Títol variant: |
In search of good teaching practices in CLIL |
Data: |
2009 |
Resum: |
L'objectiu que ens hem proposat en aquest estudi és elaborar una taxonomia que ens permeti descriure i valorar el que podríem considerar bons pràctiques en AICLE per part del professorat. En aquesta presentació farem un repàs del procés que hem seguit per arribar a aquest objectiu i mostrarem la taxonomia, així com una exemplificació de la seva apliació en dues classes d'AICLE impartides per dos professors en formació. En aquestes dues classes es podrà apreciar com la taxonomia dissenyada ens ajuda a identificar aquells moments de la classe caracteritzats per la presència de bones pràctiques AICLE, alhora que també ens permet veure quins aspectes li cal potenciar al docent per tal d'arribar al grau òptim d'integració del treball de desenvolupament de la llengua i els continguts curriculars. |
Nota: |
III Colloquium on Semi-Immersion in Catalonia |
Nota: |
III Encuentro sobre Semi-Inmersión en Cataluña |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Llengua: |
Català |
Document: |
Contribució a congrés |
Matèria: |
Semiimmersió ;
Semiinmersión ;
Semiimmersion ;
Immersió ;
Inmersión ;
AICLE ;
CLIL ;
GREIP ;
CLIL-SI ;
ICE UAB ;
Integració ;
Integración ;
Integration ;
Bilingüisme ;
Bilingüismo ;
Bilingualism ;
Plurilingüisme ;
Plurilingüismo ;
Plurilingualism ;
Multilingüisme ;
Multilingüismo ;
Multilingualism ;
Educació plurilingüe ;
Educación plurilingüe ;
Plurilingual education ;
Ensenyament de llengües ;
Enseñanza de lenguas ;
Language teaching ;
Llengua estrangera ;
Lengua extranjera ;
Foreign language ;
Segona llengua ;
Aprenentatge de llengües ;
Segunda lengua ;
Second language ;
Adquisició de llengües ;
Aprendizaje de lenguas ;
Language learning ;
Didàctica de la llengua ;
Adquisición de lenguas ;
Language acquisition ;
TEFL ;
Didàctica ;
Didáctica de la lengua ;
Didáctica ;
Language pedagogy ;
Formació del professorat de llengua ;
Formación del profesorado de lengua ;
Teacher Education ;
Teacher Training |
Publicat a: |
Trobada sobre semi-immersió a Catalunya. Barcelona, Catalunya, 3a : 2009
Taula rodona internacional sobre programes AICLE. Barcelona, Catalunya, 1a : 2009 |