Resultats globals: 1,091 registres trobats en 0.02 segons.
Articles, 313 registres trobats
Contribucions a jornades i congressos, 11 registres trobats
Publicacions periòdiques, 2 registres trobats
Llibres i col·leccions, 24 registres trobats
Documents de recerca, 58 registres trobats
Materials didàctics, 2 registres trobats
Materials acadèmics, 15 registres trobats
Documents gràfics i multimèdia, 26 registres trobats
Fons personals i institucionals, 643 registres trobats
Articles 313 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
11 p, 614.0 KB Factores condicionantes de la implementación de las innovaciones docentes y su impacto en la cultura de aprendizaje en la Universidad : El caso de la Universitat de València / Feixas, Mònica (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Martínez-Usarralde, María-Jesús (Universitat de València. Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner) ; Pallás Ferrando, Juan (Universitat de València. Centre de Formació i Qualitat Manuel Sanchis Guarner) ; Quesada Pallarès, Carla (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicobiologia i de Metodologia de Ciències de la Salut)
Esta comunicación presenta una investigación que estudia los factores condicionantes de la implementación de las innovaciones docentes financiadas por la Universitat de València y su impacto en la cultura de aprendizaje de profesores y estudiantes. [...]
This paper presents a research which aims at studying the factors conditioning the implementation of teaching innovations that have been financed by the University of Valencia, and its impact on the teachers and students' learning culture. [...]

2016
Revista del Congrés Internacional de Docència, Núm. 3 (2016)  
2.
18 p, 992.8 KB Las competencias TIC de los profesores de posgrado en la Universidad de La Sabana : la mirada de sus estudiantes / Sánchez Duarte, Mónica Marcela ; Navío Gámez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El presente escrito, muestra los resultados de un estudio de caso realizado en la Universidad de La Sabana (Colombia), que se fijó como objetivo identificar aquellos recursos y herramientas que proveen las Tecnologías de la Información y Comunicación -TIC- y que son de mayor uso por los profesores, desde la voz de los estudiantes. [...]
This paper shows the research results of a study case at the University of La Sabana (Colombia). The main objective was to identifiy identify those resources and tools of ICTs in six master programs, according to the students perspective. [...]

2018 - 10.6018/riite/2018/336511
Revista Interuniversitaria de Investigación en Tecnología Educativa, Num. 5 (Diciembre 2018) , p. 84-101  
3.
12 p, 699.7 KB Efectos de la estructura de las redes personales en la red sociocéntrica de una cohorte de estudiantes en transición de la enseñanza secundaria a la universidad / Maya Jariego, Isidro (Universidad de Sevilla. Departamento de Psicología Social) ; Holgado Ramos, Daniel (Universidad de Sevilla. Departamento de Psicología Social) ; Lubbers, Miranda J (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
En este trabajo se examina la transición normativa de una cohorte de estudiantes de Enseñanza Secundaria de Alcalá de Guadaíra que empiezan sus estudios universitarios en Sevilla. Se analiza la evolución de la red social de la cohorte de estudiantes junto con los cambios que experimentan en la composición y la estructura de sus redes personales. [...]
In this work the normative transition of a cohort of secondary school students from Alcalá de Guadaíra that start college education in Seville is examined. The evolution of the social network of the cohort of students together with the changes experienced in the composition and structure of their personal networks is analyzed. [...]

2018 - 10.11144/Javeriana.upsy17-1.eerp
Universitas Psychologica, Vol. 17 Núm. 1 (2018)  
4.
3 p, 55.1 KB Álvaro Ribagorda, Leoncio López Ocón, eds. La Universidad Central durante la Segunda República: las facultades de ciencias y su contexto internacional. Madrid: Editorial Dykinson: 2022. 456 p. ISBN 978-84-1122-760-5. ISBN electrónico: 978-84-1122-905-0 / Corell Domenech, Mavi (Florida Universitària (València))
Obra ressenyada: Álvaro RIBAGORDA, Leoncio LÓPEZ OCÓN (eds. ), La Universidad Central durante la Segunda República: las facultades de ciencias y su contexto internacional. Madrid: Editorial Dykinson, 2022. [...]
2023
Dynamis : Acta Hispanica ad Medicinae Scientiarumque. Historiam Illustrandam, Vol. 43 Núm. 2 (2023) , p. 630-632 (Reseñas)  
5.
18 p, 657.3 KB Escritura y evaluación colaborativas en la universidad : percepción del alumnado / de la Peña Portero, Alicia
En este artículo se presenta un estudio de casos en el que se investiga acerca de la percepción de los participantes (estudiantes universitarios hablantes no nativos de español en estancia de estudios en España) sobre diferentes aspectos de una tarea colaborativa de escritura y evaluación de textos argumentativos con rúbrica. [...]
En aquest article es presenta un estudi de casos en que s'investiga la percepció dels participants (estudiants universitaris parlants no natius d'espanyol en estada d'estudis a Espanya) sobre diferents aspectes d'una tasca col·laborativa d'escriptura i avaluació de textos argumentatius amb rúbrica. [...]
This article presents a case study that inquires about the perception of the participants (university students, non-native Spanish speakers on a study abroad program in Spain) about different aspects of a collaborative task to write and evaluate argumentative texts with a rubric. [...]
Cet article présente une étude de cas qui examine la perception des participants (des étudiants universitaires hispanophones non natifs étudiant en Espagne) sur différents aspects d'une tâche collaborative d'écriture et d'évaluation de textes argumentatifs avec une grille d'évaluation. [...]

2023 - 10.5565/rev/jtl3.1113
Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 16 Núm. 4 (2023) , p. e1113 (Articles)  
6.
22 p, 13.8 MB El voladís de la Casa de la Universitat de la Ciutat de Mallorca : un compendi d'escultura i fusteria al segle XVII / Bauçà de Mirabò Gralla, Concepció (Universidad Pontificia de Comillas. Centro de Enseñanza Superior Alberta Giménez)
La darrera restauració del voladís de l'Ajuntament de Palma recuperà en gran part el valor artístic i simbòlic que aquest havia perdut després d'anys de degradació. L'esmentat element segueix jugant avui un paper rellevant en l'escenografia que desplega la façana de l'edifici consistorial en presidir la plaça de Cort, un nucli fonamental de la vida ciutadana de Palma. [...]
The most recent restoration of the cornice of Palma town hall largely recovered the artistic and symbolic importance it had lost after years of degradation. Today, this element continues to play an important role in the decoration that runs along the facade of the town council building that presides over Plaça de Cort, a key focus of public life in Palma. [...]
La última restauración del voladizo del Ayuntamiento de Palma recuperó en gran parte el valor artístico y simbólico que este había perdido tras años de degradación. El mencionado elemento sigue jugando hoy un papel relevante en la escenografía que despliega la fachada del edificio consistorial al presidir la plaza de Cort, un núcleo fundamental de la vida ciudadana de Palma. [...]

2023 - 10.5565/rev/locus.474
Locus amoenus, Vol. 21 (2023) , p. 37-58 (Articles)  
7.
3 p, 798.6 KB Yo soy porque nosotras somos. Identidad y comunidad en las auto/biografías de autoras en inglés. Belén Martín-Lucas Zaragoza, Prensas de la Universidad de Zaragoza, 2022, 196 pp. ISBN: 978- 84-1340-495-0 / Álvarez Guillén, Ana
Obra ressenyada: Belén MARTÍN-LUCAS, Yo soy porque nosotras somos. Identidad y comunidad en las auto/biografías de autoras en inglés. Zaragoza: Prensas de la Universidad de Zaragoza, 2022. ISBN: 978- 84-1340-495-0.
2023 - 10.1344/Lectora2023.29.13
Lectora : revista de dones i textualitat, Núm. 29 (2023) , p. 237-239 (Ressenyes)  
8.
21 p, 579.4 KB Analisis de mecanismos de referencia anafóricos lexicales de estudiantes de ELE de una universidad de Colombia / Martínez Mina, Claudia Milena (Universidad de Antioquia)
Este artículo tiene como objetivo caracterizar los mecanismos de referenciaanafóricos de tipo lexical en pruebas de producción escrita producidas por aprendientes de español como Lengua Extranjera (ELE) en una universidad privada de la ciudad de Medellín. [...]
This article aims to characterize the lexical anaphoric reference mechanisms in written production tests produced by learners of Spanish as a Foreign Language (ELE) at a private university in the city of Medellín. [...]

2023 - 10.5565/rev/doblele.137
Doblele : revista de lengua y literatura, Vol. 9 (2023) , p. 91-111 (Dossier)  
9.
1 p, 462.7 KB Con "Las troyanas", de Euripides-Sartre-Pedrolo, inició sus actuaciones el Grup d'Estudis Teatrals, de la Universidad Autónoma / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
1974
Tele-eXprés, 30 enero 1974, p. 33  
10.
32 p, 312.9 KB Metodologías de enseñanza y estrategias de evaluación utilizadas por el profesorado en la Facultad de Educación y Humanidades de la Universidad de Tarapacá / Gairín Sallán, Joaquín (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Capetillo Velásquez, Rubén (Universitat Autònoma de Barcelona)
El objetivo del estudio es conocer la realidad pedagógica del docente universitario, si responde a los actuales requerimientos didácticos y si se mantiene en sintonía con el Modelo Educativo de la Universidad de Tarapacá. [...]
2020 - 10.46377/dilemas.v36i1.2301
Dilemas contemporáneos: educación, política y valores, Vol. VII Núm. 3 (2020) , Article 3  

Articles : 313 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Contribucions a jornades i congressos 11 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
7 p, 281.4 KB La gestión del conocimiento en la educación superior : la implementación de clusters para la innovación, desarrollo e investigación en la universidad veracruzana / Edel Navarro, Rubén (Universidad Veracruzana, Veracruz, México) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Equip de Desenvolupament Organitzacional ; Congreso Internacional EDO (2n : 2012 : Barcelona, Catalunya)
El Programa Sectorial de Educación 2007-2012 (PSE), con relación a la ampliación de la cobertura de la educación superior con equidad, la Universidad Veracruzana ha realizado un esfuerzo significativo en el incremento de su matrícula y en la creación y diversificación de programas educativos acordes a los tiempos, requerimientos y demanda de las necesidades de nuestro Estado y en particular, de las regiones universitarias.
Las Rozas (Madrid): Wolters Kluwer Educación, 2012 (Congreso Internacional EDO)
Gestión del conocimiento y desarrollo organizativo : formación y formación corporativa, : 2012  
2.
Aprendizaje Servicio en la Universidad Autónoma de Barcelona : experiencias para la co-creación de materiales educativos patrimoniales en los Open Labs / Valdivia, Paloma ; Valcarce de Veer, Verónica ; Sepúlveda-Parrini, Paloma
En esta comunicación se describe la experiencia "La masovera i el gall", parte del proyecto socioeducativo que recoge cuatro trabajos finales de estudios de la Universidad Autónoma de Barcelona. Las propuestas desarrolladas se basaron en la metodología de Aprendizaje Servicio y su objetivo fue elaborar materiales educativos sobre el patrimonio del municipio de Palau-solità i Plegamans (Cataluña, España). [...]
2022
Congreso Internacional de Vinculación con el medio. Chile, : 2022  
3.
21 p, 630.6 KB Transiciones juveniles entre la educación y el trabajo. Un análisis de las prácticas profesionalizantes en la Educación Técnica / Bidauri, María de la Paz
2019
Jornadas de Sociología de la Universidad Nacional de Mar del Plata. Mar del Plata (Argentina), 2es : 2019  
4.
9 p, 1.4 MB Sociologia de la educación e interdisciplinariedad en la mención de cualificación del profesorado de secundaria de la Facultad de CCEE de la Universidad Autónoma de Barcelona / García Gracia, Maribel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Casal, Joaquim (Casal Bataller) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Merino Pareja, Rafael (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
2003
Conferencia de sociología de la educación. València, País Valencià, 10a : 2003  
5.
12 p, 635.4 KB Valuation of the training received in university regarding the utility for work by Catalan graduates / Fachelli, Sandra ; Montolio Estivill, Daniel (Universitat de Barcelona. Departament d'Economia Pública, Economia Política i Economia Espanyola)
2015
International Conference on Education, Social and Technological Science, : 2015  
6.
15 p, 593.3 KB Catálogo de metodologías docentes para evaluar competencias. Resultados obtenidos en la adaptación al EEES de 6 titulaciones de la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) / Añaños, Elena (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Martínez González, Maite
A partir de la adaptación al espacio Europeo de Educación Superior (EEES) de 6 titulaciones, en la fase piloto, de la UAB, se analizan las metodologías docentes utilizadas para evaluar las competencias y se clasifican en: actividades dirigidas, supervisadas y de trabajo autónomo. [...]
2008
Congreso Iberoamericano de Docencia Universitaria (CIDU). Valencia, España, : 2008  
7.
24 p, 2.0 MB Aplicación de la certificación a los MOOC en entornos de colaboración universidad- empresa / Campuzano Puntí, Joaquim ; Martínez Carrascal, Juan Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Planificació de Sistemes d'Informació)
Consolidados los MOOC cabe plantearse cuál es su recorrido, y en concreto, si existen posibilidades más allá de la democratización del conocimiento y el acceso universal a contenidos estructurados. [...]
2014
Congrés Internacional EDO "Organizaciones que aprenden y generan conocimiento". Barcelona, 3r : 2014  
8.
13 p, 94.0 KB Aplicación de la certificación a los MOOC en entornos de colaboración universidad- empresa / Campuzano Puntí, Joaquim ; Martínez Carrascal, Juan Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Àrea de Planificació de Sistemes d'Informació)
Consolidados los MOOC cabe plantearse cuál es su recorrido, y en concreto, si existen posibilidades más allá de la democratización del conocimiento y el acceso universal a contenidos estructurados. [...]
2014
Congrés Internacional EDO "Organizaciones que aprenden y generan conocimiento". Barcelona, 3r : 2014  
9.
4 p, 19.2 KB Tutorización de profesores AICLE en la universidad : una propuesta para enfrentarse al cambio / Zayas Martínez, Francisco (Universidad de Cádiz) ; Contero Urgal, Candela (Universidad de Cádiz. Centro Superior de Lenguas Modernas) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 306-309  
10.
5 p, 35.9 KB Plan de apoyo lingüístico a iniciativas AICLE en la Facultad de Economía y Empresa de la Universidad de Zaragoza / Oria Gómez, Beatriz (Universidad de Zaragoza) ; Taula Rodona Internacional TRI-CLIL (2a : 2012 : Bellaterra, Catalunya)
2012
TRICLIL proceedings: Better CLIL: more opportunities in primary, secondary and higher education, 2012, p. 243-247  

Contribucions a jornades i congressos : 11 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Publicacions periòdiques 2 registres trobats  
1.
12 p, 1.7 MB Universidad roja : órgano de los militantes y simpatizantes de la LCR-ETA(VI) de la Universidad de Valencia / Universitat de València. Liga Comunista Revolucionaria-ETA VI Asamblea
Valencia : LCR-ETA(VI), 1973-  
2.
8 p, 1.1 MB Universidad popular : órgano de la Federación Universitaria Democrática Española : miembro del FRAP / Frente Revolucionario Antifascista y Patriota ; Federación Universitaria Democrática Española
Barcelona : FUDE, 1978-  

Llibres i col·leccions 24 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
La Cultura de Equidad como estrategia para evitar el abandono en la Universidad / Castro Ceacero, Diego (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Terreros Barrios, Nicolasa (Universidad Especializada de las Américas)
Durante años el discurso y las prácticas de atención a la diversidad en educación no incluyeron a las instituciones de educación terciaria por lo que las universidades quedaron fuera de cualquier política que tuviese por objeto la inclusión o la equidad de sus profesionales y usuarios. [...]
Madrid : Narcea, 2022
Disminuir el abandono escolar y mejorar la persistencia: Causas, consecuencias y estrategias de intervención, 2022, p. 177-198  
2.
7 p, 658.7 KB Estudio del caso y adquisición de habilidades : una experiencia docente en la Universidad Autónoma de Barcelona / Martínez-Salgueiro, Andrea (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bolívar Ramos, María Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)
Este trabajo evalúa mediante una encuesta en qué medida el método de estudio del caso contribuye a mejorar las habilidades de los estudiantes de un curso de Dirección Estratégica. Los resultados en general son muy positivos, con promedios superiores a 4 (en una escala de 6 puntos) en todos los componentes analizados.
Educación Editora 2020
Perspectivas docentes en la educación superior, 2020, p. 299-303  
3.
2 p, 66.3 KB Una universidad competitiva internacionalmente / Barberà, Salvador 1946- (Universitat Autònoma de Barcelona.) ; MOVE- Markets, Organizations and Votes in Economics
Barcelona : Fundación Conocimiento y Desarrollo, 2012
Fundación CYD. X aniversario. Una década impulsando la contribución de las universidades al desarrollo  
4.
47 p, 362.2 KB Barreiras Culturais à Comunicação na transformação dos campi da Universidade Autônoma de Barcelona e da Universidade de São Paulo em Cidades Universitárias MIL / Chibás, Felipe (Universidad de São Paulo) ; Tejedor, Santiago (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Zottis, Karin Milani (Alianza UNESCO MIL Brasil)
Este artigo apresenta a comparação entre dados de pesquisas sobre Barreiras Culturais à Comunicação (BCC) com alunos de algumas faculdades nos Campus da Universidade de São Paulo - USP, São Paulo, Brasil e da Universidade Autônoma de Barcelona - UAB, Barcelona, Espanha, considerando a possibilidade de constituir projetos piloto de Cidades Universitárias MIL (Media and Information Literacy) em ambos os Campi Universitários.
São Paulo Unesco, FFLCH/USP, PROLAM/USP 2022 - 10.11606/9788575064405
A Cidades MIL : indicadores, métricas e casos = Media and information literacy (MIL) : indicators, metrics and cases, 2022, p. 297-343  
5.
185 p, 1.1 MB Wilhelm von Humboldt : en torno al origen y la evolución de su idea de Universidad, con especial hincapié en los estudios empresariales / Serra Ramoneda, Antoni, 1933-
En pleno desarrollo del Plan Bolonia y a pesar del tiempo transcurrido, en los cenáculos universitarios la sombra de Wilhelm von Humboldt sigue presente. Mucho se le cita, pero no siempre con conocimiento de causa. [...]
Bellaterra Centre d'Ecomomia Industrial 2023 (Document d'Economia Industrial ; 42)  
6.
12 p, 304.8 KB Una experiencia de AICLE en los estudios de Magisterio de la Facultad de Humanidades y Ciencias de la Educación de la Universidad Mondragón / Sagasta, Pilar (Mondragon Unibertsitatea) ; Pedrosa, Begoña (Mondragon Unibertsitatea) ; Madinabeitia, Monika (Mondragon Unibertsitatea) ; Nazabal, Ainara (Mondragon Unibertsitatea) ; Barnes, Julia (Mondragon Unibertsitatea)
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Publicacions, 2011
AICLE - CLIL - EMILE : educació plurilingüe. Experiencias, research & polítiques, 2011, p. 127-138  
7.
9 p, 356.0 KB Formación Inicial del Docente desde un enfoque intercultural crítico en la Universidad de Antofagasta / Honores Mamani, Sandra (Universidad de Antofagasta) ; Marolla Gajardo, Jesús (Universidad de Antofagasta)
Bellaterra : GREDICS UA, 2021
El futur comença ara mateix : L'ensenyament de les ciències socials per interpretar el món i actuar socialment, 2021, p. 341-349  
8.
12 p, 112.5 KB Una versión expurgada de El Parnaso español de Francisco de Quevedo en la Biblioteca de la Universidad de Santiago de Compostela / Ceribelli, Alessandra (Universidade de Santiago de Compostela)
El ejemplar expurgado de El Parnaso español de Francisco de Quevedo de la Biblioteca de la Universidad de Santiago de Compostela nos muestra dos diferentes actitudes de censura del siglo xviii: de un lado, la búsqueda de simples palabras sin tener en cuentra los dobles sentidos; del otro, la concepción de la censura como simple consejero del lector delante del conceptismo quevediano. [...]
The censored copy of El Parnaso español by Francisco de Quevedo from the library of the University of Santiago de Compostela shows ys two different actitudes of the censorship in the xviii century: on one side, the search for concrete words without considering the doublé meanings; on the other, the conception of censorship like a simple advisor to the reading facing the conceptismo quevediano. [...]

2018 (Studia aurea monográfica ; 7)
Studia aurea monográfica, Núm. 7 (2018) , p. 119-130  
9.
30 p, 535.8 KB Guies de compra verda a la Universitat. Material d'oficina i equipaments informàtics / Rieradevall, Joan, ed. (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Bala Gala, Alba (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciència i Tecnologia Ambientals) ; Muñoz, Paco (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Prevenció i Medi Ambient) ; Ysern Comas, Pere (Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Prevenció i Medi Ambient)
Barcelona Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Prevenció i Medi Ambient ; Agència de Residus de Catalunya ; Centre Català del Reciclatge 2005
2 documents
10.
412 p, 9.8 MB Universidad y colectivos vulnerables : hacia una cultura de la equidad / Barrera-Corominas, Aleix, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Castro Ceacero, Diego, coord. (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Granda, Gloria Amparo, coord. (Universidad de Antioquia)
El documento se estructura a través 7 apartados. El primero de ellos incorpora las conferencias de expertas de reconocido prestigio que analizan, por un lado, los retos, dificultades y desafíos que comporta la construcción de universidades más equitativas en el ámbito latino americano y, del otro, reflexiones y ejemplos concretos de actuaciones que pueden llevarse a cabo para garantizar una mayor atención a los grupos vulnerables desde las estructuras de la universidad. [...]
Bogotá : PENCLIPS, 2019  

Llibres i col·leccions : 24 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Documents de recerca 58 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
42 p, 698.0 KB Traducció automàtica neuronal aplicada a guies docents de la Universitat Autònoma de Barcelona. Un estudi de cas / Roigé Foix, Joana ; Sánchez-Gijón, Pilar, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Traducció i d'Interpretació i d'Estudis de l'Àsia Oriental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Traducció i d'Interpretació
A la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), les guies docents han d'estar publicades en català, castellà i anglès. Des de l'aparició de la traducció automàtica neuronal (TAN), els motors de traducció ofereixen textos cada cop millors, el que permet publicar-los sense revisió. [...]
En la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), las guías docentes tienen que estar publicadas en catalán, castellano e inglés. Desde la aparición de la traducción automática neuronal (TAN), los motores de traducción ofrecen textos cada vez mejores, lo que permite publicarlos sin revisión. [...]
At the Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), course guides must be published in Catalan, Spanish and English. Since the appearance of neural machine translation (NMT), translation engines offer increasingly better texts, which can sometimes be published without revision. [...]

Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023
Màster Universitari en Tradumàtica: Tecnologies de la Traducció [1350]  
2.
4.1 MB Universidad y Discapacidad Intelectual : valoración del Programa Diploma en Habilidades Laborales para la mejora de la Calidad de Vida / Contesse Carvacho, Paula ; Pineda i Herrero, Pilar, dir. ; Sanahuja Gavaldà, José María, dir.
La finalització de l'educació postsecundària s'associa amb un accés millor a l'ocupació i és una manera important d'incrementar els índexs de qualitat de vida de les persones amb discapacitat intel·lectual; i tot i que els programa universitaris inclusius han augmentat a tot el món se sap poc sobre com aquests impacten directament en la qualitat de vida dels estudiants amb DI. [...]
La finalización de la educación postsecundaria se asocia con un mejor acceso al empleo y es una forma importante de incrementar los índices de calidad de vida de las personas con discapacidad intelectual; y aun cuando los programa universitarios inclusivos han aumentado en todo el mundo se sabe poco acerca de cómo estos impactan directamente en la calidad de vida de los estudiantes con DI. [...]
Completion of post-secondary education is associated with better access to employment and is an important way to increase quality of life rates for people with intellectual disabilities; And even though inclusive university programs have increased around the world, little is known about how they directly impact the quality of life of students with ID. [...]

2022  
3.
284 p, 38.9 MB La gestión y funcionamiento de programas formativos híbridos en la Universidad en Iberoamérica / Gairín Sallán, Joaquín coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Barrera-Corominas, Aleix coord. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
El presente informe revisa los formatos y procesos vinculados a la formación semipresencial en las instituciones de enseñanza superior y universidades del contextoiberoamericano. Se trata, por tanto, de presentar, comentar y valorar la presencia que tienen en la universidad esos programas formativos híbridos. [...]
Barcelona EDO-SERVEIS - Universitat Autònoma de Barcelona 2022 (Informes)  
4.
398 p, 4.1 MB Las estrategias colaborativas en el aula y entre docentes : Estudio de Caso de una Universidad Pública Chilena en contexto de frontera / Velásquez Parraguez, Eduardo Alejandro ; Duran-Bellonch, Mar, dir.
Aquest treball investigatiu va tenir com a objectiu analitzar les estratègies per al treball col·laboratiu a l'assignatura de pràctica pedagògica en una Universitat pública de context de frontera. [...]
El presente trabajo investigativo tuvo como objetivo analizar las estrategias para el trabajo colaborativo en la asignatura de práctica pedagógica en una Universidad pública de contexto de frontera. [...]
The objective of this research work was to analyze the strategies for collaborative work in the subject of pedagogical practice in a public university in a border context. This is a study with a qualitative approach with a Case Study design. [...]

2022  
5.
49 p, 804.3 KB La universidad pública en un contexto globalizado neoliberal : un análisis de las dinámicas de New Public Management y su integración en la institución universitaria / Pérez Basso, Francisco ; Rambla, Xavier, 1966-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La New Public Management se basa en el proceso de incorporación de lógicas del sector privado a la gestión del sector público, fundamentado en el modelo neoliberal. Por ello, se pretende exponer la influencia del modelo económico y contexto político globalizado en la gestión de la infraestructura técnico-administrativa de UAB y UB, a través de las dimensiones de gobernanza e identidad. [...]
La New Public Management es basa en el procés d'incorporació de lògiques del sector privat a la gestió del sector públic, fonamentat en el model neoliberal. Per això, es pretén exposar la influència del modelo econòmic i context polític globalitzat en la gestió de la infraestructura tècnic-administrativa d'UAB i UB, a través de les dimensions de governança i identitat. [...]

2022
Màster Universitari en Política Social, Treball i Benestar [1419]  
6.
433 p, 40.8 MB Actitudes hacia la Inclusión de procesos de Validación de Aprendizajes Previos para la obtención de grado en el Sistema de la Universidad Boliviana / Martínez Barrientos, Maria Alejandra ; Gairín Sallán, Joaquín, dir.
Els processos de Validació d'Aprenentatge Previs a Bolívia encara es troben limitats a la certificació de competències laborals des dels aprenentatges no formals i informals, però no s'ha plantejat la vinculació d'aquest reconeixement amb la seva inclusió a itineraris formatius que estableixin una relació funcional i de llarg abast entre el món laboral i l'acadèmic. [...]
En Bolivia los procesos de Validación de Aprendizaje Previos están aún limitados a la certificación de competencias laborales desde los aprendizajes no formales e informales, pero no se ha planteado la vinculación de este reconocimiento con su inclusión en itinerarios formativos que establezcan una relación funcional y de largo alcance entre el mundo del trabajo y el mundo académico. [...]
In Bolivia, the Prior Learning Validation processes are still limited to the certification of labor competencies from non-formal and informal apprenticeships. However, linking this recognition with its inclusion in training itineraries that establish a functional and long-term relationship has not been proposed between the world of work and the academic world. [...]

2021  
7.
689 p, 7.7 MB Detección de necesidades de formación pedagógica del profesorado universitario en el marco del enfoque de formación profesional basado en competencias : el caso de la Universidad Católica Boliviana San Pablo / Ferreira Arza, Yolanda Susana ; Castro Ceacero, Diego, dir.
Quan els organismes internacionals van analitzar l'educació superior, van establir els objectius de la mateixa en paral·lel al impacte dels canvis en els entorns socials, polítics, econòmics, tecnològics i culturals que es donen en la humanitat. [...]
Cuando los organismos mundiales analizaron la educación superior establecieron los propósitos y alcances de la misma a la luz del impacto de los cambios en los entornos sociales, políticos, económicos, tecnológicos y culturales que se dan en la humanidad. [...]
When world organizations analyzed higher education, they established its' purposes and scope in light of the impact of changes in the social, political, economic, technological and cultural environments that occur in humanity. [...]

2022  
8.
12 p, 7.6 MB Gitanas y gitanos en la universidad : dificultades y acciones para su superación / Flecha Fernandez Sanmamed, Ainhoa (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Serradell Pumareda, Olga (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Abad-Merino, Silvia (Universidad de Córdoba) ; García, Sonia (Universidad de Córdoba) ; García, Tania (Catalunya. Generalitat) ; García, María del Mar (Universidad de Córdoba) ; Giménez Adelantado, Ana (Universitat Jaume I) ; Macías-Aranda, Fernando (Universitat de Barcelona) ; Peña, Paz (Universidad Nacional de Educación a Distancia (Espanya)) ; Segovia, Blas (Universidad de Córdoba) ; Soler, Marta (Universitat de Barcelona) ; Sordè i Martí, Teresa (Universitat Autònoma de Barcelona)
Aumentar el nivel educativo es imprescindible para revertir la situación de pobreza y exclusión social en la que se encuentra la población gitana en España. En las últimas décadas, se han realizado esfuerzos en este sentido. [...]
2022  
9.
13 p, 2.0 MB Anàlisi ambiental del procés de digitalització de l'administració pública : el cas de la Universitat Autònoma de Barcelona / Calvo Santaella, Jordi ; Font i Segura, Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Aquest article és la presentació del projecte que analitza l'impacte ambiental del procés de digitalització de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) des del 2017 fins l'any 2022. S'examinen diversos factors com el consum de paper a la universitat, el protagonisme dels sistemes informàtics i les xarxes dins i fora del campus, l'impacte del teletreball en les dinàmiques dels treballadors de la universitat o la mobilitat generada pel funcionament del centre. [...]
Este artículo es la presentación del proyecto que analiza el impacto ambiental del proceso de digitalización de la Universidad Autónoma de Barcelona (UAB) des del 2017 hasta el año 2022. Se examinan diversos factores como el consumo de paper en la universitat, el protagonismo de los sistemas informáticos y las redes dentro y fuera del campus, el impacto del teletrabajo en las dinámicas de los trabajadores de la universidad o la movilidad generada por el funcionamientodel centro. [...]
This article is the presentation of the project that analyzes the environmental impact of the digitization process of the Autonomous University of Barcelona (UAB) from 2017 to 2022. It examines various factors such as the consumption of paper in the university, the role of computer systems and networks on and off campus, the impact of telework on the dynamics of university workers or the mobility generated by the operation of the center. [...]

2022
Grau en Gestió de Ciutats Intel·ligents i Sostenibles [1395]  
10.
583 p, 4.6 MB El PSUC y la Universidad. Organización, movimientos y movilización universitaria durante el franquismo (1956-1977) / Sancho Galán, Jordi ; Molinero, Carme, 1955-, dir.
Aquest treball estudia la relació entre el Partit Socialista Unificat de Catalunya (PSUC) y els moviments i la mobilització universitària durant el franquisme, concretament, centrant-nos en la segona meitat de la dictadura, el període 1956-1977. [...]
En este trabajo se estudia la relación entre el Partit Socialista Unificat de Catalunya (PSUC) y los movimientos y movilización universitaria durante el franquismo, concretamente, centrándonos en la segunda mitad de la dictadura, el período 1956-1977. [...]
This thesis studies the relationship between the Partit Socialista Unificat de Catalunya (PSUC) and the university social movements and mobilization during Franco's regime, focusing specifically on the second half of the dictatorship, i. [...]

2021  

Documents de recerca : 58 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Materials didàctics 2 registres trobats  
1.
Com puc accedir a les biblioteques de la UAB? / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Vídeo de la col·lecció "les Biblioteques en un minut" on s'explica com accedir a les biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona.
2020 (Serveis)  
2.
41 p, 3.1 MB UAB : universidad y repositorio en los rankings web / Aguillo, Isidro (Consejo Superior de Investigaciones Científicas. Laboratorio de Cibermetría)
Isidro Aguillo és el cap del Laboratorio de Cibermetría del Cibermetrics Lab del CSIC, a més de participar en el Consell Assessor de "El profesional de la información" i com editor de Cybermetrics. [...]
Isidro Aguillo is the Head of the Cybermetrics Lab, a research group of the Institute of Public Goods and Policies (IPP), part of the largest public research body in Spain (CSIC). Lab is developing research in several informetrics disciplines, namely scientometrics, bibliometrics, webometrics (cibermetrics), altmetrics or usagemetrics. [...]

2016  

Materials acadèmics 15 registres trobats  1 - 10següent  anar al registre:
1.
5 p, 103.3 KB Pràctiques Externes del Programa Universitat-Empresa I [102348] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El Programa Universitat-Empresa (PUE) és un programa de Cooperació Educativa que incorpora pràctiques externes supervisades per tutor/a en empreses i institucions per als estudiants dels Graus d'ADE i ECO en els dos últims cursos acadèmics. [...]
The University-Business Program (PUE) is a program of Educational Cooperation that incorporates supervised external practic The PUE is a training program in alternation that corresponds to two courses, it is stru The participating company in the PUE hosts previously selected students according to Two are the fundamental objectives of the PUE: - Facilitate the professionalization of the student through their practical training in the c - To bring the University closer to the company in order to efficiently cover common ne 1 - To bring the University closer to the company in order to efficiently cover common ne The practices in companies outside Spain allow, in addition, an improvement of their th.
El Programa Universidad-Empresa (PUE) es un programa de Cooperación Educativa que incorpora prácticas externas superv El PUE es un programa de formación en alternancia que corresponde a dos cursos, e La empresa participante en el PUE acoge estudiantes previamente seleccionados seg Dos son el objetivos fundamentales del PUE: - Facilitar la profesionalización del estudiante mediante su formación práctica en la em - Acercar la Universidad a la empresa a fin de cubrir con eficiencia las necesidades co 1 - Acercar la Universidad a la empresa a fin de cubrir con eficiencia las necesidades co Las prácticas en empresas fuera de España permiten, adicionalmente, una mejora de su tercera lengua.

2023-24
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
2.
4 p, 98.3 KB Pràctiques Externes del Programa Universitat-Empresa II [102347] / Guallarte Nuez, Carlos ; Gimenez Garcia, Victor Manuel ; Llonch Andreu, Joan ; Obis Artal, Maria Teresa ; Vilardell Riera, Inmaculada ; Arza Jauregui, Ana Maria ; Cadena Abadias, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1 Els objectius fonamentals son: - Facilitar la professionalització de l'estudiant mitjançant la seva formació pràctica a l'empresa. - Posar en pràctica els coneixements teòrics adquirits en les diferents matèries cursades durant el grau i així poder complementar la formació acadèmica rebuda. [...]
1 Objectives: - Facilitate the professionalization of the student through their practical training in the - To put into practice the theoretical knowledge acquired in the different courses followed during the degree in order to enhanc - To provide students with a direct approach to the professional and business world, which will allow them to identify the profe.
Los objetivos fundamentales son: - Facilitar la profesionalización del estudiante mediante su formación práctica en la empresa. - Poner en práctica los conocimientos teóricos adquiridos en las diferentes materias cursadas durante el grado y así poder co - Facilitar al estudiante un acercamiento directo al mundo profesional y empresarial que le permita identificar el perfil profesio.

2023-24
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
3.
7 p, 110.3 KB Seminari Programa Universitat Empresa [102346] / Marimon Fabregas, Juan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El seminari està dissenyat per aconseguir que, a la seva finalització, els estudiants tinguin un domini realment ampli i pràctic de la utilització i aplicacions dels fulls de càlcul i l'anàlisi i gestió eficient de dades, molt ajustat i adaptat a les necessitats reals de l'ús que cal fer-ne tant en la seva futura pràctica professional, com en la seva aplicació en altres matèries dels seus estudis. [...]
The seminar is designed to ensure that, upon completion, students have a truly comprehensive and practical domain of the use and applications of the spreadsheets, which is very adjusted and adapted to the actual needs of the use that must be made both in his future professional practice, as in his application in other subjects of his studies. [...]
El seminario está diseñado para conseguir que, a su finalización, los estudiantes tengan un dominio realmente amplio y práctico de la utilización y aplicaciones de las hojas de cálculo, muy ajustado y adaptado a las necesidades reales del uso que hay que hacer tanto en su futura práctica profesional, como en su aplicación en otras materias de sus estudios. [...]

2023-24
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
4.
3 p, 97.1 KB Pràctiques Externes del Programa Universitat-Empresa II [102347] / Guallarte Nuez, Carlos ; Giménez, Víctor ; Llonch Andreu, Joan ; Obis Artal, Teresa ; Vilardell Riera, Immaculada ; Arza Jauregui, Ana Maria ; Cadena Abadias, Sergio ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
Els objectius fonamentals son: - Facilitar la professionalització de l'estudiant mitjançant la seva formació pràctica a l'empresa. - Posar en pràctica els coneixements teòrics adquirits en les diferents matèries cursades durant el grau i així 1 - Posar en pràctica els coneixements teòrics adquirits en les diferents matèries cursades durant el grau i així poder complementar la formació acadèmica rebuda. [...]
Objectives: - Facilitate the professionalization of the student through their practical training in the 1 - To put into practice the theoretical knowledge acquired in the different courses followed during the degree in order to enhanc - To provide students with a direct approach to the professional and business world, which will allow them to identify the profe.
1 Los objetivos fundamentales son: - Facilitar la profesionalización del estudiante mediante su formación práctica en la empresa. - Poner en práctica los conocimientos teóricos adquiridos en las diferentes materias cursadas durante el grado y así poder co - Facilitar al estudiante un acercamiento directo al mundo profesional y empresarial que le permita identificar el perfil profesio.

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
5.
7 p, 110.3 KB Seminari Programa Universitat Empresa [102346] / Marimon Fabregas, Juan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1 El seminari està dissenyat per aconseguir que, a la seva finalització, els estudiants tinguin un domini realment ampli i pràctic de la utilització i aplicacions dels fulls de càlcul i l'anàlisi i gestió eficient de dades, molt ajustat i adaptat a les necessitats reals de l'ús que cal fer-ne tant en la seva futura pràctica professional, com en la seva aplicació en altres matèries dels seus estudis. [...]
The seminar is designed to ensure that, upon completion, students have a truly comprehensive and practical domain of the use and applications of the spreadsheets, which is very adjusted and adapted to the actual needs of the use that must be made both in his future professional practice, as in his application in other 1 needs of the use that must be made both in his future professional practice, as in his application in other subjects of his studies. [...]
1 El seminario está diseñado para conseguir que, a su finalización, los estudiantes tengan un dominio realmente amplio y práctico de la utilización y aplicaciones de las hojas de cálculo, muy ajustado y adaptado a las necesidades reales del uso que hay que hacer tanto en su futura práctica profesional, como en su aplicación en otras materias de sus estudios. [...]

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
6.
4 p, 101.7 KB Pràctiques Externes del Programa Universitat-Empresa I [102348] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1 El Programa Universitat-Empresa (PUE) és un programa de Cooperació Educativa que incorpora pràctiques externes supervisades per tutor/a en empreses i institucions per als estudiants dels Graus d'ADE i ECO en els dos últims cursos acadèmics. [...]
The University-Business Program (PUE) is a program of Educational Cooperation that incorporates supervised external practic The PUE is a training program in alternation that corresponds to two courses, it is stru The participating company in the PUE hosts previously selected students according to Two are the fundamental objectives of the PUE: - Facilitate the professionalization of the student through their practical training in the c - To bring the University closer to the company in order to efficiently cover common ne The practices in companies outside Spain allow, in addition, an improvement of their th.
El Programa Universidad-Empresa (PUE) es un programa de Cooperación Educativa que incorpora prácticas externas superv El PUE es un programa de formación en alternancia que corresponde a dos cursos, e La empresa participante en el PUE acoge estudiantes previamente seleccionados seg Dos son el objetivos fundamentales del PUE: - Facilitar la profesionalización del estudiante mediante su formación práctica en la em - Acercar la Universidad a la empresa a fin de cubrir con eficiencia las necesidades co Las prácticas en empresas fuera de España permiten, adicionalmente, una mejora de su tercera lengua.

2022-23
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
7.
5 p, 102.9 KB Pràctiques Externes del Programa Universitat-Empresa I [102348] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1 El Programa Universitat-Empresa (PUE) és un programa de Cooperació Educativa que incorpora pràctiques externes supervisades per tutor/a en empreses i institucions per als estudiants dels Graus d'ADE i ECO en els dos últims cursos acadèmics. [...]
The University-Business Program (PUE) is a program of Educational Cooperation that incorporates supervised external practic The PUE is a training program in alternation that corresponds to two courses, it is stru The participating company in the PUE hosts previously selected students according to Two are the fundamental objectives of the PUE: - Facilitate the professionalization of the student through their practical training in the c - To bring the University closer to the company in order to efficiently cover common ne The practices in companies outside Spain allow, in addition, an improvement of their th.
El Programa Universidad-Empresa (PUE) es un programa de Cooperación Educativa que incorpora prácticas externas superv El PUE es un programa de formación en alternancia que corresponde a dos cursos, e La empresa participante en el PUE acoge estudiantes previamente seleccionados seg Dos son el objetivos fundamentales del PUE: - Facilitar la profesionalización del estudiante mediante su formación práctica en la em - Acercar la Universidad a la empresa a fin de cubrir con eficiencia las necesidades co Las prácticas en empresas fuera de España permiten, adicionalmente, una mejora de su tercera lengua.

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
8.
4 p, 98.7 KB Pràctiques Externes del Programa Universitat-Empresa II [102347] / Guallarte Nuez, Carlos ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El Programa Universitat-Empresa (PUE) és un programa de Cooperació Educativa que incorpora pràctiques externes supervisades per tutor/a en empreses i institucions per als estudiants dels Graus d'ADE i ECO en els dos últims cursos acadèmics. [...]
The University-Business Program (PUE) is a program of Educational Cooperation that incorporates supervised external practic See detail at www. eco. uab. es/ue and especially in the activities report of the last cours The PUE is a training program in alternation that corresponds to two courses, it is stru The company participating in the PUE hosts students previously selected according to academic record and with the appropriate profile to carry out th Two are the fundamental objectives of the PUE: Facilitate the professionalization of the student through their practical training in the co Approach the University to the company in order to efficiently cover common needs. [...]
El Programa Universidad-Empresa (PUE) es un programa de Cooperación Educativa que incorpora prácticas externas superv Ver detalle en www. eco. uab. es/ue y en especial a la memoria de actividades del últim El PUE es un programa de formación en alternancia que corresponde a dos cursos, e La empresa participante en el PUE acoge estudiantes previamente seleccionados según expediente académico y con el perfil adecuado para realizar las Dos son los objetivos fundamentales del PUE: Facilitar la profesionalización del estudiante mediante su formación práctica en la emp Acercar la Universidad a la empresa a fin de cubrir con eficiencia las necesidades com Las prácticas en empresas fuera de España permiten, adicionalmente, una mejora de Este segundo período de prácticas recogido en la asignatura 102347 Prácticas Extern Esta asignatura forma parte de la Mención PUE (30 ECTS) que comprende: dos perio Completan la formación especifica del PUE el Seminario PUE 6 ECTS y las actividade La asignación del proyecto formativo en el segundo periodo viene determinado por el.

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
9.
7 p, 110.3 KB Seminari Programa Universitat Empresa [102346] / Marimon Fabregas, Juan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1 El seminari està dissenyat per aconseguir que, a la seva finalització, els estudiants tinguin un domini realment ampli i pràctic de la utilització i aplicacions dels fulls de càlcul i l'anàlisi i gestió eficient de dades, molt ajustat i adaptat a les necessitats reals de l'ús que cal fer-ne tant en la seva futura pràctica professional, com en la seva aplicació en altres matèries dels seus estudis. [...]
1 The seminar is designed to ensure that, upon completion, students have a truly comprehensive and practical domain of the use and applications of the spreadsheets, which is very adjusted and adapted to the actual needs of the use that must be made both in his future professional practice, as in his application in other subjects of his studies. [...]
1 El seminario está diseñado para conseguir que, a su finalización, los estudiantes tengan un dominio realmente amplio y práctico de la utilización y aplicaciones de las hojas de cálculo, muy ajustado y adaptado a las necesidades reales del uso que hay que hacer tanto en su futura práctica profesional, como en su aplicación en otras materias de sus estudios. [...]

2021-22
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents
10.
4 p, 101.8 KB Pràctiques Externes del Programa Universitat-Empresa I [102348] / Llonch Andreu, Joan ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
1 El Programa Universitat-Empresa (PUE) és un programa de Cooperació Educativa que incorpora pràctiques externes supervisades per tutor/a en empreses i institucions per als estudiants dels Graus d'ADE i ECO en els dos últims cursos acadèmics. [...]
El Programa Universidad-Empresa (PUE) es un programa de Cooperación Educativa que incorpora prácticas externas superv El PUE es un programa de formación en alternancia que corresponde a dos cursos, e La empresa participante en el PUE acoge estudiantes previamente seleccionados seg Dos son el objetivos fundamentales del PUE: - Facilitar la profesionalización del estudiante mediante su formación práctica en la em - Acercar la Universidad a la empresa a fin de cubrir con eficiencia las necesidades co Las prácticas en empresas fuera de España permiten, adicionalmente, una mejora de su tercera lengua.

2020-21
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1102]
Grau en Economia [1280]
Pla d'Estudis en Economia [1407]
Pla d'Estudis en Economia [1408]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [1416]
Pla d'Estudis d' Administració i Direcció d'Empreses [1417]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses i Grau en Dret [1420]
Grau en Administració i Direcció d'Empreses [950]
Grau en Economia [952]
Pla d'Estudis d'Administració i Direcció d'Empreses Dret [994]
3 documents

Materials acadèmics : 15 registres trobats   1 - 10següent  anar al registre:
Documents gràfics i multimèdia 26 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
Masculinidades hegemónicas en la universidad (2023) / Albisu, Ugaitz, dir. ; Albertín Carbó, Pilar (Universitat de Girona)
Vídeo d'entrevistes sobre les masculinitats hegemòniques fetes a la Universitat de Girona.
2023 (Projecte d'innovació per a la millora de la qualitat docent en matèria de violència de gènere (INDOVIG 2021-2023))  
2.
Feminismo e Interseccionalidad en la universidad (2023) / Albisu, Ugaitz, dir. ; Albertín Carbó, Pilar (Universitat de Girona)
Vídeo d'entrevistes sobre feminisme i interseccionalitat a les Universitats de Girona i Autònoma de Barcelona.
2023 (Projecte d'innovació per a la millora de la qualitat docent en matèria de violència de gènere (INDOVIG 2021-2023))  
3.
Com puc accedir a les biblioteques de la UAB? / Universitat Autònoma de Barcelona. Servei de Biblioteques
Vídeo de la col·lecció "les Biblioteques en un minut" on s'explica com accedir a les biblioteques de la Universitat Autònoma de Barcelona.
2020 (Serveis)  
4.
1634x1048, 2.5 MB Universidad de Valladolid : Facultad de Medicina
Madrid : Fototipia de Hauser y Menet, [19--?]
2 documents
5.
1596x1041, 2.6 MB Universidad de Navarra : Biblioteca y Escuela de Arquitectura / Foto Galle
[Pamplona] : Ediciones Complex, 1967
2 documents
6.
1244x1763, 632.5 KB Universidad de Navarra. Edificio Biblioteca = University of Navarra. Main Library / Universidad de Navarra
[Pamplona] : Universidad de Navarra, 2000
2 documents
7.
1764x1230, 3.1 MB Universidad de Deusto. Salón de Grados / Universidad de Deusto
[Deusto] : Universidad de Deusto, 1995
2 documents
8.
1764x1232, 2.0 MB Salamanca. Biblioteca de la Universidad / foto: Klaus Dillenberger / Dillenberger, Klaus
Zaragoza : Delmonte Postales, [200-?]
2 documents
9.
1748x1152, 2.6 MB Biblioteca de la Universidad de Salamanca, 1874-1875 / Universidad de Salamanca
Salamanca : Universitatis Salamantinae Mercatus, [19--?]
2 documents
10.
1763x1160, 2.5 MB Salamanca. Universidad. Biblioteca
Salamanca : Cervantes, [1968]
2 documents

Documents gràfics i multimèdia : 26 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Fons personals i institucionals 643 registres trobats  1 - 10següentfinal  anar al registre:
1.
1 p, 462.7 KB Con "Las troyanas", de Euripides-Sartre-Pedrolo, inició sus actuaciones el Grup d'Estudis Teatrals, de la Universidad Autónoma / Figueres, Josep M. 1950- (Josep Maria)
1974
Tele-eXprés, 30 enero 1974, p. 33  
2.
1 p, 258.9 KB Carta mecanografiada de Cristina Vicente al secretari de la Universidad de Santiago de Compostela / Vicente Gómez, María Cristina, 1948-2000 ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Zoologia
Sol·licita la documentació aportada per participar a les proves d'idoneïtat, corresponents a l'Àrea de Biologia Animal.
Cerdanyola del Vallès, 13 de maig de 1986  
3.
1 p, 1.6 MB Carta del Rector de la Universidad Literaria de Valencia a Pere Pascual comunicant-li el seu nomenament de Catedràtic de Mecànica Teòrica de la UB / Universitat Literària de València. Rectorat ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1971  
 Accés restringit a la UAB
4.
1 p, 1.2 MB Carta del Rector Accidental de la Universidad Literaria de Valencia a Pere Pascual comunicant-li concessió de pròrroga del trasllat a Barcelona / Universitat Literària de València. Rectorat ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1971  
 Accés restringit a la UAB
5.
9 p, 7.3 MB Carta del Rector Accidental de la Universidad Literaria de Valencia a Pere Pascual adjuntant imprès de sol·licitud d'Ajuda a la Recerca i Currículum Vitae / Universitat Literària de València. Rectorat ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1969  
 Accés restringit a la UAB
6.
1 p, 1.1 MB Carta del Rector de la Universidad de Valencia retornant títol administratiu / Universitat de València. Rectorat
1971  
 Accés restringit a la UAB
7.
2 p, 2.4 MB Carta del Rector de la Universidad de Valencia a Pere Pascual sobre pressupost concedit a la seva Càtedra / Universitat de València. Rectorat ; Pascual, Pedro, 1934-2006
1971  
 Accés restringit a la UAB
8.
3 p, 2.6 MB Propuesta de Programa de Investigación Interuniversitaria (Universidad Autónoma de Barcelona); signat per Ramon Pascual / Pascual de Sans, Ramon, 1942-
1973  
 Accés restringit a la UAB
9.
1 p, 1009.6 KB Primera pàgina d'una carta de (?) (Universidad de Zaragoza) amb informació sobre el VI Seminario Internacional de Física Teórica del GIFT / Universidad de Zaragoza
1975  
 Accés restringit a la UAB
10.
18 p, 11.2 MB Mutualidad de Catedráticos Numerarios de Universidad; Memoria 1970 / Mutualidad de Catedráticos Numerarios de Universidad
1972  
 Accés restringit a la UAB

Fons personals i institucionals : 643 registres trobats   1 - 10següentfinal  anar al registre:
Us interessa rebre alertes sobre nous resultats d'aquesta cerca?
Definiu una alerta personal via correu electrònic o subscribiu-vos al canal RSS.