Resultats globals: 64 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 19 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 4 registres trobats
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 20 registres trobats
Materials acadèmics, 18 registres trobats
Articles 19 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
9 p, 515.3 KB Una Experiència de Ludificació per Millorar el Rendiment de l'Alumnat d'Enginyeria a través de la Motivació / Sánchez-Carmona, Adrián (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Pons, Jordi, (Pons Aróztegui) dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Robles, Sergi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions)
La falta de motivació de l'alumnat és un problema recorrent. L'alumnat valora obtenir el títol per sobre d'assolir coneixements, habilitats i competències. Per combatre això, hem desenvolupat una experiència de ludificació que s'articula a través d'un sistema de mèrits i classificacions. [...]
The students' lack of motivation is a usual problem. The students value more the obtention of the degree than the developing of competences and skills. In order to fight this, we developed a gamification's experience based on merits and rankings. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016)  
2.
32 p, 260.5 KB Conjugando la colaboración en grupos de investigación de alto rendimiento en el ámbito científico-académico / López Carrasco, Carlos (Universidad Complutense de Madrid) ; Belli, Simone (Universidad Complutense de Madrid)
El ámbito científico-académico y la organización de los grupos de investigación se han transformado y complejizado profundamente, lo que ha llevado a investigadores e investigadoras a experimentar tensiones y contradicciones en términos de interdependencia/autonomía y verticalidad/horizontalidad. [...]
L'àmbit científic-acadèmic i l'organització dels grups de recerca s'han transformat i complicat profundament, la qual cosa ha portat a investigadors i investigadores a experimentar tensions i contradiccions en termes d'interdependència/autonomia i verticalitat/horitzontalitat. [...]
The scientific-academic field and the organization of research groups have been deeply transformed and made more complex, leading researchers to experience tensions and contradictions in terms of interdependence/autonomy and verticality/horizontality. [...]

2023 - 10.5565/rev/papers.3005
Papers : revista de sociologia, Vol. 108 Núm. 2 (2023) , p. e3005 (Artículos)  
3.
16 p, 158.9 KB Patrones de aprendizaje, estrés académico y rendimiento en universitarios de primer curso : un estudio exploratorio / Vega-Martínez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Martínez-Fernández, J. Reinaldo (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Coiduras Rodríguez, Jordi Lluís (Universitat de Lleida)
Con el interés de revisar el abandono temprano de la universidad, este estudio se propuso como objetivo analizar la relación entre patrones de aprendizaje, estrés académico, esfuerzo y rendimiento en el primer año de estudios superiores. [...]
Amb l'interès de revisar l'abandonament primerenc de la universitat, aquest estudi es va proposar com a objectiu analitzar la relació entre patrons d'aprenentatge, estrès acadèmic, esforç i rendiment en el primer any d'estudis superiors. [...]
In order to analyse early university dropout, this study aimed to analyse the relationship between learning styles, academic stress, effort and performance in the first year of university. A total of 146 students from the field of educational sciences participated in the study. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1527
Educar, Vol. 59 Núm. 1 (2023) , p. 163-178 (Temas de investigación)  
4.
30 p, 9.1 MB Trajectòries migratòries i rendiment escolar als barris de Barcelona / Domingo i Valls, Andreu, 1958- (Centre d'Estudis Demogràfics) ; Bayona, Jordi (Centre d'Estudis Demogràfics)
Els 53. 612 alumnes relacionats amb la immigració que estudien a la ciutat de Barcelona durant el curs 2015-2016 representen el 30,4% del total de l'alumnat. Un 15,1% d'aquests resideixen als barris més vulnerables inclosos en el Pla de Barris, on representen el 43% dels alumnes. [...]
Los 53. 612 alumnos relacionados con la inmigración que estudian en Barcelona durante el curso 2015-2016 representan el 30,4% del alumnado. Un 15,1% de estos residen en los barrios más vulnerables contemplados dentro del Pla de Barris, donde representan hasta el 43% de los alumnos. [...]
Les 53. 612 étudiants liés à l'immigration qui ont étudié à Barcelone au cours de l'année scolaire 2015-2016 représentaient 30,4% des étudiants. Environ 15,1% de ces étudiants résident dans les quartiers les plus vulnérables de la ville, où ils représentent jusqu'à 43% des étudiants. [...]
The 53,612 students with links to foreign immigration who were studying in Barcelona in the 2015-2016 academic year represented 30. 4% of all students in the city. About 15. 1% of these students were living in the most vulnerable neighborhoods of the city, where they accounted for as much as 43% of all students. [...]

2021 - 10.5565/rev/dag.608
Documents d'anàlisi geogràfica, Vol. 67 Núm. 1 (2021) , p. 73-102 (Articles)  
5.
3 p, 1.4 MB QMEC : una eina quantitativa d'alt rendiment per a l'avaluació del potencial funcional microbià als cicles biogeoquímics del C, N, P i S / Casanovas-Berenguer, Rosa (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals) ; Peñuelas, Josep (Centre de Recerca Ecològica i d'Aplicacions Forestals)
En un nou estudi publicat a la revista Science Life China els autors desenvolupen un xip d'alt rendiment basat en uns PCR-quantitativa, Quantitative microbial element cycling (QMEC), per a l'avaluació i quantificació del potencial genètic de la microbiota per a la mineralització de la matèria orgànica del sòl i l'alliberament del C, N, P i S.
En un nuevo estudio publicado en la revista Science Life China los autores desarrollan un chip de alto rendimiento basado en una PCR- cuantitativa, Quantitative microbial element cycling (QMEC), para la evaluación y cuantificación del potencial genético de la microbiota para la mineralización de la materia orgánica del suelo y la liberación del C, N, P i S.
In a new study in the journal Science China Life Sciences authors developed a quantitative-PCR-based chip, Quantitative microbial element cycling (QMEC), fo quantifying the genetic potential of microbiota to mineralize soil organic matter a N, P and S.

2019
UAB divulga, Abril 2019, p. 1-3
3 documents
6.
14 p, 574.2 KB Dels programes de diversificació curricular (PDC) als programes de millora de l'aprenentatge i el rendiment (PMAR) : canvi de nom i qualque cosa més? / Amer Fernández, Joan (Universitat de les Illes Balears) ; Mir Gual, Andreu (Universitat de les Illes Balears) ; Félix Arranz, Maria (Projecte Home Balears)
Analizamos el incipiente proceso de aplicación de los PMAR en diferentes contextos educativos. Nuestro enfoque metodológico es cualitativo y descriptivo. En primer lugar, buscamos de qué maneras los centros, a través de los equipos docentes, se apropian y despliegan los PMAR. [...]
Analitzam el procés incipient d'aplicació dels PMAR en diferents contextos educatius. El nostre enfocament metodològic és qualitatiu i descriptiu. En primer lloc, cercam les maneres com els centres, a través dels equips docents, s'apropien dels PMAR i els despleguen. [...]

2016
Anuari de l'educació de les Illes Balears, 2016, p. 122-135  
7.
21 p, 296.6 KB El rendimiento académico de alumnos de la ESO en un contexto vulnerable y multicultural / Escarbajal Frutos, Andrés (Universidad de Murcia) ; Essomba Gelabert, Miquel Àngel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Abenza Pastor, Beatriz (Universidad de Murcia)
Este artículo quiere dar cuenta de una investigación sobre rendimiento académico en alumnos de la ESO en un contexto de vulnerabilidad y multiculturalidad. Además, se analizan las expectativas de los alumnos, la relación entre el nivel de estudios y la situación laboral de los progenitores con el rendimiento académico y cómo afecta el idioma hablado en la familia en las calificaciones de Lengua. [...]
Aquest article vol retre comptes d'una investigació sobre rendiment acadèmic en alumnes de l'ESO en un context de vulnerabilitat i de multiculturalitat. A més, s'hi analitzen les expectatives dels alumnes, la relació entre el nivell d'estudis i la situació laboral dels progenitors amb el rendiment acadèmic i com afecta l'idioma parlat a la família en les qualificacions de Llengua. [...]
This paper presents a research study carried out on the academic performance of Spanish compulsory secondary education (ESO) students in a context of vulnerability and multiculturalism. The students' expectations are analyzed, as well as the relationship between the parents' level of education and the students' academic performance in the subject of Spanish Language, and how such performance might be affected by the family language. [...]

2019 - 10.5565/rev/educar.967
Educar, Vol. 55 Núm. 1 (2019) , p. 79-99 (Monográfico)  
8.
2 p, 254.1 KB Com avaluar el rendiment dels dispositius de comunicació quàntica / Rosati, Matteo (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Física)
Matteo Rosati, del Grup d'Informació Quàntica, ha calculat els límits superiors de la informació quàntica que pot ser transmesa entre dos dispositius. La investigació, publicada recentment a Nature Communications, permet avaluar el rendiment teòric dels dispositius de comunicació quàntica, tant actuals com futurs.
Matteo Rosati, del Grupo de Información Cuántica, ha calculado los límites superiores de la información cuántica que puede ser transmitida entre dos dispositivos. La investigación, publicada recientemente en Nature Communications, permite evaluar el rendimiento teórico de los dispositivos de comunicación cuántica, tanto actuales como futuros.
Matteo Rosati, from the Grup d'Informació Quàntica, has computed upper bounds on the maximum quantum information that can be transmitted through space. The research, recently published in Nature Communications, allows to evaluate the performance of present and future quantum communication devices for all practical purposes.

2018
UAB divulga, Octubre 2018, p. 1-2
3 documents
9.
11 p, 130.3 KB L'ICLES i el rendiment acadèmic dels aprenents a l'educació terciària : el cas del Grau d'Educació Primària de la UAB / Borràs Comes, Joan Manel 1984- (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de recerca Llengua i Educació (LED)) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Sistemàtica i Social) ; Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Escobar Urmeneta, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
En aquest article els autors comparen el rendiment acadèmic de dos grups d'alumnes del Grau d'Educació Primària (GEP) de la UAB, en dues edicions (2012-13 i 2013-14). D'una banda, el GEP-DUA, amb docència majoritàriament en anglès, i, de l'altra, el GEP-cat, amb docència quasi exclusivament en català. [...]
2017 - 10.1344/TE2017.52.6
Temps d'educació, Vol. 52 (2017) , p. 79-89  
10.
15 p, 1.1 MB Los museos catalanes de arte y las redes sociales : análisis de presencia y rendimiento / Satta, Federica (Universitat Rovira i Virgili. Facultat de Lletres)
Con la difusión de las redes sociales y de las tecnologías móviles, los museos pueden enriquecer su poder de comunicación y promoción, estableciendo un diálogo constante y ubicuo con el público. [...]
With the spread of social networks and mobile technologies, museums can empower their communication and promotion creating a ubiquitous and constant dialogue with the public. The Catalan museums have not always been able to fully address the challenge of this revolution standing in an ambivalent way between rejection and enthusiasm, often following the rapid flow of digital society without a real strategy. [...]

2016 - 10.7238/a.v0i54.2938
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 54 (Juny 2016) , p. 109-123
2 documents

Articles : 19 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 4 registres trobats  
1.
5 p, 232.4 KB L'impacte de la compaginació d'estudis i treball en el rendiment dels titulats universitaris. Una anàlisi de l'evolució en els darrers 6 anys a les universitats catalanes / Figueroa González, Mijail (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Sanchez Gelabert, Albert (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Elias, Marina (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball) ; Daza Pérez, Lidia (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup de Recerca Educació i Treball)
L'Agència per a la Qualitat del Sistema Universitari de Catalunya publicava recentment (2014) canvis en la participació i dedicació dels graduats universitaris. Concretament mostrava com, entre els titulats, el nombre que s'havia dedicat exclusivament a l'estudi havia disminuït i augmentaven els que ho compaginaven amb algun treball remunerat. [...]
2015
Congreso Internacional UNIVEST. Girona, Catalunya, : 2015  
2.
8 p, 882.0 KB Participació i equivalència del rendiment dels alumnes en les activitats de docència no presencial tutoritzada (ADNPT) i en els exàmens parcials / Nebot Cegarra, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències Morfològiques) ; Fábregas Batlle, Pere Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències Morfològiques) ; Ponsa Arjona, Immaculada (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Biologia Cel·lular, de Fisiologia i d'Immunologia)
Es presenten els resultats de participació i de rendiment assolits pels estudiants de l'assignatura optativa "Biologia del desenvolupament i Teratogènia" de la Diplomatura de Logopèdia. Es comparen les dades relatives a quatre activitats de docència no presencial tutoritzada (ADNPT) i de les parts equivalents dels dos exàmens parcials. [...]
2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007  
3.
8 p, 499.9 KB Resultats de l'avaluació continuada : augment del rendiment i de la satisfacció dels estudiants / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Estaún Ferrer, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Puig Giralt, Enric (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
L'adaptació de les assignatures a l'Espai Europeu d'Educació Superior requereix, entre d'altres, de la realització d'una avaluació continuada durant la qual l'estudiant va coneixent els resultats del seu aprenentatge. [...]
To adapt all the subjects to EHEA (European Higher Education Area) we need, among others, to make a continued evaluation which would allow the students to have continuous knowledge of the results of their learning. [...]

2007
Jornades d'Innovació Docent de la UAB, 4es : 2007
2 documents
4.
8 p, 63.6 KB Disseny d'activitats d'auto-aprenentatge motivacionals per a l'increment del rendiment acadèmic i la convergència amb l'espai europeu d'educació superior / Gomà-i-Freixanet, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Albiol i Matamoros, Silvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Grande Pérez, Inma ; Muro Rodríguez, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Clínica i de la Salut) ; Puntí Vidal, Joaquim
Aquest projecte sorgeix arrel de la necessitat d'incrementar el rendiment acadèmic dels estudiants i d'implementar les noves directrius de l'Espai Europeu d'Educació Superior (EEES) en una assignatura troncal de 1r. [...]
Les conclusions derivades d'aquest projecte accentuen la necessitat d'obtenir recursos extra, tant econòmics com de personal, per poder aplicar les noves directrius dels ECTS, alhora que demanen al professorat universitari un esforç inicial d'adaptació a les reestructuracions docents de l'EEES i als canvis socials i laborals del s. [...]

2006
Jornada de Campus d'Innovació Docent, 3a : 2006  

Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
11 p, 84.9 KB La UAB durant el mandat 2012-16. Rendiment de comptes a la comunitat / Sancho Pifarré, Ferran ; Universitat Autònoma de Barcelona
Breu resum final de rendició de comptes dels darrers quatre anys de mandat en el govern de la UAB.
Bellaterra Universitat Autònoma de Barcelona 2016  
2.
13 p, 432.6 KB L'alt rendiment esporitu / Escoda, Josep ; Centre d'Estudis Olímpics
Josep Escoda observa l'impacte dels Jocs Olímpics en les competicions d'alt rendiment i com aquest ha evolucionat en aquest període de 10 anys.
Josep Escoda observa el impacto de los Juegos Olímpicos en las competiciones de alto rendimiento Deportivo y cómo ha evolucionado en éste período de 10 años.
Josep Escoda gives an account of the impact of the Olympic Games on high performance competition and how it has evolved over a 10-year period.

Barcelona Centre d'Estudis Olímpics, Editorial Planeta S.A., Ajuntament de Barcelona 2002
Barcelona : l'herència dels Jocs (1992-2002), 2002, p. 219-225  
3.
100 p, 588.0 KB Indicadors de rendiment en la gestió de la salut a Catalunya / Ballart, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Monterde, Laia ; Escola d'Administració Pública de Catalunya
Des de principis dels anys noranta, els països, ja sigui individualment o de manera col·lectiva a través de la Unió Europea i de les organitzacions internacionals (Organització Mundial de la Salut, OCDE, Banc Mundial), han renovat el seu interès pel rendiment dels serveis sanitaris. [...]
Barcelona : Generalitat de Catalunya, Escola d'Administració Pública de Catalunya, 2010 (Estudis de recerca digitals ; 1)  

Documents de recerca 20 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
10 p, 13.0 MB Enhancing data center performance with GPU-accelerated dynamic programming algorithms / Roca Serrano, Andreu ; Moure, Juan C, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Data generation rates for problems involving dynamic programming (DP) algorithms have grown exponentially. The inability of classical CPU architectures to cope with the ever-increasing amount of data has led Data Processing Centers (DPCs) to incorporate accelerators that can perform thousands of operations in parallel. [...]
La quantitat de dades relacionades amb problemes d'algorismes de programació dinàmica (DP) ha crescut de manera exponencial. La incapacitat de les arquitectures clàssiques de CPU per fer front a la quantitat cada cop més gran de dades ha fet que els centres de processament de dades (DPC) incorporin acceleradors que poden realitzar milers d'operacions en paral·lel. [...]
La cantidad de datos relacionados con problemas de algoritmos de programación dinámica (DP) ha crecido de forma exponencial. La incapacidad de las arquitecturas clásicas de CPU para hacer frente a la cantidad cada vez mayor de datos ha hecho que los centros de procesamiento de datos (DPC) incorporen aceleradores que pueden realizar miles de operaciones en paralelo. [...]

2024
Enginyeria Informàtica [958]  
2.
3.3 MB L'impacte del trastorn per dèficit d'atenció i hiperactivitat i el trastorn específic de l'aprenentatge en el rendiment acadèmic. l'efecte modulador del nivell socioeconòmic / Español-Martín, Gemma ; Casas Brugué, Miquel, dir. ; Ramos-Quiroga, Josep Antoni, dir.
El Trastorn per dèficit d'Atenció i Hiperactivitat (TDAH) i el Trastorn Específic de l'Aprenentatge (TA) son els trastorns del neurodesenvolupament més prevalents entre la població infanto-juvenil. [...]
El Trastorno por déficit de Atención e Hiperactividad (TDAH) y el Trastorno Específico del Aprendizaje (TA) son los trastornos del neurodesarrollo más prevalentes entre la población infanto-juvenil. [...]
Attention Deficit Hyperactivity Disorder (ADHD) and Specific Learning Disorder (SLD) are the most prevalent neurodevelopmental disorders among the child and adolescent population. Scientific literature has shown a strong negative relationship between the presence of these two disorders, low socioeconomic level and with low academic performance. [...]

2023  
3.
197 p, 5.7 MB Els trastorns del neurodesenvolupament com predictors del baix rendiment acadèmic / Bosch, Rosa ; Casas Brugué, Miquel, dir.
L'estimació de la prevalença dels Trastorns del Neurodesenvolupament (TND) és essencial per la planificació dels tractaments necessaris per a aquests col·lectius. No obstant això, la recerca epidemiològica ha mostrat una alta variabilitat en els resultats obtinguts arreu dels diferents països, inclosa Espanya. [...]
La estimación de la prevalencia de los Trastornos del Neurodesarrollo (TND) es esencial para la planificación de los tratamientos necesarios para estos colectivos. Sin embargo, la investigación epidemiológica ha mostrado una alta variabilidad en los resultados obtenidos en los diferentes países, incluida España. [...]
Prevalence estimates of Neurodevelopment disorders (ND) are essential for treatment planning. However, epidemiological research has yielded high variable rates across countries, including Spain. This variability could be explained by methodological issues and the presence of variables that may be related and have not always been taken into account. [...]

2022  
4.
126 p, 3.8 MB Feedback positiu i negatiu : conèixer i comprendre l'experiència de l'alumnat del grau de pedagogia relacionada amb la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment acadèmic / Molist Delisau, Ariadna ; Martínez Melo, Montserrat, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada
El feedback juga un paper clau en l'aprenentatge, però perquè aquest sigui efectiu i assoleixi la seva funció principal requereix que els agents protagonistes s'involucrin. El feedback positiu i negatiu es relaciona amb processos clau com, la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment dels estudiants. [...]
El feedback juega un papel clave en el aprendizaje, pero para que este sea efectivo y logre su función principal requiere que los agentes protagonistas se involucren. El feedback positivo y negativo se relaciona con procesos clave como, la motivación, las emociones, el aprendizaje y el rendimiento de los estudiantes. [...]
Feedback plays a key role in learning, but for it to be effective and achieve its main function, it requires the leading agents to get involved. Positive and negative feedback can impact the motivation, emotions, learning, and performance of the student. [...]

2022
Grau en Pedagogia [1211]  
5.
12 p, 829.1 KB La revolución del rendimiento en las páginas web / Sylla Diaby, Kamo ; Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Las aplicaciones web cada vez son más populares entre los internautas debido a su compatibilidad con cualquier sistema operativo y que solo se requiere de un navegador para acceder al servicio. Uno de los aspectos que ha fomentado este crecimiento es ofrecer una mayor usabilidad y mejor experiencia al usuario a través del diseño responsive. [...]
Web applications are increasingly popular among Internet users due to their compatibility with any operating system and that only one browser is required to access the service. One of the aspects that has fostered this growth is to offer greater usability and better user experience through responsive design. [...]
Les aplicacions web cada vegada són més populars entre els internautes a causa de la seva compatibilitat amb qualsevol sistema operatiu i que només es requereix d'un navegador per a accedir al servei. [...]

2022
Enginyeria Informàtica [958]  
6.
14 p, 1010.5 KB Desenvolupament de Micro-kernels per l'anàlisi i sintonització de rendiment sobre accel·leradores (GPGPUs) / Navarro Lorente, Laura ; César Galobardes, Eduardo, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest article presenta l'estudi i paral·lelització en acceleradores GPU de patrons basats en els problemes computacionals més habitualment utilitzats en el marc de la Computació d'Alt Rendiment. [...]
This article presents the study of patterns based on computational problems most commonly used within High Performance Computing and their parallelization in GPU accelerators. Different optimization techniques via OpenACC and CUDA have been used for GPU parallelization, followed by an analysis of the impact these techniques caused on the performance obtained on several problem sizes. [...]
Este artículo presenta el estudio y paralelización en aceleradoras GPU de patrones basados en los problemas computacionales más habitualmente utilizados en el marco de la Computación de Alto Rendimiento. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
12 p, 831.6 KB Anàlisi i avaluació del rendiment de futbolistes / Tuneu Font, Martí ; Serra Ruíz, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Durant els últims anys l'anàlisi estadístic ha anat guanyant importància dins del món de l'esport, sent utilitzat per a la millora del rendiment dels esportistes i per a descobrir-ne que puguin encaixar amb determinat equip. [...]
Over the last few years, statistical analysis has become increasingly important in the sports world, being employed both to improve the performance of sportsmen and sportswomen and to match new and emerging footballers with suitable teams. [...]
Durante los últimos años els análisis estadístico ha ganado importancia dentro del mundo del deporte, siendo utilitzado para la mejora del rendimiento de los deportistas y para descubrir de nuevos que puedan encajar con determinado equipo. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
8.
40 p, 3.2 MB Com més serem, menys riurem. El paper de la ràtio alumne-professor en el rendiment acadèmic de l'alumnat en una sessió cooperativa / Rodríguez Zarzoso, Marc ; Canet Pladevall, Roser (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
El present treball de final de màster explora el possible impacte de la ràtio alumne-professor en el rendiment acadèmic de l'alumnat de 3r d'ESO i en grups de diferent mida. La sessió analitzada, de tipus cooperatiu, forma part d'una unitat didàctica sobre el Sistema Nerviós i els Sentits i el seu principal objectiu ha sigut fomentar la participació de l'alumnat i el treball cooperatiu a través de l'estudi dels diferents sentits seguint el model estímul-resposta. [...]
2019  
9.
4 p, 1.0 MB La monoparentalitat suposa un risc pel rendiment escolar dels fills? / Boertien, Diederik (Centre d'Estudis Demogràfics) ; Centre d'Estudis Demogràfics
Els pares segueixen diferents estratègies per garantir un bon futur pels seus fills. Inverteixen en les seves habilitats, educació, normes i valors. Hi ha estratègies que impliquen temps, com escollir una escola o llegir contes als nens. [...]
Con el objetivo de asegurarles un buen futuro, los progenitores siguen varias estrategias para invertir en las habilidades, la educación, las normas y los valores de sus hijos. A ciertas estrategias, como escoger un colegio o leer cuentos a los niños, hay que dedicarles tiempo. [...]
With a good future for their children in mind, parents follow several strategies to invest in their children's skills, education, norms and values. Some strategies, such as choosing a school or reading to children, require time commitments. [...]

Bellaterra : Centre d'Estudis Demogràfics, 2018 (Perspectives demogràfiques ; 010)
3 documents
10.
113 p, 12.8 MB Recursos i competències dels esportistes que desenvolupen una carrera dual en l'alt rendiment / Miró Moyà, Salvador Lluís ; Torregrossa, Miquel, dir. ; Ramis Laloux, Yago, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació
L'objectiu d'aquesta tesi doctoral és explorar els recursos i les competències d'esportistes que desenvolupen una carrera dual en l'alt rendiment. Per assolir aquest objectiu, aquesta tesi doctoral es divideix en dos estudis. [...]
El objetivo de esta tesis doctoral es explorar los recursos y las competencias de deportistas que desarrollan una carrera dual en el alto rendimiento. Para alcanzar este objetivo, esta tesis doctoral se divide en dos estudios. [...]
The objective of this thesis is to explore the resources and competencies of student-athletes who develop a dual career in elite sport. To get this object, this thesis is divided into two studies. Both studies are framed in the holistic athletic career model, considering the athletes at all levels of their life. [...]

[Bellaterra] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  

Documents de recerca : 20 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 18 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
6 p, 109.3 KB Processos 3. Formació, Desenvolupament i Rendiment [43168] / Diez Piñol, Miriam ; Pallares Parejo, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul pretén que l'estudiantat sigui capaç d'analitzar i executar processos destinats a potenciar i aprofitar els recursos de les persones (formació, desenvolupament i avaluació de l'acompliment), des d'una aproximació afí a la gestió del talent. [...]
The module aims for students to be able to analyze and execute processes aimed at empowering and taking advantage of people's resources (training, development and performance evaluation), from an approach similar to talent management. [...]
El módulo pretende que el estudiantado sea capaz de analizar y ejecutar procesos destinados a potenciar y aprovechar los recursos de las personas (formación, desarrollo y evaluación del desempeño), desde una aproximación afín a la gestión del talento. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
2.
5 p, 104.6 KB Enginyeria del Rendiment [104341] / Moure Lopez, Juan Carlos ; Montoto González, Manuel ; Aguado Puig, Quim ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
1. Avaluar i analitzar el rendiment de l'execució d'un programa. 2. Entendre la conversió des del llenguatge font (Python/C) a l'assemblador, identificant les transformacions en el codi. 3. Determinar les dependències de dades en els llaços d'execució dels programes i fer servir estratègies per augmentar el paral·lelisme d'instruccions i de dades. [...]
1. Evaluate and analyze the performance of the execution of a program. 2. Understand the conversion from the source language (Python / C) to the assembler, identifying the transformations in the code. [...]
1. Evaluar y analizar el rendimiento de la ejecución de un programa. 2. Entender la conversión desde el lenguaje fuente (Python / C) al ensamblador, identificando las transformaciones en el código. [...]

2023-24
Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
3.
5 p, 107.4 KB Processos 3. Formació, Desenvolupament i Rendiment [43168] / Serrano González, Sergi ; Muñoz Justicia, Juan Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul pretén que l'estudiant sigui capaç d'analitzar i executar processos destinats a potenciar i aprofitar els recursos de les persones (formació, desenvolupament i avaluació de l'acompliment), des d'una aproximació afí a la gestió del talent. [...]
This module aims for the student to be able to analyse and implement processes designed to promote and make the most of employees as a resource (training, development and performance evaluation), through an approach related to talent management. [...]
El módulo pretende que el estudiante sea capaz de analizar y ejecutar procesos destinados a potenciar y aprovechar los recursos de las personas (formación, desarrollo y evaluación del desempeño), desde una aproximación afín a la gestión del talento. [...]

2022-23
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
4.
4 p, 103.4 KB Enginyeria del Rendiment [104341] / Moure, Juan C ; Marco-Sola, Santiago ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
1. Avaluar i analitzar el rendiment de l'execució d'un programa. 2. Entendre la conversió des del llenguatge font (Python/C) a l'assemblador, identificant les transformacions en el codi. 3. Determinar les dependències de dades en els llaços d'execució dels programes i fer servir estratègies per augmentar el paral·lelisme d'instruccions i de dades. [...]
1. Evaluate and analyze the performance of the execution of a program. 2. Understand the conversion from the source language (Python / C) to the assembler, identifying the transformations in the code. [...]
1. Evaluar y analizar el rendimiento de la ejecución de un programa. 2. Entender la conversión desde el lenguaje fuente (Python / C) al ensamblador, identificando las transformaciones en el código. [...]

2022-23
Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
5.
5 p, 107.6 KB Processos 3. Formació, Desenvolupament i Rendiment [43168] / Muñoz Justicia, Juan Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul pretén que l'estudiant sigui capaç d'analitzar i executar processos destinats a potenciar i aprofitar els recursos de les persones (formació, desenvolupament i avaluació de l'acompliment), des d'una aproximació afí a la gestió del talent. [...]
This module aims for the student to be able to analyse and implement processes designed to promote and make the most of employees as a resource (training, development and performance evaluation), through an approach related to talent management. [...]
El módulo pretende que el estudiante sea capaz de analizar y ejecutar procesos destinados a potenciar y aprovechar los recursos de las personas (formación, desarrollo y evaluación del desempeño), desde una aproximación afín a la gestión del talento. [...]

2021-22
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
6.
4 p, 103.8 KB Enginyeria del Rendiment [104341] / Moure, Juan C ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
1. Avaluar i analitzar el rendiment de l'execució d'un programa. 2. Entendre la conversió des del llenguatge font (Python/C) a l'assemblador, identificant les transformacions en el codi. 3. Determinar les dependències de dades en els llaços d'execució dels programes i fer servir estratègies per augmentar el paral·lelisme d'instruccions i de dades. [...]
1. Evaluate and analyze the performance of the execution of a program. 2. Understand the conversion from the source language (Python / C) to the assembler, identifying the transformations in the code. [...]
1. Evaluar y analizar el rendimiento de la ejecución de un programa. 2. Entender la conversión desde el lenguaje fuente (Python / C) al ensamblador, identificando las transformaciones en el código. [...]

2021-22
Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
7.
4 p, 103.5 KB Enginyeria del Rendiment [104341] / Moure, Juan C. ; Senar Rosell, Miquel Àngel ; Villar Mesurado, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
1. Avaluar i analitzar el rendiment de l'execució d'un programa. 2. Entendre la conversió des del llenguatge font (Python/C) a l'assemblador, identificant les transformacions en el codi. 3. Determinar les dependències de dades en els llaços d'execució dels programes i fer servir estratègies per augmentar el paral·lelisme d'instruccions i de dades. [...]
1. Evaluar y analizar el rendimiento de la ejecución de un programa. 2. Entender la conversión desde el lenguaje fuente (Python / C) al ensamblador, identificando las transformaciones en el código. [...]

2020-21
Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
8.
5 p, 106.9 KB Processos 3. Formació, Desenvolupament i Rendiment [43168] / Muñoz Justicia, Juan Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul pretén que l'estudiant sigui capaç d'analitzar i executar processos destinats a potenciar i aprofitar els recursos de les persones (formació, desenvolupament i avaluació de l'acompliment), des d'una aproximació afí a la gestió del talent. [...]
El módulo pretende que el estudiante sea capaz de analizar y ejecutar procesos destinados a potenciar y aprovechar los recursos de las personas (formación, desarrollo y evaluación del desempeño), desde una aproximación afín a la gestión del talento. [...]

2019-20
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
9.
4 p, 102.6 KB Enginyeria del Rendiment [104341] / Moure, Juan C. ; Senar Rosell, Miquel Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
1. Avaluar i analitzar el rendiment de l'execució d'un programa. 2. Entendre la conversió des del llenguatge font (Python/C) a l'assemblador, identificant les transformacions en el codi. 3. Determinar les dependències de dades en els llaços d'execució dels programes i fer servir estratègies per augmentar el paral·lelisme d'instruccions i de dades. [...]
1. Evaluar y analizar el rendimiento de la ejecución de un programa. 2. Entender la conversión desde el lenguaje fuente (Python / C) al ensamblador, identificando las transformaciones en el código. [...]

2019-20
Enginyeria de Dades [1394]
3 documents
10.
5 p, 81.7 KB Processos 3. Formació, Desenvolupament i Rendiment [43168] / Muñoz Justicia, Juan Manuel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul pretén que l'estudiant sigui capaç d'analitzar i executar processos destinats a potenciar i aprofitar els recursos de les persones (formació, desenvolupament i avaluació de l'acompliment), des d'una aproximació afí a la gestió del talent. [...]
El módulo pretende que el estudiante sea capaz de analizar y ejecutar procesos destinados a potenciar y aprovechar los recursos de las personas (formación, desarrollo y evaluación del desempeño), desde una aproximación afín a la gestión del talento. [...]

2018-19
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
2 documents

Materials acadèmics : 18 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.