1.
|
|
2.
|
|
3.
|
29 p, 494.8 KB |
Masoveria urbana com a alternativa a la crisi d'habitatge. Una proposta de valor des de l'Economia Social i Solidària
/
Gavarró Rodríguez, Blanca ;
Ibars Garcia, Xavier, dir. ;
Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ;
Griera Llonch, Eudald, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
El present treball pretén fer una proposta per pal·liar la crisi d'habitatge actual, que afecta, en gran mesura, a persones joves. En concret l'estudi es centra en el cas de la masoveria urbana, un model d'habitatge poc estès i conegut, malgrat els avantatges que aquest ofereix. El presente trabajo pretende hacer una propuesta para lidiar con la crisis de vivienda actual, que afecta, en gran parte, a personas jóvenes. En concreto, el estudio se centra en el caso de la masovería urbana, un modelo de vivienda poco extendido y conocido, a pesar de las ventajas que este ofrece. This paper aims to make a proposal to deal with the current housing crisis, which affects, to a large extent, young people. Specifically, the study focuses on the case of "masoveria urbana", a housing model that is not very widespread and well known, despite the advantages it offers.
2023 Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]
|
|
4.
|
273 p, 73.2 MB |
Projecte d'investigació i proposta d'accions per apropar TV3 al públic jove
/
Remolins Canillo, Berta ;
Ubach Mases, Laura ;
Vila Vilà, Vinyet ;
Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El nostre projecte consisteix a analitzar la situació actual de la televisió i els mitjans digitals, juntament amb l'estil de vida dels joves d'ara. Ho vinculem amb TV3, analitzant la seva programació i la seva comunicació a les xarxes socials, amb l'objectiu d'esbrinar les causes de la desconnexió del públic jove amb el canal. [...] Nuestro proyecto consiste en analizar la situación actual de la televisión y los medios digitales, junto con el estilo de vida de los jóvenes de ahora. Lo vinculamos con TV3, analizando su programación y su comunicación en las redes sociales, con el objetivo de descubrir las causas de la desconexión del público joven con el canal. [...] Our project aims to investigate the current situation of television and digital media, along with the lifestyle of today's youth. We will specifically focus on TV3, analyzing its programming and social media communication, in order to uncover the reasons behind the disconnection of the young audience from the channel. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
133 p, 2.9 MB |
Proposta per al Radical Market : rebranding, replantejament de l'esdeveniment i campanya de comunicació per a l'edició 2024
/
Dilmé Collell, Júlia ;
Trull Cabas, Sandra ;
Enrique, Ana Ma. (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau està encarat a la creació de la campanya comunicativa de l'edició 2024 del Radical Market Barcelona. Per fer-ho, s'ha partit d'un anàlisi de la marca i del mercat i, un cop detectats els punts forts i els punts dèbils, s'ha plantejat una nova identitat corporativa, és a dir, unes noves bases amb perdurabilitat temporal. [...] Este proyecto de fin de grado está encarado a la creación de la campaña comunicativa de la edición 2024 del Radical Market Barcelona. Para hacerlo, se ha partido de un análisis de la marca y del mercado y, una vez detectados los puntos fuertes y los puntos débiles, se ha planteado una nueva identidad corporativa, es decir, unas nuevas bases con perdurabilidad temporal. [...] This final degree project is aimed at creating the communication campaign for the 2024 edition of the Radical Market Barcelona. In order to do this, the first step has been an analysis of the brand and the market and, once the strong points and weak points have been detected, a new corporate identity has been proposed, that is to say, new bases with temporary durability. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
|
7.
|
|
8.
|
|
9.
|
133 p, 1.9 MB |
Proposta de creació de "Després de l'èxit" : una sèrie documental amb temàtica esportiva que tracta la vida després de la retirada de vuit grans esportistes que han fet un gir al seu dia a dia
/
Lladó Rosanas, Marc ;
Vila Sánchez, Arnau ;
Gómez González, Ángel Custodio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
A molts grans esportistes, després de la seva retirada, se'ls perd la pista perquè desapareixen del focus mediàtic. Per conèixer la persona que hi ha darrere l'esportista cal posar-los davant d'una càmera, novament. [...] A muchos grandes deportistas, después de su retirada, se les pierde la pista porque desaparecen del foco mediático. Para conocer a la persona que hay detrás del deportista hay que ponerlos delante de una cámara, de nuevo. [...] After their retirement, we lose track of many great athletes because they disappear from the media spotlight. To get to know the person behind the athlete, you need to put them in front of a camera, again. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
10.
|
140 p, 2.4 MB |
Análisis y propuesta de material de carácter divulgativo sobre comunicación para niños y niñas de 10 a 12 años
/
González Jiménez, Ana ;
Medina González, Marina ;
Torras Planas, Núria, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Com de necessari és que els menors disposin d'una educació en matèria de comunicació mediàtica a les escoles i com es podria dur a terme? Aquest projecte analitza les propostes didàctiques sobre comunicació del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), la UNESCO i la Càtedra de cultura audiovisual i alfabetització mediàtica d'RTVE, amb l'objectiu de conèixer els materials i la necessitat que existeix actualment de disposar d'una educació en matèria de comunicació mediàtica, enfocada en menors d'entre els 10 i 12 anys i, a partir d'aquesta anàlisi i recerca, juntament amb una sèrie de variables i recomanacions de professionals del sector, crear una proposta de millora. ¿Cómo de necesario es que los menores dispongan de una educación en materia de comunicación mediática en las escuelas y como se podría llevar a cabo? Este proyecto analiza las propuestas didácticas sobre comunicación del Consell Audiovisual de Catalunya (CAC), la UNESCO y la Cátedra de cultura audiovisual y alfabetización mediática de RTVE, con el objetivo de conocer los materiales y la necesidad que existe actualmente de disponer de una educación en materia de comunicación mediática, enfocada en menores de entre los 10 y 12 años de edad y, a partir de dicho análisis e investigación, junto con una serie de variables y recomendaciones de profesionales del sector, crear una propuesta de mejora. How necessary is it for minors to have an education in media communication in schools and how could it be carried out? This project analyzes the didactic proposals on communication of the Audiovisual Council of Catalonia (CAC), UNESCO and the Chair of audiovisual culture and media literacy of RTVE, with the aim of knowing the materials and the need that currently exists for an education in matter of media communication, focused on minors between 10 and 12 years of age and, based on said analysis and research, together with a series of variables and recommendations from professionals in the sector, create a proposal for improvement.
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|