1.
|
83 p, 2.8 MB |
Programa CrimiCEHa : prevención contra el acoso escolar
/
Amigó Trujillo, Sandra ;
Encarnación Ordóñez, Esther de la, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Dret
El presente trabajo tiene el objetivo de diseñar y desarrollar un programa de intervención contra la problemática del acoso escolar a través de la metodología APS (Aprendizaje y servicio). La propuesta de programa parte de la premisa de que la mejora de las habilidades emocionales mejora el clima escolar y, todo ello, contribuye a reducir los casos de acoso escolar en un centro educativo. [...] The present work has the objective of designing and developing an intervention program against the problem of bullying through the APS (Learning and Service) methodology. The program proposal is based on the premise that improving emotional skills improves the school climate and, all of this, contributes to reducing cases of bullying in an educational center. [...]
2023 Grau en Criminologia [805]
|
|
2.
|
84 p, 3.2 MB |
El desenvolupament de les Competències Bàsiques d'Ocupabilitat de l'alumnat de l'ESO. Estudi de cas del Col·legi Montserrat
/
Barrios Pérez, Maria ;
Jariot, Mercè, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
La recerca gira al voltant de les competències bàsiques d'ocupabilitat de l'alumnat que cursa l'etapa educativa de secundària obligatòria, l'ESO. En concret, el que es pretén és conèixer la importància que li atorga una escola concreta, el Col·legi Montserrat, a les competències bàsiques d'ocupabilitat. [...] La investigación gira en torno a las competencias básicas de empleabilidad del alumnado que cursa la etapa educativa de secundaria obligatoria, la ESO. En concreto, lo que pretende es conocer la importancia que le otorga una escuela concreta, el Colegio Montserrat, a las competencias básicas de empleabilidad. [...] The research revolves around the basic employability skills of pupils attending the compulsory secondary education stage, CSE. Specifically, the aim is to find out the importance given by a specific school, Montserrat School, to the basic employability skills. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Grau en Pedagogia [1211]
|
|
3.
|
74 p, 682.4 KB |
El potencial de desarrollo de competencias en ISP en ámbito educativo a partir de una formación exprés : una colaboración a tres bandas
/
Cimas Pita, Nuria ;
Vargas-Urpi, Mireia, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Traducció i d'Interpretació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Máster Oficial en Interpretación de Conferencias
El presente proyecto nace en el marco de una colaboración a tres bandas con el objetivo de desarrollar un programa de acercamiento de jóvenes inmigrantes en situación de vulnerabilidad a la ISP en ámbito educativo. [...] El present projecte neix en el context d'una col·laboració a tres bandes entre el grup MIRAS de la UAB i dos ONG, Prollema i Fundació Germina, amb l'objectiu de desenvolupar un programa d'introducció de joventut immigrant en situació de vulnerabilitat a la interpretació als serveis públics (ISP) en àmbit educatiu. [...] This project is the result of the three-way partnership developed by UAB's group MIRAS, and two NGOs, Prollema and Fundació Germina, in order to develop a program to introduce vulnerable immigrant youth to community interpreting in the education sector. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Màster Universitari en Interpretació de Conferències [1465]
|
|
4.
|
45 p, 2.4 MB |
Gestió del consum de tòxics en joves amb trastorn de conducta i comorbiditats per part de les seves famílies. Com la família pot fer front a l'addicció
/
Vallbona Saurí, Raimon ;
Urrea Monclús, Aida, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Teoria de l'Educació i Pedagogia Social
Els trastorns de conducta no només incideixen en la persona que els presenta, sinó també en el seu entorn. La situació encara és més complexa si el subjecte consumeix tòxics. El present estudi té com a objectiu analitzar les situacions familiars que se'n deriven del consum de substàncies dels fills i filles amb trastorn de conducta i comorbiditats, així com la identificació de les habilitats socials i comunicatives per fer front a aquestes situacions. [...] Los trastornos de conducta no solo inciden en la persona que los presenta, sino también en su entorno. La situación es aún más compleja si el sujeto consume tóxicos. El presente estudio tiene como objetivo analizar las situaciones familiares que se derivan del consumo de sustancias de los hijos e hijas con trastorno de conducta y comorbilidades, así como la identificación de las habilidades sociales y comunicativas para hacer frente a estas situaciones. [...] Behavioural disorders affect not only the person presenting them, but also their environment. The situation is even more complex if the subject consumes toxic. This study aims to analyze the family situations that arise from the consumption of substances of sons and daughters with behaviour disorder and comorbidities, as well as the identification of social and communicative skills to cope with these situations. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2021 Grau en Educació Social [827]
2 documents
|
|
5.
|
|
6.
|
82 p, 1.0 MB |
Tackling labour shortages in EU Member States
/
Weber, Tina (Eurofound) ;
Adăscăliței, Dragoș (Eurofound) ;
Allinger, Bernadette (Forschungs- und Beratungsstelle Arbeitswelt (FORBA)) ;
Van Herreweghe, Dries (KU Leuven) ;
Gospodinova, Zlatka Ivanova (Balkan Institute for Labour and Social Policy) ;
Bejakovic, Predrag (Institute of Public Finance) ;
Antoniou, Loucas (Cyprus Labour Institute (INEK-PEO)) ;
Veverkova, Soña (Research Institute for Labour and Social Affairs) ;
Randrup, Anders (Oxford Research) ;
Kadarik, Ingel (Praxis Centre for Policy Studies) ;
Kinnunen, Amanda (Oxford Research) ;
Turlan, Frédéric (IR Share) ;
Vogel, Sandra (Institut der Deutschen Wirtschaft Köln (IW)) ;
Georgiadou, Penny (Institouto Ergasias GSEE) ;
Krokovay, Nóra (Consortium Kopint-Tárki Institute for Economic Research Ltd, and Kopint Foundation for Economic Research) ;
Prendergast, Andy (Industrial Relations News) ;
Mori, Anna (Universitá degli Studi di Milano) ;
Karnitis, Kriss (EPC Ltd (Economic Prognosis Centre)) ;
Blaziene, Inga (Lithuanian Social Research Centre) ;
Leduc, Kristell (Luxemboug Institute of Socio-Economic Research (LISER)) ;
Garzia, Christine (University of Malta. Centre for Labour Studies) ;
Van der Graaf, Amber (Panteia B.V.) ;
Panków, Maciej (Foundation Institute of Public Affairs) ;
Carrilho, Paula (Centre de Estudos para a Intervençao Social (CESIS)) ;
Boboc, Cristina (European Institute of Romania) ;
Bednárik, Rastislav (Institute for Labour and Family Research) ;
Mocnik, Maja Breznik (University of Ljubljana) ;
Kara, Sirin (Oxford Research) ;
Godino Pons, Alejandro (Universitat Autònoma de Barcelona)
While unemployment is still a huge challenge in Europe, some countries, sectors and occupations are experiencing labour shortages. This report explores various approaches to identifying labour shortages and maps national policy debates around the issue. [...]
Luxemburg European Foundation for the Improvement of Living and Working Conditions 2021 (Employment and labour markets - Research Report) - 10.2806/363602
|
|
7.
|
316 p, 2.8 MB |
Prácticas pedagógicas en el proceso de adquisición y desarrollo de competencias básicas en estudiantes de la provincia de Concepción
/
Caro Quintana, Pamela Andrea ;
Navío Gámez, Antonio, dir.
La pràctica pedagògica es constitueix en un espai central de la tasca docent, atès que promou la concreció material de les possibilitats de millora de sistema escolar. En el cas de Xile, la normativa educacional de llarg termini ha estat progressivament modificada; en primer lloc, es va canviar la LOCE per la Llei General d'Educació que va obrir la porta a diversos cossos legals, com, per exemple: Sistema d'Assegurament de la Qualitat, Reforma Curricular, Sistema de Desenvolupament Professional Docent, Llei d'Inclusió, Nova Educació Pública, entre d'altres. [...] La práctica pedagógica se constituye en un espacio central del quehacer docente, dado que promueve la concreción material de las posibilidades de mejora del sistema escolar. En el caso de Chile, la normativa educacional de largo plazo ha sido progresivamente modificada; en primer lugar, se cambió la LOCE por la Ley General de Educación que abrió la puerta a diversos cuerpos legales, como, por ejemplo: Sistema de Aseguramiento de la Calidad, Reforma Curricular, Sistema de Desarrollo Profesional Docente, Ley de Inclusión, Nueva Educación Pública, entre otros. [...] Pedagogical practice is a central part of teaching, since it promotes the material realization of the possibilities of improvement of the school system. In the case of Chile, long-term educational regulations have been progressively modified; firstly, the LOCE was changed to the General Education Law, which opened the door to various legal bodies, such as: the Quality Assurance System, Curricular Reform, the Teacher Professional Development System, the Inclusion Law, and the New Public Education, among others. [...]
2021
|
|
8.
|
|
9.
|
|
10.
|
|