Resultados globales: 62 registros encontrados en 0.02 segundos.
Artículos, Encontrados 4 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 6 registros
Libros y colecciones, Encontrados 8 registros
Documentos de investigación, Encontrados 20 registros
Materiales académicos, Encontrados 17 registros
Fondos personales e institucionales, Encontrados 7 registros
Artículos Encontrados 4 registros  
1.
2 p, 69.8 KB Tácticamente estratégico / Tena Parera, Daniel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
No es fácil. No ha sido fácil. No obstante, creemos que tenemos claro y bien operacionalizado el objetivo que una revista científica sobre diseño gráfico debe tener. A ese objetivo nos hemos dedicado durante los últimos cinco años.
No és fàcil. No ha estat fàcil. No obstant això, creiem que tenim clar i ben operacionalizado l'objectiu que una revista científica sobre disseny gràfic ha de tenir. A aquest objectiu ens hem dedicat durant els últims cinc anys.
Is not easy. It has not been easy. However, we believe that we have clear and well operationalized the objective that a scientific journal on graphic design should have. We have dedicated ourselves to this goal during the last five years.

2018 - 10.5565/rev/grafica.112
Grafica, Vol. 6 Núm. 11 (2018) , p. 5-6 (Opinión)  
2.
8 p, 77.6 KB Multimèdia : llums i ombres d'un sector estratègic / Franquet, Rosa, 1955- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
La indústria multimèdia ha arrossegat una absència de definició, una manca d'acotació i un desenvolupament peculiar, que no li ha permès assolir, al llarg dels diferents períodes, un estatut d'igualtat en el conjunt de les indústries culturals. [...]
2003
Quaderns del CAC, Núm. 15 (Gener-abril 2003) , p. 13-20  
3.
8 p, 135.4 KB Model d'anàlisi econòmica i territorial i model d'intervenció del Pla Estratègic / Roig, Josep
1991
Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, N. 1 (1991) p. 17-24  
4.
16 p, 103.8 KB Planejament estratègic urbà a Venècia : un pla entre la moda i la necessitat? / Cruz Gallach, Helena
A finals de l'any 2000, i amb l'arribada del nou alcalde Paolo Costa, Venècia va optar -també- per l'elaboració d'un pla estratègic per al municipi, a fi d'afavorir un posicionament més incisiu del sistema urbà venecià en els processos econòmics, socials i territorials del nord-est italià i d'Europa. [...]
À la fin de l'année 2000 et avec l'arrivée du nouveau maire Paolo Costa, Venise a opté -aussi- pour l'élaboration d'un plan stratégique pour la municipalité afin de favoriser un positionnement plus incisif du system urbaine vénitien dans les procédures économiques, sociales et territoriales du nord-est italien et de l'Europe. [...]
At the end of the year 2000 and with the arrival of the new Mayor Paolo Costa, Venice chose -also- to draw up a strategic plan for the municipality in order to favour a more incisive positioning of the Venetian urban system in the economic, social and territorial processes of the North-Eastern Italy and Europe. [...]

2006
Documents d'anàlisi geogràfica, N. 47 (2006) p. 53-68  

Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 6 registros  
1.
34 p, 1.2 MB Les Comunitats Orientades a Reptes Estratègics i els UAB OpenLabs de la UAB / Vicente, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència de Recerca) ; Palou Catasús, Laura (Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència de Recerca) ; Sánchez, Sonia ; Kourkoutas, Konstantinos
2021
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 15 : 2021  
2.
9 p, 111.3 KB Pla estratègic 2015-2018 / Balagué, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Presentació del resum d'assoliments del Pla estratègic vigent i nou Pla Estratègic. Programa de la jornada de treball participatiu per alimentar el Pla 2019-2022. Coordinat per Carme Ledesma, consultora.
2018
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 12es : 2018
2 documentos
3.
8 p, 228.8 KB Pla estratègic 2015-2018 : "La biblioteca, més del que imagines!" / Gómez Escofet, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques)
2015
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 9a : 2015  
4.
27 p, 1.2 MB Posicionament estratègic i grans tendències que afectaran les biblioteques universitàries els propers anys / Anglada i de Ferrer, Lluís M. (Consorci de Serveis Universitaris de Catalunya)
2014
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 8a : 2014  
5.
29 p, 768.6 KB Sessió de reflexió estratègica amb personal per a l'elaboració del Pla estratègic 2015-18 del Servei de Biblioteques / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Jornada dedicada, de manera monogràfica, a debatre el projecte d'un nou pla estratègic del Servei i es convida a la participació de tot el personal.
2014
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, 8a : 2014
4 documentos
6.
17 p, 1.1 MB Pla estratègic del Servei de Biblioteques 2011-2014 / Gómez Escofet, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
2011
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 5a : 2011
2 documentos

Libros y colecciones Encontrados 8 registros  
1.
18 p, 237.0 KB Pla Estratègic de la Fundació Autònoma Solidària 2017-2021 / Universitat Autònoma de Barcelona. Fundació Autònoma Solidària
La Fundació Autònoma Solidària va començar el novembre del 2016 un projecte per redefinir l'estratègia que va constar de cinc fases que es van estendre fins al mes de juny de 2017, quan finalment el Patronat va aprovar el Pla Estratègic de la Fundació Autònoma Solidària 2017-2021. [...]
Bellaterra Fundació Autònoma Solidària 2017  
2.
128 p, 1.6 MB Anàlisi econòmica del centre de la regió metropolitana de Barcelona : economia del Pla estratègic metropolità de Barcelona / Trullén i Thomàs, Joan (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Boix Domenech, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Aquesta monografia se centra en l'estudi econòmic del la part central de la regió metropolitana de Barcelona: els 36 municipis del Pla Estratègic Metropolità -que comprenen el 46,3% de la població catalana i el 44,3% de l'ocupació. [...]
Barcelona Diputació de Barcelona 2006 (Elements de treball territorial ; 24)  
3.
14 p, 1.3 MB Comunicació i pensament estratègic a l'empresa / Marcet i Gisbert, Xavier (Localret)
La comunicació ocupa un lloc cada cop més important en els processos de gestió empresarial. La generació i transmissió de coneixement, la necessitat de conèixer i fer front a les necessitats dels consumidors i la rapidesa de resposta que demanen els canvis econòmics actuals, són alguns dels factors que expliquen la importància creixent de la comunicació en el bon funcionament de les empreses. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB), 2000
Informe de la comunicació a Catalunya, 2000, p. 295-302  
4.
29 p, 517.3 KB Projeccions de població i llars dels municipis del Pla Estratègic Metropolità i districtes de la ciutat de Barcelona / Blanes, Amand (Centre d'Estudis Demogràfics) ; Menacho Montes, Teresa (Centre d'Estudis Demogràfics)
En l'evolució del nombre i de les característiques de les llars intervenen processos complexos on s'interrelacionen factors demogràfics, com el creixement i els canvis en les piràmides de població, amb altres d'índole cultural, social, i econòmica que determinen els processos de formació i dissolució de les llars, com l'emancipació dels joves, la ruptura de parelles, o l'autonomia residencial de la gent gran, entre d'altres. [...]
Barcelona Ajuntament de Barcelona : Consell de Ciutat 2006 (Part II. Anàlisi de la demanda, l'oferta i les polítiques d'habitatge a Barcelona)
Llibre Blanc de l'Habitatge a Barcelona, 2006, p. 124-152  
5.
28 p, 478.9 KB Tendències recents de la migració i dels canvis residencials a la ciutat de Barcelona i els municipis del Pla Estratègic Metropolità / Recaño Valverde, Joaquín (Centre d'Estudis Demogràfics) ; López Gay, Antonio (Centre d'Estudis Demogràfics)
En aquesta contribució s'analitza de forma sintètica l'evolució de la intensitat i les característiques demogràfiques i territorials de la migració interna de la ciutat de Barcelona en el context del 36 municipis del Pla Estratègic Metropolità (PEM). [...]
Barcelona Ajuntament de Barcelona : Consell de Ciutat 2006 (Part II. Anàlisi de la demanda, l'oferta i les polítiques d'habitatge a Barcelona)
Llibre Blanc de l'Habitatge a Barcelona, 2006, p. 60-87  
6.
30 p, 113.9 KB Pla estratègic d'accessibilitat de la Universitat Autònoma de Barcelona / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat de Gestió de la Mobilitat
El Pla estratègic d'accessibilitat de la UAB, aprovat pel consell de govern el setembre de 2006, és el document que marca la política de la Universitat en matèria de mobilitat i accessibilitat. Marca les línies estratègiques que cal seguir i que han de ser la referència per a les tasques de gestió de la mobilitat de la Universitat. [...]
[Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2006]  
7.
27 p, 16.5 MB Pla estratègic ... : Servei de Biblioteques / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Les línies estratègiques del pla i l'acompliment dels objectius que s'hi emmarquen ens han de permetre avançar i millorar en temes com la personalització de l'atenció als nostres usuaris i la simplificació de l'accés a la informació, i amb la sinergia del treball en col·laboració hem de ser capaços de fer més visible l'ampli ventall de serveis que posem a l'abast de tots els membres de la UAB per fer-los més fàcil i més productiva la seva tasca docent, discent i investigadora.
UAB 2003-
18 documentos
8.
12 p, 722.6 KB Pla director de la UAB / Universitat Autònoma de Barcelona
El pla estratègic estableix sis línies estratègiques que abasten els diferents aspectes de l'activitat universitària: l'oferta acadèmica, la transferència de coneixement, la potenciació del campus i del personal i l'alumnat de la UAB, la governança i la projecció internacional. [...]
Bellaterra : UAB , 2002-
7 documentos

Documentos de investigación Encontrados 20 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
152 p, 50.0 MB Consolidación y expansión de Kudwa : plan estratégico y digital para maximizar la visibilidad y la inserción social del colectivo / Serra Díaz, Paula ; Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El present projecte de fi de Grau te com a objectiu principal proposar un pla estratègic i creatiu per a la associació sense ànims de lucre Kudwa, que es dedica a proporcionar ajudes a refugiats i migrants de parla àrab. [...]
El presente proyecto de fin de Grado tiene como objetivo principal proponer un plan estratégico y creativo para la asociación sin ánimo de lucro Kudwa, que se dedica a brindar apoyo a refugiados y migrantes árabe parlantes. [...]
The main objective of this final degree project is to propose a strategic and creative plan for the non-profit association Kudwa, which provides support to Arabic-speaking refugees and migrants. This plan aims to strengthen the visibility and positioning of Kudwa, promote its programs and activities, as well as develop an effective content strategy for social networks. [...]

2023
Grau en Comunicació Interactiva [1423]  
2.
114 p, 4.6 MB Sa Pobla Ràdio 107.1 FM : "El Gran Salt Endavant" Pla estratègic per impulsar la ràdio local / Munar Socias, Margalida ; Ferrer, Iliana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte és una proposta de pla estratègic per la ràdio local, sa Pobla Ràdio 107. 1, ja que no disposa d'una planificació ni una programació consolidada per la manera poc formal i professional en què es va posar en marxa, i per continus tancaments i reobertures del mitjà de servei públic. [...]
Castellà: Este proyecto es una propuesta de plan estratégico para la radio local, sa Pobla Ràdio 107. 1, ya que no dispone de una programación consolidada debido a la forma poco formal y profesional en que se puso en marcha, y por continuos cierres y reaperturas del medio de servicio público. [...]
Anglès: This project is a estrategic plan proposal for the local radio called sa Pobla Ràdio 107. 1 as a consequence of its lack of a consolidated programming due to the unprofessional way in which it was started up, and because of its continuous closures and reopenings too. [...]

2022
Grau en Periodisme [1432]  
3.
111 p, 20.2 MB Pla de comunicació estratègic del Centre Excursionista del Penedès / Esteve San José, Alba ; Martín Almansa, Francisco Javier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Anàlisi i elaboració d'un pla de comunicació estratègic a un any vista per l'entitat sense ànim de lucre Centre Excrusionista del Penedès, sota els objectius d'augmentar el nombre de socis, rejovenir l'entitat i cohesionar les seccions.
Análisis y elaboración de un plan de comunicación estratégico a un año vista de la entidad sin fines de lucro del Centre Excrusionista del Penedès, tras los objetivos de aumentar el número de socios, rejuvenecer la entidad y cohesionar las secciones.
Analysis and elaboration of a one-year strategic communication plan of the nonprofit entity Centre Excursionista del Penedès, following the objectives of growing in membership, rejuvenate the entity and bring the different departments together.

2022
Grau en Periodisme [1432]
2 documentos
4.
11 p, 2.7 MB Plan estratégico de evolución tecnológica de la ciudad de Dénia (Alacant) / Ortega Madrid, Bernat ; Pons Pons, Pedro Luis, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
La gestió de projectes és un àmbit de treball el qual es troba implícit dins el grau d'Enginyeria en gestió de ciutats intel·ligents i sostenibles. És per això que aquest article es basa en l'anàlisi d'un barri de Dénia (Alacant), extraient-ne tots els punts febles, per així poder posar en pràctica tots els coneixements adquirits en el grau en forma de projecte d'evolució tecnològica. [...]
La gestión de proyectos es un ámbito de trabajo el cual se encuentra implícito dentro del grado en Ingeniería en gestión de ciudades inteligentes y sostenibles. Es por ello, que éste artículo se basa en el análisis de un barrio de Dénia (Alacant), extrayendo de él todos sus puntos débiles, para de este modo poder poner en práctica todos los conocimientos adquiridos en el grado en forma de proyecto de evolución tecnológica. [...]

2021
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
5.
93 p, 40.6 MB Globus Pirineu : un pla de màrqueting estratègic i operatiu / Porredon Blàzquez, Maria ; Navalles Villar, Pere, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Elaboració d'un pla de màrqueting estratègic i operatiu a dos anys vista per l'empresa de vols en globus aerostàtic 'Globus Pirineu' a partir de la integració de l'activitat d'aquesta empresa amb l'estructura del turisme rural de la zona dels Pirineus que permeti diferenciar l'empresa de la competència del sector.
Elaboración de un plan de marketing estratégico y operativo a dos años vista para la empresa de vuelos en globo aerostático 'Globus Pirineu' a partir de la integración de la actividad de esta empresa con la estructura del turismo rural de la zona de los Pirineos que permita diferenciar la empresa de la competencia del sector.
Elaboration of a two-year strategic and operative marketing plan for the hot-air balloon flight company 'Globus Pirineu' based on the integration of this company's activity with the structure of rural tourism in the Pyrenees area to differentiate 'Globus Pirineu' from the competition in the sector.

2021
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
6.
234 p, 52.3 MB Plan estratégico y de comunicación contra la despoblación rural en España / Villanova González, Carla ; Sánchez Sancho, Ángel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest treball, mitjançant la creació d'una associació, busca acabar amb la despoblació rural a Espanya i visibilitzar les zones rurals perquè es prenguin decisions pensant en el seu futur. Per a això, analitzarem el context actual de les zones menys poblades, també les associacions i moviments ja existents, definirem el target i crearem la imatge i identitat corporativa de la nostra associació. [...]
Este trabajo, mediante la creación de una asociación, busca acabar con la despoblación rural en España y visibilizar las zonas rurales para que se tomen decisiones pensando su futuro. Para ello, se analizará el contexto actual de las zonas menos pobladas, también las asociaciones y movimientos ya existentes, definiremos el target y crearemos la imagen e identidad corporativa de la asociación. [...]
This work, through the creation of an association, seeks to end rural depopulation in Spain and make rural areas visible so that decisions are made thinking about their future. For this, the current context of the least populated areas will be analyzed, as well as existing associations and movements, we will define the target and create the image and corporate identity of the association. [...]

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
7.
435 p, 22.5 MB Plan Estratégico y de Comunicación para un proyecto de apoyo destinado a pacientes recién diagnosticados de Enfermedad Inflamatoria Intestinal / Romero Guillén, Carla ; Sánchez Sancho, Àngel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un projecte per a ACCU España, la confederació de pacients de Crohn i Colitis Ulcerosa més important del país, amb el propòsit d'establir diverses plataformes que acompanyin als pacients recentment diagnosticats de MII, per a aportar-los accés a informació realista i esperançadora sobre la seva malaltia i un lloc segur en el qual resoldre dubtes i aprendre a gestionar millor la seva nova vida com a pacients crònics.
Creación de un proyecto para ACCU España, la confederación de pacientes de Crohn y Colitis Ulcerosa más importante del país, con el propósito de establecer diversas plataformas que acompañen a los pacientes recién diagnosticados de EII, para aportarles acceso a información realista y esperanzadora sobre su enfermedad y un lugar seguro en el que resolver dudas y aprender a gestionar mejor su nueva vida como pacientes crónicos.
Creation of a project for ACCU España, the country's most important confederation of Crohn's and Ulcerative Colitis patients, with the aim of establishing various platforms to accompany newly diagnosed IBD patients, to provide them with access to realistic and encouraging information about their disease and a safe place in which to resolve doubts and learn to better manage their new life as chronic patients.

2020
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos
8.
165 p, 14.2 MB Reposicionament estratègic i campanya publicitària de rellançament de la pilota valenciana / Montilla i Bofí, Josep ; Colomer Miralbell, Pep, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Estratègia publicitària per posicionar la Pilota valenciana com un esport modern i atractiu. Mitjançant l'anàlisi de la situació actual i la seva evolució històrica per traçar una estratègia adequada i construir una campanya publicitària de reposicionament que ho comunique de manera efectiva i creativa.
Estrategia publicitaria para posicionar la Pilota valenciana como un deporte moderno y atractivo. Mediante el análisis de la situación actual y su evolución histórica trazando una estrategia adecuada y construyendo una campaña publicitaria de reposicionamento que lo comunique de manera efectiva y creativa.
The intention of this project is to generate an advertising strategy to position the Valencian ball as a modern and attractive sport. The idea is to do it through the analysis of the ongoing situation and its historic evolution. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
9.
136 p, 7.5 MB Pla estratègic i de comunicació per a la creació d'una nova marca : Welcome Dogs / Domingo León, Laura ; Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte consisteix en l'elaboració del pla estratègic i posteriorment, del pla de comunicació d'una marca totalment nova. Es tracta de la creació d'un espai dog friendly a la ciutat de Barcelona, pensat i dissenyat per satisfer les necessitats dels gossos i dels seus amos. [...]
El proyecto consiste en la elaboración del plan estratégico y posteriormente, del plan de comunicación de una marca totalmente nueva. Trata sobre la creación de un espacio dog friendly en la ciudad de Barcelona, pensado y diseñado para satisfacer las necesidades de los perros y sus dueños. [...]
This project consists on the elaboration of the strategic and communication plan of a new brand. It deals with the creation of a dog friendly space in the city of Barcelona, ​specially ​designed to meet the needs of dogs and their owners. [...]

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
10.
40 p, 5.8 MB Plantejament d'un pla estratègic de comunicació per a un club esportiu : cas del Club Deportiu Terrassa Hockey / Casademont Comas, Yasmine ; Lorite, Nicolàs, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte es basa en el plantejament d'un pla estratègic de comunicació per la pròxima temporada per a un club esportiu ubicat al poble de Matadepera (Club Deportiu Terrassa Hockey), a partir de les estratègies comunicatives plantejades a l'últim període (2015-2018) i de la informació rebuda per part d'integrants mitjançant qüestionaris i entrevistes personals.
El proyecto se basa en el planteamiento de un plan estratégico de comunicación por la próxima temporada para un club deportivo ubicado al pueblo de Matadepera (Club Deportiu Terrassa Hockey), a partir de las estrategias comunicativas planteadas al último periodo (2015-2018) y de la información recibida por parte de integrantes mediante cuestionarios y entrevistas personales.
The project bases at the approach of a strategic plan of communication for the next season for a sports club sited at the village of Matadepera (Club Deportiu Terrassa Hockey), from the communicative strategies posed at the last period (2015-2018) and of the information got by part of members by means of questionnaires and personal interviews.

2019
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
2 documentos

Documentos de investigación : Encontrados 20 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Materiales académicos Encontrados 17 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
4 p, 100.9 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Lázaro Pernias, Patrícia ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...]
- Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. [...]
- Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing on y off line. - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio. [...]

2023-24
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
2.
6 p, 106.4 KB Màrqueting estratègic [101210] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...]
This course explains the main decisions in relation to the variables that make up the marketing mix; namely, the decisions associated with new product development, pricing strategies, communication strategies, as well as strategies associated with the distribution of touristic products. [...]
Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]

2023-24
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
3.
5 p, 107.7 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Menal Casas, Jorge ; Navalles Villar, Pere ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci -Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...]
Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. [...]
Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. On y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos, herramientas estratégicas y tácticas imprescindibles de la estrategia de marketing tradicional y digital - El proceso estratégico del marketing. [...]

2022-23
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
4.
5 p, 105.2 KB Màrqueting estratègic [101210] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...]
This course explains the main decisions in relation to the variables that make up the marketing mix; namely, the decisions associated with new product development, pricing strategies, communication strategies, as well as strategies associated with the distribution of touristic products. [...]
Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]

2022-23
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
5.
5 p, 106.0 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Menal Casas, Jorge ; Galvany Sánchez, Carla ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci -Conceptes, eines estratègiques imprescindibles de l'estratègia de màrqueting tradicional i digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...]
Have a precise conception of what is the business marketing strategy. - Acquire an overview of the strategic marketing process. ON and Off line - The strategic management of business marketing. In concrete real cases and throughout a project full of business - Concepts, strategic tools and essential tactics of the Traditional Marketing strategy and Digital - The strategic marketing process. [...]
Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. On y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos, herramientas estratégicas y tácticas imprescindibles de la estrategia de marketing tradicional y digital - El proceso estratégico del marketing. [...]

2021-22
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
6.
5 p, 105.2 KB Màrqueting estratègic [101210] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...]
This course explains the main decisions in relation to the variables that make up the marketing mix; namely the decisions associated with new product development, pricing strategies, communication strategies, as well as strategies associated with the distribution of touristic products. [...]
Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]

2021-22
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
7.
4 p, 104.5 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Menal Casas, Jorge ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. On i Off line - Aplicació de la gestió estratègica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques i tàcticas imprescindibles de l'estratègia de Màrqueting Tradicional i Digital - El procés estratègic del màrqueting, la cadena de valor, els avantatges competitius sostenibles. [...]
Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. ON y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos, herramientas estratégicas y tácticas imprescindibles de la estrategia de Marketing Tradicional y Digital - El proceso estratégico del marketing. [...]

2020-21
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
8.
5 p, 105.0 KB Màrqueting estratègic [101210] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...]
Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]

2020-21
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos
9.
4 p, 103.5 KB Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159] / Menal Casas, Jorge ; Astals Serés, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
- Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visió general del procés estratègic del màrqueting. ON i Off line - Aplicació de la gestió estratégica del màrqueting empresarial a través d'un cas real concret i al llarg d'un projecte complet de negoci - Conceptes, eines estratègiques i táctcas imprescindibles de l'estratègia de Màrqueting Tradicional i Digital - El procés estratègic del màrqueting. [...]
- Tener una concepción precisa de lo que es la estrategia de marketing empresarial. - Adquirir una visión general del proceso estratégico del marketing. ON y Off line - Aplicación de la gestión estratégica del marketing empresarial, en casos reales concretos y a lo largo de un proyecto completo de negocio - Conceptos , herramientas estratégicas y táctcas imprescindibles de la estrategia de Marketing Tradicional y Digital - El proceso estratégico del marketing. [...]

2019-20
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
3 documentos
10.
5 p, 105.0 KB Màrqueting estratègic [101210] / Zinenko, Anna ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària de Turisme i Direcció Hotelera
En la present assignatura, s'explicaran les principals decisions associades a les variables que composen el mix de marketing; a saber, les decisions associades al desenvolupament de nous productes, les estratègies de preus, les estratègies de comunicació i, per últim, les estratègies associades a la distribució dels productes turístics. [...]
Este curso explica las principales decisiones en relación con las variables que conforman el Marketing mix; Las decisiones asociadas al desarrollo de nuevos productos, las estrategias de precios, las estrategias de comunicación, así como las estrategias asociadas a la distribución de productos turísticos. [...]

2019-20
Grau en Turisme [1345]
Grau en Turisme [820]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 17 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Fondos personales e institucionales Encontrados 7 registros  
1.
1 p, 330.4 KB Carta de Francesc Santacana, Coordinador General de l'Associació Pla Estratègic Barcelona 2000, a Pere Pascual sobre la celebració del primer Consell General de la dita Associació / Associació Pla Estratègic Barcelona 2000
21 desembre 1999  
 Acceso restringido a la UAB
2.
1 p, 242.0 KB Carta d'Ezequiel Baró, Secretari de la Comissió Tècnica del III Pla Estratègic Barcelona 2000, a Pere Pascual convocant-lo a una reunió de la dita Comissió / Pla Estratègic Barcelona 2000
10 desembre 1998  
 Acceso restringido a la UAB
3.
4 p, 1.2 MB Fax de Pere Pascual a Cristina (Pla Estratègic Barcelona 2000) amb l'informe Les Potencialitats de Barcelona en Recursos Humans i en Infraestructures de Coneixements / Pascual, Pedro, 1934-2006
9 desembre 1998  
 Acceso restringido a la UAB
4.
2 p, 493.4 KB Carta de Pere Pascual a Francesc Santacana (Associació Pla Estratègic Barcelona 2000) acceptant formar part d'una Comissió Tècnica en el sí del dit Pla / Pascual, Pedro, 1934-2006
23 setembre 1998  
 Acceso restringido a la UAB
5.
1 p, 266.4 KB Carta de Francesc Santacana, Coordinador General de l'Associació Pla Estratègic Barcelona 2000, a Pere Pascual sobre la constitució de Comissions Tècniques en el sí del dit Pla / Pla Estratègic Barcelona 2000
7 setembre 1998  
 Acceso restringido a la UAB
6.
1 p, 272.3 KB Carta de Francesc Santacana, Coordinador General de l'Associació Pla Estratègic Barcelona 2000, a Pere Pascual sobre l'elaboració d'un informe de propostes estratègiques / Pla Estratègic Barcelona 2000
30 març 1998  
 Acceso restringido a la UAB
7.
2 p, 462.2 KB Carta de Joan Clos, Alcalde de Barcelona, a Pere Pascual convidant-lo a un acte de l'Associació Pla Estratègic Barcelona 2000 / Administració municipal - Barcelona (Catalunya)
16 març 1998  
 Acceso restringido a la UAB

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.