Resultats globals: 52 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 10 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 16 registres trobats
Materials acadèmics, 25 registres trobats
Articles 10 registres trobats  
1.
5 p, 705.6 KB Cefepime Dosing Requirements in Elderly Patients Attended in the Emergency Rooms / Ruiz Ramos, Jesus (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Herrera, Sergio (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; López-Vinardell, Laia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Juanes-Borrego, Ana (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Puig Campmany, Mireia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Mangues, Ma Antonia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Universitat Autònoma de Barcelona
This study aimed to assess the probability of reaching an adequate pharmacokinetic/pharmacodynamic (pK/pD) index for different cefepime dosages in frail patients with bacteremia treated in the emergency room. [...]
2022 - 10.1177/15593258221078393
Dose-Response, Vol. 20 Núm. 1 (31 2022)  
2.
37 p, 1.2 MB Emergency department admissions and economic costs burden related to ambulatory care sensitive conditions in older adults living in care homes / Afonso-Argilés, F. Javier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Comas-Serrano, Mercè (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Castells-Oliveres, Xavier (Institut Hospital del Mar d'Investigacions Mèdiques) ; Cirera-Lorenzo, I. (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya)) ; García-Pérez, Dolors (Fundació Althaia) ; Pujadas-Lafarga, Teresa (Servicio de Geriatría y Cuidados Paliativos. Badalona Serveis Assistencials) ; Ichart-Tomás, Xavier (Hospital Universitari Arnau de Vilanova) ; Puig Campmany, Mireia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Vena-Martínez, Ana B. (Hospital Universitari Arnau de Vilanova) ; Renom-Guiteras, Anna (Hospital del Mar (Barcelona, Catalunya))
Objectives: To assess the frequency of emergency department admissions (EDAs) for ambulatory care sensitive conditions (ACSC) and non-ACSC among older adults living in care homes (CH), to describe and compare their demographic and clinical characteristics, the outcomes of the hospitalization process and the associated costs. [...]
2023 - 10.1016/j.rce.2023.09.004
Revista Clinica Espanola, Vol. 223 Núm. 10 (diciembre 2023) , p. 585-595  
3.
6 p, 1.2 MB Frailty and mortality : Utility of Frail-VIG index in ED short-stay units for older adults / Blazquez Andion, Marta (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Montiel-Dacosta, José Antonio (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Rizzi-Bordigoni, Miguel (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Acosta-Mejuto, Belén (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Moliné-Pareja, Antoni (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Ris-Romeu, Josep (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Puig Campmany, Mireia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Frailty assessment allows the identification of patients at risk of death. The aim here was to study the ability of Frail-VIG Index (FI-VIG) in order to discriminate frailty groups of older adults and garner its correlation with mortality in an Emergency-Department Short-Stay Unit (ED-SSU). [...]
2023 - 10.1016/j.archger.2023.105208
Archives of Gerontology and Geriatrics, Vol. 115 (december 2023) , p. 105208  
4.
7 p, 214.4 KB Elderly People With Drug-Related Problems Identified in the Emergency Department : Impact of Therapeutic Complexity on Consultations to the Health System / Ruiz Ramos, Jesus (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Juanes-Borrego, Ana (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Blazquez Andion, Marta (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Mangues, Ma Antonia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Puig Campmany, Mireia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Different scales have been validated to assess the medication regimen complexity. However, the effect of this complexity on the risk of health care center consultations in patients with drug-related problems is unknown. [...]
2020 - 10.1177/2158244020924373
SAGE Open, Vol. 10 Núm. 2 (april 2020)  
5.
4 p, 710.7 KB The usefulness of measuring the anion gap in diagnosing metformin-associated lactic acidosis : a case series / Ruiz-Ramos, Jesus (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Lozano-Polo, Laura (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Juanes-Borrego, Ana (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Agra Montava, Iván (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Puig Campmany, Mireia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Mangues, Ma Antonia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau)
Background: Metformin-associated lactic acidosis (MALA) is a widely documented adverse event of metformin. Despite being considered one of the main causes of metabolic acidosis, the association between an anion gap and MALA diagnosis is still uncertain. [...]
2021 - 10.1186/s13256-020-02655-8
Journal of Medical Case Reports, Vol. 15 Núm. 1 (december 2021) , p. 17  
6.
6 p, 668.5 KB The importance of organizational variables in treatment time for patients with ST-elevation acute myocardial infarction improve delays in STEMI / Berga Congost, Gemma (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Brugaletta, S. (Institut d'Investigacions Biomèdiques August Pi i Sunyer) ; Valverde Bernal, Jonatan (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Márquez López, Adrián (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Ruiz Gabalda, J. (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Garcia-Picart, Joan (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Puig Campmany, Mireia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Martinez Momblan, M.A. (Centro de Investigación Biomédica en Red de Enfermedades Raras)
Background: The time between arrival at the emergency department (ED) and balloon (D2B) in STEMI is one of the best indicators of the quality of care. Our aim is to describe treatment times and evaluate the causes of delay. [...]
2021 - 10.1016/j.auec.2020.10.001
Australasian Emergency Care, Vol. 24 Núm. 2 (june 2021) , p. 141-146  
7.
16 p, 1.9 MB Swine as the Animal Model for Testing New Formulations of Anti-Inflammatory Drugs : Carprofen Pharmacokinetics and Bioavailability of the Intramuscular Route / Gómez-Segura, Lídia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Boix-Montañes, Antonio (Universitat de Barcelona. Institut de Nanociència i Nanotecnologia) ; Mallandrich, Mireia (Universitat de Barcelona. Institut de Nanociència i Nanotecnologia) ; Parra Coca, Alexander (University of Applied and Environmental Sciences. Department of Veterinary Medicine and Zootechnic) ; Soriano-Ruiz, José L. (Universidad de Granada. Departamento de Farmacia) ; Calpena-Campmany, Ana Cristina (Universitat de Barcelona. Institut de Nanociència i Nanotecnologia) ; Gimeno, Álvaro (Universitat de Barcelona. Departament de Recerca Animal) ; Bellido, David (Universitat de Barcelona. Centres Científics i Tecnològics) ; Colom, Helena (Universitat de Barcelona. Institut de Nanociència i Nanotecnologia)
Carprofen (CP) is a non-steroidal anti-inflammatory drug (NSAID) frequently used to treat respiratory diseases in numerous small animals, but also in large species. CP is a formidable candidate for further therapeutic research of human inflammatory diseases using the pig as an animal model. [...]
2022 - 10.3390/pharmaceutics14051045
Pharmaceutics, Vol. 14 (may 2022)  
8.
17 p, 4.4 MB Carprofen Permeation Test through Porcine Ex Vivo Mucous Membranes and Ophthalmic Tissues for Tolerability Assessments : Validation and Histological Study / Gómez-Segura, Lídia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sanitat i d'Anatomia Animals) ; Parra Coca, Alexander (University of Applied and Environmental Sciences. Department of Veterinary Medicine and Zootechnic) ; Calpena-Campmany, Ana Cristina (Universitat de Barcelona. Institut de Nanociència i Nanotecnologia) ; Gimeno, Álvaro (Universitat de Barcelona. Departament de Recerca Animal) ; Boix-Montañes, Antonio (Universitat de Barcelona. Institut de Nanociència i Nanotecnologia)
Carprofen (CP), a non-steroidal anti-inflammatory drug (NSAID), is profusely used in veterinary medicine for its analgesic and anti-inflammatory activity. Some undesirable effects are associated with its systemic administration. [...]
2020 - 10.3390/vetsci7040152
Veterinary Sciences, Vol. 7 (october 2020)  
9.
16 p, 5.8 MB Ex Vivo Permeation of Carprofen Vehiculated by PLGA Nanoparticles through Porcine Mucous Membranes and Ophthalmic Tissues / Gómez-Segura, Lídia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Parra Coca, Alexander (University of Applied and Environmental Sciences. Department of Veterinary Medicine and Zootechnic) ; Calpena-Campmany, Ana Cristina (Universitat de Barcelona. Institut de Nanociència i Nanotecnologia) ; Gimeno, Álvaro (Institut d'Investigació Biomèdica de Bellvitge) ; Gómez de Aranda, Immaculada (Universitat de Barcelona. Departament de Patologia i Terapèutica Experimental) ; Boix-Montañes, Antonio (Universitat de Barcelona. Institut de Nanociència i Nanotecnologia)
(1) Background: Carprofen (CP), 2-(6-chlorocarbazole) propionic acid, is used as an anti-inflammatory, analgesic and anti-pyretic agent and it belongs to the family of non-steroidal anti-inflammatory drugs (NSAIDs). [...]
2020 - 10.3390/nano10020355
Nanomaterials, Vol. 10 (february 2020)  
10.
15 p, 434.8 KB 'Dieta' : efectos, defectos y significados / Sánchez Carracedo, David (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; López Guimerà, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Asens Campmany, Estel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Fauquet Ars, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
Los datos de prevalencia sobre el seguimiento de dietas y las consecuencias asociadas varían en función del estudio. La dieta se ha asociado con el incremento del riesgo para desarrollar alteraciones alimentarias, obesidad y carencias nutricionales. [...]
Prevalence data about dieting and consequences associated va ries depending on the study. Dieting has been associated with increased risk for developing disordered eating, obesity and nutritional deficiencies. [...]

2008
Cuadernos de medicina psicosomática y psiquiatría de enlace, Núm. 86/87 (2008) , p. 37-51  

Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
92 p, 20.6 MB "La Enrejolada", Martorell (Barcelona-España) : Museum Arqueológico : cuarenta y ocho ilustraciones y cuatro tricomías con texto explicativo / Santacana Campmany, Francisco
Catàleg del museu de Martorell l'Enrajolada escrit per Francesc Santacana en castellà, francès i anglès el 1929. Conté 48 il·lustracions i 4 tricomies amb text explicatiu.
Catálogo del museo de Martorell l'Enrajolada escrito por Francesc Santacana en castellano, francés y inglés en 1929. Contiene 48 illustraciones y 4 tricomías con texto explicativo.
Catalogue of the museum L'Enrajolada in Martorell written by Francesc Santacana in Spanish, French and English. With 48 illustrations.

Barcelona , H. de J. Thomas : 1929 (Biblioteca Digital d'Història de l'Art Hispànic)
Fundació Amatller  

Documents de recerca 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
244 p, 20.3 MB JÚLS : la estrategia de comunicación de una artista / Blasco Claramonte, Maria ; Contreras Pineda, Andrea ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de TFG té l'objectiu de crear i definir la marca personal de l'artista emergent JÚLS, a partir del disseny d'una estratègia de comunicació eficient i un pla d'accions que inclogui l'enregistrament del primer single i que tracti de donar-la a conèixer i posicionar-la al seu mercat a llarg termini.
Este proyecto de TFG tiene el objetivo de crear y definir la marca personal de la artista emergente JÚLS, a partir del diseño de una estrategia de comunicación eficiente y un plan de acciones que incluya la grabación del primer single y que consiga darla a conocer y posicionarla en su mercado a largo plazo.
This TFG project aims to create and define the personal brand of up-and-coming artist JÚLS, based on the design of an efficient communication strategy and an action plan that incorporates the recording of her first single and that achieves to make her known and position her in her market in a long term.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
171 p, 39.0 MB Creació d'una marca personal : Lemon Studio / Sánchez Zafra, Cristina ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present treball té com a objectiu principal la creació de la meva marca personal: un estudi de disseny gràfic. Partint de la base del brànding, es construirà, estratègicament, la identitat corporativa i visual de la marca, alhora que també es realitzaran diverses aplicacions gràfiques.
El presente trabajo tiene como objetivo principal la creación de mi marca personal: un estudio de diseño gráfico. Partiendo de la base del branding, se construirá, estratégicamente, la identidad corporativa y visual de la marca, a la vez que también se realizarán varias aplicaciones gráficas.
The main objective of this work is the creation of my personal brand: a graphic design studio. Starting from the basis of brànding, the corporate and visual identity of the brand will be strategically built, while various graphic applications will also be made.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
3.
108 p, 15.8 MB Psicología del inversor y redes sociales en el mercado de las criptomonedas / Fernández Arrebola, Gerard ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball d'investigació busca conèixer que ha fet del mercat de les criptomonedes un dels més atractius per a inversors no professionals i com Internet, les xarxes socials i els seus algoritmes poden influir en el pensament dels inversors sobre aquest tipus de productes financers.
Este trabajo de investigación busca conocer que ha hecho del mercado de las criptomonedas uno de los más atractivos para inversores no profesionales y cómo Internet, las redes sociales y sus algoritmos pueden influir en el pensamiento de los inversores sobre este tipo de productos financieros.
This research work seeks to find out what has made the cryptocurrency market one of the most attractive for non-professional investors and how the Internet, social networks and their algorithms can influence investors' thinking about this type of financial product.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
371 p, 203.2 MB Creació d'una marca de pícnics i el seu pla de comunicació / Buxó Escoté, Helena ; Comas Gallardo, Mariona ; Moreno Martín, Marta ; Vives Gay, Jana ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte va nàixer com una alternativa d'oci en una situació de crisis sanitària (COVID-19), però ara mateix s'ha convertit en un projecte amb visió de futur per poder existir un cop passada la pandèmia. [...]
Este proyecto nació como una alternativa de ocio en una situación de crisis sanitaria (COVID-19), pero ahora se ha convertido en un proyecto con visión de futuro para poder existir una vez pasada la pandemia. [...]
This project was born as a leisure alternative in a situation of health crisis (COVID-19), but has now become a forward-looking project to be able to exist once the pandemic has passed. The project is the creation of a brand of picnics addressed to young people adapted to their economic and leisure needs, while respecting the environment. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
125 p, 6.2 MB Plan de Comunicación para una academia de baile online / Ferrer Castillo, Maria ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El treball de fi de grau presentat es basa en l'elaboració d'un Pla de Comunicació per a una nova empresa del mercat espanyol en el transcurs d'un any. Es tracta de Keep Dancing, una empresa que aposta per un model de negoci online: una acadèmia de ball virtual. [...]
El trabajo de fin de grado presentado se basa en la elaboración de un Plan de Comunicación para una nueva empresa del mercado español en el transcurso de un año. Se trata de Keep Dancing, una empresa que apuesta por un modelo de negocio online: una academia de baile virtual. [...]
The final degree project presented is based on the development of a Communication Plan for a new company in the Spanish market over the course of a year. This is Keep Dancing, a company that is committed to an online business model: a virtual dance academy. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
6.
68 p, 660.1 KB La viabilidad de los modelos de pago en la prensa digital española : las motivaciones de los jóvenes para pagar por los contenidos informativos digitales / Campmany Cívico, Adrià ; Ferrer, Iliana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La present investigació analitza la viabilitat dels models de pagament a la premsa digital espanyola i les motivacions que porten els joves a pagar pels continguts informatius digitals. A través de la tècnica metodològica qualitativa dels focus groups, es va explorar com la premsa digital espanyola pot respondre les necessitats d'aquest sector poblacional. [...]
La presente investigación analiza la viabilidad de los modelos de pago en la prensa digital española y las motivaciones que llevan a los jóvenes a pagar por los contenidos informativos digitales. A través de la técnica metodológica cualitativa de los focus groups, se exploró cómo la prensa digital española puede responder a las necesidades de este sector poblacional. [...]
This research analyses the viability of the payment models in the Spanish digital press and the motivations that lead young people to pay for digital news content. Through the qualitative methodological technique of focus groups, it was explored how the Spanish digital press can respond to the needs of this population sector. [...]

2021
Grau en Periodisme [971]  
7.
34 p, 781.1 KB Ictus d'inici indeterminat : Estudi observacional sobre el grau d'adherència dels professionals al protocol assistencial / Montaner Santomà, Júlia ; Puig Campmany, Mireia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Pomar Solchaga, Virginia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Introducció: L'ictus d'inici indeterminat és una patologia que fins fa dos anys tenia escasses opcions terapèutiques. L'evidència científica actual mostra que tractaments de reperfusió (endovenosos/intraarterials) estan indicats en casos seleccionats i que milloren la morbimortalitat. [...]
Introducción: El ictus de inicio indeterminado es una patología que hasta hace dos años tenía escasas opciones terapéuticas. La evidencia científica actual muestra que los tratamientos de reperfusión (endovenosos/intraarteriales) están indicados en seleccionados casos y que mejoran la morbimortalidad. [...]
Introduction: Undetermined onset stroke is a pathology with few therapeutic options until two years ago. Scientific evidence indicates that reperfusion treatments (intravenous/intraarterial) are indicated in selected patients and that improves patients morbimortality. [...]

2020
Grau en Medicina [1192]  
8.
224 p, 17.0 MB Plan de comunicación de una App intermediaria para el sector del taxi adaptada a la situación actual / Pérez Berrio, Cristina ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en la creació d'un pla de comunicació per a una nova aplicació. Sorgeix a partir de la desconfiança acumulada en el sector del taxi que va créixer després dels esdeveniments que van passar a les vagues del 2018 i 2019 contra les VTC. [...]
El proyecto consiste en la creación de un plan de comunicación para una nueva aplicación. Surge a partir de la desconfianza acumulada en el sector del taxi que creció después de los eventos que pasaron en las huelgas del 2018 y 2019 contra las VTC. [...]
The project consists of creating a communication plan for a new app. It arises from the accumulated distrust in the taxi community that grew after the strikes against VTC users in 2018-2019 . The case has been studied before, and then, it has come to a solution that consists of an app that promotes transparency in the taxi sector and that adapts to the new consumer, creating a brand strategy and a communication plan for its launch.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
117 p, 19.4 MB Summum : estrategia de branding de una nueva marca de joyería / Gelabert Maroto, Anna ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest document conté la memòria del meu TFG, que té com a fi la creació d'una nova marca de joieria a través d'una estratègia de marca consistent. Per a la consecució del projecte he fet una anàlisi prèvia dels antecedents del sector de la joieria i dels seus entorns, així com un estudi de mercat. [...]
Este documento contiene la memoria de mi TFG, que tiene como fin la creación de una nueva marca de joyería a través de una estrategia de marca consistente. Para la consecución del proyecto he hecho un análisis previo de los antecedentes del sector de la joyería y de sus entornos, así como un estudio de mercado. [...]
This document contains the memory of my FDP, which aims to create a new brand of jewelry through a consistent brand strategy. For the achievement of the project, I did an analysis of the background of the jewelry sector and its enviroments, as well as a market research. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
169 p, 5.8 MB Quetzal : pla de comunicació d'una marca de roba infantil sense gènere / Carreté Berriozábal, Núria ; Campmany Muñoz, Miquel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte gira en torn a Quetzal, una marca de roba sense gènere per a infants creada amb l'objectiu de deconstruir els estereotips de gènere que es transmeten mitjançant la roba entre aquest públic. [...]
Este proyecto gira en torno a Quetzal, una marca de ropa sin género para infantes creada con el objetivo de deconstruir los estereotipos de género que se transmiten mediante la ropa entre este público. [...]
This project focuses on Quetzal, a genderless fashion brand for children created with the purpose of deconstructing gender stereotypes conveyed to this public through clothing. The project comprends all the phases of the brand construction: starting in the previous investigation, continuing in the brand and communication strategy and concluding in the action plan.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 25 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
6 p, 108.4 KB Urgències Mèdiques i Emergències Prehospitalàries [102904] / Carreres Molas, Anna ; Vargas Blasco, Víctor ; Puig Campmany, Mireia ; Epelde Gonzalo, Francesc Daniel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Es tracta d'una assignatura optativa lligada a la menció de Clínica Mèdica, impartida a sisè curs del Grau de Medicina. L'objectiu general és el coneixement bàsic de la organització del sistema d'Urgències i Emergències, i l'actuació clínica davant els processos urgents, fonamentalment a l'entorn pre-hospitalari. [...]
This is an optional subject linked to the mention of Medical Clinic, taught in the sixth year of the Degree in Medicine. 1 The general objective is the basic knowledge of the organization of the Emergency and Emergencies system, and the clinical action before the urgent processes, fundamentally in the pre-hospital environment.
Se trata de una asignatura optativa ligada a la mención de Clínica Médica, impartida en sexto curso del Grado de Medicina. El objetivo general es el conocimiento básico de la organización del sistema de Urgencias y Emergencias, y la actuación clínica ante los procesos urgentes, fundamentalmente en el entorno pre-hospitalario. [...]

2023-24
Grau en Medicina [1192]
Grau en Medicina [1509]
3 documents
2.
7 p, 117.2 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Fajula Payet, Anna ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre el vessant estratègic de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització de l'estratègia) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Provide students of the fundamental knowledge on the strategic side of communication, both at the conceptual level (analysis, branding and strategy conceptualization) and implementation (execution of the various phases of a communication plan).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización de la estrategia) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
4 p, 104.7 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Barrio Fraile, Estrella ; Luján Bellon, Patricia ; Júdez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
The objectives of the module are: - Reinforce and expand the knowledge that students have about the figure and role of the planner. - Expand and deepen students' knowledge in the field of strategy to better strengthen professional activity, especially in relation to the development of a communication plan or the communicational needs and strategies of brands.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.

2022-23
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
4.
7 p, 117.1 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Fajula, Anna ; Martorell Castellano, Cristina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre el vessant estratègic de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització de l'estratègia) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Provide students of the fundamental knowledge on the strategic side of communication, both at the conceptual level (analysis, branding and strategy conceptualization) and implementation (execution of the various phases of a communication plan).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización de la estrategia) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
5 p, 106.7 KB Urgències Mèdiques i Emergències Prehospitalàries [102904] / Tudela Hita, Pedro ; Vargas Blasco, Víctor ; Puig Campmany, Mireia ; Epelde, Francisco ; Arméstar, Fernando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Es tracta d'una assignatura optativa lligada a la menció de Clínica Mèdica, impartida a sisè curs del Grau de Medicina. L'objectiu general és el coneixement bàsic de la organització del sistema d'Urgències i Emergències, i l'actuació clínica davant els processos urgents, fonamentalment a l'entorn pre-hospitalari.
This is an optional subject linked to the mention of Medical Clinic, taught in the sixth year of the Degree in Medicine. The general objective is the basic knowledge of the organization of the Emergency and Emergencies system, and the clinical action before the urgent processes, fundamentally in the pre-hospital environment.
Se trata de una asignatura optativa ligada a la mención de Clínica Médica, impartida en sexto curso del Grado de Medicina. El objetivo general es el conocimiento básico de la organización del sistema de Urgencias y Emergencias, y la actuación clínica ante los procesos urgentes, fundamentalmente en el entorno pre-hospitalario.

2022-23
Grau en Medicina [1192]
Grau en Medicina [1509]
3 documents
6.
4 p, 104.8 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Barrio Fraile, Estrella ; Luján Bellon, Patricia ; Júdez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
The objectives of the module are: - Reinforce and expand the knowledge that students have about the figure and role of the planner. - Expand and deepen students' knowledge in the field of strategy to better strengthen professional activity, especially in relation to the development of a communication plan or the communicational needs and strategies of brands.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.

2021-22
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
7.
7 p, 116.4 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Fajula, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre el vessant estratègic de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Provide students of the fundamental knowledge on the strategic side of communication, both at the conceptual level (analysis, branding and conceptualization) and implementation (execution of the various phases of a communication plan).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
8.
5 p, 106.5 KB Urgències Mèdiques i Emergències Prehospitalàries [102904] / Tudela Hita, Pedro ; Vargas Blasco, Víctor ; Puig Campmany, Mireia ; Epelde, Francisco ; Arméstar, Fernando ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Es tracta d'una assignatura optativa lligada a la menció de Clínica Mèdica, impartida a sisè curs del Grau de Medicina. L'objectiu general és el coneixement bàsic de la organització del sistema d'Urgències i Emergències, i l'actuació clínica davant els processos urgents, fonamentalment a l'entorn pre-hospitalari.
This is an optional subject linked to the mention of Medical Clinic, taught in the sixth year of the Degree in Medicine. The general objective is the basic knowledge of the organization of the Emergency and Emergencies system, and the clinical action before the urgent processes, fundamentally in the pre-hospital environment.
Se trata de una asignatura optativa ligada a la mención de Clínica Médica, impartida en sexto curso del Grado de Medicina. El objetivo general es el conocimiento básico de la organización del sistema de Urgencias y Emergencias, y la actuación clínica ante los procesos urgentes, fundamentalmente en el entorno pre-hospitalario.

2021-22
Grau en Medicina [1192]
3 documents
9.
4 p, 100.9 KB La Planificació Estratègica i el 'Planner' [43401] / Campmany Muñoz, Miquel ; Sanchez Sancho, Ángel Sánchez ; Júdez Fuentes, Samanta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Els objectius del mòdul són: - Reforçar i ampliar els coneixements que tenen els alumnes sobre la figura i rol del planner. - Ampliar i aprofundir els coneixements dels alumnes en l'àmbit de l'estratègia per afrontar millor la seva activitat professional quan es relaciona amb l'elaboració d'un pla de comunicació o les necessitats i estratègies comunicacionals d'una marca.
Los objetivos del módulo son: - Reforzar y ampliar los conocimientos que tienen los alumnos sobre la figura y rol del planner. - Ampliar y profundizar los conocimientos de los alumnos en el ámbito de la estrategia para afrongar mejor la actividad profesional, especialmente en relación con la elaboración de un plan de comunicación o con las necesidades y estrategias comunicacionales de las marcas.

2020-21
Màster Universitari en Planificació Estratègica en Publicitat i Relacions Públiques [1273]
3 documents
10.
7 p, 115.4 KB Estratègies en Publicitat i Relacions Públiques [103134] / Campmany Muñoz, Miquel ; Menal Casas, Jorge ; Fajula, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Dotar l'alumnat de Grau dels coneixements fonamentals sobre la vessant estratègica de la comunicació, tant a nivell conceptual (anàlisi, branding i conceptualització) com d'implementació (execució de les diverses fases d'un pla de comunicació).
Dotar al alumnado de Grado de los conocimientos fundamentales sobre la vertiente estratégica de la comunicación, tanto a nivel conceptual (análisis, branding y conceptualización) como de implementación (ejecución de las diversas fases de un plan de comunicación).

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents

Materials acadèmics : 25 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.