Resultats globals: 22 registres trobats en 0.04 segons.
Materials de curs, 16 registres trobats
Llibres i col·leccions, 1 registres trobats
Documents de recerca, 3 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 2 registres trobats
Materials de curs 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 81.8 KB Advanced Academic Abilities [42287] / Prunean, Sonia Alexandra ; Oliver del Olmo, Sonia ; Coral Escola, Jordi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this module is to reach an advanced level of written competences in academic English. In this sense, students will work on complex textual structures, rhetorical and argumentative strategies and format and style issues besides getting familiar with the most prototypical genres of academic and literary discourses. [...]
2017-18
Màster Universitari en Estudis Anglesos Avançats / Advanced English Studies [1099]  
2.
5 p, 80.6 KB Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura: 1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques. [...]
The aim of this subject is: -to produce quality oral and written productions within the academic and professional fields. -to show proficiency in producing coherent and cohesive contents in specialized discourses. [...]
El objetivo de esta asignatura es: -producir textos de calidad dentro del campo del discurso académico y profesional. También buscar la excelencia en la expresión o -Demostrar un nivel de proficiency de forma coherente y cohesiva en el texto de especialidad. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
3.
6 p, 87.7 KB Ús de la Llengua Anglesa: Expressió Escrita Avançada [100232] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Aquest curs té com a objectius principals: 1 -Ampliar els coneixements lingüístics i discursius adquirits a les assignatures "Ús de la Llengua Anglesa I" "Ús de la Llengua Anglesa II" i aplicar-los a la producció de textos acadèmics i, en particular, a l'escriptura d'un article de recerca. [...]
The main objectives of this course are the following: -Broaden the linguistic and discourse knowledge acquired in the subjects "Ús de la Llengua Anglesa I" "Ús de la Llengua Anglesa II" and implement them to the production of academic texts, in particular, to the writing of a research article. [...]

2017-18
Grau en Estudis d'Anglès i de Clàssiques [1385]
Grau en Estudis Anglesos [801]
Grau en Estudis d'Anglès i Català [835]
Grau en Estudis d'Anglès i Espanyol [836]
Grau en Estudis d'Anglès i de Francès [997]
2 documents
4.
6 p, 83.7 KB Llenguatges i contextos II [103700] / Garriga Escribano, Cecilio ; Prats Carreras, Sònia ; Oliver del Olmo, Sonia ; Borras Comes, Joan Manel ; Planells Medina, Samanta ; Prat Sabater, Marta ; Gutierrez Gonzalez, Yurena Maria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquesta assignatura és una de les primeres que troben els alumnes en la matèria «Ensenyament i aprenentatge de les llengües», i proporciona uns coneixements que serviran de fonament per a les altres assignatures. [...]
This is one of the first subjects taken by students within "Ensenyament i aprenentatge de les llengües" ( Language Teaching and Learning), and provides an understanding of the ambit that will serve as a basis for all the other subjects. [...]
Esta asignatura es una de las primeras que cursan los alumnos en la materia «Enseñanza y aprendizaje de las lenguas», y proporciona unos conocimientos que servirán fundamentalmente para las demás asignaturas. [...]

2017-18
Grau en Educació Primària [896]
3 documents
5.
5 p, 80.7 KB Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura: 1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques. [...]
The aim of this subject is: -to produce quality oral and written productions within the academic and professional fields. -to show proficiency in producing coherent and cohesive contents in specialized discourses. [...]
El objetivo de esta asignatura es: -producir textos de calidad dentro del campo del discurso académico y profesional. También buscar la excelencia en la expresión o -Demostrar un nivel de proficiency de forma coherente y cohesiva en el texto de especialidad. [...]

2016-17
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]
3 documents
6.
5 p, 30.1 KB Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura: 1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques. [...]
2015-16
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
7.
5 p, 107.2 KB Usos Professionals i Acadèmics de la Llengua Anglesa [103582] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura: 1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques. [...]
2014-15
Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
8.
5 p, 109.8 KB Advanced Academic Abilities [42287] / Oliver del Olmo, Sonia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
The aim of this module is to reach an advanced level of both oral and written competences in academic English. In this sense, students will work on complex textual structures, rhetorical and argumentative strategies and format and style issues besides from getting familiar with the most prototypical genres of academic and literary discourses. [...]
2013-14  
9.
5 p, 15.5 KB Usos professionals i acadèmics de les llengües estrangeres [102070] / Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aconseguir que l'alumnat al final d'aquesta assignatura: 1. Produeixi discursos orals i escrits de qualitat (no inferior al nivell B2 del MECR) en els àmbits acadèmics i professionals. 2. Sàpiga argumentar de forma coherent i cohesioni de forma adequada els continguts del discurs especialitzat o amb finalitats acadèmiques. [...]
2012-13
Graduat o Graduada en Educació Primària [896]  
10.
2 p, 19.8 KB Llengua Anglesa [21969] / Oliver del Olmo, Sònia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
2008-09
Mestre, Especialitat de Llengua Estrangera [64]  

Materials de curs : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 1 registres trobats  
1.
10 p, 1.4 MB Desenvolupament i avaluació de competències de l'estudiant mitjançant l'ús de carpetes virtuals d'aprenentatge (CAVI) / Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Jimenez Pelay, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Segura Aliaga, Didac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; González Monfor, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Ciències Socials) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
En aquest treball es presenta la implementació d'una innovació docent portada a terme a la UAB per un grup de cinc professors de cinc titulacions diferents. L'experiència consisteix en la implementació de carpetes d'aprenentatge virtuals (CAVI) per tal de millorar l'ensenyament, l'aprenentatge i l'avaluació de competències generals i especifiques en el context de l'espai europeu d'educació superior, tot incorporant metodologies innovadores de suport no presencial basades en les tecnologies de la informació i la comunicació. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències experimentals i tecnologies i en ciències de la salut : cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 203-212
3 documents

Documents de recerca 3 registres trobats  
1.
72 p, 759.2 KB Genre analysis of book reviews in English and Spanish : a look at rhetorical moves and appraisal / Agudelo Henao, Juan Carlos ; Oliver del Olmo, Sonia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Els estudis anteriors han omès la relació entre l'estructura i el llenguatge avaluatiu en les ressenyes acadèmiques en castellà i anglès. Per emplenar aquest buit, el nostre estudi porta a terme una anàlisi a dos nivells, macroestructural i microlingüístic, del llenguatge de la avaluació en 18 ressenyes de llibres (9 per llengua) publicades en reconegudes revistes en lingüística aplicada. [...]
Los estudios anteriores han omitido la relación entre la estructura y el lenguaje evaluativo en las reseñas académicas en castellano e inglés. Para llenar este vacío, nuestro estudio realiza un análisis en dos níveles, macroestructural y microlingüístico, del lenguaje de evaluación en 18 reseñas de libros (9 por lengua) publicadas en reconocidas revistas en lingüística aplicada. [...]
Previous studies have failed to examine the link between structure and evaluation in book reviews (BRs). To fill this gap, our study carries out a two-tiered macrostructural and microlinguistic analysis of the language of appraisal in English and Spanish BRs. [...]

2016  
2.
70 p, 992.0 KB Contrastive Studies : Strategies to Mitigate or Intensify Criticism in Catalan and English Book Reviews / Carcamo Rodriguez, Kimberly Nicole ; Oliver del Olmo, Sonia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística.) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Contrastive studies (Connor 1996) is the field of research which compares two languages to find out similarities and differences across cultures. As English has become the lingua Franca, non-native scholars are trying to publish their work in English. [...]
La lingüística contrastiva (Connor 1996) és el camp de recerca que compara dues llengües per trobar similituds i diferències culturals. L'Anglès s'ha convertit en la llengua franca, per això els escriptors no nadius volen publicar els seus treballs en anglès. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  
3.
43 p, 412.0 KB Contrastive Studies : Strategies to Mitigate or Intensify Criticism in Catalan and English Book Reviews / Useleti Clapés, Marina ; Oliver del Olmo, Sonia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres
Resum/abstract (100 paraules) en anglès: Contrastive studies (Connor 1996) is the field of research which compares two languages to find out similarities and differences across cultures. As English has become the lingua Franca, non-native scholars are trying to publish their work in English. [...]
La lingüística contrastiva (Connor 1996) és el camp de recerca que compara dues llengües per trobar similituds i diferències culturals. L'Anglès s'ha convertit en la llengua franca, per això els escriptors no nadius volen publicar els seus treballs en anglès. [...]

2016
Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]  

Contribucions a jornades i congressos 2 registres trobats  
1.
10 p, 154.2 KB L’ús de les carpetes d’aprenentatge virtuals (cavi) en cinc assignatures de cinc departaments a la UAB. Primeres aproximacions d’una innovació docent / Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l’Educació. Departament de Psicologia bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l’Educació. Departament: Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria. Departament de Ciències de la Computació) ; Oliver del Olmo, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
La comunicació parteix d’un projecte d’innovació docent on es troben involucrats professors de la UAB de diferents àrees de coneixement i interessats per les carpetes virtuals d’aprenentatge (CAVI) a l’educació superior (més conegudes com a e-portfolio de l’estudiant). [...]
This communication results from a teaching innovation project, in which professors from different fields of knowledge in the UAB (Barcelona Autonomous University), share their interest in electronic learning portfolios within Higher Education, also called student’s e-portfolio. [...]

2007
Jornades d’Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
11 p, 53.4 KB La construcció conjunta d’una guia per a la implementació de la carpeta d’aprenentatge en l’àmbit de l’educació superior / Sílvia Blanch Gelabert (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Fuentes Agustí, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l’Educació) ; Gimeno Soria, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; González Monfort, Neus (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura, i de les Ciències Socials) ; Jariot, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Jiménez Pelayo, Javier (Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Tècnica Superior d'Enginyeria) ; Oliver del Olmo, Sonia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Rifà, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l’expressió musical, plàstica i corporal) ; Santiveri Papiol, Noemí (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Segura Aliaga, Dídac (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Medicina i Cirurgia Animals) ; Trafí Prats, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l’expressió musical, plàstica i corporal)
Els autors d’aquesta comunicació formen part del grup GI-CAES 1(Carpetes d'Aprenentatge en l'Educació Superior) emmarcat en l’IDES des de l’any 2004. En l’actualitat el configuren 14 professors i professores de 7 departaments diferents i una professora d’una Escola Normal de Mèxic. [...]
The authors of this communication are members of the GI-CAES (Learning Portfolios in Higher Education) group within IDES (Teaching Innovation Unit in Higher Education) framework since 2004. Nowadays, in GI-CAES there are 14 professors from 7 different departments in this University (UAB) besides from a teacher based in a Mexican school. [...]

2007
Jornades d’Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.