Results overview: Found 34 records in 0.02 seconds.
Articles, 9 records found
Research literature, 12 records found
Course materials, 10 records found
Graphic and multimedia documents, 3 records found
Articles 9 records found  
1.
2 p, 5.1 MB Descobrint el Perich publicitari : al costat de la seva coneguda faceta de ninotaire, l'artista va desenvolupar una fèrtil trajectòria de creatiu per a empreses, marques i productes / Vall, Toni, 1979- (Universitat Autònoma de Barcelona)
2021
Ara, Núm. 3773 (2 Maig 2021)
Ara diumenge, Núm. 366 (2 Maig 2021) , p. 16-17  
2.
1 p, 104.4 KB Qui renta els plats també pot ser creatiu i innovador? : Adrià i Junqueras conversen sobre generació i gestió del talent / Vall, Toni, 1979- (Universitat Autònoma de Barcelona)
El vicepresident i conseller d'Economia, Oriol Junqueras, i el xef Ferran Adrià van intercanviar ahir al CosmoCaixa visions sobre què és innovar aprofitant l'exposició "Sapiens. Comprendre per crear".
2017
Ara, Núm. 2300 (4 Abril 2017) , p. 20  
3.
17 p, 321.7 KB Necesidades formativas del perfil creativo-innovador del docente universitario formador de profesores de las carreras pedagógicas en Chile / Alburquenque Campos, Carolina (Universidad de Playa Ancha (Valparaíso, Xile)) ; Tejada Fernández, José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Universitat Autònoma de Barcelona. SGR-Grup de Recerca Col·lectiu d'Investigació en Formació Ocupacional
En el contexto chileno de formación de profesionales de la educación se realiza un estudio descriptivo-exploratorio y mixto, con la finalidad básica de caracterizar el perfil del profesor universitario creativo-innovador e identificar sus necesidades formativas. [...]
En el context xilè de formació de professionals de l'educació es fa un estudi descriptiu exploratori i mixt, amb la finalitat bàsica de caracteritzar el perfil del professor universitari creatiu-innovador i identificar-ne les necessitats formatives. [...]
An exploratory and mixed descriptive study is performed in the context of teacher training in Chile, with the basic purpose of characterizing the profile of creative-innovative university lecturers and identifying their training needs. [...]

2023 - 10.5565/rev/educar.1611
Educar, Vol. 59 Núm. 1 (2023) , p. 179-195 (Temas de investigación)  
4.
17 p, 948.6 KB Processos d'aprenentatge creatiu a través del joc. Experiència a l'escola dels Encants / París Romia, Gemma (Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació)
En aquest article proposem una recerca en relació amb la importància del joc com a espai de creació necessari dins l'entorn educatiu, posant èmfasi en la potencialitat de la imaginació i creativitat dels infants com a eines essencials dins l'escola. [...]
In this paper we propose a research in relation to the importance of play as a necessary space of creation in educational settings, emphasizing the potential of imagination and creativity in children as essential tools within the school. [...]

2019 - 10.2436/20.3007.01.127
Revista Catalana de Pedagogia, Vol. 16 (2019) , p. 125-141  
5.
12 p, 538.4 KB El director de arte en la configuración de los equipos creativos : proceso creativo y acceso a las agencias de publicidad / Miguélez Juan, Blanca (Universidad del País Vasco)
Diversos factores transforman la actividad publicitaria y provocan cambios estructurales en los departamentos de la agencia de publicidad. Este artículo analiza las percepciones de los profesionales publicitarios a cerca de la vigencia del director de arte en la configuración del equipo creativo y su papel en el proceso creativo, así como cuáles son los mecanismos de acceso a esta industria. [...]
Several factors transform the advertising activity and cause structural changes in the departments of the advertising agency. This article analyzes the perceptions of advertising professionals about the validity of the art director in the configuration of the creative team and its role in the creative process, as well as what are the access mechanisms to this industry. [...]
Diversos factors transformen l'activitat publicitària i provoquen canvis estructurals en els departaments de l'agència de publicitat. Aquest article analitza les percepcions dels professionals publicitaris a prop de la vigència del director d'art en la configuració de l'equip creatiu i el seu paper en el procés creatiu, així com quins són els mecanismes d'accés a aquesta indústria. [...]

2018 - 10.5565/rev/grafica.91
Grafica, Vol. 6 Núm. 11 (2018) , p. 13-24 (Investigación)  
6.
4 p, 104.3 KB Sí, eres creativo : Técnicas para potenciar tu creatividad / Miguélez Juan, Blanca (Universidad del País Vasco)
Obra ressenyada: M. HASEGAWA, Sí, eres creativo. Técnicas para potenciar tu creatividad. 2ª edición. Sevilla: Advook, 2016.
2018 - 10.5565/rev/grafica.87
Grafica, Vol. 6 Núm. 11 (2018) , p. 49-52 (Reseñas)  
7.
1 p, 50.3 KB Vidusign, projecte europeu que promou l'ús creatiu del vídeo entre les persones sordes / Serrano Pau, Carrasumada (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca Psicoeducativa sobre Sordesa i d'Altres Dificultats Comunicatives GISTAL) ; Silvestre, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca Psicoeducativa sobre Sordesa i d'Altres Dificultats Comunicatives GISTAL) ; Laborda Molla, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca Psicoeducativa sobre Sordesa i d'Altres Dificultats Comunicatives GISTAL) ; Cambra, Cristina (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Estudis i de Recerca Psicoeducativa sobre Sordesa i d'Altres Dificultats Comunicatives GISTAL)
Les professores Núria Silvestre, Cristina Laborda, Cristina Cambra i Carrasumada Serrano de la Facultat de Psicologia i de Ciències de l'Educació del CER-GISTAL de la UAB, especialitzat en la investigació de la comunicació i el desenvolupament psicoeducatiu de les persones amb sordesa, participen en un projecte europeu que s'emmarca en l'àmbit de la sordesa i la multimèdia juntament amb altres partners de Granada, Alemanya, Àustria, Gran Bretanya i Eslovènia. [...]
Las profesoras Núria Silvestre, Cristina Laborda, Cristina Cámara y Carrasumada Serrano de la Facultad de Psicología y de Ciencias de la Educación del CER-GISTAL de la UAB, especializado en la investigación de la comunicación y el desarrollo psicoeducativo de las personas con sordera, participan en un proyecto europeo que se enmarca en el ámbito de la sordera y la multimedia junto con otros partners de Granada, Alemania, Austria, Gran Bretaña y Eslovenia. [...]

2014
UAB divulga, Octubre 2014
2 documents
8.
6 p, 286.0 KB Francesc Pujols, esperit (creatiu) de contradicció / Jorba, Manuel, 1942-
1994
Els Marges, Núm. 50 (Juny 1994) , p. 96-101 (Notes)  
9.
19 p, 2.3 MB Modalidades, usos y presencia de la ficción como recurso creativo en la publicidad radiofónica / Arcos Foix, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Perona Páez, Juan José (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Tras definir qué se entiende por ficción en el terreno de la publicidad radiofónica y acuñar tres modalidades ficcionales distintas -dramatizada, narrada e ilustrativa o testimonial mediática-, este artículo estudia y analiza con qué frecuencia aparecen la ficción y cada una de sus modali­dades en las cuñas de la radio convencional, así como su especificidad según el producto o ser­vicio anunciado y el tipo de publicidad (comercial o no comercial). [...]
After defining what can be considered fiction in radio advertising and coining three different fictional modalities -dramatized, narrated and illustrative or media testimonial-, this article studies and analyzes how frequently fiction and each of its modalities are found in conventio­nal radio spots, as well as their specificity according to the advertised product or service and the type of advertising (commercial or non-commercial). [...]
Després de definir què s'entén per ficció en el terreny de la publicitat radiofònica i encunyar tres modalitats ficcionales diferents -dramatitzada, narrada i il·lustrativa o testimonial mediàtica-, aquest article estudia i analitza amb quina freqüència apareixen la ficció i cadascuna de les seves modalitats a les falques de la ràdio convencional, així com la seva especificitat segons el producte o servei anunciat i el tipus de publicitat (comercial o no comercial). [...]

2011 - 10.7238/a.v0i43.1309
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. 43 (2011) , p. 1-19  

Research literature 12 records found  1 - 10next  jump to record:
1.
64 p, 1.6 MB "Dolor". Ideació, disseny, desenvolupament creatiu i preproducció d'una sèrie documental "Dolor". Ideación, diseño, desarrollo creativo i preproducción de una serie documental "Dolor". Ideation, design, creative development and pre-production of a docuseries / Cruelles Garcia, Júlia ; Martínez García, Luisa de Carmen, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'ha creat la sèrie documental "Dolor" que presenta cinc protagonistes que expliquen la seva experiència. Per aconseguir-ho s'ha estudiat el concepte i s'ha buscat a les persones a fi de mostrar la varietat de dolors i les diferents maneres de gestionar-lo que hi ha. [...]
En el presente trabajo se ha creado la serie documental "Dolor", que presenta cinco protagonistas que explican su experiencia. Para conseguirlo se ha estudiado el concepto y se ha buscado a las personas con el fin de mostrar la variedad de dolores i sus diferentes formas de gestionarlo. [...]
In the present work, the documentary series "Dolor" has been created, and five protagonists explain their experience. To achieve this, the concept of pain has been studied and people have been sought in order to show the variety of pain and their different ways of managing it. [...]

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
2.
135 p, 28.9 MB Revenge : ideación, diseño y desarrollo creativo de una miniserie de ficción sobre dos mujeres piratas / Carrillo Bernuy, Patricia ; Acconcia, Ignacio, 1984-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Ideació i desenvolupament creatiu d'una minisèrie basada en la història real de Mary Read i Anne Bonny, dues dones pirates de principis del segle XVIII. El treball inclou el guió del capítol pilot, el tractament de la resta de capítols i una bíblia. [...]
Ideación y desarrollo creativo de una miniserie basada en en la historia real de Mary Read i Anne Bonny, dos mujeres piratas de principios de siglo XVIII. El trabajo incluye el guión del capítulo piloto. [...]

2023
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
3.
69 p, 2.0 MB Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing : immersion through creative language [the Stranger Things case] / Garrido, Olga ; Oncins Noguer, Estel·la, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental)
L'objectiu d'aquest estudi és explorar les característiques lingüístiques dels Subtítols per a Persones Sordes i amb Discapacitat Auditiva (SPS), posant un especial èmfasi en la seva creativitat. [...]
El objetivo de este estudio es explorar las características lingüísticas de los Subtítulos para Personas Sordas y con Discapacidad Auditiva (SPS), poniendo un especial enfoque en su creatividad. En concreto, buscamos determinar cómo la creatividad lingüística de los SPS que describen música y efectos de sonido puede afectar la experiencia de disfrute. [...]
The objective of this study is to explore the linguistic characteristics of Subtitles for the Deaf and Hard of Hearing (SDH) with a focus on its creativity. Specifically, the study aims to ascertain how the use of linguistic creativity in the description of music and sound effects affects enjoyment. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Traducció Audiovisual [1349]  
4.
131 p, 15.3 MB La creativitat publicitària com a eina de l'activisme creatiu : estudi de casos / Ujaque Porta, Judith ; Blanco, Josep Ma, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
La investigació duta a terme en aquest treball consisteix en l'estudi i adquisició de coneixement sobre l'activisme creatiu aplicat a la publicitat mitjançant una revisió bibliogràfica i la realització d'entrevistes en profunditat. [...]
La investigación llevada a cabo en este trabajo consiste en el estudio y la adquisición de conocimiento sobre el activismo creativo aplicado a la publicidad mediante una revisión bibliográfica y la realización de entrevistas en profundidad. [...]
The research carried out in this work consists of the study and acquisition of knowledge about creative activism applied to advertising through a literature review and in-depth interviews. A case study is also carried out to determine which creative advertising techniques are most suitable for the successful implementation of creative activism executed in campaigns.

2022
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
5.
321 p, 58.6 MB KAHIL: Ideación, diseño, desarrollo creativo y preproducción de una teleserie de ficción de formato dramedy / Chacón Pérez, Ainhoa ; Dikmen Bellés, Selén ; Gómez, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball s'ha creat la telesèrie KAHIL, un dramedy de temàtica rural i familiar a la Turquía dels setanta. Per aconseguir-ho, s'ha estudiat la ficció turca i el su impacte a Europa i Espanya. [...]
En el presente trabajo se crea la teleserie KAHIL, un dramedy de temática rural y familiar en la Turquía de los años setenta. Para ello se ha estudiado la ficción turca y su impacto en Europa y España. [...]
In this project we create the TV series KAHIL, a dramedy with a rural and family theme set in Turkey in the 1970s. For this, Turkish fiction and its impact on Europe and Spain have been studied. The universe, the plots and the characters of the serial are also developed and the pilot episode has been made, as well as a market analysis that allows us to know where the project would fit better.

2022
Grau en Comunicació Audiovisual [1433]  
6.
151 p, 6.4 MB Com sé que es besa la besaré. Procés creatiu d'una exposició urbana a través del vídeo mapping: 100 anys d'El poema de la rosa als llavis / Vaillo Solé, Maria ; Martín Pascual, Miguel Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Com sé que es besa la besaré planteja el procés de creació d'una obra d'art urbà realitzada amb light art, concretament a partir de la tècnica visual del vídeo mapping, on la narració esdevé més important que la pròpia obra en sí. [...]
Como sé que se besa la besaré plantea el proceso de creación de una obra de arte urbano realizada con light art, concretamente a partir de la técnica visual del vídeo mapping, donde la narración deviene más importante que la propia obra en sí. [...]
Como sé que se besa la besaré poses the process of creating a work of street art made with light art, specifically using the visual technique of video mapping, in which the narration becomes more important than the work itself. [...]

2021
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
7.
78 p, 2.1 MB On comença el desequilibri creatiu? La presència de dones creatives al Festival Drac Novell i la categoria d'estudiants del Club de Creativos (2010-2019) / Salvador Testa, Vinyet ; Roca Correa, David, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquesta recerca s'analitza la presència de dones creatives entre els guanyadors del Festival Drac Novell Internacional i la categoria d'estudiants del Club de Creativos, del 2010 al 2019. Estudiant la relació entre el gènere i un conjunt de variables es pretén aportar dades de valor sobre la distribució de gènere dels joves creatius abans de la incorporació laboral.
En esta investigación se analiza la presencia de mujeres creativas entre los ganadores del Festival Drac Novell Internacional y la categoria de estudiantes del Club de Creativos del 2010 al 2019. Estudiando la relación entre el género y un conjunto de variables se pretende aportar dadas de valor sobre la distribución de género de los jóvenes creativos antes de la incorporación laboral.
This research analyzes the presence of women among the creatives awarded at Drac Novell Internacional Festival and Club de Creativos students category, from 2010 to 2019. The relationship between gender and a set of variables is studied to provide valuave data about gender distribution of young creatives before entering the labor field.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
11 p, 885.8 KB Bloomen : Blockchain for creative content / Falcón Xarau, Sergi ; Gesa Boté, Lluís, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
El objetivo de mi proyecto final de grado es el desarrollo de una aplicación híbrida con Angular para un cliente final, orientada al consumo y venta de contenido digital. La venta de éste se realizará a través de un Marketplace en el que tanto proveedores como clientes pueden gestionar la compra y venta del contenido, sin la necesidad de pasarelas de pago como Visa o PayPal debido a la tecnología Blockchain y el uso de las criptomonedas. [...]
The objective of my final degree project is the development of a hybrid application for a final customer, aimed at the consumption and sale of digital content. The sale of this will be done through a Marketplace in which both suppliers and customers can manage the purchase and sale of content, without the need for payment gateways such as Visa or PayPal due to Blockchain technology and the use of cryptocurrencies. [...]
L'objectiu del meu projecte final de grau és el desenvolupament d'una aplicació híbrida amb Angular per a un client final, orientada al consum i venda de contingut digital. La venda d'aquest es realitzarà a través d'un Marketplace en el qual tant proveïdors com a clients poden gestionar la compra i venda del contingut, sense la necessitat de passarel·les de pagament com Visa o PayPal degut a la tecnologia Blockchain i l'ús de les criptomonedes. [...]

2019-07-01
Enginyeria Informàtica [958]  
9.
214 p, 9.7 MB La poma podrida : disseny creatiu d'un curtmetratge de ficció / Gil Bernier, Elisabeth ; Monjo Pastor, Sònia ; Palencia Villa, Rosa María, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
"La poma podrida" és un projecte sorgit de la impotència que ens genera la societat en què vivim, ja que com a dones tenim menys possibilitats a la vida, moltes vegades sense ser-ne conscients. La pressió de la societat afecta la dona com els cops fan malbé una poma: a través d'aquesta metàfora volem mostrar una visió íntima i personal de la desigualtat de gènere. [...]
"La manzana podrida" es un proyecto surgido de la impotencia que nos genera la sociedad en la que vivimos, ya que como mujeres tenemos menos posibilidades en la vida, muchas veces sin ser conscientes de ello. [...]
"The rotten apple" is a project emerged from the impotence that generates the society in which we live, since as women we have less possibilities in life, many times without being aware of it. The pressure of society affects women as the blows damage an apple: through this metaphor we want to show an intimate and personal view of gender inequality. [...]

2017
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  
10.
17 p, 2.5 MB "El Tiro" : procés creatiu en l'adaptació cinematogràfica / Pavón Roig, Sonia ; Sánchez Casals, Laia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un curtmetratge audiovisual a partir del procés d'adaptació d'un text literari a un producte cinematogràfic. El projecte engloba totes les etapes del procés creatiu per dur a terme el canvi de llenguatge, des del plantejament de la història original fins als documents definitius de guió i tractament visual. [...]
Creación de un cortometraje audiovisual a partir de el proceso de adaptación de un texto literario a un producto cinematográfico. El proyecto engloba todas las etapas del proceso creativo para realizar el cambio de lenguaje, desde el planteamiento de la historia original hasta los documentos definitivos de guión y tratamiento visual. [...]
Creation of a short film adapting a literary text to a film product. The project involves all the stages of the creative process in order to make language changes, going from the approach of the original story until the elaboration of the final script and visual treatment documents. [...]

2015
Grau en Comunicació Audiovisual [968]  

Research literature : 12 records found   1 - 10next  jump to record:
Course materials 10 records found  
1.
5 p, 103.8 KB Book Creatiu [103149] / Colomer Miralbell, Jose Felix ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces originals, sòlides i amb criteri professional. 2. Aprendre a defensar la pròpia feina durant tot el procés, amb coherència i criteri. 3. Conèixer la indústria creativa en el moment actual, reconèixer i valorar la feina dels professionals, avui. [...]
To be able to create your own portfolio wit 6/8 good and original crativities. To learn to build, defend and sell your own ideas with coherence and criteria. To know the creative industry. Be able to see where the talent is. [...]
1. Hacer un book creativo con un mínimo de 6 piezas propias originales, sólidas y con criterio profesional. 2. Aprender a defender el propio trabajo durante todo el proceso, con coherencia y criterio. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
2.
4 p, 102.3 KB Book Creatiu [103149] / Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces originals, sòlides i amb criteri professional. 2. Aprendre a defensar la pròpia feina durant tot el procés, amb coherència i criteri. 3. Conèixer la indústria creativa en el moment actual, reconèixer i valorar la feina dels professionals, avui. [...]
To be able to create your own portfolio wit 6/8 good and original crativities. To learn to build, defend and sell your own ideas with coherence and criteria. To know the creative industry. Be able to see where the talent is. [...]
1. Hacer un book creativo con un mínimo de 6 piezas propias originales, sólidas y con criterio profesional. 2. Aprender a defender el propio trabajo durante todo el proceso, con coherencia y criterio. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
3.
4 p, 101.0 KB Book Creatiu [103149] / Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces originals, sòlides i amb criteri professional. 2. Aprendre a defensar la pròpia feina durant tot el procés, amb coherència i criteri. 3. Conèixer la indústria creativa en el moment actual, reconèixer i valorar la feina dels professionals, avui. [...]
To be able to create your own portfolio wit 6/8 good and original crativities. To learn to build, defend and sell your own ideas with coherence and criteria. To know the creative industry. Be able to see where the talent is. [...]
1. Hacer un book creativo con un mínimo de 6 piezas propias originales, sólidas y con criterio profesional. 2. Aprender a defender el propio trabajo durante todo el proceso, con coherencia y criterio. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
4.
4 p, 99.0 KB Book Creatiu [103149] / Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces originals, sòlides i amb criteri professional. 2. Aprendre a defensar la pròpia feina durant tot el procés, amb coherència i criteri. 3. Conèixer la indústria creativa en el moment actual, reconèixer i valorar la feina dels professionals, avui. [...]
1. Hacer un book creativo con un mínimo de 6 piezas propias originales, sólidas y con criterio profesional. 2. Aprender a defender el propio trabajo durante todo el proceso, con coherencia y criterio. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documents
5.
4 p, 99.0 KB Book Creatiu [103149] / Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces originals, sòlides i amb criteri professional. 2. Aprendre a defensar la pròpia feina durant tot el procés, amb coherència i criteri. 3. Conèixer la indústria creativa en el moment actual, reconèixer i valorar la feina dels professionals, avui. [...]
1. Hacer un book creativo con un mínimo de 6 piezas propias originales, sólidas y con criterio profesional. 2. Aprender a defender el propio trabajo durante todo el proceso, con coherencia y criterio. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
6.
4 p, 70.9 KB Book Creatiu [103149] / Colomer Miralbell, Pep ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces originals, sòlides i amb criteri professional. 2. Aprendre a defensar la pròpia feina durant tot el procés, amb coherència i criteri. 3. Conèixer la indústria creativa en el moment actual, reconèixer i valorar la feina dels professionals, avui. [...]
1. Hacer un book creativo con un mínimo de 6 piezas propias originales, sólidas y con criterio profesional. 2. Aprender a defender el propio trabajo durante todo el proceso, con coherencia y criterio. [...]

2018-19
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documents
7.
4 p, 72.4 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. Fer un book creatiu amb entre 5 i 8 peces. 2. Conèixer la indústria creativa per dins amb defensa de propostes creatives a les agències. 3. Conèixer la indústria creativa amb contacte directe amb professionals. [...]
2017-18
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
8.
4 p, 71.6 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. El book creativo como estrategia de contratación. 2. La entrevista 3. El mercado publicitario: perfil de agencias (posibles contratantes). 4. Perfil de creativos (posibles contratantes) 5. Recursos para creativos (publicaciones, festivales, escuelas. [...]
2016-17
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
4 p, 97.9 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
1. El book creativo como estrategia de contratación. 2. La entrevista 3. El mercado publicitario: perfil de agencias (posibles contratantes). 4. Perfil de creativos (posibles contratantes) 5. Recursos para creativos (publicaciones, festivales, escuelas. [...]
2014-15
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
3 p, 95.4 KB Book Creatiu [103149] / Roca Correa, David ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El objetius generals de l'assignatura són: 1. Conèixer la relació entre creativitat publicitària i nou talent. 2. Realitzar un book creatiu d'almenys 5 peces noves. 3. Pulir les peces creatives realitzades al llarg de la carrera. [...]
2013-14  

Graphic and multimedia documents 3 records found  
1.
14.9 KB Humberto Rivas. Procés creatiu. Originals, apunts, fulls de contactes, proves i maquetes / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats ; Aristizábal, José Antonio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Universitat Autònoma de Barcelona. Cultura en Viu
Versió virtual de l'exposició que va tenir lloc a la Sala d'Exposicions UAB del 29 de gener al 6 de març de 2020, comissariada per José Antonio Aristizábal i produïda per Cultura en Viu.
2020 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats))  
2.
1 p, 9.2 MB Exposició Jo també sóc del barri : de gira/on tour: el procés creatiu des dels centres educatius de justícia juvenil / Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària ; Alter Krapp Familia ; Fundació SETBA ; Catalunya. Departament de Justícia
Material promocional de l'exposició "Jo també sóc de barri", projecte d'art comunitari que investiga la relació entre art, societat i internament. Impulsat des del 2014 per l'artista Alter Krapp i la Fundació Autònoma Solidària en col·laboració amb el Departament de Justícia de la Generalitat de Catalunya, el projecte es construeix a partir de visites i incursions artístiques a centres educatius de justícia juvenil. [...]
2017
4 documents
3.
8.3 KB El poder creatiu de la paraula / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General ; Morer, Juan (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Calvet Renedo, Sergio (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General) ; Sierra Hinojosa, Montserrat (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca de Comunicació i Hemeroteca General)
Exposició presencial i virtual amb motiu del I Congrés Publiràdio (Facultat de Ciències de la Comunicació UAB, 13-14 abril). Versa sobre l'ús creatiu de la paraula, especialment en l'entorn de la ràdio i la publicitat. [...]
El I Congrés Publiràdio va formar part de les activitats per a commemorar l'Any de la Comunicació (Any temàtic 2010) de la UAB.

2010
24 documents

Interested in being notified about new results for this query?
Set up a personal email alert or subscribe to the RSS feed.