1.
|
4 p, 100.9 KB |
Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159]
/
Lázaro Pernias, Patrícia ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
- Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...] - Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. [...] - Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing on y off line. - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio. [...]
2023-24 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
|
|
2.
|
6 p, 106.4 KB |
Màrqueting estratègic [101210]
/
Zinenko, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...] This course explains the main decisions in relation to the variables that make up the marketing mix; namely, the decisions associated with new product development, pricing strategies, communication strategies, as well as strategies associated with the distribution of touristic products. [...] Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]
2023-24 Grau en Turisme [1345] Grau en Turisme [820]
3 documentos
|
|
3.
|
5 p, 107.7 KB |
Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159]
/
Menal Casas, Jorge ;
Navalles Villar, Pere ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci -Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...] Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. [...] Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. On y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos, herramientas estratégicas y tácticas imprescindibles de la estrategia de marketing tradicional y digital - El proceso estratégico del marketing. [...]
2022-23 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
|
|
4.
|
5 p, 105.2 KB |
Màrqueting estratègic [101210]
/
Zinenko, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...] This course explains the main decisions in relation to the variables that make up the marketing mix; namely, the decisions associated with new product development, pricing strategies, communication strategies, as well as strategies associated with the distribution of touristic products. [...] Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]
2022-23 Grau en Turisme [1345] Grau en Turisme [820]
3 documentos
|
|
5.
|
5 p, 106.0 KB |
Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159]
/
Menal Casas, Jorge ;
Galvany Sánchez, Carla ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci -Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...] Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. [...] Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. On y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos, herramientas estratégicas y tácticas imprescindibles de la estrategia de marketing tradicional y digital - El proceso estratégico del marketing. [...]
2021-22 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
|
|
6.
|
5 p, 105.2 KB |
Màrqueting estratègic [101210]
/
Zinenko, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...] This course explains the main decisions in relation to the variables that make up the marketing mix; namely the decisions associated with new product development, pricing strategies, communication strategies, as well as strategies associated with the distribution of touristic products. [...] Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]
2021-22 Grau en Turisme [1345] Grau en Turisme [820]
3 documentos
|
|
7.
|
4 p, 104.5 KB |
Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159]
/
Menal Casas, Jorge ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques i tàcticas imprescindibles de l'estratègia de Màrqueting Tradicional i Digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...] Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. ON y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos, herramientas estratégicas y tácticas imprescindibles de la estrategia de Marketing Tradicional y Digital - El proceso estratégico del marketing. [...]
2020-21 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
|
|
8.
|
5 p, 105.0 KB |
Màrqueting estratègic [101210]
/
Zinenko, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...] Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]
2020-21 Grau en Turisme [1345] Grau en Turisme [820]
3 documentos
|
|
9.
|
4 p, 103.5 KB |
Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159]
/
Menal Casas, Jorge ;
Astals Serés, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
- Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. ON i Off line - Aplicació de la gestió estratégica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques i táctcas imprescindibles de l'estratègia de Màrqueting Tradicional i Digital - El procés estratègic del màrqueting. [...] - Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. ON y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos , herramientas estratégicas y táctcas imprescindibles de la estrategia de Marketing Tradicional y Digital - El proceso estratégico del marketing. [...]
2019-20 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
|
|
10.
|
5 p, 105.0 KB |
Màrqueting estratègic [101210]
/
Zinenko, Anna ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...] Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]
2019-20 Grau en Turisme [1345] Grau en Turisme [820]
3 documentos
|
|