Resultats globals: 111 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 16 registres trobats
Llibres i col·leccions, 2 registres trobats
Documents de recerca, 14 registres trobats
Materials acadèmics, 70 registres trobats
Fons personals i institucionals, 9 registres trobats
Articles 16 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
10 p, 95.3 KB Traduir del castellà al català : dificultats, patiments i alegries / Parés, Núria (Universitat de Vic)
L'ofici de la traducció literària és un repte constant, un desafiament diari ple de dificultats, patiments i alegries. I també ho és, per a una persona bilingüe, la traducció literària del castellà al català i viceversa. [...]
The profession of literary translation is a daily challenge full of difficulties, suffering and joy. And so is, for a bilingual person, the literary translation from Spanish to Catalan and vice versa. [...]

2023 - 10.5565/rev/quaderns.103
Quaderns : revista de traducció, Vol. 30 (2023) , p. 99-107  
2.
2 p, 617.1 KB Accés a la universitat mitjançant vies no habituals : dificultats i facilitadors
Una recerca analitza els factors que influeixen en la presa de decisions dels estudiants que accedeixen a la universitat a través de vies diferents al batxillerat i les proves d'accés a la universitat (PAU), per conèixer els motius que porta l'alumnat a seleccionar aquestes rutes i identificar dificultats i facilitadors d'accés des de l'educació secundaria obligatòria. [...]
Una investigación ha analizado los factores que influyen en la toma de decisiones de los estudiantes que acceden a la universidad a través de vías distintas al bachillerato y las pruebas de acceso a la universidad (PAU) para conocer los motivos que lleva al alumnado a seleccionar estas rutas e identificar dificultades y facilitadores de acceso desde la educación secundaria obligatoria. [...]
An investigation analyses the factors that influence the decision-making of students who access the university through unusual routes, thus different from the baccalaureate and the university's entry exams (PAU). [...]

2022
UAB divulga, Abril 2022
3 documents
3.
3 p, 705.4 KB Les dificultats amb l'escriptura en la infància no sempre van lligades a un trastorn subjacent / Pascual, Mariona (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials) ; Salas, Naymé (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Sovint es considera que les dificultats en l'aprenentatge de l'escriptura en nens es deuen a altres problemes relacionats amb dèficits cognitius o lingüístics. En la seva tesi doctoral, Mariona Pascual ha estudiat aquest trastorn en nens i nenes de segon i quart d'Educació Primària mitjançant l'exploració del perfil cognitiu, el perfil lingüístic i les característiques de les produccions textuals. [...]
A menudo se considera que las dificultades en el aprendizaje de la escritura en niños se deben a otros problemas relacionados con déficits cognitivos o lingüísticos. En su tesis doctoral, Mariona Pascual ha estudiado este trastorno en niños y niñas de segundo y cuarto de Educación Primaria mediante la exploración del perfil cognitivo, el perfil lingüístico y las características de las producciones textuales. [...]

2021
UAB divulga, Març 2021
2 documents
4.
4 p, 262.0 KB "Els projectes col·lectius tenen més capacitat d'afrontar dificultats i canvis" / Rebollo, Óscar (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
L'Escola de l'IGOP (Institut de Govern i Polítiques Públiques) de la UAB ha impulsat Estàrter, una iniciativa formativa que vol ajudar l'emprenedoria col·lectiva i a tirar endavant projectes cooperatius combinant els coneixements de membres de l'empresa cooperativa, el món acadèmic i els moviments socials. [...]
La Escuela del IGOP (Instituto de Gobierno y Políticas Públicas) de la UAB ha impulsado Estàrter, una iniciativa formativa que quiere ayudar la emprendeduría colectiva y a salir adelante proyectos cooperativos combinando los conocimientos de miembros de la empresa cooperativa, el mundo académico y los movimientos sociales. [...]

2014
UAB divulga, Gener 2014, p. 1-4 (Entrevistes)
2 documents
5.
2 p, 155.9 KB Anàlisi de les dificultats dels estudiants d'ESO a l'hora d'interpretar les imatges científiques que apareixen en simulacions educatives de ciències / López Simó, Víctor (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica)
Una recerca emmarcada en la tesi doctoral de l'investigador Víctor López (Premi Extraordinari de Facultat del curs 2013/2014) analitza les dificultats que se'ls presenten a estudiants d'ESO davant del creixent ús de les noves tecnologies (imatges, simulacions i altres elements dinàmics) a les aules. [...]
Una investigación enmarcada dentro de la tesis doctoral del investigador Víctor López (Premio Extraordinario de Facultad del curso 2013/2014) analiza las dificultades que se les presentan a estudiantes de ESO ante el creciente uso de las nuevas tecnologías (imágenes, simulaciones y otros elementos dinámicos) en las aulas. [...]

2017
UAB divulga, Desembre 2017, p. 1-2
2 documents
6.
5 p, 313.3 KB L'evidència i les dificultats / Sales i Coderch, Jordi R. (Universitat de Barcelona. Departament de Filosofia Teorètica i Pràctica)
Sovint les primeres reaccions davant una proposta filosòfica són més contundents i més clares que els repetits debats posteriors. Els contorns de les posicions són més nitids i les argumentacions menys subtils. [...]
1999 - 10.5565/rev/enrahonar.1139
Enrahonar, 1999, p. 483-487 (Articles)  
7.
18 p, 408.5 KB Dificultades conceptuales y epistemológicas de futuros profesores de Física y Química en las explicaciones energéticas de fenómenos físicos y químicos / Furió Gómez, Cristina (I.E.S. de Massamagrell (València)) ; Furió, Carles (Universitat de València. Departament de Didàctica de les Ciències Experimentals i Socials)
En este trabajo analizamos las dificultades conceptuales y epistemológicas que tienen sobre termoquímica estudiantes universitarios de los últimos cursos de Física, Química e Ingeniería Química. [...]
En aquest treball analitzem les dificultats conceptuals i epistemològiques que tenen sobre termoquímica estudiants universitaris dels últims cursos de Física, Química i Enginyeria Química. Per a això s'han aplicat a una mostra de 35 d'aquests futurs professors dos qüestionaris sobre efectes tèrmics en fenòmens físics i químics que han d'explicar i s'han categoritzat les seves respostes segons els raonaments usats. [...]
In this paper we analyze the conceptual and epistemological difficulties which have on thermochemical the physics, chemistry and chemical engineering students that they are preparing to be teachers of physics and chemistry. [...]

2016 - 10.5565/rev/ensciencias.1644
Enseñanza de las ciencias, Vol. 34 Núm. 3 (2016) , p. 7-24 (Investigaciones Didácticas)  
8.
5 p, 43.4 KB Dificultats en l'ensenyament-aprenentatge de la formulació química / Esparza Gar, M. (IES Pedreguer)
En aquesta recerca es pretén indagar en l'ensenyament-aprenentatge convencional de la formulació química les possibles dificultats dels estudiants i deficiències didàctiques en la diferenciació dels nivells macro, submicroscòpic i simbòlic de representació utilitzats en química. [...]
2009
Enseñanza de las ciencias, Núm. Extra (2009) , p. 747-751  
9.
13 p, 61.1 KB La recerca de la indústria audiovisual dins de l'escenari europeu (1995-2000) : principals temàtiques, dificultats i reptes / Crusafon Baqués, Carmina (Universitat Internacional de Catalunya)
L'audiovisual és en l'escenari actual una indústria amb un protagonisme creixent no només en termes econòmics sinó també culturals. Per donar una dada de referència, estem parlant d'un sector que a escala global mou aproximadament 225. [...]
2000
Comunicació (Barcelona), Núm. 15 (Juny 2000) , p. 27-39  
10.
11 p, 1.3 MB Dificultats metodològiques de les investigacions transnacionals / Rodrigo Alsina, Miquel, 1955-
1997
Comunicació (Barcelona), Núm. 8 (Octubre 1997) , p. 59-69  

Articles : 16 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Llibres i col·leccions 2 registres trobats  
1.
3 p, 31.5 KB Reglament del Centre d'Estudis Psicoeducatius sobre la Sordesa i d'altres Dificultats Comunicatives / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis Psicoeducatius sobre la Sordesa i d'altres Dificultats Comunicatives
2007  
2.
76 p, 464.8 KB La gestió del temps quotidià : dificultats d'encaix, escassetat i desigualtats / Moreno Colom, Sara, 1978- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
L'escrit exposa els resultats d'una primera anàlisi orientativa de l'estudi de la problemàtica del malestar del temps en les societats occidentals contemporànies. Un malestar que, si bé es va començar a manifestar entre les dones adultes que es troben en règim de doble presència, sembla que cada vegada s'estén més entre diversos col·lectius. [...]
Barcelona Mediterrània 2005 (Polítiques (Mediterrània) ; 26)
Estructura social i desigualtats a Catalunya : classes socials, educació, treball i usos del temps, 2005, Vol. 1, p.357-430  

Documents de recerca 14 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
131 p, 3.6 MB La mujer periodista y los conflictos armados : análisis comparativo de las dificultades de las reporteras de guerra (1914-2021) / Boussif, Alina ; Tejedor, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació se centra a identificar i analitzar a totes les reporteres de guerra que han cobert, almenys, un conflicte armat des de 1914 fins avui. L'estudi presenta un directori amb 227 dones corresponsals de guerra i tres mapes interactius: geogràfic, cronològic i de conflicte, format per més de 700 zones marcades.
La investigación se centra en identificar y analizar a todas las reporteras de guerra que han cubierto, al menos, un conflicto armado desde 1914 hasta hoy. El estudio presenta un directorio con 227 mujeres corresponsales de guerra y tres mapas interactivos: geográfico, cronologico y de conflictos, que constan de más de 700 zonas marcadas.
The investigation focuses on identifying and analyzing all the women war reporters who have covered at least one armed conflict since 1914 to today. The study presents a directory with 227 women war correspondents and three interactive maps: geographic, chronological and of conflicts, with more than 700 marked zones.

2021
Grau en Periodisme [971]  
2.
13 p, 782.5 KB Desenvolupament d'un sistema per a la planificació d'activitats per pacients amb dificultats cognitives / Baldelomar Salazar, Juan Edgar ; Valveny Llobet, Ernest, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest projecte té com a objectiu la creació d'un sistema que permeti als metges del departament de teràpia ocupacional planificar activitats als seus pacients. Per arribar a bon port, s'ha seguit la metodologia àgil de Kanban, aquest permet gestionar les tasques fins la seva finalització. [...]
This project aims to create a system that allows doctors in the occupational therapy department to plan activities for their patients. In order to be successful, Kanban's agile methodology has been followed, which allows you to manage tasks until they are completed. [...]
Este proyecto tiene como objetivo la creación de un sistema que permita a los médicos del departamento de terapia ocupacional planificar actividades a sus pacientes. Para llegar a buen puerto, se ha seguido la metodología ágil de Kanban, este permite gestionar las tareas hasta su finalización. [...]

2021
Enginyeria Informàtica [958]  
3.
283 p, 3.2 MB Canvis cognitius i cerebrals associats a una intervenció fonològica intensiva en alumnes amb dificultats lectores / Forné González, Susanna ; López Sala, Anna, dir. ; Serra y Grabulosa, Josep Ma., dir. ; Vilarroya Oliver, Óscar, dir.
Introducció: la dislèxia és el trastorn de l'aprenentatge més freqüent en la població infantil amb repercussions importants en el desenvolupament acadèmic, social i emocional dels infants que la pateixen. [...]
ntroducción: la dislexia es el trastorno de aprendizaje más frecuente en la población infantil con repercusiones importantes en el desarrollo académico, social y emocional de los niños y las niñas que la padecen. [...]
Introduction: dyslexia is the most common learning disorder in children population and there have a great impact on academic, social and emotional development to the child that suffer from it. Over the last few years there has been a great amount of effort in order to identify what are the risk factors related to reading disabilities and to develop new methodologies to help children to overcome them. [...]

2020  
4.
341 p, 9.1 MB Test d'Atenció Selectiva i Sostinguda (TASS) : desenvolupament, validació i estandardització d'un instrument d'avaluació per al cribratge de les dificultats atencionals / Batlle-Vila, Santiago ; Tobías Garcés, Aurelio, dir. ; Martín López, Luis Miguel, dir.
El Test d'Atenció Selectiva i Sostinguda (TASS) és un test de cancel·lació de paper i llapis dissenyat per mesurar atenció visual en població infanto-juvenil. Els instruments desenvolupats sota aquest paradigma han estat considerats com eines adequades per al cribratge de les dificultats atencionals per la seva brevetat i senzillesa. [...]
El Test de Atención Selectiva y Sostenida (TASS) es un test de cancelación de papel y lápiz diseñado para medir atención visual en población infanto-juvenil. Los instrumentos desarrollados bajo este paradigma han sido considerados como herramientas adecuadas para el cribado de las dificultades atencionales por su brevedad y sencillez. [...]
Test d'Atenció Selectiva i Sostinguda (TASS) is a paper and pencil cancellation test designed to measure visual attention in childhood and adolescence population. Instruments developed under this paradigm have been considered appropriate tools for screening of attentional difficulties because of its brevity and simplicity. [...]

2020  
5.
37 p, 1.4 MB Traducción inversa español-japonés : análisis, proceso y dificultades de la traducción al japonés del cuento popular «La Lechera» / Gomez Alcalde, Mireia ; Hernandez Garcia, Maria Elena, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
L'objectiu d'aquest treball és analitzar el procés, dificultats i la traducció del conte infantil «La lletera» al japonès. Al llarg de tot el treball es veurà el procés previ a la traducció, és a dir, l'anàlisi del text original y del lector meta, recerca de textos paral·lels, així com l'explicació raonada a la solució donada a tots els problemes de traducció trobats al text. [...]
El objetivo de este trabajo es analizar el proceso, las dificultades y la traducción del cuento infantil de «La Lechera» al japonés. A lo largo del trabajo se verá tanto el proceso previo a la traducción, es decir análisis del texto original y del lector meta, búsqueda de textos paralelos como la explicación razonada a la solución de todos los problemas de traducción encontrados en el texto. [...]
The purpose of this final degree project is to translate the traditional children tale «The milkmaid and the pail» into Japanese and to analyze the process and the difficulties. Throughout the project, things as the previous process to translation which includes the analysis of the original text and the intended reader either the search of parallel texts will be explained. [...]

2019
Estudis d'Àsia Oriental [0]  
6.
10 p, 588.2 KB Aplicació per persones amb dificultats a l'hora de comunicar-se / Navarro Roncero, David ; Serra Sagristà, Joan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest Treball Final de Grau pretén donar solució a un problema que es va presentar per part d'un alumne de la Facultat de Psicologia de la UAB, concretament del Grau de Logopèdia. El que es pretén és facilitar la comunicació a les persones catalanoparlants que per diferents causes han perdut la capacitat de comunicar-se oralment. [...]
This Final Project aims to solve a problem that was presented by a student of the Faculty of Psychology at the UAB, specifically the Speech Therapy. The aim is to facilitate communication in Catalan speakers who for different reasons have lost the ability to communicate orally. [...]
Este Trabajo Final de Grau pretende dar solución a un problema que se presentó por parte de un alumno de la Facultad de Psicología de la UAB, concretamente del Grado de Logopedia. Lo que se pretende es facilitar la comunicación a las personas catalanohablantes que por diferentes causas han perdido la capacidad de comunicarse oralmente. [...]

2017-02-08
Enginyeria Informàtica [958]  
7.
56 p, 2.4 MB 'Schwäbisch' : análisis comparativo entre el dialecto suabo y el alemán estándar. Las dificultades de comprensión entre los hablantes de 'Hochdeutsch' / Bryksa, Viktoriya ; Blanco García, Aránzazu, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Alemán es una lengua hablada por más de 180 millones de personas en todo el mundo. Sin embargo, todos sus hablantes no se comunican de igual manera, sino muchos hablan un dialecto que varía según la zona geográfica. [...]
Alemany és una llengua parlada per més de 180 milions de persones a tot el món. Malgrat això, els seus parlants no es comuniquen de la mateixa manera, sinó que molts parlen un dialecte que varia segons la zona geogràfica. [...]
German is spoken by nearly 180 million people all around the world. Nevertheless, its speakers do not all communicate in the same way, as many of them speak a dialect which can vary depending on where they come from or live. [...]

2016
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  
8.
57 p, 1.4 MB Les dones i el treball penitenciari : dificultats i impacte en la reinserció / Casals Forcat, Anna ; Navarro Villanueva, Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Privat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Dret
Les activitats laborals que les dones duen a terme dins dels centres penitenciaris durant el compliment de la seva pena, es troben, tal i com apunta la literatura, en desavantatge en relació a les activitats que desenvolupen els homes en aquesta mateixa situació. [...]
Jobs that women perform in prison during their prison sentence are, as the literature suggests, disadvantaged when compared to the jobs performed by men in the same situation. In the following project, those limitations are emphasised and it is intended to see their impact on the reintegration process once the women are released. [...]

2016
Grau en Criminologia [805]  
9.
75 p, 1.4 MB Importación de vino a Europa y Rusia desde Chile. : Posibles dificultades de tipo normativo / Weidner, Sibylle ; Español Realp, Isabel Maria del Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
Este trabajo consiste en contextualizar el tema "importación y exportación de vino" en el país de origen y destino del producto, destacando todo el proceso comercial que implica. El punto clave reside en la recopilación de dificultades legales comunes que se representan con la importación de vinos chilenos a Europa, Rusia y Ucrania. [...]
Aquest treball consisteix a contextualitzar el tema "importació i exportació de vi" al país d'origen i destinació del producte, destacant tot el procés comercial que implica. El punt clau resideix en la recopilació de dificultats legals comuns que es representen amb la importació de vins xilens a Europa, Rússia i Ucraïna. [...]
This thesis shall contextualize the topic "import and export of wine" in the country of origin and destination of the product, highlighting all the involved commercial processes. The work focuses on the compilation of common legal difficulties that may occur during the process of exporting Chilean wines to Europe, Russia and Ukraine. [...]

2015
Traducció i Interpretació [869]  
10.
53 p, 1.9 MB Dificultades de la traducción periodística (árabe-castellano) / Terraf Halili, Laila ; Abu-Sharar, Hesham, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
En este trabajo analizamos y clasificamos los diferentes problemas de traducción que pueden surgir cuando traducimos textos periodísticos del árabe al castellano. El trabajo termina con dos anexos que contienen un glosario (AR>ES, CA, EN, FR, IT, PT) y una guía de traducción periodística árabe-castellano para estudiantes de cuarto curso de Traducción e Interpretación.
En aquest treball analitzem i classifiquem els diferents problemes de traducció que poden sorgir quan traduïm textos periodístics de l'àrab al castellà. El treball finalitza amb dos annexos que contenen un glossari (AR>ES, CA, EN, FR, IT, PT) i una guia de traducció periodística àrab-castellà per a estudiants de quart curs de Traducció i Interpretació.
In this paper we analyze and classify the different translation problems that may arise when translating journalistic texts from Arabic into Spanish. Attached to this paper are two annexes that contain a glossary (AR> ES, CA, EN, FR, IT, PT) and a journalistic translation guide (Spanish-Arabic) aimed at fourth-year students of Translation and Interpretation.

2015
Grau en Traducció i Interpretació [1202]  

Documents de recerca : 14 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Materials acadèmics 70 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
7 p, 114.1 KB Infància i Famílies en Contexts de Dificultats [102582] / Quero Fernandez, Ana Maria ; Rubio García, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Les estructures familiars del món contemporani presenten una gran complexitat i diversitat (famílies monoparentals, homoparentals, reconstituïdes, transnacionals. . . ), així com en els contexts de dificultats (exclusió social, trencament lligams comunitaris, atur, precarietat, negligència. [...]
The family structures of the contemporary world have a great complexity and diversity (single parent families, homoparentals, reconstituted, transnational . . . ), as well as in the context o difficulties (social exclusion, breakage of community ties, unemployment, precariousness, negligence, . [...]
En los últimos tiempos se han vuelto más complejas tanto en las estructuras familiares (la aparición de familias monoparentales, reconstituidas, . . . ) como en los contextos de dificultades (situación socioeconómica, el paro, precariedad, negligencia. [...]

2023-24
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
2.
8 p, 121.5 KB Intervenció Psicopedagògica en Població amb Dificultats Socials [42977] / Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Sanchez Marti, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura d'Intervenció psicopedagògica en població amb dificultats socials està orientada a que l'adquisició de les competències necessàries per atendre integralment des del context educatiu a persones en situació social desfavorida. [...]
The subject of "Psychoeducational intervention with people with social difficulties" is aimed at acquiring the necessary competencies to comprehensively attend to people in a socially disadvantaged situation. [...]
La asignatura de "Intervención psicopedagógica en población con dificultades sociales" está orientada a la adquisición de las competencias necesarias para atender integralmente desde el contexto educativo a personas en situación social desfavorecida. [...]

2023-24
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
3.
7 p, 120.0 KB Intervenció Psicopedagògica en Població amb Dificultats Socials [42977] / Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Sanchez Marti, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura d'Intervenció psicopedagògica en població amb dificultats socials està orientada a que l'adquisició de les competències necessàries per atendre integralment des del context educatiu a persones en situació social desfavorida. [...]
The subject of "Psychoeducational intervention with people with social difficulties" is aimed at acquiring the necessary competencies to comprehensively attend to people in a socially disadvantaged situation. [...]
La asignatura de "Intervención psicopedagógica en población con dificultades sociales" está orientada a la adquisición de las competencias necesarias para atender integralmente desde el contexto educativo a personas en situación social desfavorecida. [...]

2022-23
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
4.
7 p, 113.9 KB Infància i Famílies en Contexts de Dificultats [102582] / Rubio García, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Les estructures familiars del món contemporani presenten una gran complexitat i diversitat (famílies monoparentals, homoparentals, reconstituïdes, transnacionals. . . ), així com en els contexts de dificultats (exclusió social, trencament lligams comunitaris, atur, precarietat, negligència. [...]
The family structures of the contemporary world have a great complexity and diversity (single parent families, homoparentals, reconstituted, transnational . . . ), as well as in the context o difficulties (social exclusion, breakage of community ties, unemployment, precariousness, negligence, . [...]
En los últimos tiempos se han vuelto más complejas tanto en las estructuras familiares (la aparición de familias monoparentales, reconstituidas, . . . ) como en los contextos de dificultades (situación socioeconómica, el paro, precariedad, negligencia. [...]

2022-23
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
5.
2 p, 1.4 MB Transtorns del desenvolupament i dificultats d'aprenentatge [5155] / Silvestre, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1990-91
Llicenciat en Psicologia [444]  
6.
1 p, 775.3 KB Transtorns del desenvolupament i dificultats d'aprenentatge [5155] / Silvestre, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1989-90
Llicenciat en Psicologia [444]  
7.
2 p, 1.6 MB Dificultats en l'Evolució de l'Adquisició del Llenguatge [21160] / Silvestre, Núria ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1997-98
Llicenciat en Psicologia [444]  
8.
7 p, 118.8 KB Intervenció Psicopedagògica en Població amb Dificultats Socials [42977] / Zárate Alva, Nair Elizabeth ; Sánchez Martí, Angelina ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'assignatura d'Intervenció psicopedagògica en població amb dificultats socials està orientada a que els i les estudiants adquireixin les competències necessàries per atendre integralment des del context escolar a l'alumnat en situació social desfavorida. [...]
The subject of "Psychoeducational intervention in people with social difficulties" is aimed at students acquiring the necessary competencies to comprehensively attend to students in a socially disadvantaged situation from the school context. [...]
La asignatura de "Intervención psicopedagógica en población con dificultades sociales" está orientada a que los y las estudiantes adquieran las competencias necesarias para atender integralmente desde el contexto escolar al alumnado en situación social desfavorecida. [...]

2021-22
Màster Universitari en Psicopedagogia [1168]
Màster Universitari en Psicopedagogia [1447]
3 documents
9.
7 p, 113.5 KB Infància i Famílies en Contexts de Dificultats [102582] / Rubio Garcia, Remedios ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
Les estructures familiars del món contemporani presenten una gran complexitat i diversitat (famílies monoparentals, homoparentals, reconstituïdes, transnacionals. . . ), així com en els contexts de dificultats (exclusió social, trencament lligams comunitaris, atur, precarietat. [...]
The family structures of the contemporary world have a great complexity and diversity (single parent families, homoparentals, reconstituted, transnational . . . ), as well as in the context o difficulties (social exclusion, breakage of community ties, unemployment, precariousness . [...]
En los últimos tiempos se han vuelto más complejas tanto en las estructuras familiares (la aparición de familias monoparentales, reconstituidas, . . . ) como en los contextos de dificultades (situación socioeconómica, el paro, precariedad, . [...]

2021-22
Grau en Psicologia [1485]
Grau en Psicologia [954]
3 documents
10.
2 p, 1.3 MB Dificultats en l'Evolució de l'Adquisició del Llenguatge [21160] / Silvestre Benach, Núria ; Cambra, Cristina ; Mies Burrull, Angels ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Psicologia
1995-96
Llicenciat en Psicologia [444]  

Materials acadèmics : 70 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 9 registres trobats  
1.
6 p, 20.8 MB Dificultats de la novel·la catalana / Tasis, Rafael
19--?  
2.
1 p, 527.4 KB Carta manuscrita de Joaquín Gomis (Barcelona) a Pere Pascual sobre dificultats en el cobrament d'algunes beques del GIFT / Gomis Torné, Joaquim ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1971  
 Accés restringit a la UAB
3.
3 p, 1.2 MB Carta manuscrita de Jesús Martín Martín (Massy, França) a Pere Pascual sobre dificultats en el pagament d'ajut del GIFT; adjunta fitxa d'identitat bancària, en francès, del Banco Popular Español a nom del primer / Martín, Jesús (Martín Martín) ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1974  
 Accés restringit a la UAB
4.
1 p, 470.5 KB Carta manuscrita de F. Barreiro (Deutsches Elektronen-Synchrotron, DESY, Hamburg) a Pere Pascual sobre resolució de les dificultats en el cobrament d'un xec / Barreiro, Fernando ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1982  
 Accés restringit a la UAB
5.
4 p, 1.5 MB Carta manuscrita de F. Barreiro (Deutsches Elektronen-Synchrotron, DESY, Hamburg) a Pere Pascual sobre dificultats en el cobrament d'un xec; adjunta còpia del xec inota de Commerzbank retornant-lo / Barreiro, Fernando ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1982  
 Accés restringit a la UAB
6.
2 p, 1.6 MB Carta manuscrita d'A. Morales (International Centre for Theoretical Physics, Trieste) a Pere Pascual sobre dificultats amb el proper curs interuniversitari / Morales, A. (Ángel) ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1970  
 Accés restringit a la UAB
7.
1 p, 937.0 KB Carta de Pere Pascual (València) a J. L. Alonso (Laboratoire de Physique Théorique et Hautes Énergies, Orsay) comuniant-li que s'han resolt les dificultats que li impedien cobrar un sou / Pascual, Pedro, 1934-2006 ; Alonso Buj, José Luis
1971  
 Accés restringit a la UAB
8.
2 p, 524.6 KB Fax de Pere Pascual a Jordi Pascual, enviant còpia de correu electrònic d'Erick González a Jordi Pascual sobre dificultats en la recepció d'uns llibres enviats i comentant diverses notícies / Pascual, Pedro, 1934-2006
19 maig 1999  
 Accés restringit a la UAB
9.
2 p, 460.8 KB Fax de Pere Pascual a Jordi Pascual, enviant còpia de correu electrònic de Douglas Rodríguez (AEIO Quetzaltenango, Guatemala) a Jordi Pascual sobre dificultats en la recepció d'uns llibres enviats / Pascual, Pedro, 1934-2006
11 maig 1999  
 Accés restringit a la UAB

Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.