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació) (Doctor honoris causa (Universitat Autònoma de Barcelona))

Conté: Presentació de Manuel Vázquez Montalbán / Josep Lluís Gómez Mompart ; Sobre la incomunicació de la societat comunicacional global / Discurs de Manuel Vázquez Montalbán ; Curriculum Vitae de Manuel Vázquez Montalbán

2 documents

Documents de recerca 388 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
96 p, 2.6 MB Análisis de la autopresentación de los estudiantes universitarios chinos de 18 a 24 años en los vídeos de Xiaohongshu y Douyin / Zhang, Fangfei ; Gutiérrez García, María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objectiu d'aquesta investigació és analitzar l'autopresentació d'estudiants universitaris xinesos d'entre 18 i 24 anys en els vídeos de Xiaohongshu i Douyin. A través de l'anàlisi de continguts de vídeos seleccionats i entrevistes amb usuaris universitaris xinesos, s'han observat les característiques dels vídeos d'aquest grup determinat. [...]
El objetivo de esta investigación es analizar la autopresentación de estudiantes universitarios chinos de entre 18 y 24 años en los vídeos de Xiaohongshu y Douyin. A través del análisis de contenidos de videos seleccionados y entrevistas con usuarios universitarios chinos, se han observado las características de los videos de este grupo determinado. [...]
The objective of this research is to analyze the self-presentation of Chinese university students aged 18 to 24 in videos on Xiaohongshu and Douyin. The characteristics of videos from this specific group have been observed through the analysis of selected video content and interviews with Chinese university users. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
2.
26 p, 235.5 KB Breaking Down Heteronormativity : The Power of Queer Narratives on Social Media / Sastimdur, Lina Yasmine ; Coromina, Òscar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
'Breaking Down Heteronormativity: The Power of Queer Narratives on Social Media' employs a multifaceted approach to analyze the dynamics of the LGBTQ+ online community and its creative individuals. It utilizes two key social theories: Goffman's Impression Management, which explores how individuals within the LGBTQ+ community present themselves on social media, emphasizing the importance of creating positive impressions; and Bourdieu's Forms of Capital theory, which examines the economic context and challenges faced by artists. [...]
2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
3.
280 p, 3.4 MB Un futur negre / Niño Lorente, Arnau ; Ruiz Casanovas, Aina ; Acconcia, Ignacio, 1984-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Reportatge sobre les conseqüències que el canvi climàtic ha tingut en els incendis forestals. Partint d'un cas concret com és l'incendi del Pont de Vilomara que va tenir lloc el juliol del 2022 i inspirat en el format de Crims de TV3, posa de manifest, a través de diferents testimonis, el perill dels incendis de nova generació tant per la preservació del paisatge natural com per la ciutadania. [...]
Reportaje sobre las consecuencias que el cambio climático ha tenido en los incendios forestales. Partiendo de un caso concreto como es el incendio del Pont de Vilomara que tuvo lugar el julio del 2022 e inspirado en el formato de Crims de TV3, pone de manifiesto, a través de diferentes testimonios, el peligro de los incendios de nueva generación tanto para la preservación del paisaje natural como para la ciudadanía. [...]
Report about the consequences that climate change has had on wildfires. Starting from a specific case which is the fire that took place on the Pont de Vilomara in July 2022, and inspired by the format of Crims of TV3, it is revealed, through different voices, the danger that the fires of the new generation imply for the perseverance of the natural landscape and to the citizens. [...]

2023
Grau en Periodisme [1432]
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
4.
123 p, 2.0 MB El capacitisme en els mitjans de comunicació : La percepció sobre les representacions socials del capacitisme per part de les persones amb diversitat funcional d'entre 20 i 45 anys a Catalunya / Sabà Riera, Roger ; Rizo García, Marta, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball busca caracteritzar la percepció que tenen les persones amb diversitat funcional sobre les seves representacions en els mitjans de comunicació. També es volen apuntar vies de superació de la discriminació capacitista. [...]
Este trabajo busca caracterizar la percepción que tienen las personas con diversidad funcional sobre sus representaciones en los medios de comunicación. También se quieren apuntar vías de superación de la discriminación capacitista. [...]
This work aims to characterize the perception that people with disabilities have regarding their representations in the media. It also aims to identify ways to overcome ableist discrimination. It is a propaedeutic research with a qualitative methodology, using the technique of focus groups. [...]

2023
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
5.
123 p, 10.6 MB Análisis de contenidos de Twitch que replican a la televisión lineal / Pallarès Sampietro, Francesc ; Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La irrupció de les plataformes SVoD ha canviat les regles del entreteniment oferint alternatives a la televisió lineal tradicional, o potser no les ha canviat del tot. En aquest TFM s'analitzaran un seguit de continguts emesos a la plataforma Twitch. [...]
La irrupción de las plataformas SVoD ha cambiado las reglas del entretenimiento ofreciendo alternativas en la televisión lineal tradicional, o quizás no las ha cambiado del todo. En este TFM se analizarán una serie de contenidos emitidos a la plataforma Twitch. [...]
The emergence of SVoD platforms has changed the rules of entertainment by offering alternatives to traditional linear television, or perhaps it has not changed them at all. In this TFM it would be analised a series of contents broadcasted on the platform Twitch. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
6.
58 p, 2.2 MB La evolución de un icono cinematográfico : un estudio de caso a través de los remakes de King Kong / González Cabezas, Inés ; Longhi, Ludovico, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
King Kong s'ha convertit en una icona en l'imaginari col·lectiu que ha anat modificant-se a mesura que la societat i les sensibilitats han canviat. Aquest treball analitza les versiones clàssiques de King Kong, creada por Merian C. [...]
King Kong se ha convertido en un icono en el imaginario colectivo que ha ido modificándose a medida que la sociedad y las sensibilidades han cambiado. Este trabajo analiza las versiones principales de King Kong, creado por Merian C. [...]

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
7.
292 p, 3.1 MB Creació d'un guió cinematogràfic : El gos de metall / Cayetano Caneiro, Santi ; Lluís Gumiel, Pau, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El següent treball pretén il·lustrar com ha estat el procés de creació d'un guió cinematogràfic a partir d'un text inèdit de caire novel·lístic, mostrant com ha estat l'adaptació de la novel·la al guió a partir de diferents fonts de recerca i referents cinematogràfics.
El siguiente trabajo pretende ilustrar como ha sido el proceso de creación de un guión cinematográfico a partir de un texto inédito de carácter novelístico, mostrando cómo ha sido la adaptación de la novela al guion a partir de diferentes fuentes de información y referentes cinematográficos.
The following essay aims to illustrate the process of creating a script based on an unpublished novel, showing the novel adaptation to a script through different information sources and cinematographic examples.

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
8.
150 p, 11.0 MB Arrels al barri / Ginestet Lecha, Marcel ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Arrels al barri es centra en el disseny d'una exposició audiovisual que il·lustra la vida de diferents testimonis que pretén donar veu a diferents personalitats del Barri de Nou Barris que expliquin la seva experiència i relació amb el barri com a persones amb identitat o sexualitat dissident de la cis-hetero norma. [...]
Raíces en el barrio se centra en el diseño de una exposición audiovisual que ilustra la vida de diferentes testimonios que pretende dar voz a diferentes personalidades del Barrio de Nou Barris que expliquen su experiencia y relación con el barrio como personas con identidad o sexualidad disidente de la cis-hetero norma. [...]
Arrels al barri focuses on the design of an audiovisual¡ exhibition that illustrates the lives of different witnesses that aims to give voice to different personalities of the Barri de Nou Barris who explain their experience and relationship with the neighborhood as people with identity or dissident sexuality from the cis-hetero norm. [...]

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
9.
81 p, 4.3 MB Estudio del programa coreano "New Journey to the west" / Tian, Yang ; García Muñoz, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació tracta sobre l'estudi de la primera i la segona temporada del programa coreà "New Journey to the West" des de diversos aspectes i se centra en els seus elements comuns i diferents entre dues temporades. [...]
Esta investigación trata sobre el estudio de la primera y la segunda temporada del programa coreano "New Journey to the West" desde varios aspectos y se centra en sus elementos comunes y diferentes entre dos temporadas. [...]
This research deals with the study of the first and second seasons of the Korean program "New Journey to the West" from various aspects and focuses on their common and different elements between two seasons. [...]

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  
10.
70 p, 5.3 MB El mundo del streaming: una comparación del grado de conciencia sobre product placement entre seguidores de Auronplay e Ibai Llanos en Twitch / Peñafiel Canez, Joe Adrian ; Fernández Peña, Emilio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Monclús Blanco, Belén, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació analitza quin és el grau de consciencia i la percepció sobre el product placement entre els seguidors d'Auronplay i Ibai Llanos a Twitch. D'altra banda, es busca identificar quins tipus de product placenent són utilitzats pels dos streamers i com repercuteix aquesta estrategia publicitaria als fans.
Esta investigación analiza cuál es el grado de conciencia y la percepción sobre product placement entre seguidores de Auronplay e Ibai Llanos en Twitch. Por otra parte, se busca identificar qué tipos de product placement son utilizadas por ambos streamers y cómo repercute dicha estrategia publicitaria en los fans.
This research analyzes the knowledge and the perception of product placement among Auronplay and Ibai Llanos followers on Twitch. On the other hand, it seeks to identify what types of product placement are used by both streamers and how this advertising strategy affects fans.

2023
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]  

Documents de recerca : 388 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 6 registres trobats  
1.
4 p, 525.3 KB COMTEC Centre, condicions d'ús / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Condicions d'ús de l'espai COMTEC Centre, situat a la segona planta de la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General.
2023 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)  
2.
1 p, 214.2 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General, condicions d'ús dels armariets de consigna / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Condicions d'ús dels armariets de consigna.
2023 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
3 documents
3.
2 p, 174.3 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General, com trobar un document a la prestatgeria / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia que parla de l'organització dels documents (llibres, DVD, revistes) a les prestatgeries de la biblioteca.
2023 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)  
4.
2 p, 247.8 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General. Normes d'ús de les cabines i sales de treball / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Normativa d'ús de les cabines i sales de treball: número i tipologia de cabines, horari, accés, i condicions d'ús.
2023 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
3 documents
5.
2 p, 468.9 KB CEDOC (Centre Documental de la Comunicació) / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia general d'aquesta secció de l'Hemeroteca General de la UAB. Inclou presentació, fons, accés i dades de contacte.
2023 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)  
6.
3 p, 137.4 KB Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Guia amb informació sobre els fons, espais, equipaments i serveis de la la Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General de la Universitat Autònoma de Barcelona.
2023 (Guies de les Biblioteques) (Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
3 documents

Materials acadèmics 2,362 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
5 p, 276.1 KB Gènere, Comunicació i Canvi Social [42444] / Muntané, Isabel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els mitjans de comunicació són una eina fonamental a l'hora de transformar imaginaris i crear una nova consciència social però també ho són a l'hora de perpetuar discursos sexistes i discriminatoris per raons de gènere, de sexe, d'ètnia o de classe, entre altres. [...]
Los medios de comunicación son una herramienta fundamental a la hora de transformar imaginarios y crear una nueva conciencia social pero también lo son a la hora de perpetuar discursos sexistas y discriminatorios por razones de género, de sexo, de etnia o de clase, entre otros. [...]
The media are a fundamental tool when it comes to transforming imaginaries and creating a new one social conscience, but they are also when it comes to perpetuating sexist and discriminatory discourses for reasons of gender, sex, ethnicity or class, among others. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
2.
6 p, 108.3 KB Identitats, Diversitat i Convivència Intercultural [44716] / Marín, Enric, 1956- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els col·lectius humans es veuen sovint implicats en conflictes i al llarg del seu desenvolupament construeixen les seves identitats a partir de les seves vivències i de les representacions d'aquestes en els discursos socials. [...]
1. Evaluate the results of the application of communicative projects 2. Understand and have knowledge that provides a basis or an opportunity to develop and / or apply ideas in an original way, often in a research context 3. [...]
1. Evaluar los resultados de la aplicación de proyectos comunicativos 2. Comprender y tener conocimientos que aporten una base u oportunidad para desarrollar y/o aplicar ideas de forma original, a menudo en un contexto de investigación 3. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
3.
6 p, 106.9 KB Dissenys i Anàlisis en la Recerca Aplicada [44709] / Ferre Pavia, Maria del Carme ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aprendre a aplicar els diferents mètodes i tècniques d'investigació. Iniciar-se en l'ús dels recursos i eines per a la documentació, la recollida, l'anàlisi, la presentació i difusió de treballs de recerca. [...]
To learn to apply the different research methods and techniques. To be initiated in the use of resources and tools for documentation, collection, analysis, presentation and dissemination of research work. [...]
Aprender a aplicar los diferentes métodos y técnicas de investigación. Iniciarse en el uso de los recursos y herramientas para la documentación, la recogida, el análisis, la presentación y difusión de trabajos de investigación. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
4.
6 p, 108.1 KB Polítiques Culturals i Comunicació Participativa en el Marc de l'Agenda Sostenible 2030 [44708] / Gayà Morlà, Catalina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reflexionar entorn de la Comunicació com a mediació i posibilitadora de la cultura - Abordar la cultura des de la participació comunitària feminista i el mainstream de gènere - Entendre les polítiques culturals com a accions comunitàries - Vincular memòria col·lectiva i imaginaris socials com a desconstrucció del relat patriarcal - Abordar el relat cultural des d'una mirada intereseccional - Entendre el cos i els afectes com a artefactes de mobilització i noves textualitats.
The module proposes participatory communication as a theoretical-methodological approach that makes possible the link between stories, collective memories and narratives of change or transformation. The objectives of the module are: - Reflect on Communication as a mediation and enabler of culture - Approach culture from feminist community participation and the gender mainstream - Understand cultural policies as community actions - Link collective memory and social imaginaries as a deconstruction of the patriarchal story - Approach the cultural story from an intersectional perspective - Understand the body and affects as artifacts of mobilization and new textualities.
El objetivo principal del seminario es desarrollar una reflexión crítica en torno a la comunicación El módulo plantea la comunicación participativa como enfoque teórico-metodológico que hace posible la vinculación entre relatos, memorias colectivas y narrativas del cambio o la transformación. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
5.
4 p, 103.4 KB Tecnologia, Economia i Polítiques en la Indústria de Continguts [44519] / Llorens Maluquer, Carlos ; Martí Martí, Josep Maria ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Ullod Pujol, Ana Maria ; Fernandez Peña, Emilio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest mòdul té com a objectiu estudiar la transformació de les indústries audiovisuals i els sistemes publicitaris contemporanis, així com les tecnologies i polítiques de comunicació dins de l'escenari de les transformacions digitals. [...]
The aim of this module is to study the transformation of the audio-visual industries and the contemporary advertising systems, as well as the technologies within the scenario of digital transformations. [...]
Este módulo tiene como objetivo estudiar la transformación de las industrias audiovisuales y los sistemas publicitarios contemporáneos, así como las tecnologías dentro del escenario de las transformaciones digitales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
6.
4 p, 101.6 KB Treball de Final de Màster [44115] / Monclus Blanco, Ana Belen ; Delgado Reina, Matilde ; Franquet Calvet, Maria Rosa ; Martí Martí, Josep Maria ; Prado Pico, Emilio ; Puig Gonzalez, Joaquin ; Valero Sancho, José Luis ; Ramajo Hernandez, Natividad ; Llorens Maluquer, Carlos ; Fernandez Peña, Emilio ; Padilla Molina, Adrián ; Navarro Bosch, Celina ; Coromina, Òscar ; Gifreu, Arnau ; Andreu Sánchez, Celia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1 L'objectiu del Treball Final de Màster és verificar l'adquisició de competències associades al màster.
1 The aim of the Masters Dissertation is to verify the acquirement of the master's associated competencies.
1 El objectivo del Trabajo Final de Màster es verificar la adquisición de las competencias asociadas al máster.

2023-24
Màster Universitari en Continguts de Comunicació Audiovisual i Publicitat [1116]
3 documents
7.
6 p, 110.9 KB Narratives Digitals i Nous Formats [42448] / Vidal Castell, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El periodisme, una moderna activitat industrial vinculada al desenvolupament tecnològic i a la capacitat humana de la paraula, travessa un moment de transformació especialment rellevant, directament relacionat amb les últimes evolucions d'aquests dos àmbits que el caracteritzen: una formidable revolució digital que ha transformat els suports del periodisme i de la comunicació, així com el consum i la producció, d'una banda, i una innegable crisi lingüística i discursiva que repercuteix en la credibilitat de les paraules. [...]
Journalism, a modern industrial activity linked to technological development and the human capacity of the word, is going through a particularly relevant moment of transformation, directly related to the latest developments in these two areas that characterize it: a formidable digital revolution that has transformed media of journalism and communication, as well as consumption and production, on the one hand, and an undeniable linguistic and discursive crisis that affects the credibility of words. [...]
El periodismo, una moderna actividad industrial vinculada al desarrollo tecnológico ya la capacidad humana de la palabra, atraviesa un momento de transformación especialmente relevante, directamente relacionado con las últimas evoluciones de estos dos ámbitos que lo caracterizan: una formidable revolución digital que ha transformado los soportes del periodismo y de la comunicación, así como el consumo y la producción, por un lado, y una innegable crisis lingüística y discursiva que repercute en la credibilidad de las palabras. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
8.
4 p, 102.6 KB Gestió i Mercats de la Comunicació [42445] / Reales Guisado, Lluis ; Martori, Aida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Conèixer les dinàmiques dels mercats de la indústria de la comunicació i el paper que té en aquesta les tècniques de gestió empresarial 2. Comprendre que el funcionamient i les dinàmiques de les empreses de comunicació estan generades en el temps per agents, relacions socials, estratègies polítiques, económiques, tecnològiques, necessitats, interessos, accions racionals i que tenen un naturalesa reactiva respecte als paràmetres del context en que es situen.
1. To know the dynamics of the markets in the communication industry and the role that this plays in the business management techniques 2. Understand that the functioning and dynamics of communication companies are generated over time by agents, social relationships, political, economic, technological, needs, interests, and rational actions that are reactive in relation to the context parameters in they are located.
1. Conocer las dinámicas de los mercados de la industria de la comunicación y el papel que juegan en ella las técnicas de gestión empresarial. 2. Ayudar a la comprensión de que el funcionamiento y las dinámicas de las empresas de comunicación están generadas en el tiempo por agentes, relaciones sociales, estrategias políticas, económicas, tecnológicas, necesidades, intereses, acciones racionales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
9.
5 p, 106.1 KB Epistemologia i Metodologia de la Recerca en Comunicació [42443] / Soriano Clemente, Jaume 1965- ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Coneixement i aplicació dels mètodes i tècniques de recerca en comunicació.
Knowledge and usage of communication research methods and techniques.
Conocimiento y aplicación de los métodos y técnicas de investigación en comunicación.

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents
10.
5 p, 126.9 KB Comunicació i Cultura Política [42441] / Carrillo Pérez, Nereida ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Identificar la relació entre els mitjans de comunicació social i la cultura política. 2. Reconèixer el paper fonamental dels mitjans de comunicació en la configuració de l'opinió pública i els processos de socialització política. [...]
1. Identify the relationship between social media and political culture. 2. Recognize the fundamental role of media in shaping the public opinion and the political socialization processes. 3. Analyze and debate new phenomena related to communication and political culture. [...]
1. Identificar la relación entre los medios de comunicación social y la cultura política. 2. Reconocer el papel fundamental de los medios de comunicación en la configuración de la opinión pública y los procesos de socialización política. [...]

2023-24
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]
3 documents

Materials acadèmics : 2,362 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
Honoris causa Sr. Pere Portabella / Portabella, Pere, 1929- ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Vídeo de l'acte d'investidura com a doctor honoris causa de Pere Portabella, a proposta de la Facultat de Ciències de la Comunicació, el 17 de març de 2009, a l'edifici del Rectorat de la Universitat Autònoma de Barcelona. [...]
2009 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
2.
Debat amb els candidats a rector/a de la UAB / Costa, Pere-Oriol, 1940- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Debat amb els quatre candidats a rector de la UAB, Margarita Arboix, Joaquim Coll, Ferran Sancho i Pere Solà, que va tenir lloc el 15 de maig de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. [...]
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
3.
Maruja Torres a la inauguració del curs 2012-2013, Facultat Ciències de la Comunicació / Torres, Maruja ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Lliçó inaugural del curs 2012-2013 a càrrec de Maruja Torres, titulada "Preguntes que els periodistes ens hauríem de fer cada dia", que va tenir lloc el 9 d'octubre de 2012 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
4.
Jornada de debat "Més enllà dels mèdia: nous formats de la comunicació" / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Conferències presentades a la jornada de debat que va tenir lloc el 5 de novembre de 2010 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, emmarcada dins de l'Any de la Comunicació 2010.
2010 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)
2 documents
5.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : Román Gubern, la passió de la mirada / Gubern, Román, 1934- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Català Domènech, Josep M. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
6.
La Fotògrafa Isabel Steva "Colita" investida doctora honoris causa per la UAB / Colita, 1940-
La fotògrafa Isabel Steva "Colita" va ser investida doctora honoris causa per la UAB, a proposta de la Facultat de Ciències de la Comunicació, en una animada cerimònia que es va celebrar a la UAB Casa Convalescència (Barcelona) el 6 de novembre de 2012 i que va aplegar, a més de representants acadèmics, professionals de la fotografia i amics de la doctoranda.
2012 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
7.
Col·loqui "El futur professional dels joves periodistes: Perspectives i reptes a l'escenari 2.0", a la Facultat Ciències de la Comunicació / Gordillo, Saül ; Sierra, Enric ; Valls, Francesc ; Capdevila, Carles, 1965-2017 ; Partal, Vicent
Jornada de debat que va tenir lloc el 18 de gener de 2013 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB. Hi intervenen els periodistes Saül Gordillo, Enric Sierra, Francesc Valls, Carles Capdevila i Vicent Partal.
2013 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
8.
Nicolás Valle, periodista i corresponsal de guerra, a la Facultat Ciències de la Comunicació / Valle, Nicolás
Ponència "Corresponsals de guerra", presentada a la Jornada "Reflexions i tendències en comunicació", que es va celebrar el 17 de gener de 2013 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2013 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
9.
Guillem Sans, director de l'APM, a la Facultat Ciències de la Comunicació / Sans, Guillem
Ponència "APM?, una altra mirada a la TV", presentada a la Jornada "Reflexions i tendències en comunicació", que es va celebrar el 17 de gener de 2013 a l'Aula Magna de la Facultat de Ciències de la Comunicació UAB.
2013 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  
10.
40è aniversari Facultat Ciències de la Comunicació : "Comunicant" : acte de cloenda amb Andreu Buenafuente / Buenafuente, Andreu, 1965-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, Facultat de Ciències de la Comunicació, 2011 (Actes de la Facultat de Ciències de la Comunicació)  

Documents gràfics i multimèdia : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.