Resultats globals: 143 registres trobats en 0.01 segons.
Llibres i col·leccions, 3 registres trobats
Documents de recerca, 1 registres trobats
Materials didàctics, 37 registres trobats
Materials acadèmics, 101 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 1 registres trobats
Llibres i col·leccions 3 registres trobats  
1.
34 p, 1.8 MB Pràctiques per a l'autoregulació de la tasca docent dels i les mestres. Material de suport / Díaz Vicario, Anna ; Mercader, Cristina ; Boixader Cruells, Marta ; Cano García, Elena ; Pons Seguí, Laura
Aquest document té com a finalitat oferir orientacions als i les mestres d'educació infantil i primària (i també al professorat de secundària) sobre com poden autoregular la pràctica professional. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
2.
52 p, 13.8 MB Guia de pràctiques d'avaluació per a l'autoregulació dels aprenentatges de l'estudiantat universitari / Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Pons Seguí, Laura ; Ion, Georgeta ; Cano García, Elena ; Fuentes Agustí, Marta ; Mercader, Cristina ; Díaz Vicario, Anna
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
3.
168 p, 566.6 KB Guia de govern local / Bonet Martí, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Ubasart i González, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques) ; Confederació d'Associacions Veïnals de Catalunya
L'administració municipal representa l'ens públic més proper a la ciutadania, i com a tal, té una importància cabdal a l'hora de promoure, gestionar i coordinar polítiques i serveis claus per a la nostra vida quotidiana (educació, habitatge, urbanisme, comerç, serveis socials, subministraments, seguretat. [...]
Barcelona : Icaria editorial, 2010 (Biblioteca de recursos veïnals ; 3)  

Documents de recerca 1 registres trobats  
1.
45 p, 2.1 MB Guia de Recursos per a persones que surten de presó a través del projecte de recerca "De la presó a la comunitat" / Cid Moliné, Josep (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Andrés Pueyo, Antonio (Universitat de Barcelona)
Una persona que arriba a la comunitat després de passar un període de la seva vida a presó pot ser que tingui més dificultats que la resta de persones d'aconseguir la seva integració social. Existeixen diferents àmbits que poden ser problemàtics: la manca de domicili, tenir problemes de salut o d'addicció a substàncies, no disposar de treball, no gaudir de mitjans econòmics de supervivència, no disposar d'una situació regular al territori, no gaudir d'una família d'acolliment, estar poc vinculat a la comunitat o tenir altres problemes amb la justícia. [...]
2017 (Guia de recursos per a persones que surten de presó a través del projecte de recerca "De la presó a la comunitat")  

Materials didàctics 37 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
67 p, 5.0 MB Revisión de la literatura científica : pasos para realizar una scoping review / Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona)
2024 (Guías y recursos para investigar en educación)  
2.
68 p, 3.3 MB Recursos formatius per a l'avaluació amb tecnologies digitals. Material pel professorat universitari / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mercader, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Akintola, Oluwafemi Samuel (Amsterdam University of Applied Sciences) ; Grosseck, Gabriela (West University of Timisoara) ; Hopton, Cherry (Intercultural Iceland) ; Malița, Laura (West University of Timisoara) ; Sava, Simona (West University of Timisoara)
Aquest material està destinat al professorat universitari que treballa a l'àmbit de l'educació, especialment en la formació de mestres i que vol ampliar el seu coneixement i les seves competències per portar a terme processos avaluatius basats en competències amb el suport tecnològic. [...]
2023 (Aula de Recursos Per a l'Avaluació (ARPA))
5 documents
3.
20 p, 594.5 KB La construcción de un redactado científico : normas de estilo, pasos a seguir y checklist de autocorrección" / Arnau-Sabatés, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Sala Roca, Josefina (Universitat Autònoma de Barcelona)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 (Guías y recursos para investigar en educación)  
4.
17 p, 1.3 MB 14 estratègies per individualitzar la nota en treballs grupals / Díaz Vicario, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Morodo, Andy, (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ion, Georgeta ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Arnau-Sabatés, Laura ; Castro Ceacero, Diego ; Duran-Bellonch, Mar ; Mercader, Cristina ; Salat Llorente, Esther ; Suárez, Cecilia Inés ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Document que presenta, de manera sintetitzada, 14 estratègies d'avaluació que possibiliten que cada membre del grup rebi una nota d'acord a la seva contribución i participación a la tasca grupal realitzada.
2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
5.
100 p, 3.1 MB Repositori d'activitats i recursos per a l'avaluació amb eines digitals de les habilitats pràctiques de l'alumnat / Mercader, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Alguacil, Laia ; Barrera-Corominas, Aleix (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Grosseck, Gabriela (West University of Timisoara) ; Iancu, Daniel ; López, Víctor ; Malița, Laura ; Morodo, Andy (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Noguera, Ingrid (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rotaru, Ileana ; Sava, Simona ; Scortescu, Mirela ; Trzeciak, Asia ; Vlachopoulos, Dimitrios
El D-Eva Bank és un repositori de recursos per a l'avaluació amb eines digitals de les habilitats pràctiques dels estudiants d'educació superior. En les següents pàgines trobaràs 14 activitats que inclouen exemples d'estudis de cas de situacions de la vida real a les escoles o universitats, que inclouen rúbriques d'avaluació, analítiques d'aprenentatge, retroalimentació, gamificació i propostes d'avaluació amb eines digitals per a habilitats pràctiques. [...]
2022 (ARPA - Aula de Recursos Per a l'Avaluació)
4 documents
6.
1 p, 253.2 KB Eines digitals per a l'avaluació / Mercader, Cristina ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Arnau-Sabatés, Laura ; Morodo, Andy ; Suárez, Cecilia Inés ; Projecte e-inav
2022 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
7.
26 p, 1.1 MB Com podem saber si l'aire de l'institut està contaminat? / Solé Martín, Caterina (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Tena Gallego, Èlia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Matemàtica i de les Ciències Experimentals) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica (CRECIM)
Material didàctic per treballar la contaminació de l'aire a 1r o 2n d'ESO basat. El material i la guia docent s'han desenvolupat en el marc del projecte Volem ser científiques i enginyeres! Projectes STEM amb perspectiva de gènere (FCT-20-15569).
2022 (Col·lecció de recursos docents del CRECIM)
2 documents
8.
11 p, 355.6 KB Guia d'Orientacions per una Avaluació Ètica dels Aprenentatges ; 1a edició / Ion, Georgeta (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Rodríguez-Gómez, David (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene, col. ; Arnau-Sabatés, Laura, col. ; Barrera-Corominas, Aleix, col. ; Castro Ceacero, Diego, col. ; Díaz Vicario, Anna, col. ; Duran-Bellonch, Mar, col. ; Mercader, Cristina, col. ; Morodo, Andy, col. ; Salat Llorente, Esther, col. ; Suárez, Cecilia Inés, col. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació ; Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Qualitat Docent
Guia destinada al conjunt del professorat, que recull un seguit de recomanacions d'integritat associades al disseny, el desenvolupament, la implementació i la interpretació de l'avaluació educativa. [...]
Bellaterra : Oficina de Qualitat Docent UAB, juny 2022 (ARPA - Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
9.
1 p, 106.4 KB Tips per a l'alfabetització en feedback / Ion, Georgeta, coord. ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Armengol Asparó, Carme ; Arnau-Sabatés, Laura ; Barrera-Corominas, Aleix ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; Suárez, Cecilia Inés ; Mercader, Cristina ; Morodo, Andy ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a fomentar l'alfabetització de l'alumnat en el feedback.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  
10.
1 p, 75.9 KB Com donar el feedback per a que sigui fàcil d'utilitzar? / Ion, Georgeta, coord. ; Álvarez Valdivia, Ibis Marlene ; Armengol Asparó, Carme ; Arnau-Sabatés, Laura ; Barrera-Corominas, Aleix ; Buñuel Azor, Immaculada ; Castro Ceacero, Diego ; Díaz Vicario, Anna ; Duran-Bellonch, Mar ; Suárez, Cecilia Inés ; Mercader, Cristina ; Morodo, Andy ; Muñoz Moreno, José Luis 1980- ; Rodríguez-Gómez, David ; Salat Llorente, Esther
En aquesta infografia destaquem algunes idees per ajudar al professorat a donar un feedback que l'alumnat pugui emprar per millorar.
2020 (ARPA-Aula de Recursos per a l'Avaluació)  

Materials didàctics : 37 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials acadèmics 101 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
4 p, 105.9 KB Pràctiques Professionals: el Rol de Tècnic d'RH [43172] / Selva Olid, Clara ; Pallares Parejo, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
En finalitzar el mòdul l'estudiantat serà capaç de: Desenvolupar les competències requerides per a l'exercici d'un rol professional. Aplicar els coneixements adquirits en les funcions i tasques que, des de la pràctica professional, es duguin a terme. [...]
At the end of the module the student will be able to: a) develop the competencies required to carry out a professional role; b) apply the knowledge acquired in the functions and tasks to be carried out in the professional work placement and; c) gain knowledge of various models of reference of the professional role in a working environment. [...]
Al finalizar el módulo el estudiantado será capaz de: Desarrollar las competencias requeridas para el ejercicio del rol profesional. Aplicar los conocimientos adquiridos en las funciones y tareas que, desde la práctica profesional, se lleven a cabo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
2.
4 p, 100.7 KB Experiències Professionals: Àrees Consolidades i Emergents a través de Casos Reals [43171] / Serrano González, Sergi ; Pallares Parejo, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
És un mòdul eminentment pràctic que exemplifica algunes de les àrees emergents en els Recursos Humans a través de la presentació de Business cases implementats en diferents organitzacions a manera de casos d'èxit que permeten il·lustrar intervencions concretes en empreses reals. [...]
It is an eminently practical module to exemplify some of the emerging areas in Human Resources through the presentation of "business cases" implemented in different organizations as success stories that allow illustrating specific interventions in real companies. [...]
Es un módulo eminentemente práctico para ejemplificar algunas de las áreas emergentes en los Recursos Humanos a través de la presentación de "business cases" implementados en diferentes organizaciones a modo de casos de éxito que permitan ilustrar intervenciones concretas en empresas reales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
3.
4 p, 104.4 KB Treball de Fi de Màster [43170] / Rojas Arredondo, Jesús ; Pallares Parejo, Susana ; Diez Piñol, Miriam ; Fernandez Llano, Cesar Luis ; Díaz Cortinas, Rafael ; Alonso Baranguan, Alegría ; Poyato Nunez, Carles ; Carracedo Gil, Irene ; Menoyo Vilalta, David ; Serrano González, Sergi ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El Treball Final de Màster té com objectiu principal avaluar la integració de les competències professionals adquirides en el Màster. Es un treball continuat i supervisat durant la seva desenvolupament. [...]
The main objective of the Master's Dissertation (MD) is to evaluate the integration of professional competencies that have been acquired in the Master. It is a continuous task and the student receives supervision throughout its development. [...]
El Trabajo de Fin de Máster (TFM) tiene como objetivo principal evaluar la integración de las competencias profesionales adquiridas en el Máster. Es un trabajo continuado y supervisado a lo largo de su desarrollo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
4.
6 p, 108.5 KB Processos 4. Comunicació, Cultura i Clima Organitzacional [43169] / Fernandez Llano, Cesar Luis ; Menoyo Vilalta, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul ofereix una introducció detallada a tres temes de gran rellevància en la vida de les organitzacions com ho són la comunicació, la cultura i el clima. Es tracta d'una introducció que contempla tant els aspectes conceptuals com els de caràcter aplicat. [...]
Objectives and contextualisation This module offers a detailed introduction to three very significant issues in the life of organisations: communication, culture and atmosphere. It is an introduction that includes both conceptual aspects as well as those which can be applied. [...]
El módulo ofrece una introducción detallada a tres temas de gran relevancia en la vida de las organizaciones como son la comunicación, la cultura y el clima. Se trata de una introducción que contempla tanto los aspectos conceptuales como los de carácter aplicado. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
5.
6 p, 109.3 KB Processos 3. Formació, Desenvolupament i Rendiment [43168] / Diez Piñol, Miriam ; Pallares Parejo, Susana ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul pretén que l'estudiantat sigui capaç d'analitzar i executar processos destinats a potenciar i aprofitar els recursos de les persones (formació, desenvolupament i avaluació de l'acompliment), des d'una aproximació afí a la gestió del talent. [...]
The module aims for students to be able to analyze and execute processes aimed at empowering and taking advantage of people's resources (training, development and performance evaluation), from an approach similar to talent management. [...]
El módulo pretende que el estudiantado sea capaz de analizar y ejecutar procesos destinados a potenciar y aprovechar los recursos de las personas (formación, desarrollo y evaluación del desempeño), desde una aproximación afín a la gestión del talento. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
6.
5 p, 131.3 KB Eines per Gestionar Persones [43167] / Pallares Parejo, Susana ; Fernandez Gonzalez, Cesar ; Carracedo Gil, Irene ; Menoyo Vilalta, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul pretén oferir un coneixement a l'estudiantat basat en l'aprenentatge pràctic i vivencial -mitjançant l'experiència- de les principals eines de gestió dels RRHH, emfatitzant en les competències relacionals. [...]
The module aims to offer students knowledge based on practical and experiential learning - through experience - of the main HR management tools, emphasizing relational skills. At the end of the module, students will be able to put into practice negotiation, interview and presentation techniques, recognizing their skills and weaknesses in each of the communication areas. [...]
El módulo pretende ofrecer un conocimiento al estudiantado basado en el aprendizaje práctico y vivencial -mediante la experiencia- de las principales herramientas de gestión de los RRHH, enfatizando en las competencias relacionales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
7.
5 p, 103.8 KB Aspectes Psicosocials Crítics en la Gestió d'RH [43166] / Serrano González, Sergi ; Diez Piñol, Miriam ; Rojas Arredondo, Jesús ; Díaz Cortinas, Rafael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul explora, com l'aplicació de les noves tecnologies a les organitzacions influeix en diferents fenòmens psicosocials de gran rellevància per a la comprensió, la presa de decisions i la gestió dels recursos humans. [...]
This module explores how the application of new technologies in organisations has an influence in various psychosocial phenomena which are of great significance in the understanding, decision-making and management of human resources. [...]
El módulo explora, como la aplicación de las nuevas tecnologías en las organizaciones influye en distintos fenómenos psicosociales de gran relevancia para la comprensión, la toma de decisiones y la gestión de los recursos humanos. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
8.
6 p, 109.8 KB Aspectes Jurídics i Econòmics en la Gestió d'RH [43165] / Pallares Parejo, Susana ; Calzada Balcells, Maria Teresa ; Poyato Nunez, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul aborda pel que fa a qüestions jurídiques i econòmiques en la gestió de RRHH. El mòdul ofereix a l'estudiantat un ampli recorregut sobre les qüestions econòmic-legals que travessen els diferents processos de RRHH i clarifica la seva rellevància, atenent semblances i diferències entre diferents regions del món. [...]
Objectives and contextualisation The module addresses legal and economic related issues in HR management. The module offers students a broad overview of the economy and legal issues which are in involved in the various HR processes and it clarifies their relevance, addressing the similarities and differences in different parts of the world. [...]
El módulo aborda lo relativo a cuestiones jurídicas y económicas en la gestión de RRHH. El módulo ofrece al estudiantado un amplio recorrido sobre las cuestiones económico-legales que atraviesan los distintos procesos de RRHH y clarifica su relevancia, atendiendo a similitudes y diferencias entre distintas regiones del mundo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
9.
5 p, 107.2 KB Treballar a RH: Caracteritzar una Àrea Professional [43164] / Rojas Arredondo, Jesús ; Rodriguez Soler, Juan ; Fernandez Llano, Cesar Luis ; Díaz Cortinas, Rafael ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Aquest mòdul està dirigit a oferir un marc introductori, ampli i específic a la vegada, relacionat amb l'àmbit dels recursos humans, a partir dels seus aspectes centrals, ressaltant nocions claus com la de: clients interns, visió del negoci, imatge, màrqueting i mercat de treball. [...]
Objectives This module is aimed at providing an introductory framework (which is both comprehensive and specific at the same time), related to the field of human resources, based on its central themes, highlighting key notions such as: internal clients, business vision, image, marketing and the labour market. [...]
Este módulo está dirigido a ofrecer un marco introductorio, amplio y específico al mismo tiempo, relacionado con el ámbito de los recursos humanos, a partir de sus aspectos centrales, resaltando nociones claves como la de: clientes internos, visión del negocio, imagen, marqueting y mercado de trabajo. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents
10.
5 p, 121.4 KB Processos 2. Incorporació i Desvinculació [43163] / San Roman Sobrino, Maria Beatriz ; Diez Piñol, Miriam ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
El mòdul pretén que l'estudiantat sigui capaç d'analitzar i reflexionar sobre els processos d'incorporació (reclutament, selecció i acolliment) i desvinculació de personal emfatitzant la seva connexió amb la planificació de RRHH i amb l'estratègia i les característiques de l'organització. [...]
This module aims for the student to be able to analyse and reflect on the incorporation processes (recruitment, selection and welcome) and the dismissal of personnel, emphasising the connection with HR's planning and strategy and the characteristics of the organisation. [...]
El módulo pretende que el estudiantado sea capaz de analizar y reflexionar sobre los procesos de incorporación (reclutamiento, selección y acogida) y desvinculación de personal enfatizando su conexión con la planificación de RRHH y con la estrategia y las características de la organización. [...]

2023-24
Màster Universitari en Gestió dels Recursos Humans a les Organitzacions [1181]
3 documents

Materials acadèmics : 101 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 1 registres trobats  
1.
7 p, 982.9 KB 68s : moviments socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Guia de lectura amb motiu de l'exposició sobre els moviments socials del maig del 68, arrel de la celebració del congrés internacional 68s. Aquesta exposició ha estat realitzada conjuntament amb el CEDID.
2018 (Recursos temàtics)  

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.