1.
|
64 p, 1.6 MB |
"Dolor". Ideació, disseny, desenvolupament creatiu i preproducció d'una sèrie documental "Dolor". Ideación, diseño, desarrollo creativo i preproducción de una serie documental "Dolor". Ideation, design, creative development and pre-production of a docuseries
/
Cruelles Garcia, Júlia ;
Martínez García, Luisa de Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'ha creat la sèrie documental "Dolor" que presenta cinc protagonistes que expliquen la seva experiència. Per aconseguir-ho s'ha estudiat el concepte i s'ha buscat a les persones a fi de mostrar la varietat de dolors i les diferents maneres de gestionar-lo que hi ha. [...] En el presente trabajo se ha creado la serie documental "Dolor", que presenta cinco protagonistas que explican su experiencia. Para conseguirlo se ha estudiado el concepto y se ha buscado a las personas con el fin de mostrar la variedad de dolores i sus diferentes formas de gestionarlo. [...] In the present work, the documentary series "Dolor" has been created, and five protagonists explain their experience. To achieve this, the concept of pain has been studied and people have been sought in order to show the variety of pain and their different ways of managing it. [...]
2023 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
2.
|
|
3.
|
69 p, 2.0 MB |
Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing : immersion through creative language [the Stranger Things case]
/
Garrido, Olga ;
Oncins Noguer, Estel·la, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
L'objectiu d'aquest estudi és explorar les característiques lingüístiques dels Subtítols per a Persones Sordes i amb Discapacitat Auditiva (SPS), posant un especial èmfasi en la seva creativitat. [...] El objetivo de este estudio es explorar las características lingüísticas de los Subtítulos para Personas Sordas y con Discapacidad Auditiva (SPS), poniendo un especial enfoque en su creatividad. En concreto, buscamos determinar cómo la creatividad lingüística de los SPS que describen música y efectos de sonido puede afectar la experiencia de disfrute. [...] The objective of this study is to explore the linguistic characteristics of Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing (SDH) with a focus on its creativity. Specifically, the study aims to ascertain how the use of linguistic creativity in the description of music and sound effects affects enjoyment. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Traducció Audiovisual [1349]
|
|
4.
|
131 p, 15.3 MB |
La creativitat publicitària com a eina de l'activisme creatiu : estudi de casos
/
Ujaque Porta, Judith ;
Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació duta a terme en aquest treball consisteix en l'estudi i adquisició de coneixement sobre l'activisme creatiu aplicat a la publicitat mitjançant una revisió bibliogràfica i la realització d'entrevistes en profunditat. [...] La investigación llevada a cabo en este trabajo consiste en el estudio y la adquisición de conocimiento sobre el activismo creativo aplicado a la publicidad mediante una revisión bibliográfica y la realización de entrevistas en profundidad. [...] The research carried out in this work consists of the study and acquisition of knowledge about creative activism applied to advertising through a literature review and in-depth interviews. A case study is also carried out to determine which creative advertising techniques are most suitable for the successful implementation of creative activism executed in campaigns.
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
321 p, 58.6 MB |
KAHIL: Ideación, diseño, desarrollo creativo y preproducción de una teleserie de ficción de formato dramedy
/
Chacón Pérez, Ainhoa ;
Dikmen Bellés, Selén ;
Gómez, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'ha creat la telesèrie KAHIL, un dramedy de temàtica rural i familiar a la Turquía dels setanta. Per aconseguir-ho, s'ha estudiat la ficció turca i el su impacte a Europa i Espanya. [...] En el presente trabajo se crea la teleserie KAHIL, un dramedy de temática rural y familiar en la Turquía de los años setenta. Para ello se ha estudiado la ficción turca y su impacto en Europa y España. [...] In this project we create the TV series KAHIL, a dramedy with a rural and family theme set in Turkey in the 1970s. For this, Turkish fiction and its impact on Europe and Spain have been studied. The universe, the plots and the characters of the serial are also developed and the pilot episode has been made, as well as a market analysis that allows us to know where the project would fit better.
2022 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
6.
|
151 p, 6.4 MB |
Com sé que es besa la besaré. Procés creatiu d'una exposició urbana a través del vídeo mapping: 100 anys d'El poema de la rosa als llavis
/
Vaillo Solé, Maria ;
Martín Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Com sé que es besa la besaré planteja el procés de creació d'una obra d'art urbà realitzada amb light art, concretament a partir de la tècnica visual del vídeo mapping, on la narració esdevé més important que la pròpia obra en sí. [...] Como sé que se besa la besaré plantea el proceso de creación de una obra de arte urbano realizada con light art, concretamente a partir de la técnica visual del vídeo mapping, donde la narración deviene más importante que la propia obra en sí. [...] Como sé que se besa la besaré poses the process of creating a work of street art made with light art, specifically using the visual technique of video mapping, in which the narration becomes more important than the work itself. [...]
2021 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
7.
|
78 p, 2.1 MB |
On comença el desequilibri creatiu? La presència de dones creatives al Festival Drac Novell i la categoria d'estudiants del Club de Creativos (2010-2019)
/
Salvador Testa, Vinyet ;
Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquesta recerca s'analitza la presència de dones creatives entre els guanyadors del Festival Drac Novell Internacional i la categoria d'estudiants del Club de Creativos, del 2010 al 2019. Estudiant la relació entre el gènere i un conjunt de variables es pretén aportar dades de valor sobre la distribució de gènere dels joves creatius abans de la incorporació laboral. En esta investigación se analiza la presencia de mujeres creativas entre los ganadores del Festival Drac Novell Internacional y la categoria de estudiantes del Club de Creativos del 2010 al 2019. Estudiando la relación entre el género y un conjunto de variables se pretende aportar dadas de valor sobre la distribución de género de los jóvenes creativos antes de la incorporación laboral. This research analyzes the presence of women among the creatives awarded at Drac Novell Internacional Festival and Club de Creativos students category, from 2010 to 2019. The relationship between gender and a set of variables is studied to provide valuave data about gender distribution of young creatives before entering the labor field.
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
11 p, 885.8 KB |
Bloomen : Blockchain for creative content
/
Falcón Xarau, Sergi ;
Gesa Boté, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El objetivo de mi proyecto final de grado es el desarrollo de una aplicación híbrida con Angular para un cliente final, orientada al consumo y venta de contenido digital. La venta de éste se realizará a través de un Marketplace en el que tanto proveedores como clientes pueden gestionar la compra y venta del contenido, sin la necesidad de pasarelas de pago como Visa o PayPal debido a la tecnología Blockchain y el uso de las criptomonedas. [...] The objective of my final degree project is the development of a hybrid application for a final customer, aimed at the consumption and sale of digital content. The sale of this will be done through a Marketplace in which both suppliers and customers can manage the purchase and sale of content, without the need for payment gateways such as Visa or PayPal due to Blockchain technology and the use of cryptocurrencies. [...] L'objectiu del meu projecte final de grau és el desenvolupament d'una aplicació híbrida amb Angular per a un client final, orientada al consum i venda de contingut digital. La venda d'aquest es realitzarà a través d'un Marketplace en el qual tant proveïdors com a clients poden gestionar la compra i venda del contingut, sense la necessitat de passarel·les de pagament com Visa o PayPal degut a la tecnologia Blockchain i l'ús de les criptomonedes. [...]
2019-07-01 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
9.
|
214 p, 9.7 MB |
La poma podrida : disseny creatiu d'un curtmetratge de ficció
/
Gil Bernier, Elisabeth ;
Monjo Pastor, Sònia ;
Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
"La poma podrida" és un projecte sorgit de la impotència que ens genera la societat en què vivim, ja que com a dones tenim menys possibilitats a la vida, moltes vegades sense ser-ne conscients. La pressió de la societat afecta la dona com els cops fan malbé una poma: a través d'aquesta metàfora volem mostrar una visió íntima i personal de la desigualtat de gènere. [...] "La manzana podrida" es un proyecto surgido de la impotencia que nos genera la sociedad en la que vivimos, ya que como mujeres tenemos menos posibilidades en la vida, muchas veces sin ser conscientes de ello. [...] "The rotten apple" is a project emerged from the impotence that generates the society in which we live, since as women we have less possibilities in life, many times without being aware of it. The pressure of society affects women as the blows damage an apple: through this metaphor we want to show an intimate and personal view of gender inequality. [...]
2017 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
10.
|
17 p, 2.5 MB |
"El Tiro" : procés creatiu en l'adaptació cinematogràfica
/
Pavón Roig, Sonia ;
Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un curtmetratge audiovisual a partir del procés d'adaptació d'un text literari a un producte cinematogràfic. El projecte engloba totes les etapes del procés creatiu per dur a terme el canvi de llenguatge, des del plantejament de la història original fins als documents definitius de guió i tractament visual. [...] Creación de un cortometraje audiovisual a partir de el proceso de adaptación de un texto literario a un producto cinematográfico. El proyecto engloba todas las etapas del proceso creativo para realizar el cambio de lenguaje, desde el planteamiento de la historia original hasta los documentos definitivos de guión y tratamiento visual. [...] Creation of a short film adapting a literary text to a film product. The project involves all the stages of the creative process in order to make language changes, going from the approach of the original story until the elaboration of the final script and visual treatment documents. [...]
2015 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|