Resultats globals: 68 registres trobats en 0.03 segons.
Articles, 47 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 15 registres trobats
Materials didàctics, 1 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 2 registres trobats
Fons personals i institucionals, 1 registres trobats
Articles 47 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
8 p, 856.1 KB Surveillance of influenza B severe hospitalized cases during 10 seasons in Catalonia : Does the lineage make a difference? / Soldevila, Núria (Universitat de Barcelona) ; Basile, Luca (Servei Català de la Salut) ; Martínez, Ana (Instituto de Salud Carlos III) ; Torner, Núria (Instituto de Salud Carlos III) ; Marcos, M. Ángeles (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Mosquera, Maria del Mar (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Antón, Andrés (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Andrés, Cristina (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Rius i Gibert, Maria Cristina (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Pumarola, Tomàs (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Domínguez, Ángela (Instituto de Salud Carlos III) ; Universitat Autònoma de Barcelona
Influenza B viruses circulate in two lineages (B/Victoria and B/Yamagata). Although classically affecting children, recently it has shown a high rate of infection and increased hospitalization in the elderly. [...]
2022 - 10.1002/jmv.27876
Journal of Medical Virology, Vol. 94 Núm. 9 (september 2022) , p. 4417-4424  
2.
14 p, 434.7 KB Making peer-feedback more efficient : what conditions of its delivery make the difference? / Armengol Asparó, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Mercader, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
Peer feedback benefits students' learning at the university level. However, how it makes an impact on students' learning and which defining factors in its design wield more significant influence are aspects that continue to require further analysis. [...]
2022 - 10.1080/07294360.2020.1840527
Higher Education Research & Development, Vol 41, Núm 2 (2022)  
3.
5 p, 6.3 MB Where should the consumer make goods available to the seller to bring them into conformity? : an appraisal of directive (EU) 2019/771 / Izquierdo Grau, Guillem (Universitat Autònoma de Barcelona.)
This contribution deals with some issues regarding the performance of the remedies granted by Directive (EU) 2019/771 on certain aspects concerning contracts for the sale of goods (CSD). The CSD was adopted on 11 June 2019 and its provisions should apply to all consumer sales contracts from 1 January 2022. [...]
2020
Journal of European Consumer and Market Law, Vol. 9 Núm. 1 (2020) , p. 31-34  
4.
33 p, 2.3 MB Learning to make informed health choices : Protocol for a pilot study in schools in Barcelona / Martínez García, Laura (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Alonso-Coello, Pablo (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Asso, Laia (Agència de Salut Pública de Catalunya) ; Ballesté-Delpierre, Clara (Hospital Clínic i Provincial de Barcelona) ; Canelo Aybar, Carlos Gilberto (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; de Britos, Carol (Escola Virolai) ; Fernández Rodríguez, A. (Escola Sant Martí) ; Gallego Iborra, Ana (Servicio Andaluz de Salud) ; Leo Rosas, Victoria (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Llaquet, Paloma (Escola Virolai) ; Niño de Guzmán, Ena Pery (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Pérez-Gaxiola, Giordano (Paediatric Hospital of Sinaloa) ; Requeijo, Carolina (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Salas-Gama, Karla (Hospital de la Santa Creu i Sant Pau (Barcelona, Catalunya)) ; Samsó Jofra, Laura (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Terres, Jordi (Institut Escola Antaviana) ; Urreta, Iratxe (Hospital de Donostia (Sant Sebastià, País Basc)) ; Rosenbaum, Sarah (Norwegian Institute of Public Health) ; Universitat Autònoma de Barcelona
The Informed Health Choices (IHC) project has developed learning resources to teach primary school children (10 to 12-year-olds) to assess treatment claims and make informed health choices. The aim of our study is to explore both the students' and teachers' experience when using these resources in the context of Barcelona (Spain). [...]
2020 - 10.12688/f1000research.21292.2
F1000Research, Vol. 8 (2020) , p. 2018  
5.
10 p, 472.7 KB RIRS with disposable or reusable scopes : does it make a difference? Results from the multicenter FLEXOR study / Gauhar, Vineet ; Chai, Chu Ann ; Chew, Ben Hall ; Singh, Abhishek ; Castellani, Daniele ; Tailly, Thomas ; Emiliani, Esteban (Fundació Puigvert) ; Keat, William Ong Lay ; Ragoori, Deepak ; Lakmichi, Mohamed Amine ; Teoh, Jeremy Yuen-Chun ; Traxer, Olivier ; Somani, Bhaskar K ; Universitat Autònoma de Barcelona
With several single-use ureteroscopes now available, our aim was to analyze and compare data obtained globally from high-volume centers using both disposable and reusable flexible ureteroscopes and see if indeed in real-world practice either scope has a distinct advantage. [...]
2023 - 10.1177/17562872231158072
Therapeutic Advances in Urology, Vol. 15 (march 2023)  
6.
8 p, 4.8 MB Metal−organic frameworks : why make them small? / Wang, Jiemin (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Imaz, Inhar (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia) ; Maspoch Comamala, Daniel (Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia)
Recent studies have demonstrated that metal−organic frameworks (MOFs) can be miniaturized down to the submicroscale and even nanoscale to create small MOFs. Herein, the basic concepts and recent progresses concerning the core question of "MOFs, why make them small?" are briefly introduced from three perspectives: those of size, shape, and processability. [...]
2022 - 10.1002/sstr.202100126
Small structures, Vol. 3, issue 1 (Jan. 2022) , art. 2100126  
7.
20 p, 1.2 MB Teaching and learning how to make informed health choices : Protocol for a context analysis in Spanish primary schools / Martínez García, Laura (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Samsó Jofra, Laura (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Alonso-Coello, Pablo (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Ansuategi, Eukene (Osakidetza) ; Asso, Laia (Agència de Salut Pública de Catalunya) ; Ballesteros Silva, Mónica Patricia (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Canelo Aybar, Carlos Gilberto (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Casino, Gonzalo (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Gallego Iborra, Ana (Andalusian Health Service) ; Niño de Guzmán, Ena Pery (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Requeijo, Carolina (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Roqué i Figuls, Marta (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Salas-Gama, Karla (Hospital Universitari Vall d'Hebron) ; Ubeda-Carrillo, Mar (Osakidetza) ; Urreta-Barallobre, Iratxe (Osakidetza) ; Rosenbaum, Sarah (Centre for Informed Health Choices. Norwegian Institute of Public Health)
Introduction The Informed Health Choices (IHC) project developed learning resources to teach primary school children (10 to 12-year-olds) to assess treatment claims and make informed health choices. The aim of our study is to explore the educational context for teaching and learning critical thinking about health in Spanish primary schools. [...]
2021 - 10.12688/f1000research.51961.2
F1000Research, Vol. 10 (2021) , p. 312  
8.
8 p, 151.6 KB Will translators be cyborgs? What would make a cyborg translator? / Torres-Hostench, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona)
Previous literature on cyborg translators focus mainly on machine translation as the ultimate science fiction. In 2022 it is relevant to talk about cyborg translators beyond just machine translation to picture new challenges. [...]
A la bibliografia existent sobre els traductors cíborg, la traducció automàtica era el més avançat en ciència ficció. El 2022 podem parlar dels traductors cíborg més enllà de la traducció automàtica per imaginar nous reptes. [...]
En la bibliografía existente sobre traductores cíborg, la traducción automática era lo último en ciencia ficción definitiva. En 2022 es pertinente hablar de los traductores cíborg más allá de la traducción automática para imaginar nuevos retos. [...]

2022 - 10.5565/rev/tradumatica.316
Tradumàtica, Núm. 20 (2022) , p. 268-275 (Tradumàtica dossier)  
9.
8 p, 1.2 MB Preoperative levosimendan in coronary surgery in patients with severe ventricular dysfunction : Does it make sense? Levosimendán preoperatorio en cirugía coronaria con disfunción ventricular severa: ¿tiene sentido? / Roselló-Díez, Elena (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Astrosa, E. (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Casellas, Sandra (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Taurón, Manel (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Galán, Josefina (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Ginel, Antonino (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau) ; Montiel, José (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau)
Introduction and objectives: Numerous studies have demonstrated the benefit of levosimendan in patients with chronic and acute heart failure. However, when it comes to its preoperatory use in coronary by-pass surgery in patients with severe ventricular dysfunction, there are some contradictory results. [...]
2021 - 10.1016/j.circv.2020.10.013
Cirugia Cardiovascular, Vol. 28 Núm. 3 (enero 2021) , p. 136-143  
10.
14 p, 955.4 KB Microbiome research in general and business newspapers : How many microbiome articles are published and which study designs make the news the most? / Prados-Bo, Andreu (Universitat Ramon Llull) ; Casino, Gonzalo (Institut d'Investigació Biomèdica Sant Pau)
The microbiome is a matter of interest for science, consumers and business. Our objective is to quantify that interest in academic journals and newspapers, both quantitatively and by study design. We calculated the number of articles on the microbiome from the total number of biomedicine articles featured in both PubMed and Spanish science news agency SINC, from 2008 to 2018. [...]
2021 - 10.1371/journal.pone.0249835
PloS one, Vol. 16 Núm. 4 April (april 2021) , p. e0249835  

Articles : 47 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 1 registres trobats  
1.
16 p, 852.7 KB The keeping of journals in CLIL contexts : how to make reflection possible by teachers and pupils / Benvenuto, Guido ; Lastrucci, Emilio ; Infante, Debora ; Grup LIEC (Llengua i Ensenyament de les Ciències) ; Universitat Autònoma de Barcelona ; Sapienza Università di Roma ; Università degli Studi della Basilicata ; Trobada sobre semi-immersió a Catalunya (3a : 2009 : Barcelona, Catalunya) ; Taula rodona internacional sobre programes AICLE (1a : 2009 : Barcelona, Catalunya)
This paper aims to provide an insight into ongoing experimental research on CLIL carried out as part of a PhD programme at the Sapienza University of Rome and the University of Basilicata. This research project, which has involved seven experimental primary school classes and seven control classes in the Lombardy region for two consecutive years, concerns the potential improvement of the quantitative and qualitative level of language learning and the positive effects on learning a subject in a CLIL environment. [...]
2009
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009  

Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
8 p, 187.2 KB The keeping of journals in CLIL contexts : how to make reflection by primary school teachers possible / Infante, Debora (Università degli studi di Roma "La Sapienza") ; Benvenuto, Guido (Università degli studi di Roma "La Sapienza") ; Lastrucci, Emilio (University of Basilicata)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques, 2011, p. 57-64  
2.
14 p, 1.4 MB What factors can make children more confident about their capacities in STEM? : Role modelling and key messages provided by the experts of the workshop / Maleczek, Magdalena (Children's University Foundation)
Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions 2019
STEM is for you : experiences in raising self-efficacy from the STEMA4U project, 2019, p. 81-94  

Documents de recerca 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
137 p, 11.0 MB ¿Por qué influyen los influencers? : los motivos que hacen que sigamos a microinfluencers de lifestyle en Instagram / Ramos Gómez, Paula ; Vinyals Ros, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Les xarxes socials han revolucionat la manera en la qual ens comuniquem i aquest context ha donat pas a la creació de noves professions com la figura del influencer, un líder d'opinió amb gran credibilitat sobre els usuaris que li segueixen en els seus perfils socials. [...]
Las redes sociales han revolucionado la manera en la que nos comunicamos y este contexto ha dado paso a la creación de nuevas profesiones como la figura del influencer, un líder de opinión con gran credibilidad sobre los usuarios que le siguen en sus perfiles sociales. [...]
Social Media have revolutionized the way we communicate, and this context has given way to the creation of new professions such as the figure of the influencer, an opinion leader with great credibility among users who follow him or her on their social profiles. [...]

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
144 p, 2.7 MB Los nuevos modelos de la mujer china en los reality shows: el caso de Sisters who make waves / Chen, Yangyang ; Gallego Ayala, Joana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura
Aquest estudi té com a objectiu analitzar la imatge de la dona en el programa Sisters who make waves 2020 ("Sisters") mitjançant l'anàlisi de contingut. S'arriba a la conclusió que "Sisters" ha ofert més espais per a les veus de les dones de mitjana edat. [...]
Este trabajo tiene como objetivo analizar la imagen de la mujer en el programa Sisters who make waves 2020("Sisters") mediante el análisis de contenido. Se llega a la conclusión de que "Sisters" ha ofrecido más espacios para las voces de las mujeres de mediana edad. [...]
This study aims to analyze the image of women in the program Sisters who make waves 2020("Sisters") through content analysis. It is concluded that "Sisters" has offered more spaces for the voices of middle-aged women. [...]

2021
Màster Universitari en Mitjans, Comunicació i Cultura [1117]  
3.
125 p, 15.1 MB Creación y campaña de lanzamiento de una plataforma online para visibilizar géneros no binarios : NONBINARY / Bosch Hortal, Júlia ; Luján Bellon, Patricia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Avui dia, la diversitat de gènere no és una utopia, és una petita realitat. Però aquesta realitat no és reconeguda arreu del món, un món binari d'homes i dones. NonBinary és una plataforma digital de divulgació que visibilitza els gèneres no binaris amb l'objectiu d'aconseguir un món més inclusiu.
Hoy en día, la diversidad de género no es una utopía, es pequeña realidad. Pero esta realidad no es reconocida por todo el mundo, un mundo binario de hombres y mujeres. NonBinary es una plataforma online de divulgación que visibiliza los géneros no binarios con el objetivo de lograr un mundo más inclusivo.
Today, gender diversity is not a utopia, it is a small reality. But this reality is not recognized everywhere in the world, the binary world of men and women. NonBinary is an online divulgative platform that makes non-binary genders visible with the goal of achieving a more inclusive world.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
4.
205 p, 24.2 MB Análisis de las boyband a partir de los años sesenta : géneros musicales, fama y listas de Billboard, ¿qué ítems contribuyen a que estas bandas sean exitosas? / Gámez López, Mar ; Vall Karsunke, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi sobre l'èxit de les boyband des dels seixanta a partir de les llistes d'èxit de Billboard. Estudi detallat sobre l'evolució del pop, la història dels grups més populars a cada dècada i les característiques principals de les boybands, plasmat en forma de reportatge periodístic final.
Análisis sobre el éxito de las boyband desde los sesenta a partir de las listas de hits de Billboard. Estudio detallado sobre la evolución del pop, la historia de las bandas más populares en cada década y comparación de sus características principales, plasmado en forma de reportaje periodístico final.
Analysis of the success of boybands ever since the 60s based on Billboard charts. Detailed study of the evolution of pop, history of the most popular bands of each decade and a comparison of their main characteristics, that leads to a final journalistic report.

2020
Grau en Periodisme [971]  
5.
197 p, 74.5 MB La nueva cara de Lola Make Up / Deu Serrano, Mercè ; Granell Rey, Paula ; Marca Francès, Guillem, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest projecte hem realitzat un pla de comunicació desenvolupant principalment la nova identitat visual corporativa per la marca de maquillatge espanyola Lola Make Up. A partir d'aquesta, hem desenvolupat un pla d'accions proposant solucions als problemes de comunicació que hem identificat en una anàlisi previ.
En este proyecto hemos realizado un plan de comunicación desarrollando principalmente la nueva identidad visual corporativa para la marca de maquillaje española Lola Make Up. A partir de éste hemos desarrollo un plan de acciones proponiendo soluciones a los problemas de comunicación que hemos identificado en un análisis previo.
In this project we have created a communication plan developing mainlya new visual corporate identity for the Spanish make-up brand Lola Make Up. Following this new visual identity, we have developed an action plan proposing solutions to the communication challenges we have identified in a previous assessment.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
51 p, 279.3 KB Els músics professionals i la taquilla inversa, per què la realitzen? / Masana Pellegero, Sergi ; Tena Sanchez, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La taquilla inversa és un tipus d'experiència de paga el que vulguis o PWYW (Pay what you want), és una estratègia de venta, on els consumidors decideixen el preu del producte o del servei que se'ls està oferint, inclosa l'opció de no pagar. [...]
La taquilla inversa es un tipo de experiencia de paga lo que quieras, una estrategia de venta, donde los consumidores deciden el precio del producto o del servicio que se les está ofreciendo, incluida la opción de no pagar. [...]
The pay what you want experience in music, a sales strategy, where consumers decide the price of the product that is being offered, including the option of not paying. This essay, based on qualitative methodology, has been approached from the producer's perspective, emphasizing the motivations of musicians to carry out this type of concerts, and showing the interaction of the reverse box office with the job insecurity of the music sector.

2020
Grau en Sociologia [819]
3 documents
7.
57 p, 2.8 MB Vacaciones familiares : cómo las parejas toman las decisiones / Zheng, Yi ; Yang, Caimei ; Zhou, Yu ; López Sintas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Empresa) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Aquest estudi investiga com les parelles decideixen les seves vacances familiars. Utilitzem les dades publicades per Rojas-de Gracia, Alarcón-Urbistondo i Casado- Molina (2019) en Data in Brief sobre la percepció dels membres de 178 famílies andaluses sobre com prenen les decisions de les vacances. [...]
Este estudio investiga cómo las parejas deciden sus vacaciones familiares. Utilizamos los datos publicados por Rojas-de Gracia, Alarcón-Urbistondo y Casado-Molina (2019) en Data in Brief sobre la percepción de los miembros de 178 familias andaluzas sobre cómo toman las decisiones de vacaciones. [...]
This study investigates how couples decide their family vacations. We use the data published by Rojas-de Gracia, Alarcón-Urbistondo and Casado-Molina (2019) in Data in Brief on the perception of the members of 178 Andalusian families how they make vacation decisions. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
8.
114 p, 3.6 MB Paso a paso : la estrategia para que las empresas de restauración healthy en Barcelona logren visibilizarse y adquieran engagement de los consumidores / Niño González, Laura Carolina ; Muñoz Villalon, Maria Victoria ; Pellicer Cardona, Isabel, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
En aquest treball de fi de màster s'exposa una estratègia de màrqueting per obtenir una major visualització i adquirir engagement dels consumidors en el variat mercat de la restauració saludable a Barcelona. [...]
En este trabajo de fin de máster se expone una estrategia de marketing para obtener una mayor visualización y adquirir engagement de los consumidores en el variado mercado de la restauración saludable en Barcelona. [...]
In this master's thesis, a marketing strategy to obtain a greater visualization and engagement from the consumers in the varied market of healthy restaurants in Barcelona, is presented. This study arises, in the first place, from research about the motivations, preferences and behavior of city residents who's identify with healthy eating. [...]

2020
Màster Universitari en Màrqueting [1093]  
9.
12 p, 941.4 KB Desenvolupament d'una arquitectura client/servidor per tal de fer una anàlisi exhaustiva dels logs de l'empresa / Ribera Sànchez, Carles ; Martínez Vidal, Rubén, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte, va tenir el propòsit de desenvolupar una arquitectura client/servidor per tal de poder fer una anàlisi exhaustiva dels esdeveniments que tenien lloc als servidors de l'empresa, alhora que s'utilitzaven eines de desenvolupament modernes i que cobrissin les necessitats del projecte. [...]
This project had the purpose of developing a client/server architecture in order to be able to make an exhaustive analysis of the events that took place on the servers of the company, while using modern development tools that would cover the needs of the project . [...]
Este proyecto, tuvo el propósito de desarrollar una arquitectura cliente/servidor para poder hacer un análisis exhaustivo de los acontecimientos que tenían lugar en los servidores de la empresa, a la vez que se utilizaban herramientas de desarrollo modernas y que cubrieran las necesidades del proyecto . [...]

2019-02-11
Enginyeria Informàtica [958]  
10.
57 p, 3.2 MB Els audio-logos com a instruments per reforçar la construcció de marca (branding) en el context digital / Bielsa Tura, Ramon ; Perona Páez, Juan José, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació examina el potencial dels àudio - logos com a instruments per a la construcció de marca (branding ) en el context digital i , sobretot, les possibilitats que per al seu desenvolupament brinda l'actual entorn de recepció sonora. [...]
Esta investigación examina el potencial de los audio-logos como instrumentos para la construcción de marca (branding) en el contexto digital y, sobre todo, las posibilidades que para su desarrollo brinda el actual entorno de recepción sonora. [...]
This research deals with the so-called sensory marketing and it is particularly based on the audio-logo as a tool to create branding in fully digital context. It also shows the opportunity that are given to this tool to continue developing in a good sound reception environment. [...]

2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  

Documents de recerca : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials didàctics 1 registres trobats  
1.
Com puc reservar un llibre? / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Vídeo de la col·lecció "les Biblioteques en un minut" on s'explica com es pot reservar qualsevol document de les Biblioteques UAB que tingui l'estat de Disponible o bé estigui prestat i que no sigui de cap de setmana.
2020 (Serveis)  

Documents gràfics i multimèdia 2 registres trobats  
1.
Q4: Will translators be cyborgs? What would make a cyborg translator? / Torres-Hostench, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup Tradumàtica) ; Sánchez-Gijón, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup Tradumàtica)
2022
Tradumàtica, Núm. 20 (2022), p. 268 (Tradumàtica dossier)
3 documents
2.
Com puc reservar un llibre? / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Vídeo de la col·lecció "les Biblioteques en un minut" on s'explica com es pot reservar qualsevol document de les Biblioteques UAB que tingui l'estat de Disponible o bé estigui prestat i que no sigui de cap de setmana.
2020 (Serveis)  

Fons personals i institucionals 1 registres trobats  
1.
77 p, 12.0 MB Nights that make the night : selected poems / Andrés Estellés, Vicent 1924-1993 ; Rosenthal, David
Poesia.
New York, 1988  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.