visitant ::
identificació
Dipòsit Digital de Documents de la UAB
Cerca
Lliura
Ajuda
Personalitza
Les vostres alertes
Els vostres cistells
Les vostres cerques
Servei de Biblioteques
Sobre el DDD
Català
English
Español
Pàgina inicial
> Resultats de la cerca: Badajoz Dávila, David
qualsevol camp
resum
filiació institucional
assignatura
autor
authorcount
codi assignatura
codi pla d'estudis
codi titulació
primera pàgina
text complet
forma
codi subvenció
issn
número
matèria
orcid
pla d'estudis
professor
publicació
número de registre
col·lecció
paraula clau
títol
titulació
any
Consells de cerca
Cerca avançada
Cerca col·leccions:
*** qualsevol col·lecció pública ***
1611: Revista d'història de la...
452°F : revista de teoria de l...
Adhesius
Adhesius polítics
El Sincrotró ALBA
Antoni Lloret
Anàlisi
Grup de Recerca Antigona
Antiquària (abans 1801)
Anuario iet de trabajo y relac...
Anuaris i memòries
Anuario Lope de Vega
Informatius occitans. Fons Mac...
Articles
Col·laboracions periodístiques
Articles de divulgació
Articles de recerca
Ressenyes
Articles i informes de la UAB
Articles publicats
Articles publicats a la UAB
Asiadémica. Revista universita...
Fons de l'Agència de Salut Púb...
Athenea digital
Atlas d’Anatomia Veterinària
Atles d'Epidermis
Atlas de los músculos del perr...
Àudio
Barcelona Lab for Urban Enviro...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital d'Història ...
Biblioteca Digital de Sobirani...
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Biblioteca Universitària de Sa...
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Bernard Lesfargues
Bernard Lesfargues, audiovisua...
Bernard Lesfargues, correspond...
Bernat Lesfargues, obra de cre...
Bovis
Brumal
Butlletins
Butlletins de la UAB
Canis et felis
Capítols de llibres
Capítols de llibres de la UAB
Biblioteca Econòmica Carandell
Col·lecció Reserva Carandell (...
Manuscrits Carandell (S. XVIII...
Cartells d’eleccions autonòmiq...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells d’eleccions generals ...
Cartells d’eleccions municipal...
Cartells d’eleccions al Parlam...
Cartells polítics
Cartells promocionals
Cartells
Combinatorics, Coding and Secu...
Centre d’Estudis Demogràfics (...
Centre d'Estudis sobre dictadu...
Arts i humanitats
Ciències
Ciències de la salut i biocièn...
Ciències socials i jurídiques ...
Enginyeries
Centre d'Estudis Olímpics de ...
Grup de Recerca en Ecologia Qu...
Ciències Ambientals. Projectes...
Ciències de la Comunicació. Tr...
Ciències
CIMITEC-UAB
Catalan journal of linguistics
Clays and Clay Minerals
CLIL. Journal of Innovation an...
CLIL-SI. Semiimmersió en lleng...
Clínica veterinaria de pequeñ...
Centre de Lingüística Teòrica ...
Grup de Recerca en Comunicació...
ConnectinGeo
CORE en Patrimoni Cultural
CORE de Salut Mental
CORE de Ciutats Intel·ligents ...
Col·legi Oficial de Veterinari...
CRAG (Centre de Recerca en Agr...
CREAF (Centre de Recerca Ecolò...
Centre de Recerca per a l’Educ...
Centre de Recerca en Sanitat A...
Cunicultura
Cristina Vicente
Catalan working papers in ling...
dA Derecho Animal
Documents d'anàlisi geogràfica
Datasets
Grup d’Investigació DCEI (Dire...
Dante e L'Arte
Declaracions mediambientals
Departament d'Economia Aplicad...
Departament d'Empresa. Documen...
designis
Didáctica, Innovación y Multim...
Dipòsit Digital de Documents d...
Disturbis
Doblele
Documentació empresarial
DocèncIA
Documents gràfics i multimèdia
Documents institucionals
Documents institucionals de la...
Documents de recerca
Documents dels grups de recerc...
Doletiana
Grup de Recerca Drets dels Tre...
Grup de Recerca en Dret Penal ...
David Rosenthal
Dynamis
Environmental and Climate Econ...
E-ciències jurídiques
Consorci Europeu d'Universitat...
Enseñanza de las ciencias
CRiEDO (Centre de Recerca i Es...
Educar
Eficàcia de la Formació (EFI)
Eines d'Innovació Docent en Ed...
ELCVIA
Estudios de lingüística del es...
EMIGRA Working Papers
Enginyeria Electrònica. PFC
Enginyeria Informàtica. PFC
Enginyeria de Materials. PFC
Enginyeria. Projectes de final...
Enginyeria Química. PFC
Enginyeria Tècnica Industrial....
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica en Informàt...
Enginyeria Tècnica de Telecomu...
Enginyeria de Telecomunicació....
Enginyeria. TFM
Enrahonar
Equinus
Escola Superior d'Arxivística ...
Escola d'Enginyeria. TFG
Estrat crític
Estudis
Estudis de la UAB
Exàmens
Exposicions de les Biblioteque...
The Security of Networks and D...
Facultat de Biociències. TFG
Biociències. TFM
Facultat Ciències de l'Educaci...
Ciències de l'Educació, TFM
Facultat de Ciències. TFG
Ciències. TFM
Facultat de Ciències de la Com...
Facultat de Ciències de la Com...
Ciències de la Comunicació. TF...
Facultat de Dret. TFG
Facultat d’Economia i Empresa....
Facultat de Filosofia i Lletre...
Filosofia i Lletres. TFM
Facultat de Medicina. TFG
Facultat de Ciències Polítique...
Ciències Polítiques i Sociolog...
Facultat de Psicologia. TFG
Psicologia. TFM
Facultat de Traducció i d'Inte...
Traducció i Interpretació. TFM
Facultat de Veterinària. TFG
Veterinària. TFM
Institut Universitari Avedis D...
Fanzins
Faventia
Institut de Recerca contra la ...
Focus on international migrati...
Fons històric de veterinària
Llibres històrics de veterinàr...
Revistes històriques de veteri...
Fons personals i institucional...
Fotografies
Fotografies de la UAB
FRASEOLEX. Revista Internacion...
Ferran Sunyer i Balaguer
Ferran Sunyer i Balaguer, corr...
FUABFormació
Fundació Salut i Envelliment U...
Grup de Recerca en Remugants (...
Gabinet de Comunicació i Educa...
Grup d'Estudis sobre Immigraci...
Grup d'Electroquímica, Fotoquí...
Grup d'estudi de la literacita...
GENOCOV
Geologica acta
Grup de Recerca Geografia Apli...
Globalització, Educació i Polí...
Grup d’Estudis República i Dem...
Group on Interactive Coding of...
Grup de Recerca en Compostatge...
GIES (Grup de Recerca en Estrè...
Grup de nanoenginyeria de mate...
grafica
Grup de Recerca en Antropologi...
Grafo Working Papers
Grup de Recerca en Desistiment...
GREDICS (Grup de Recerca en Di...
Grup de Recerca en Ensenyament...
Gresc@ (Grup de Recerca en Edu...
Grup de Recerca Educació i Tre...
GRISS (Grup de Recerca en Imat...
Grup de Recerca en Publicitat ...
Grup de Recerca Mètodes i Apli...
Grup d’Investigació en Estruct...
Grup de recerca Tradumàtica
Centres i grups de recerca (pr...
GSADI Sociologia Analítica i D...
GSD (Grup de sistemes dinàmics...
Guies de Biblioteques
Eines per a la recerca
Bases de dades
Guies de les Biblioteques
Catàleg
Biblioteca de Ciència i Tecnol...
Com trobar...
Biblioteca de Comunicació i He...
Biblioteca d'Humanitats
Biblioteca de Medicina
Recursos temàtics
Biblioteca Universitària de Sa...
Serveis
Biblioteca de Ciències Socials
Biblioteca de Veterinària
Guies de l'estudiant
Guions de Ràdio Barcelona
Higher education policy
Grup de Recerca Història del c...
Historiae
HMiC
Doctors/es Honoris causa
Premsa aranesa
HPC4EAS (High Performance Comp...
Institut d’Investigació i Inno...
Grup de Recerca en Infància i...
Integrated Assessment: Sociolo...
Institut de Biotecnologia i de...
Institut Català de Nanociència...
Institut Català de Paleontolog...
Institut de Ciències Polítique...
Institut de Ciència i Tecnolog...
Institut de Dret i Tecnologia ...
Integrated Earth System Dynami...
Institut de Física d’Altes Ene...
Institut de Govern i Polítique...
Institut d'Investigació en Cie...
Institut d'Història de la Cièn...
Institut de Recerca Sant Pau
Imbalance-P
Institut de Neurociències (INc...
Institut de la Comunicació de ...
Indialogs
Informes anuals
Informes anuals d'empresa
Informes anuals de la UAB
Informes de projectes
Informes de sostenibilitat
Grup d'Innovació Docent de la ...
Inter Asia papers
Institut de Recerca de l’Espor...
Isogloss
ISOR (Investigacions en Sociol...
José Agustín Goytisolo
José Agustín Goytisolo, àudio
José Agustín Goytisolo, corres...
José Agustín Goytisolo, dedica...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, docume...
José Agustín Goytisolo, fotogr...
José Agustín Goytisolo, obra c...
José Agustín Goytisolo, obra d...
José Agustín Goytisolo, recone...
José Agustín Goytisolo, vídeos
Jordi Arbonès
Jordi Arbonès, activitats prof...
Jordi Arbonès, altra documenta...
Jordi Arbonès, correspondència
Jordi Arbonès, dedicatòries
Jordi Arbonès, documentació pe...
Jordi Arbonès, fotografies
Jordi Arbonès, obra creativa
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, obra de creació...
Jordi Arbonès, reconeixement i...
Jaume Camps
Jaume Camps, activitat profess...
Jaume Camps, apunts
Jaume Camps, congressos
Jaume Camps, documentació pers...
Jaume Camps, fotografies
Jaume Camps, il·lustracions
Journal of Human Security and ...
José Mallorquí
Fons periodístic Josep Maria F...
Jesús Moncada
Jesús Moncada, dibuixos
Journal of Catalan Intellectua...
Contribucions a jornades i con...
Contribucions a jornades i con...
Materials promocionals
Jornades i congressos de la UA...
Jornades d’Innovació Docent de...
Jaume Roca
Jaume Roca, activitat professi...
Jaume Roca, apunts
Jaume Roca, congressos
Jaume Roca, documentació alien...
Jaume Roca, documentació perso...
Bellaterra journal of teaching...
Karanos. Bulletin of Ancient M...
Laboratori de Periodisme i Com...
Grup de recerca Laboratori Hum...
Laboratori d'Anàlisi Instrumen...
Links & Letters
Language design
Langue(s) & Parole
Laboratori de Prospectiva i Re...
Lluís Capdevila i Vilallonga
Lectora
London International Advertisi...
LIEC (Llenguatge i Ensenyament...
Limnética
Llibres
Llibres de la UAB
Llibres i col·leccions
Llibres i col·leccions de la U...
Grup de Recerca en Comunicació...
Locus amoenus
Manuscrits (S. XI-XIX)
Manuscrits
Mapes
Mapes de la Guerra Civil Espan...
Col·lecció Martí Gelabertó de ...
Materials acadèmics
Material de curs UAB
Materials didàctics
Materials Matemàtics
Memòria càrnia digital (MCD)
Fons Manuel Cubeles i Solé
Maria Dolores Baucells
María Dolores Baucells, articl...
María Dolores Baucells, contri...
María Dolores Baucells, docume...
María Dolores Baucells, materi...
Memòria Digital d'Escorxadors ...
Memòria Digital d’Etnologia Ve...
Memòria Digital de Producció A...
Memòria Digital de la Vida Rur...
Medievalia
Memòria personal
Memòries de titulacions
Methodos
Memòria Forestal Digital (MFD)
Memòria Gastronòmica Digital (...
Grup de Recerca Malalties infe...
Grup de Micologia Veterinària
Minescope
Mirabilia
MIRAS (Mediació i Interpretaci...
Mitologías hoy
Workshop MRAMA
Miquel Tomàs Ondiviela
No drets
Nuevas de Indias. Anuario del ...
Observatori de la Tordera
Material obsolet
Ontology studies
Orsis
Ovis
PACTE (Procés d'Adquisició de ...
Pàgines web
Jordi Bigues - Fons Palomares
Papers
Grup de Recerca en Psicologia ...
Pere Calders
Pere Calders, activitats profe...
Pere Calders, àudio
Pere Calders, correspondència
Pere Calders, documentació per...
Pere Calders, fotografies
Pere Calders, obra creativa
Pere Calders, reconeixement i ...
Pere Calders, vídeos
Pendent
Perifèria
Produccions de la Facultat de ...
Publicitat institucional UAB
Plans de gestió de dades (PGD)
Ponències i comunicacions
Ponències i comunicacions de l...
Porci
Postals
Postals de Catalunya
Postals d'Espanya
Pòsters
Pòsters de la UAB
Research group on Psychosocial...
Pedro Pascual
Pedro Pascual, apunts
Pedro Pascual, correspondència
Premsa política
Pragmàtiques (S. XVI-XIX)
Prepublicacions
Prepublicacions de la UAB
Presentacions
Presentacions de la UAB
Papers : Regió Metropolitana d...
Guies docents
Programes radiofònics
Publiradio
Publicacions matemàtiques
Publicacions periòdiques
Publicacions periòdiques de la...
Publicacions de la Secció de M...
Papers del CEDOC
Quaderns d'italià
Quaderns
Quaderns IEE
Quaderns de psicologia
Questiones Publicitarias
Centre d’Estudis Sociològics s...
Revistes antigues d'art i cult...
Revista clínica electrónica en...
Recursos docents
Recursos docents - Servei de B...
Recerca musicològica
Grup de Fiabilitat de Disposit...
Redes
ReGroc : revista de gramática ...
REICIT, Recerca en Estudis Int...
República i republicanisme
Revistes de fons antic
Revibec
Revisar
Revisió càrregues automàtiques
Revisió Biblioteca de Ciència ...
Revisió Biblioteca de Comunic...
Revisió Biblioteca d'Humanita...
Revisió Biblioteca de Medicin...
Revisió de les revistes UAB
Revisió Biblioteca Università...
Revisió Biblioteca de Cièncie...
Revisió Unitat Tècnica i de P...
Revisió Biblioteca de Veterin...
Revistes
Revista de psicología del depo...
Revistes de la UAB
RIDEG. Revista Interdisciplina...
Ramón Ortiz Fornaguera
Ramón Ortiz Fornaguera. Corres...
Ramón Ortiz Fornaguera. Docume...
Ramón Ortiz Fornaguera. Trebal...
Rafael Tasis
Rafael Tasis, obra creativa
Rúbrica contemporanea
Ruta comunicación
Scriptum digital
Selecciones avícolas
Security of Networks and Distr...
Soberanía alimentaria
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
Societat del Gran Teatre del L...
SORT
Sostenibilitat i Prevenció Amb...
SPIN-PORICS
Studia aurea
Studia aurea monográfica
Synthesis of Bioactive Organic...
Treballs d'arqueologia
Tiempo devorado
Tesis doctorals
Tesis doctorals de la UAB
Treballs de Fi de Grau
Premis UAB. TFG
Revista Tradumàtica
Translat Library
TransMedia Catalonia
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de recerca i projecte...
Treballs de construcció de tip...
Grup de recerca en Traducció d...
Universitat Autònoma de Barcel...
UAB Divulga
3 Qüestions. Divulgació Cientí...
Càpsules de recerca NEO
UAB Divulga videos
Fons patrimonial
UAB Innova
Unitat d’Assessorament Psicope...
Grup de Recerca Epidemiologia ...
Unitat de Fonaments de l'Anàli...
Unitat d'Historia Econòmica. D...
Unitat de Patologia Murina i C...
Veterinària. Treballs
Qualitat d'Aliments d'Origen A...
Zoonosi i Una Sola Salut (ONE ...
Vídeos de les Biblioteques de ...
Vídeos
Vídeos de la UAB
Vivat academia
WaterInnEU
Grup de recerca Wildlife Ecolo...
Wormwood review
Working papers
Working papers de la UAB
Xavier Fàbregas
Amèrica
Classificació de canals
Caça
Cistelleria
Cuirs i pells
Etnografia Culinària
Fires de bestiar i aviram
Gossos / Cinofília
Història local
Inspecció veterinària d'escorx...
Xavier Fàbregas i Comadran, ma...
Matança del porc
Memòria Digital del Pollancre ...
Objectes tradicionals
Paisatges
Patrimoni arquitectònic
Pelleteria
Productes de la pesca
Residus en carns
Toro fer
Trichinella
Ordena'ls per:
Mostrar els resultats:
Format de visualizació:
el darrer primer
títol
autor
any
asc.
desc.
- o prioritzar per -
semblança de paraules
10 resultats
25 resultats
50 resultats
100 resultats
250 resultats
500 resultats
llista única
dividit per col·lecció
BibTeX
Citation
CSV
HTML brief
HTML detailed
HTML MARC
HTML photo captions only
HTML portfolio
METS
Untitled
Untitled
Untitled
XML Dublin Core
XML MARC
Resultats globals:
30
registres trobats en 0.02 segons.
Articles
,
6
registres trobats
Llibres i col·leccions
,
3
registres trobats
Documents de recerca
,
10
registres trobats
Materials acadèmics
,
11
registres trobats
Articles
6
registres trobats
1.
23 p, 1.6 MB
The use of social media as a two-way mirror for narcissistic adolescents from Austria, Belgium, South-Korea, and Spain
/
Mas Manchón, Lluís
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Badajoz Dávila, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
The use of social networking sites (SNS or social media) often comes with strong self-centered behaviors to promote self-appearance. The relationship between narcissism and social media use has intensively occupied scholars in the last decade, yet not much research has focused on, first, how the intensity of social media use (SNS use) is associated with narcissism through a self-centered appearance focused use of these SNS; and second, whether these associations are moderated or not by cultural differences of the country of origin in such a critical age of personality formation and (global) culturalization as the transition from pre-adolescence to adolescence. [...]
2022 -
10.1371/journal.pone.0272868
PloS one
,
Vol. 17 (august 2022)
Registre complet
-
2.
14 p, 1.8 MB
La cartelería impresa : eslabón entre la digitalización y la presencialidad : El caso de la banca española
/
Badajoz Dávila, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Hernández López, Adriana Margarita
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ladaga, Silvia Andrea Cristian
(Universidad Nacional de La Plata) ;
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona)
Este artículo explora la función de la cartelería tradicional en un momento de digitalización. El estudio analiza los carteles de los principales bancos de España en cuanto a productos, públicos y tratamiento mediante un análisis de contenido. [...]
This article explores the role of traditional signage in a time of digitization. The study analyzes the posters of the main banks in Spain in terms of products, audiences and treatment through content analysis. [...]
2022 -
10.5565/rev/grafica.215
Grafica
,
Vol. 11 Núm. 21 (2023)
, p. 9-21 (Investigación)
Registre complet
-
3.
28 p, 3.0 MB
La comunicación de valores en la publicidad durante la primera oleada de covid-19 en España
/
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Badajoz Dávila, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ruiz Castillo, Erika Marisol.
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Guajardo Figueroa, Paulina
(Universitat Autònoma de Barcelona)
;
Hernández López, Adriana Margarita
(Universitat Autònoma de Barcelona)
En este artículo se miden los valores comunicados en la oleada publicitaria que se distribuyó durante la primera etapa crítica de la pandemia de covid-19 en España. La investigación se apoya en la recopilación en línea de 45. [...]
En aquest article es mesuren valors comunicats en l'onada publicitària que es va distribuir durant la primera etapa crítica de la pandèmia de covid-19 a Espanya. La investigació es basa en la recopilació en línia de 45. [...]
This article measures the values communicated in the wave of advertising launched during the first critical stage of the COVID-19 pandemic in Spain. The research is based on 45,000 on-line responses to 1,880 reception tests by 470 Spanish and Latin American recipients. [...]
2021 -
10.5565/rev/analisi.3361
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura
,
Vol. 65 (2021)
, p. 21-48
Registre complet
-
4.
23 p, 4.7 MB
European comission's identity during brexit : a communication strategy change on twitter
/
Mas Manchón, Lluís
(Universitat Pompeu Fabra) ;
Biermann, Nora Inka
(Johannes Gutenberg-Universität Mainz) ;
Guerrero Solé, Frederic
(Universitat Pompeu Fabra. Departament de Comunicació) ;
Badajoz Dávila, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
The European Union (EU) was founded to promote peace, prosperity and other values between an increasing number of member states (European Commission, 2001). However, Brexit has activated a reputation crisis that reinforces Euroscepticism (Börzel; Risse, 2018). [...]
2021 -
10.24193/OJMNE.2021.35.06
Online Journal Modelling the New Europe
,
Núm. 35 (June 2021)
, p. 116-138
Registre complet
-
5.
5 p, 619.4 KB
Symposium grafica 2018. El Diseño y la Publicidad, de la mano
/
Badajoz Dávila, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
El IV Symposium Grafica se celebró en Barcelona los días 6, 7 y 8 de septiembre de 2018 en la histórica sede de Salesians de Sarrià. Nexo de unión entre profesionales, académicos, docentes y/o investigadores, el simposio contó con profesores de distintos grados relacionados con el diseño y la publicidad, de universidades catalanas tanto públicas como privadas, profesionales del sector gráfico y de la publicidad, así como los colegios profesionales y representantes de empresas. [...]
The IV Symposium Grafica took place in Barcelona on the 6th, 7th and 8th of September 2018 at the historic building of Salesians de Sarrià. Nexus between professionals, academics and researchers, the Symposium had as speakers professors of different careeres and studies related to design and advertising, from Catalan universities, both public and private, graphic and advertising professionals, as well as professional associations and company representatives. [...]
2019 -
10.5565/rev/qp.323
Questiones publicitarias
,
Vol. 2 Núm. 23 (2019)
, p. 57-61 (Reseñas)
Registre complet
-
6.
12 p, 2.6 MB
A design without logo does not damage brand : a packaging with a generic logo and without logo vs a symbolic logo
/
Badajoz Dávila, David
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Freixa Rubio, Gemma
Private label brands have been growing slowly across different countries and have made their place on the shelves and the sales. Some of them have their own different logos from the retailer, others use the same logo and branding. [...]
Las marcas de distribución han crecido en los últimos años y han ocupado una buena parte del lineal y de las ventas. Si bien algunas cuentan con logotipos propios y diferenciados de su punto de venta, otras usan el mismo logotipo y marca. [...]
Les marques de distribució han crescut en els últims anys i han ocupat una bona part del lineal i de les vendes. Si ben algunes compten amb logotips propis i diferenciats del seu punt de venda, unes altres usen el mateix logotip i marca. [...]
2019 -
10.5565/rev/grafica.128
Grafica
,
Vol. 7 Núm. 13 (2019)
, p. 21-32 (Investigación)
Registre complet
-
Llibres i col·leccions
3
registres trobats
1.
34 p, 2.3 MB
Medición de la influencia del sexismo en la transmisión de valores a través de la publicidad
/
Rodríguez Bravo, Ángel
;
Montoya Vilar, Norminanda
;
Ruiz Castillo, Erika Marisol
;
Guajardo Figueroa, Paulina
;
Hernández López, Adriana Margarita
;
Badajoz Dávila, David
;
Ladaga, Silvia Andrea Cristian
;
Castellanos, Diana Miranda
;
Asociación Científica para la Evaluación y Medición de los Valores Humanos (AEVA)
Esta investigación, explora la relación del sexismo en el contenido de los spots publicitarios con la carga de valores humanos que transmiten a sus receptores. El estudio se apoya en la recopilación de 27. [...]
This research explores the relationship between sexism in the content of advertising spots and the human values that they transmit to their receivers. The study is based on the collection of 27,000 measurements obtained in a perception test with 270 receivers. [...]
Jalisco, Bellaterra : Editorial Centro de Estudios e Investigaciones para el Desarrollo Docente (CENID), Editorial de la Asociación Científica para la Evaluación y Medición de los Valores Humanos (AEVA), 2023
Resignificación en el ámbito de género; una apuesta por la información, comunicación y educación responsable
,
2023,
p. 204-237
Registre complet
-
2.
28 p, 1.1 MB
Teoría de los flujos comunicativos
/
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Badajoz Dávila, David
(Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Ladaga, Silvia Andrea Cristian
(Universidad Nacional de La Plata) ;
Asociación Científica para la Evaluación y Medición de los Valores Humanos (AEVA)
La investigación que presentamos intenta articular una nueva propuesta capaz de explicar las lógicas de administración masiva de mensajes a través de la red tecnológica, en el marco de un modelo de gestión de la significación. [...]
Madrid : Editorial Dykinson, 2022
De lo viejo a lo nuevo : teorías métodos e instituciones de la investigación en comunicación
,
2022,
p. 227-246
Registre complet
-
3.
16 p, 432.7 KB
¿Cómo medir la eficacia comunicativa? El modelo de los umbrales comunicativos
/
Badajoz Dávila, David,
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Rodríguez Bravo, Ángel
(Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Barcelona Gedisa 2018
Investigando en contenidos de vanguardia
,
2018,
p. 29-43
Registre complet
-
Documents de recerca
10
registres trobats
1.
117 p, 8.5 MB
The View Magazine : creació de la marca, disseny i maquetació d'una revista de moda en paper
/
Planas Masó, Helena
;
Badajoz Dávila, Carlos David,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Fugint del model de revista mainstream, The View neix com un projecte editorial que vol rejovenir en lloc de rebutjar el model tradicional d'impressió, potenciant el valor exclusiu de la revista impresa. [...]
Huyendo del modelo de revista mainstream, The View nace como un proyecto editorial que desea rejuvenecer en lugar de rechazar el modelo tradicional de impresión, potenciando el valor exclusivo de la revista impresa. [...]
Fleeing the mainstream magazine model, The View was born as an editorial project that seeks to rejuvenate rather than reject the traditional printing model, enhancing the unique value of the printed magazine. [...]
2022
Grau en Periodisme
[
1432
]
Registre complet
-
2.
253 p, 22.2 MB
Venus Magazine : producción de una revista de moda en papel y en digital
/
Lamas Feijóo, Andrea
;
López García, Paula
;
Pedraza López, Marta
;
Sotoca Conca, Sandra
;
Badajoz Dávila, David,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Per al nostre Treball de Fi de Grau hem creat una revista de moda mensual anomenada Venus Magazine. La seva producció serà en paper i en digital. En els articles es tractaran temes de moda, tendència, bellesa i lifestyle. [...]
Para nuestro Trabajo de Final de Grado hemos creado una revista de moda mensual llamada Venus Magazine. Su producción será en papel y en digital. En los artículos se tratarán temas de moda, tendencias, belleza y lifestyle. [...]
For our Final Degree Project, we have created a monthly fashion magazine called Venus Magazine. Its production will be on paper, digital and, in addition, an App of the magazine. The articles will cover topics of fashion, trends, beauty and lifestyle. [...]
2021
Grau en Periodisme
[
971
]
Registre complet
-
3.
76 p, 2.4 MB
Realitat augmentada i realitat virtual a TV3 durant la jornada electoral del 10N (2019). Comparació amb La1 i La Sexta
/
Álvarez Ventura, Juan Francisco
;
Badajoz Dávila, David,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Definició de la realitat augmentada, la realitat virtual i l'escenografia virtual i anàlisi de l'aplicació d'aquests conceptes durant la cobertura televisiva de TV3 de la jornada electoral del 10N (2019). [...]
Definición de la realidad aumentada, la realidad virtual y la escenografia virtual y analisis de la aplicación de estos conceptos durante la cobertura televisiva de TV3 de la jornada electoral del 10N (2019). [...]
Definition of augmented reality, virtual reality and virtual scenography and analysis of the application of these concepts during TV3's television coverage of election day on 10N (2019). Comparison with La1 and La Sexta.
2020
Grau en Periodisme
[
971
]
Registre complet
-
4.
42 p, 4.2 MB
Motivaciones detrás del eWOM y su influencia en la credibilidad de las reseñas online
/
Rubiños Suescun, Elidia
;
Badajoz Dávila, David,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Según un estudio del INE del 2019, España cuenta con alrededor de 70. 000 restaurantes activos. Las nuevas tecnologías de la información otorgan poder de expresión a los consumidores. Los procesos de decisión de compra cambian rápidamente y la evaluación de alternativas antes de consumir un producto cada vez es más importante. [...]
Segons un estudi de l'INE del 2019, Espanya compta amb al voltant de 70. 000 restaurants actius. Les noves tecnologies de la informació atorguen poder d'expressió als consumidors. Els processos de decisió de compra canvien ràpidament i l'avaluació d'alternatives abans de consumir un producte cada vegada és més important. [...]
According to an Spanish Statistic Office 2019 study, Spain has around 70,000 active restaurants. New information technologies give consumers the power to express themselves. Purchase decision processes change rapidly and the evaluation of alternatives before consuming a product is increasingly important. [...]
2019
Registre complet
-
5.
51 p, 736.5 KB
Modelos de eficacia publicitaria. La actitud hacia el anuncio y la actitud hacia la marca en el caso de estudio de Estrella Damm
/
Martinez Lobelle, Marlene Lara
;
Badajoz Dávila, David,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi de models d'eficàcia publicitària. En concret, anàlisi de la relació entre l'actitud cap a l'anunci i l'actitud cap a la marca en el cas de la campanya de "Mediterráneamente" d'Estrella Damm. [...]
Estudio de modelos de eficacia publicitaria. En concreto, análisis de la relación entre la actitud hacia el anuncio y la actitud hacia la marca en el caso de la campaña de "Mediterráneamente" de Estrella Damm. [...]
Study of advertising effectiveness models. Specifically, analysis of the relationship between the attitude towards the advertisement and the attitude towards the brand in the case of Estrella Damm's "Mediterráneamente" campaign. [...]
2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
6.
111 p, 3.5 MB
¿Los Influencers ya no influyen? Eficacia de las estrategias del influencer marketing en Instagram
/
Roca Blanquez, Melanie
;
Badajoz Dávila, David,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Involucrar a gent influent en línia és una estratègia de màrqueting per part de les marques que està a l'ordre del dia. Instagram s'ha convertit en la xarxa social per excel·lència dels influencers: individus caracteritzats per la seva capacitat de feedback, credibilitat i influència entre els seus seguidors. [...]
Involucrar a personas influyentes en línea es una estrategia de marketing por parte de las marcas que está a la orden del día. Instagram se ha convertido en la red social por excelencia de los influencers: individuos caracterizados por su capacidad de feedback, credibilidad e influencia entre sus seguidores. [...]
Engaging influential people online is a common marketing strategy for brands. Instagram has become the social network of influencers: individuals characterized by their capacity of feedback, credibility and influence among their followers. [...]
2019
Grau en Comunicació Audiovisual
[
968
]
Registre complet
-
7.
100 p, 24.6 MB
Creación del manual de imagen corporativa de la agencia de creatividad Chandler Bing
/
Fernández Hueso, Albert
;
Badajoz Dávila, David,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte consisteix en la producció del manual d'imatge corporativa d'una agència de creativitat publicitària inventada. En aquest projecte apareix tant l'evolució de la creació d'aquesta agència com la del seu manual d'estil de marca. [...]
Este proyecto consiste en la producción del manual de imagen corporativa de una agencia de creatividad publicitaria inventada. En este proyecto aparece tanto la evolución de la creación de dicha agencia como la del propio manual de estilo de esta. [...]
This project consists of the production of the corporate image manual of an invented advertising creativity agency. In this project appears both the evolution of the creation of the agency and the manual of style itself. [...]
2018
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
8.
363 p, 2.4 MB
La influencia del entorno sonoro en la eficacia comunicativa
/
Badajoz Dávila, David
;
Rodríguez Bravo, Ángel,
dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual
Esta tesis está dentro del marco del Grupo de Investigación LAICOM (Laboratorio de Análisis Instrumental de la Comunicación). Nos hemos basado en el Método de Análisis Instrumental (Rodríguez Bravo, 2008). [...]
This thesis is within the framework of the LAICOM Research Group (Laboratory of Instrumental Analysis of Communication). We have used the Method of Instrumental Analysis (Rodríguez Bravo, 2008). The object of study of this thesis is the influence of the sound environment on the communicative effectiveness. [...]
[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2017.
Registre complet
-
9.
126 p, 3.9 MB
Usuarios de Apple y creyentes religiosos : ¿Existen las marcas de culto?
/
Salomón Navarro, Paula
;
Badajoz Dávila, David,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquesta investigació estudia l'existència de marques susceptibles de ser considerades de culte, que forgen relacions més efectives amb els seus consumidors. S'ha centrat la recerca en la marca Apple, comparant-la amb un culte religiós, a través d'un treball bibliogràfic , entrevistes a experts i qüestionaris a usuaris d'Apple i creients religiosos.
Esta investigación estudia la existencia de marcas susceptibles de ser consideradas de culto, que forjan relaciones más efectivas con sus consumidores. Se ha centrado la investigación en la marca Apple, comparándola con un culto religioso, a través de un trabajo bibliográfico, entrevistas a expertos y cuestionarios a usuarios de Apple y creyentes religiosos.
This research project studies the existence of brands that could be considered a cult brand , that build more effective relationships with their consumers. Research has focused on the Apple brand, comparing it with a religious cult through a bibliographic study , interviews with experts and questionnaires to Apple users and religious believers.
2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
10.
159 p, 51.2 MB
La influència de la presència o absència del logosímbol
/
Freixa Rubio, Gemma
;
Badajoz Dávila, David,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Les marques, com les persones, tenen una personalitat que es pot veure representada mitjançant un logosímbol, que comunica i afegeix valor. L'objectiu d'aquesta investigació és estudiar quina és la influència de com influeix la presència o absència del logosímbol en la intenció de compra, la preferència de marca, l'estimació de preu i la confiança. [...]
Las marcas, como las personas, tienen una personalidad que se puede representar gracias al soporte de un logosímbolo, que comunica y añade valor. El objetivo de esta investigación es estudiar cómo influye la presencia o ausencia del logosímbolo en la intención de compra, la preferencia de marca, la estimación de precio y la confianza. [...]
Brands, like people, have a personality which could be represented by a logo symbol. It helps to communicate and add value to the brand. The main of this investigation is to study in both scenarios (with and without the existance of a logo symbol) what the consequences would be in terms of purchase intent, brand preference, price estimation and confidence. [...]
2016
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
Registre complet
-
Materials acadèmics
11
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
1.
7 p, 108.1 KB
Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques
[
103132
] /
Roca Correa, David
;
Badajoz Dávila, David
;
Vinyals Mirabent, Sara
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius generals - Og1. Que perdis la por a l'estadística - Og2. Que agafis confiança per demanar-li una cita - Og3. Que siguis capaç de realitzar tot un experiment aplicat al camp de la publicitat i les relacions públiques. [...]
General Objectives - Og1. Losing the fear of statistics - Og2. Gain confidence to ask for an appointment - Og3. Be able to perform a whole experiment applied in the field of advertising and public relations. [...]
Objetivos generales - Og1. Que pierdas el miedo a la estadística - Og2. Que cojas confianza para pedirle una cita - Og3. Que seas capaz de realizar todo un experimento aplicado en el campo de la publicidad y las relaciones públicas. [...]
2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
2.
7 p, 112.8 KB
Disseny en Publicitat i Relacions Públiques
[
103144
] /
Entenza Rodríguez, Ana Isabel
;
Colet, Jordi
;
Badajoz Dávila, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aplicar els coneixements de la publicitat i de les relacions públiques en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics . Transmetre informació a través dels missatges gràfics. [...]
Applying the knowledge of advertising and public relations to organize information and communicate in the graphic formats. Transmitting information through graphic messages. Using the formal elements and adapt the graphic messages taking into account the recipients of the information. [...]
Aplicar los conocimientos de la publicidad y de las relaciones públicas en la organización de la información y en la comunicac Transmitir información a través de los mensajes gráficos. Utilizar los elementos formales, y adaptar los mensajes gráficos, teniendo en cuenta lo Formar profesionales de la publicidad y de las relaciones públicas para organizar la in Descubrir las funciones de creatividad, diseño y producción de piezas publicitarias. [...]
2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
3.
3 p, 98.8 KB
Estadística Aplicada a la Publicitat i les Relacions Públiques
[
103132
] /
Roca Correa, David
;
Badajoz Dávila, David
;
Vinyals Mirabent, Sara
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Objectius generals - Og1. Que perdis la por a l'estadística - Og2. Que agafis confiança per demanar-li una cita - Og3. Que siguis capaç de realitzar tot un experiment aplicat al camp de la publicitat i les relacions públiques. [...]
General Objectives - Og1. Losing the fear of statistics - Og2. Gain confidence to ask for an appointment - Og3. Be able to perform a whole experiment applied in the field of advertising and public relations. [...]
Objetivos generales - Og1. Que pierdas el miedo a la estadística - Og2. Que cojas confianza para pedirle una cita - Og3. Que seas capaz de realizar todo un experimento aplicado en el campo de la publicidad y las relaciones públicas. [...]
2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
4.
5 p, 120.2 KB
Producció, Expressió i Disseny de Productes Periodístics
[
104984
] /
Colet, Jordi
;
Balbuena Palacios, Maria Leonor
;
Badajoz Dávila, David
;
Freixa Rubio, Gemma
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
- Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. - Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics. [...]
To train professionals prepared to organize information in the graphic media. To apply knowledge of journalism in the organization of information and communication in the graphic media. To transmit information through graphic messages. [...]
Formar profesionales preparados en organizar la información en los medios gráficos. Aplicar los conocimientos del periodismo en la organización de la información y en la comunicación en los medios gráficos. [...]
2021-22
Grau en Periodisme
[
1432
]
3 documents
Registre complet
-
5.
5 p, 102.0 KB
Producció, Expressió i Disseny de Productes Periodístics
[
104984
] /
Badajoz Dávila, David
;
Entenza Rodríguez, Ana Isabel
(Ana Isabel) ;
Colet, Jordi
;
Balbuena Palacios, Maria Leonor
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
- Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. - Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics. [...]
Formar profesionales preparados en organizar la información en los medios gráficos. Aplicar los conocimientos del periodismo en la organización de la información y en la comunicación en los medios gráficos. [...]
2020-21
Grau en Periodisme
[
1432
]
3 documents
Registre complet
-
6.
7 p, 109.1 KB
Disseny en Publicitat i Relacions Públiques
[
103144
] /
Entenza Rodríguez, Ana Isabel
;
Badajoz Dávila, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aplicar els coneixements de la publicitat i de les relacions públiques en l'organització de la informació i en la comunicació en els medis gràfics. Transmetre informació a traves dels missatges gràfics. [...]
Aplicar los conocimientos de la publicidad y de las relaciones públicas en la organización de la información y en la comunicac Transmitir información a través de los mensajes gráficos. Utilizar los elementos formales, y adaptar los mensajes gráficos, teniendo en cuenta lo Formar profesionales de la publicidad y de las relaciones públicas para organizar la in Descubrir las funciones de creatividad, diseño y producción de piezas publicitarias. [...]
2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
3 documents
Registre complet
-
7.
6 p, 108.6 KB
Producció, Expressió i Disseny en Premsa
[
103117
] /
Colet, Jordi
;
Entenza Rodríguez, Ana Isabel
;
Balbuena Palacios, Maria Leonor
;
Badajoz Dávila, David
;
Hontanilla Pizarro, Beatriz
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
- Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. - Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics. [...]
- Formar profesionales preparados en organizar la información en los medios gráficos. - Aplicar los conocimientos del periodismo en la organización de la información y en la comunicación en los medios gráficos. [...]
2019-20
Grau en Periodisme
[
971
]
3 documents
Registre complet
-
8.
6 p, 86.0 KB
Disseny en Publicitat i Relacions Públiques
[
103144
] /
Entenza Rodríguez, Ana Isabel
;
Carrete Marin, Marta
;
Badajoz Dávila, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aplicar els coneixements de la publicitat i de les relacions públiques en l'organització de la informació i en la comunicació en els medis gràfics. Transmetre informació a traves dels missatges gràfics. [...]
Aplicar los conocimientos de la publicidad y de las relaciones públicas en la organización de la información y en la comunicac Transmitir información a través de los mensajes gráficos. Utilizar los elementos formales, y adaptar los mensajes gráficos, teniendo en cuenta lo Formar profesionales de la publicidad y de las relaciones públicas para organizar la in Descubrir las funciones de creatividad, diseño y producción de piezas publicitarias. [...]
2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques
[
972
]
2 documents
Registre complet
-
9.
6 p, 87.9 KB
Producció, Expressió i Disseny en Premsa
[
103117
] /
Colet, Jordi
;
Tena Parera, Daniel
;
Balbuena Palacios, Maria Leonor
;
Carrete Marin, Marta
;
Badajoz Dávila, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
- Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. - Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els mitjans gràfics. [...]
- Formar profesionales preparados en organizar la información en los medios gráficos. - Aplicar los conocimientos del periodismo en la organización de la información y en la comunicación en los medios gráficos. [...]
2018-19
Grau en Periodisme
[
971
]
2 documents
Registre complet
-
10.
6 p, 85.2 KB
Producció, Expressió i Disseny en Premsa
[
103117
] /
Tena Parera, Daniel
;
Entenza Rodríguez, Ana Isabel
Ana Isabel ;
Colet, Jordi
;
Badajoz Dávila, David
;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Formar professionals preparats en organitzar la informació en els mitjans gràfics. Aplicar els coneixements del periodisme en l'organització de la informació i en la comunicació en els medis gràfics. [...]
2017-18
Grau en Periodisme
[
971
]
Registre complet
-
Materials acadèmics :
11
registres trobats 1 - 10
anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una
alerta personal
via correu electrònic o subscribiu-vos al
canal RSS
.