1.
|
95 p, 13.4 MB |
Publicitat a la ràdio local : passat, present i futur
/
Manresa Català, Ot ;
Jordán Ávila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
La radio local depèn, en gran mesura econòmica, per la publicitat. Amb poques dades d'audiència fiables, poc abast de radiofreqüència i d'oients, les emissores no son grans captadors de publicitat. [...] La radio local depende, en gran medida económica, por la publicidad. Con pocos datos de audiencia fiables, poco alcance de radiofrecuencia y oyentes, las emisoras no son grandes captadores de publicidad. [...] Local radio depends, to a large extent economically, on advertising. With not many reliable audience data, short radio frequency reach and listeners, broadcasters are not great collectors of advertising. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
145 p, 11.4 MB |
Evolución de la figura femenina en la publicidad de cosmética desde los años 50
/
Domínguez Reverte, Andrea ;
Jordán Ávila, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Estudi de l'evolució global de la figura femenina en la publicitat de la cosmètica des dels anys 50 fins a l'actualitat, servint-nos com a referència POND'S i les seves competidores: Elizabeth Arden, NIVEA i Olay. [...] Estudio de la evolución global de la figura femenina en la publicidad de la cosmética desde los años 50 hasta la actualidad, sirviéndonos como referencia POND'S y sus competidoras: Elizabeth Arden, NIVEA y Olay. [...] Study of the global evolution of the female figure in cosmetics advertising from the 1950s to the present day, taking POND'S and its competitors: Elizabeth Arden, NIVEA and Olay as a reference. To this end, a content analysis will be carried out focusing on the advertising broadcast by these brands during the aforementioned period of time. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
65 p, 713.0 KB |
La Publicitat Institucional de la Generalitat de Catalunya (2019-2021) : Contractació, planificación, avaluació i mitjans beneficiaris
/
Garcia Latorre, Marc ;
Fernández Alonso, Isabel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Mitjans, Comunicació i Cultura) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball analitza les actuacions en matèria de publicitat institucional que la Generalitat de Catalunya ha portat a terme entre els anys 2019 i 2021. S'insereix en la contractació de les empreses de creativitat i les agències de mitjans, els criteris de planificació, els procediments d'avaluació i els principals mitjans beneficiaris. [...] Este trabajo analiza las actuaciones en materia de publicidad institucional que la Generalidad de Cataluña ha llevado a cabo entre los años 2019 y 2021. Se inserta en la contratación de las empresas de creatividad y las agencias de medios, los criterios de planificación, los procedimientos de evaluación y los principales medios beneficiarios. [...] This work analyzes the actions in the field of institutional advertising that the Generalitat de Catalunya has carried out between the years 2019 and 2021. It is inserted in the recruitment of creative companies and media agencies, the planning criteria, the procedures evaluation and the main beneficiary means. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
4.
|
3.3 MB |
Gestión de la visibilidad del investigador de publicidad y relaciones públicas y su producción científica en la web
/
De Santis, Andrea ;
Morales Morante, Fernando, dir.
El coneixement és un actiu molt important d'una societat i, com a tal, ha de ser valorat pels seus membres. Per tant, universitats, investigadors i grups de recerca tenen la responsabilitat i obligació de donar a conèixer el seu treball per a complir amb la seva missió social. [...] El conocimiento es un activo muy importante de una sociedad y, como tal, debe ser valorado por sus miembros. Por lo tanto, universidades, investigadores y grupos de investigación tienen la responsabilidad y obligación de dar a conocer su trabajo para cumplir con su misión social. [...] Knowledge is a very important asset of a society and, as such, it should be valued by its members. Thus, universities, researchers and research groups have the responsibility and obligation to make their work known in order to fulfill their social mission. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2022
|
|
5.
|
124 p, 27.0 MB |
El Metaverso : ¿cómo será la publicidad del futuro y como contactarán las marcas con los consumidores? Una propuesta para la NBA
/
Bernabeu Vara, Èlia ;
Crespo Doncel, Daniel ;
Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Realment experimentarem una revolució que modificarà la manera com vivim, treballem i ens relacionem? Com no vam obtenir una resposta clara, ens hem endinsat al món del Metavers: per entendre, contextualitzar-lo i, finalment, intentar esbrinar els futurs passos que haurà de fer la publicitat per adaptar-se. [...] ¿Realmente experimentaremos una revolución que modificará la forma en que vivimos, trabajamos y nos relacionamos? Al no obtener una respuesta clara, nos hemos adentrado en el mundo del Metaverso: para entenderlo, contextualizarlo y, finalmente, intentar averiguar los futuros pasos que va a tener que dar la publicidad para adaptarse. [...] Will we really experience a revolution that will change the way we live, work and relate to each other? With no clear answer, we have ventured into the world of the Metaverse: to understand it, to contextualise it and, finally, to try to figure out the future steps that advertising will have to take in order to adapt. [...]
2022 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
664 p, 10.6 MB |
La transmisión de valores en la publicidad gráfica y su influencia en la intención de acción en los aficionados (as) de los clubes de fútbol mexicano; Leones Negros, Atlas y Chivas
/
Romero Sepúlveda, Luis Edgardo ;
Blanco, Josep Ma, dir.
La present tesi doctoral se centra en l'estudi de la comunicació estratègica en entitats esportives específicament clubs de futbol. L'objectiu principal d'aquesta investigació és conèixer si els valors transmesos de forma textual en la publicitat gràfica d'un club de futbol influeixen en la intenció d'acció dels seus aficionats com per exemple assistir a l'estadi. [...] La presente tesis doctoral se centra en el estudio de la comunicación estratégica en entidades deportivas específicamente clubes de fútbol. El objetivo principal de esta investigación es conocer si los valores transmitidos de forma textual en la publicidad gráfica de un club de fútbol influyen en la intención de acción de sus aficionados como por ejemplo asistir al estadio. [...] This doctoral thesis focuses on the study of strategic communication in sports entities, specifically soccer clubs. The main objective of this research is to know if the values transmitted textually in the graphic advertising of a soccer club influence the intention of action of its fans, such as attending the stadium. [...] Universitat Autònoma de Barcelona. Programa de Doctorat en Comunicació Estratègica, Publicitat i Relacions Públiques.
2021
|
|
7.
|
223 p, 16.9 MB |
Creación de VOLÁTIL, una agencia de publicidad digital especializada en el sector de la gastronomía y la restauración. Un caso práctico real
/
López Barreto, Amanda ;
Mata Torner, Laia ;
Castellblanque, Mariano, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest TFG es basa en la creació de l'agència digital VOLÁTIL. Aquesta agència digital estarà especialitzada en la gestió i disseny de les estratègies necessàries a les Xarxes Socials per a negocis pertanyents al sector de la gastronomia i la restauració (restaurants, cafeteries, cocteleries, bars, pastisseries). Este TFG se basa en la creación de la agencia digital VOLÁTIL. Esta agencia digital estará especializada en la gestión y diseño de las estrategias necesarias en Redes Sociales para negocios pertenecientes al sector de la gastronomía y la restauración (restaurantes, cafeterías, coctelerías, bares, pastelerías). This thesis explains the creation of VOLÁTIL, a digital agency. This digital agency will specialize in the management and design of the necessary strategies in the Social Media Networks of the gastronomy and catering industry business (restaurants, cafes, cocktails, bars, pastry shops).
2021 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
278 p, 127.9 MB |
Campaña publicitaria a la marca CYCLO : una nueva mirada a la publicidad de higiene menstrual sostenible
/
Fauste Medina, Andrea ;
Figueras Mas, Guillem ;
Quiles Gilabert, Paula ;
Ríos Delgado, Andrea ;
Sánchez-Pajares Pradas, Cristina ;
Tena Raventós, Gerard ;
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Campanya publicitària per a la marca CYCLO que engloba dos àmbits. A nivell teòric: estudi de mercat, anàlisi del públic objectiu, anàlisi de la marca i de la seva competencia. A nivell pràctic: realització d'una nova imatge de marca i creació d'una campanya amb l'objectiu de posicionar a la marca com top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible. Campaña publicitaria para la marca CYCLO que engloba dos ámbitos. A nivel teórico: estudio de mercado, análisis del público objetivo, análisis de la marca y de su competencia. A nivel práctico: realización de una nueva imagen de marca y creación de una campaña con el objetivo de posicionar a la marca como top of mind en el sector de la higiene menstrual sostenible. Advertising campaign for the CYCLO brand that includes two areas. At a theoretical level: market study, analysis of the target audience, analysis of the brand and its competence. At a practical level: creation of a new brand image and a campaign with the aim of positioning the brand as a top of mind in the sustainable menstrual hygiene market.
2020 Grau en Comunicació Audiovisual [968]
|
|
9.
|
|
10.
|
126 p, 40.5 MB |
El tabú de la menstruación en publicidad
/
Font Jiménez, Júlia ;
Terrón Blanco, José Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest Treball de Fi de Grau s'ha investigat al voltant del tabú, els mites i els recursos que s'han utilitzat per ocultar i explicar la menstruació, tenint en compte diferents experiències i perspectives culturals per a arribar a entendre tot el que conforma aquest tabú. [...] En este Trabajo de Fin de Grado se ha investigado alrededor del tabú, los mitos y los recursos que se han utilizado para ocultar y explicar la menstruación, teniendo en cuenta diferentes experiencias y perspectivas culturales para llegar a entender todo lo que conforma este tabú. [...] This Final Degree Project has investigated the taboo, myths and resources that have been used to hide and explain menstruation, taking into account different experiences and cultural perspectives to come to understand everything that makes up this taboo. [...]
2020 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|