Resultados globales: 228 registros encontrados en 0.05 segundos.
Libros y colecciones, Encontrados 11 registros
Documentos de investigación, Encontrados 25 registros
Artículos, Encontrados 61 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 2 registros
Documentos gráficos, Encontrados 129 registros
Libros y colecciones Encontrados 11 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
47 p, 385.8 KB El marc jurídic : dret comparat / Vilalta, A. Esther (Aura Esther) (Universitat Oberta de Catalunya)
A partir d’una primera aproximació a les dades socioeconòmiques sobre la mediació als Estats Units, Austràlia, Nova Zelanda, Llatinoamèrica, Àsia i Europa, i després d’una anàlisi de les previsions normatives en matèria de mediació existents a l’actualitat, s’ha procedit a la identificació de certs principis i estàndards que han permès una delimitació progressiva del concepte de mediació desenvolupat en l’experiència estrangera dels diferents estats nacionals i dels organismes supranacionals i internacionals. [...]
Barcelona Generalitat de Catalunya, Departament de Justícia 2010
Llibre Blanc de la mediació a Catalunya, 2010, p. 83-130
2 documentos
2.
94 p, 271.7 KB Instrumentos y vías de institucionalización de las relaciones intergubernamentales / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Institut d'Estudis Autonòmics 2009 (Institut d'Estudis Autonòmics (Col·lecció) ; 64)
Las relaciones intergubernamentales en el Estado autonómico : la posición de los actores, 2009, p. 43-134  
3.
7 p, 203.4 KB Articulo 227. Convenios de carácter cultural / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Medina Guerrero, Manuel, dir. ; Cruz Villalón, Pedro, dir.
Sevilla : Parlamento de Andalucía : Ideas Más Tecnología, 2012
Comentarios al Estatuto de Autonomía para Andalucía, 2012, p. 3132-3138  
4.
23 p, 345.8 KB Artículo 226. Convenios y acuerdos de cooperación / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Medina Guerrero, Manuel, dir. ; Cruz Villalón, Pedro, dir.
Sevilla Parlamento de Andalucía : Ideas Más Tecnología, 2012
Comentarios al Estatuto de Autonomía para Andalucía, 2012, p. 3109-3131  
5.
14 p, 265.1 KB Artículo 221. Instrumentos de colaboración / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Medina Guerrero, Manuel, dir. ; Cruz Villalón, Pedro, dir.
Sevilla : Parlamento de Andalucía : Ideas Más Tecnología, 2012
Comentarios al Estatuto de Autonomía para Andalucía, 2012, p. 3063-3076  
6.
24 p, 351.5 KB Artículo 220. Comisión Bilateral Cooperación Junta de Andalucía-Estado / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Medina Guerrero, Manuel, dir. ; Cruz Villalón, Pedro, dir.
Sevilla : Parlamento de Andalucía : Ideas Más Tecnología 2012
Comentarios al Estatuto de Autonomía para Andalucía, 2012, p. 3039-3062  
7.
12 p, 240.9 KB Artículo 219. Principios / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Medina Guerrero, Manuel, dir. ; Cruz Villalón, Pedro, dir.
Sevilla Parlamento de Andalucía : Ideas Más Tecnología, 2012
Comentarios al Estatuto de Autonomía para Andalucía, 2012, p. 3027-3038  
8.
8 p, 207.8 KB Artículo 218. Sin rúbrica / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Medina Guerrero, Manuel, dir. ; Cruz Villalón, Pedro, dir.
Sevilla : Parlamento de Andalucía : Ideas Más Tecnología 2012
Comentarios al Estatuto de Autonomía para Andalucía, 2012, p. 3019-3026  
9.
8 p, 193.2 KB Artículo 88. Coordinación con el Estado / García Morales, María Jesús (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Medina Guerrero, Manuel, dir. ; Cruz Villalón, Pedro, dir.
Sevilla : Parlamento de Andalucía : Ideas Más Tecnología : 2012
Comentarios al Estatuto de Autonomía para Andalucía, 2012, p. 1411-1418  
10.
8 p, 69.0 KB Acció directa per millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de primer. Curs de gramàtica descriptiva de l'anglès / Curell i Gotor, Hortènsia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Capdevila i Batet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Cuartero Torres, Néstor (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Llinàs i Grau, Mireia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Aquest projecte té com a objectiu principal millorar les condicions d'aprenentatge dels estudiants de dues assignatures troncals de primer curs de la titulació de Filologia Anglesa, Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva I i Llengua Anglesa: Gramàtica Descriptiva II. [...]
IDES 2008
Experiències docents innovadores de la UAB en ciències socials i en ciències humanes: cap a l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES), 2008, p. 197-204
4 documentos

Libros y colecciones : Encontrados 11 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Documentos de investigación Encontrados 25 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
49 p, 590.8 KB ¿Lideramos en la era de las personas y el talento? : propuesta para la gestión del talento en la nueva era / Capdevila Portaspana, Elisabet ; Serrano González, Sergi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Social) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Las organizaciones de hoy se encuentran frente a un gran reto. El entorno empresarial a nivel mundial es hostil, incierto, ambiguo y volátil. Diversos autores apuntan como punto de partida, a este nuevo entorno, a los atentados del 11 de Septiembre de las Torres Gemelas. [...]
2017
Graduat o Graduada en Relacions Laborals [806]  
2.
317 p, 1.5 MB El principio de autonomía regional en el tratado de la unión europea / Serrano Peña, Oscar, autor ; Beltrán García, Susana, supervisor acadèmic ; Beltrán García, I. Sª. Susana, supervisor acadèmic ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques
En palabras del Consejo de Europa, el concepto de "democracia regional" es una de las aportaciones clave del pensamiento político del siglo veinte a la idea de democracia, tal y como es entendida en aquellos estados que mantienen como principios elementales de convivencia el Estado de derecho y el principio de legalidad. [...]
This thesis analyses the legal effects that come from the formal recognition or the principle of regional self-government in the Treaty on the European Union, especially from the article 4. 2. Previously, the work makes an historical review to the concept of regional self-government through its development in the Council of Europe and its different chart projects. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
3.
146 p, 25.1 MB Informe del proceso de evaluación participativa del empoderamiento juvenil con 4 grupos de jóvenes / Úcar, Xavier coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Planas, Anna (Universitat de Girona) ; Novella, Ana (Universitat de Barcelona) ; Rodrigo Moriche, M. Pilar (Universidad Autónoma de Madrid) ; Vila, Carles (Universitat de Barcelona) ; Núñez, Héctor (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Paladines, M. Belén (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Páez de la Torre, Sonia (Universitat de Girona) ; Turón, Narcís (Universitat de Girona) ; Páez, Javier (Universidad Autónoma de Madrid) ; Arenillas, Myriam (Universidad Autónoma de Madrid) ; Pescador, Roberto ; Muñoz, Noemí ; Bartomeus, Alba ; Arumí, Àngel ; Boada i Danés, Júlia ; Projecte HEBE
La investigación que se presenta en este apartado se enmarca en el “Proyecto HEBE. El empoderamiento de los jóvenes: Análisis de los momentos, espacios y procesos que contribuyen al empoderamiento juvenil”1 (EDU2013-42979-R). [...]
2016  
4.
39 p, 1.1 MB Evaluación participativa del empoderamiento juvenil. Proceso de evaluación participativa con jóvenes del “casal de joves” de Badia del Vallès / Úcar, Xavier coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Núñez, Héctor (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Paladines, M. Belén (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Pescador, Roberto ; Muñoz, Noemí ; Projecte HEBE
La investigación que se presenta en este apartado se enmarca en el “Proyecto HEBE. El empoderamiento de los jóvenes: Análisis de los momentos, espacios y procesos que contribuyen al empoderamiento juvenil”1 (EDU2013-42979-R). [...]
2016  
5.
69 p, 1.0 MB La actuación de la comisión bilateral Generalitat – Estado en el procedimiento del artículo 33.2 de la LOTC : un cauce apto para la cooperación intergubernamental / Castrillo Vivancos, Daniel ; García Morales, María Jesús, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
La quinta reforma de la Ley Orgánica del Tribunal Constitucional en el año 2000 introdujo, en el nuevo artículo 33. 2 LOTC, un mecanismo de cooperación entre el Estado y las Comunidades Autónomas con la finalidad de que, a través de la negociación en la Comisión Bilateral, los respectivos Gobiernos pudieran llegar a un acuerdo que resolviera sus discrepancias y así evitar la formulación de un recurso de inconstitucionalidad ante el Tribunal Constitucional. [...]
La cinquena reforma de la Llei Orgànica del Tribunal Constitucional en l'any 2000 va introduir, en el nou article 33. 2 LOTC, un mecanisme de cooperació entre l'Estat i les Comunitats Autònomes amb la finalitat de que, a través de la negociació en la Comissió Bilateral, els respectius Governs poguessin arribar a un acord que resolgués les seves discrepàncies i així evitar la formulació d'un recurs d'inconstitucionalitat davant del Tribunal Constitucional. [...]
The fifth reform of the Constitutional Court Act in 2000 introduced, in the new article 33. 2 LOTC, a cooperation mechanism between the State and the autonomies (ACs) with the aim that, through negotiating in the Bilateral Commission, the respective governments could reach an agreement to resolve their differences and avoid the development of an unconstitutionality appeal to the Constitutional Court. [...]

2016
Graduat o Graduada en Dret [949]  
6.
372 p, 2.7 MB El Discurso de la autonomía en los editoriales de El Deber y La Razón, en Bolivia: 2006-2009 / Machicado Gallo, Rosmery ; Giró, Xavier, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
La tesis sobre el discurs de l'autonomía en els editorials d' El Deber i La Razón a Bolívia mostra de quina manera cada diari desplega una estratègia discursiva pròpia, ja sigui a favor o no del tema en qüestió, el pes dels temes que sobresurten, la forma en què es representen els actors implicats en la temàtica, els arguments que utilitza i la defensa o crítica que realitza constitueixen la balda que articula la ideologia institucional amb què arriben als lectors. [...]
La tesis sobre el discurso de la autonomía en los editoriales de El Deber y La Razón en Bolivia muestra de qué manera cada diario despliega su propia estrategia discursiva, ya sea a favor o no del tema en cuestión, el peso de los temas que sobresalen, la forma en que se representa a los actores envueltos en la temática, los argumentos que utiliza y la defensa o crítica que realiza constituyen el eslabón que articula la ideología institucional con la que llega a los lectores. [...]
The thesis "discourse of autonomy in the editorials of El Deber y La Razón in Bolivia" shows how each newspaper unfolds its own discursive strategy, whether in favor or not of the topic, the weight of the prominent issues, a certain way it represents actors involved in the issue, the arguments used and the defense or criticism is the central point that articulates the institutional ideology with which reaches its readers. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
7.
391 p, 1.9 MB Autonomía reproductiva y derecho. Un análisis de los marcos jurídicos internacional, europeo y español desde la teoría jurídica feminista / González Moreno, Juana María ; Igareda, Noelia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic
Esta tesis doctoral constituye un análisis de las normas, la doctrina y la jurisprudencia que en el Derecho Internacional, en el Derecho Europeo, y en el Derecho español, tratan la reproducción de la vida humana. [...]
This doctoral thesis is an analysis of the rules, doctrine and jurisprudence on the subject of reproduction of human life in the International law, the European law and the Spanish law. The main objective of the research was to determine if these Laws recognize and protect the reproductive autonomy of women or, on the contrary, reproduce historical criteria of action of the Law with regard to women: the control and enforcement of the function of biological reproduction of human life. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2015  
8.
49 p, 3.2 MB Quin efecte té el decret d’autonomia en les desigualtats? : un estudi de casos / Fernàndez Prados, Anna ; Tarrés i Vallespí, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
L’ objectiu de la recerca és l’avaluació qualitativa del Decret d’ Autonomia, per tal d’analitzar si contribueix i reprodueix les desigualtats socials, o per el contrari, garanteix la igualtats d’ oportunitats pels infants. [...]
2015
Graduat o Graduada en Sociologia [819]  
9.
135 p, 1.3 MB La inspecció d’educació de Catalunya : situació actual i reptes de futur en el marc de l’autonomia dels centres / Ortiz Figuerola, Adrià ; Garcia Lopez, Empar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La finalitat del present projecte d’investigació és analitzar amb precisió i rigor la inspecció d’educació en l’àmbit autonòmic de Catalunya. En concret, l’estudi pretén focalitzar i reflexionar sobre quin és l’estat actual i quins són els reptes i horitzons de futur que aquesta ha de tenir en consideració. [...]
La finalidad del presente proyecto de investigación es analizar con precisión y rigor la inspección de educación en el ámbito autonómico de Cataluña. En concreto, el estudio pretende focalizar y reflexionar sobre cuál es el estado actual y cuáles son los retos y horizontes de futuro que esta ha de tener en consideración. [...]
The purpose of this research project is to analyze with precision and rigor the inspection of education in the autonomous region of Catalonia. Specifically, the study aims to focus and reflect on what the current state is and what the challenges and future horizons that have to be considered are. [...]

2015
Graduat o Graduada en Pedagogia [825]  
10.
55 p, 829.0 KB L’aplicabilitat dels convenis col·lectius en contractes laborals internacionals / Olives Lopez de Pablo, Anna ; Gràcia i Casamitjana, Josep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Actualment ens trobem en una societat en constant canvi, a on no és gens estrany que els treballadors hagin de creuar fronteres amb d’altres països per tal de desenvolupar una determinada activitat laboral. [...]
Nowadays we are in a constant changing society where it is not strange that workers have to move from one country to another to develop their labor activity. These place changes take the form of a posting of workers when there is the will to come back to the origin country or to be movements when the objective is to introduce the worker in the destiny’s labor market. [...]

2015
Graduat o Graduada en Relacions Laborals [806]  

Documentos de investigación : Encontrados 25 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Artículos Encontrados 61 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
9 p, 553.1 KB Actividad física, imagen corporal y autoconcepto personal en jóvenes universitarias mexicanas / Blanco Vega, Humberto (Universidad Autónoma de Chihuahua (Mèxic). Facultad de Ciencias de la Cultura Física) ; Benavides Pando, Elia Verónica (Universidad Autónoma de Chihuahua (Mèxic). Facultad de Ciencias de la Cultura Física) ; Tristán Rodríguez, José Leandro (Universidad Autónoma de Nuevo León (Méxic). Facultad de Organización Deportiva) ; Mayorga-Vega, Daniel (Universidad de Granada. Departamento de Educación Física y Deportiva)
El objetivo principal de este estudio fue construir un modelo predictivo del autoconcepto personal a partir de la actividad física y la imagen corporal en jóvenes mexicanas mediante un modelo de ecuaciones estructurales. [...]
The main purpose of the present study was to construct a predictive model of the personal self-concept from physical activity and body image in female Mexican young adults through structural equation modeling. [...]
O objetivo principal de este estudo foi construir um modelo de predição do autoconceito pessoal a partir da atividade física e la imagem corporal em adultas jovens mexicanas mediante um modelo de equaciones estruturais. [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 2 (2017) , p. 25-33 (MONO4)  
2.
28 p, 136.6 KB El catàleg de drets de l'Estatut d'autonomia de Catalunya : la seva elaboració i els efectes de la Sentència 31/2010 / Marquet Sardà, Clara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic.)
2011
Revista catalana de dret públic, Núm. 42 (2011)  
3.
5 p, 65.9 KB El règim lingüístic en la sentència 31/2010, de 28 de juny / Pla Boix, Anna M. (Universitat de Girona)
Aquestes pàgines esbossen un comentari crític, molt succint, de la fonamentació jurídica de la STC 31/2010, de 28 de juny, pel que fa a la matèria lingüística. Formalment, aquest comentari jurisprudencial es fonamentarà en una doble premissa: en primer lloc, la constatació que la STC 31/2010, de 28 de juny, ha jutjat els eixos vertebradors del règim lingüístic vigent a Catalunya bo i avalant la seva constitucionalitat; en segon lloc, es partirà de la base que la interpretació secundum constitutionem d’algunes previsions lingüístiques de l’Estatut és tan forçada que, en certs casos, desdibuixa el sentit de l’enunciat literal de la norma, cosa que genera una certa inseguretat jurídica.
Estas páginas esbozan un comentario crítico,muy sucinto, de la fundamentación jurídica de la STC 31/2010, de 28 de junio, con respecto a la materia lingüística. Formalmente, este comentario jurisprudencial se fundamentará sobre una doble premisa: en primer lugar, la constatación de que la STC 31/2010, de 28 de junio, ha enjuiciado los ejes vertebradores del régimen lingüístico vigente en Cataluña avalando su constitucionalidad; en segundo lugar, se partirá de la base de que la interpretación secundum constitutionem de algunas previsiones lingüísticas del Estatuto resulta tan forzada que, en ciertos casos, desdibuja el sentido del enunciado literal de la norma generando incluso cierta inseguridad jurídica.

2010 - 10.2436/rcdp.v0i0.149
Revista catalana de dret públic, 2010, p. 144-148
2 documentos
4.
34 p, 130.7 KB Drets fonamentals i Devolution : el nou Tribunal Suprem i la proposta de Carta de Drets Fonamentals del Parlament Britànic en el marc de l’Estat Compost / Casañas Adam, Elisenda (University of Edinburgh)
El Regne Unit és actualment d’interès notable per a l’estudi de l’articulació de la protecció dels drets en els Estats compostos, ja que es troba immers en un moment de redefinició i debat en aquest àmbit, iniciat per la recent creació del Tribunal Suprem i la proposta de carta de drets del Parlament Britànic. [...]
El Reino Unido es actualmente de notable interés para el estudio de la articulación de la protección de los derechos en los Estados compuestos, ya que se encuentra inmerso en un momento de redefinición y debate en este ámbito, iniciado por la reciente creación del Tribunal Supremo y la propuesta de carta de derechos del Parlamento Británico. [...]
Human rights and devolution: The new Supreme Court and the proposals for a bill of rights for the UK within the complex framework of the State. The articulation of human rights protection within the complex nature of the State is currently under intense debate in the United Kingdom, sparked by the establishment of the new Supreme Court and the proposals for a UK bill of rights. [...]

2012
Revista d’estudis autonòmics i federals, Núm. 15 (2012) , p. 10-43  
5.
28 p, 98.9 KB Posición y funciones de los Estatutos de Autonomía en la STC 31/2010 / Aparicio, Miguel A. (Universitat de Barcelona)
La STC 31/2010, en una línia similar a la que proposava l’Informe del Consell d’Estat de 16 de febrer de 2006 sobre modificacions de la Constitució, ha limitat de manera molt severa les funcions constitucionals dels estatuts d’autonomia, alhora que els ha negat qualsevol rang normatiu especial que no sigui el propi de qualsevol altre tipus de llei orgànica. [...]
La STC 31/2010, en una línea similar a la que proponía el Informe del Consejo de Estado de 16 de febrero de 2006 sobre modificaciones de la Constitución, ha limitado de forma muy severa las funciones constitucionales de los Estatutos de Autonomía, al tiempo que les ha negado cualquier rango normativo especial que no sea el propio de cualquier otro tipo de ley orgánica. [...]
In a line similar to that proposed in the State Council Report of 16 February 2006 on modifications to the Constitution, the Constitutional Court Ruling 31/2010 has severely limited the constitutional functions of the Statutes of Autonomy while denying them any special legislative category outside those found in any other type of organic law. [...]

2011
Revista d’estudis autonòmics i federals, Núm. 12 (març 2011) , p. 16-43  
6.
8 p, 297.0 KB Intervenciones para la promoción de actividad física basadas en la teoría de la autodeterminación : Una revisión narrativa (2011-2016) / Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Pons Bauzá, Juan (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Angulo-Brunet, Ariadna (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; Cruz Feliu, Jaume (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE))
El objetivo del presente estudio es revisar intervenciones recientes orientadas a la promoción de la actividad física mediante un enfoque basado en la Teoría de la Autodeterminación (SDT). Así, presentamos ideas apoyadas por la evidencia que los investigadores pueden utilizar para desarrollar sus futuros programas. [...]
The purpose of the present study is to review recent interventions aimed at promoting physical activity using selfdetermination theory (SDT) framework. We present evidence-based proposals that researchers could find useful to develop their own interventions. [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 3 (2017) , p. 116-123 (Congreso Mundial de Psicología del deporte)  
7.
7 p, 480.3 KB Stop&Go – Promoting healthy lifestyles during inpatient detoxification treatment : rationale, intervention design, methodology / Alcaraz Garcia, Saül (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Estudis de Psicologia de l'Esport (GEPE)) ; García-Barrachina, Marina (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau)
Exercise could help in the treatment of substance addictions. However, there is a lack of programs promoting a healthy and physically active lifestyle for patients requiring inpatient detoxification treatment. [...]
El ejercicio puede ayudar a tratar las adicciones a sustancias. Sin embargo, se detecta una falta de programas que promuevan los estilos de vida activa y saludable para pacientes que requieran tratamiento de desintoxicación hospitalaria. [...]

2017
Revista de psicología del deporte, Vol. 26, Suplemento 4 (2017) , p. 81-87 (Congreso Mundial de Psicología del deporte)  
8.
31 p, 112.1 KB Los efectos de la Sentencia 31/2010 en el catálogo de derechos, deberes y principios del Estatuto de autonomía de Cataluña : una desactivación más aparente que real / Barceló i Serramalera, Mercè (Universitat Autònoma de Barcelona)
La STC 31/2010 no declara la nul·litat de cap precepte del títol I, encara que no pot afirmar-se que el seu contingut hagi resultat totalment indemne. Primer, perquè ha estat assolit per una interpretació conforme i, segon, perquè participa de la degradació que aquesta STC du a terme de la categoria normativa “estatut d’autonomia”: aquí mitjançant l’intent de transformar els drets en mers mandats. [...]
La STC 31/2010 no declara la nulidad de ningún precepto del Título I, aunque no puede afirmarse que su contenido haya resultado totalmente indemne. Primero, porque ha sido alcanzado por una interpretación conforme y, segundo, porque participa de la degradación que esta STC lleva a cabo de la categoría normativa “estatuto de autonomía”: aquí mediante el intento de transformar los derechos en meros mandatos. [...]
Constitutional Court Ruling 31/2010 does not declare the nullity of any of the precepts of Section 1, although it cannot be stated that its content is totally unscathed; firstly, because it has been reached by agreed interpretation and secondly, because it partakes in the downgrading that the Constitutional Court Ruling is undertaking of the normative category “state of autonomy”: here, through an attempt to transform laws into mere mandates. [...]

2011
Revista d’Estudis Autonòmics i Federals, Núm. 12 (març 2011) , p. 61-91  
9.
5 p, 79.1 KB Reflexiones acerca de la enseñanza de la naturaleza del conocimiento científico / Espinoza, Ana María (Universidad de Buenos Aires. Facultad de Filosofía y Letras) ; Casamajor, Adriana Mabel (Universidad de Buenos Aires. Facultad de Filosofía y Letras)
Compartimos en esta comunicación elaboraciones de una investigación que intenta producirconocimiento sobre las condiciones didácticas en las que proponer la lectura en ciencias naturales para que la misma se constituya en herramienta de enseñanza y de aprendizaje. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 1142-1146 (Innovacions didàctiques)  
10.
5 p, 67.4 KB Análise da postura de uma professora participante de um curso de formação continuada / Assis, Alice (Universidade Estadual Paulista (Brasil). Departamento de Física e Química) ; Carvalho, Fernando L. de C. (Universidade Estadual Paulista (Brasil). Departamento de Física e Química) ; Dobrowolsky, Marcelo S.
Neste trabalho, foi analisada a entrevista realizada com uma professora de física, participante dos cursos de formação continuada realizados junto à Rede Estadual de Ensino de Guaratinguetá – SP – Brasil. [...]
2013
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2013) , p. 207-211 (Innovacions didàctiques)  

Artículos : Encontrados 61 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 2 registros  
1.
10 p, 46.0 KB Institucions polítiques de Catalunya : creació de materials docents en suport digital que fomentin la interacció amb l'estudiant a partir de la visualització de conceptes (2006mqd00005) / Pérez Francesch, Joan Lluís, 1959- (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Vilaseca, Marcel Mateu (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
A partir de la constatació de la conveniència de dotar els estudis de dret d'una forta càrrega conceptual, la qual cosa es veu facilitada per la utilització de recursos virtuals, elaborem uns materials, amb una plantilla, en la que hi ha l'explicació de cada lliçó, però també d'altres elements, com ara esquemes, gràfics, quadres sinòptics, recursos bibliogràfics, legislació i jurisprudència, textos reproduïts o esmentats, qüestionaris, temes de debat, tests, materials audiovisuals o enllaços de la xarxa. [...]
After realizing the benefits of a conceptual approach to the study of law, facilitated by the use of internet resources, we have provided resources that include not only an explanation of each lesson but also other resources such as : diagrams, charts, bibliographic resources, legislation and jurisprudence, reproduced or quoted texts, questionnaires, debates, self tests, audio-visual materials and internet links. [...]
A partir de la constatación de la conveniencia de dotar los estudios de derecho de una fuerte carga conceptual, lo cual se ve facilitado por la utilización de recursos virtuales, elaboramos unos materiales, con una plantilla en la que hay la explicación de cada lección, pero también otros elementos como esquemas, gráficos, cuadros sinópticos, recursos bibliográficos, legislación y jurisprudencia, textos reproducidos o citados, cuestionarios, temas de debate, test de autocomprobación, materiales audiovisuales o enlaces a la red. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
2.
8 p, 39.4 KB El treball del grup en xarxa sobre l’aprenentatge en autonomia / Rué, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Bosco, Alejandra (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l’Educació. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Gené, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències) ; López, Carlos (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària) ; Lázaro, Patricia (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació) ; Pividori, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències) ; Rambla, Francesc Xavier, 1966- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Sánchez, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i Interpretació) ; Torres, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i Interpretació)
L’experiència de reflexió en xarxa que hem emprès docents de diversos departaments i matèries de la UAB – centrada sobre les condicions de millora de l’aprenentatge i, de manera especial en l’aprenentatge en autonomia dels alumnes – ens ha portat a desenvolupar un intercanvi en el qual hem examinat algunes de les condicions de treball que nosaltres creem en els alumnes en el decurs de la nostra intervenció docent. [...]
The reflective experience developed within a network by diverse members of the teaching staff of the UAB, all of them rooted in different departments and academic subjects, has been focused on the improving conditions for learning, specially on autonomous learning conditions for pupils. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  

Documentos gráficos Encontrados 129 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
678x1024, 457.8 KB Si volem qu'el Parlament sigui sobirà, rebutjem l'estatut de Sau [sic] / Lliga Comunista Revolucionària
[S.l. : s.n.] , [1977?]  
2.
733x1024, 459.6 KB El Perquè del sí socialista a l'Estatut : dissabte, 20 d'octubre de 1979 ... Ajuntament de Camprodon : acte informatiu ... Ernest Lluch, Francesc Ferrer, Jaume Sobrequés / Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE)
Camprodon : Imp. Anglada, 1979  
3.
708x1024, 406.0 KB Dijous dia 25a : vota l'Estatut / Catalunya. Generalitat
1979  
4.
1622x1188, 872.5 KB Abstención : nosotros no vendemos al socialismo, defendemos su libertad ... / Partido Socialista Obrero Español (Histórico)
[1980]  
5.
1024x716, 490.9 KB ¿Catalunya es tuya? : tú decides : / Partit Socialista Unificat de Catalunya
[S.l] : Índice, 1979  
6.
1024x688, 219.7 KB Autonomía vota Andalucía : referendum autonomia 28-F / Andalusia. Junta
1980  
7.
1920x2708, 764.6 KB Referendum Estatuto de Autonomía de Cataluña : voto por correo
[1979?]  
8.
580x1024, 193.7 KB Auca de Francesc Macià : volem l'Estatut
Barcelona : Empòrium , 1977  
9.
1689x2553, 268.4 KB Abstentzioa / Eusko Herriko Biltzarre Nazionala
[1979]  
10.
1989x2777, 787.5 KB Mitin por la autonomía : que no le falte tu voto! / Partido Comunista de Andalucía
[1980]  

Documentos gráficos : Encontrados 129 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.