1.
|
156 p, 58.9 MB |
Nude verse : el nou espai virtual de Nude Project que incrementa la percepció d'innovació de la marca
/
Jiménez Isach, Mariela ;
Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu projecte consisteix a estudiar el Metavers com la nova plataforma virtual i la seva relació amb el món de la moda. Paral·lelament, he elaborat una anàlisi de la marca líder del sector urbà a Espanya, Nude Project, per esbrinar els punts fort i debilitats. [...] Mi proyecto consiste en estudiar el Metaverso como la nueva plataforma virtual y su relación con el mundo de la moda. Paralelamente, he elaborado un análisis de la marca líder del sector urbano en España, Nude Project, para averiguar los puntos fuertes y debilidades. [...] My project consists of studying the Metaverse as the new virtual platform and its relationship with the fashion world. At the same time, I have drawn up an analysis of the leading brand in the urban sector in Spain, Nude Project, to find out its strengths and weaknesses. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
2.
|
106 p, 8.1 MB |
The Break : document de disseny de videojoc
/
Miquel Gerona, Júlia ;
Plana Espinet, Gina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Document de disseny de videojoc (DDJ) de The Break. Es tracta d'un videojoc de terror en primera persona 3D sobre una noia que s'ha d'enfontrar a unes ombres cada vegada que va en metro. També s'ha fet una anàlisi del sector i públic objectiu, una recerca sobre el tema i gènerei propostes per l'apartat artístic. Documento de diseño de videojuego (DDJ) de The Break. Se trata de un videojuego en primera persona 3D sobre una chica que se enfrenta a unas sombras cada vez que va en metro. También se ha realizado un análisis del sector y público objetivo, un estudio sobre el tema y géneroy propuestas para el apartado artístico. Game design document (GDD) of the Break. It's a 3d first version person video game about a girl who encounters shadows every time she takes the subway. The document also contains a target audience and video game sector analysis, a research on the themes and genre and artwork ideas.
2023 Grau en Comunicació Audiovisual [1433]
|
|
3.
|
14 p, 1.2 MB |
Desenvolupament d'un WebApp de lloguer d'instruments
/
Tejón Estalella, Gerard ;
Talló Sendra, Marc, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Actualment vivim en una societat basada en el consumisme en la que el problema de la sobreproducció està en augment. En afegit, l'elevat preu de la producció i dels materials fa que el preu final que fa front el client sigui excessivament elevat. [...] Actualmente vivimos en una sociedad basada en el consumismo en la que el problema de la sobreproducción está en aumento. En añadido, el elevado precio de la producción i de los materiales hacen que el precio final que afronta el cliente sea excesivamente elevado. [...] We currently live in a society based on consumerism in which the problem of overproduction is on the rise. In addition, the high price of production and materials means that the final price faced by the customer is excessively high. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
4.
|
56 p, 1.0 MB |
Projecte educatiu pel canvi d'actituds envers l'addicció a les pantalles en joves
/
Candela Parrilla, Marc ;
Rodríguez Parrón, Montserrat, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Teories de l'Educació i Pedagogia Social) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
Aquest TFG se centra a dissenyar un projecte educatiu pel canvi d'actituds envers l'addicció a les pantalles en joves d'un centre obert. En ell es realitzà un marc teòric, on es contextualitza com les pantalles afecten aquestes noves generacions, una diagnosi de necessitats a través de diferents instruments de recollida d'informació, per tal de contextualitzar el màxim la proposta i finalment la implementació, execució i avaluació de quatre sessions centrades en tractar l'addicció dels joves sobre les pantalles i els aparells mòbils. [...] Este TFG está centrado en diseñar un proyecto educativo para el cambio de actitudes con relación a la adicción a las pantallas en jóvenes de un centro abierto. En este trabajo, se realiza un marco teórico, donde se contextualiza como las pantallas afectan a estas nuevas generaciones, un diagnóstico de necesidades a través de diferentes instrumentos de recogida de información, para adaptar al máximo la propuesta, y finalmente la implementación, ejecución y evaluación de cuatro sesiones centradas en tratar la adicción de los jóvenes del centro sobre las pantallas y los dispositivos móviles. [...] This thesis is focused on the design of an educational project to change attitudes in relation to addiction to screens in young people in a social educative center. In this work, a theoretical framework is carried out, where the key academical concepts relating to how the screens affect these new generations are contextualised, to be able to adapt to a diagnosis of needs through different information that is also collected. [...]
Bellaterra: Universitat Autònoma de Barcelona, 2023 Grau en Educació Social [827]
|
|
5.
|
|
6.
|
11 p, 4.4 MB |
App multiplataforma per la visita virtual de museus a l'aire lliure
/
Cabrera, Ricardo ;
Alsina, Aitor, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Amb la integració en la vida diària dels dispositius mòbils, aquest recurs s'ha convertit en un instrument indispensable per a utilitzar-lo en la majoria de situacions del dia a dia. Tots els àmbits del món modern s'han adaptat a aquestes tecnologies o estan en procés d'adaptar-se, per això s'ha desenvolupat una aplicació mòbil multiplataforma per a poder facilitar als usuaris visitar museus a l'aire lliure i de manera complementària, un catàleg de recursos digitals que els permeti conèixer més d'aquests museus. [...] With the integration of mobile devices into everyday life, this resource has become an indispensable tool to be used in most day-to-day situations. All areas of the modern world have adapted or are in the process of adapting to these technologies, which is why a multiplatform mobile application has been developed to enable users to visit museums in the open air and, in a complementary way, a catalogue of digital resources that will allow them to learn more about these museums. [...] Con la integración en la vida diaria de los dispositivos móviles, este recurso se ha convertido en un instrumento indispensable para su utilización en la mayoría de situaciones del día a día. Todos los ámbitos del mundo moderno se han adaptado a estas tecnologías o están en proceso de adaptarse, por eso se ha desarrollado una aplicación móvil multiplataforma para poder facilitar a los usuarios visitar museos al aire libre y de forma complementaria, un catálogo de recursos digitales que les permita conocer más de estos museos. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
7.
|
20 p, 467.9 KB |
Aprenent a categoritzar el món : la relació entre composició social i pedagogia invisible. Un estudi de cas a un centre de màxima complexitat
/
García García, Cèlia ;
Tarabini-Castellani Clemente, Aina, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En els últims anys s'ha impulsat la incorporació de projectes pedagògics en centres públics de Catalunya que proposen nous models socials relacionats amb la pedagogia invisible. En la següent recerca es vol estudiar què porta a una escola pública en una àrea caracteritzada pel baix nivell socioeconòmic i cultural a desmarcar-se del model tradicional i adoptar-ne un de nou amb elements de pedagogia invisible. [...] En los últimos años se ha impulsado la incorporación de proyectos pedagógicos en centros públicos de Cataluña que proponen nuevos modelos sociales relacionados con la pedagogía invisible. En la siguiente investigación se quiere estudiar qué lleva a una escuela pública en un área caracterizada por un bajo nivel socioeconómico y cultural a desmarcarse del modelo tradicional y adoptar uno nuevo con elementos de la pedagogía invisible. [...] In recent years, the incorporation of educational projects in public centres in Catalonia proposing new social models related to invisible pedagogy has been promoted. The following research aims to study what leads a public school in an area characterized by low socio-economic and cultural level to separate itself from the "traditional" scholar model and adopt a new one with elements of invisible pedagogy. [...]
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
8.
|
29 p, 440.0 KB |
Envelliment, models residencials i sentiment de llar : Testimonis de vida en una llar compartida
/
Celeiro Fuentes, Clara ;
Tarres Vallespi, Anna, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Aquest treball s'emmarca dins d'un projecte d'Aps, on es combina servei i aprenentatge en col·laboració amb la Fundació Llars Compartides. En el context actual, protagonitzat per un allargament en la vida de les persones, i un envelliment general de la població, cal crear coneixement entorn d'aquesta etapa anomenada vellesa i comprendre les noves alternatives vigents per fer front als nous problemes presentats en aquesta. [...] Este trabajo se enmarca dentro de un proyecto de Aps, donde se combina servicio y aprendizaje en colaboración con la Fundació Llars Compartides. En el contexto actual, protagonizado por un alargamiento en la vida de las personas, y un envejecimiento general de la población, es necesario crear conocimiento en torno a esta etapa llamada vejez y comprender las nuevas alternativas vigentes para hacer frente a los nuevos problemas presentados en la misma. [...] This work is part of an Aps project, which combines service and learning in collaboration with the Fundació Llars Compartides. In the current context, marked by a lengthening of people's lives, and a general aging of the population, it is necessary to create knowledge about this stage called old age and understand the new alternatives in place to deal with the new problems presented in it. [...]
2022 Grau en Sociologia [819]
3 documents
|
|
9.
|
84 p, 3.2 MB |
El desenvolupament de les Competències Bàsiques d'Ocupabilitat de l'alumnat de l'ESO. Estudi de cas del Col·legi Montserrat
/
Barrios Pérez, Maria ;
Jariot, Mercè, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
La recerca gira al voltant de les competències bàsiques d'ocupabilitat de l'alumnat que cursa l'etapa educativa de secundària obligatòria, l'ESO. En concret, el que es pretén és conèixer la importància que li atorga una escola concreta, el Col·legi Montserrat, a les competències bàsiques d'ocupabilitat. [...] La investigación gira en torno a las competencias básicas de empleabilidad del alumnado que cursa la etapa educativa de secundaria obligatoria, la ESO. En concreto, lo que pretende es conocer la importancia que le otorga una escuela concreta, el Colegio Montserrat, a las competencias básicas de empleabilidad. [...] The research revolves around the basic employability skills of pupils attending the compulsory secondary education stage, CSE. Specifically, the aim is to find out the importance given by a specific school, Montserrat School, to the basic employability skills. [...]
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona, 2022 Grau en Pedagogia [1211]
|
|
10.
|
91 p, 1.0 MB |
Assaig general d'una millor interpretació de l'educació musical a l'escola primària en col·laboració amb l'escola de música : una proposa en el marc del projecte Superfilharmònics
/
Flores Freire, Alba ;
Casals Ibañez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest treball pretén ser l'assaig general d'una proposta de millora per al projecte dels Superfilharmònics, l'escenari del qual se situa a l'aula de tercer de l'escola Santa Eulàlia de Berga. Així doncs, tot el que s'exposa en el següent document neix amb la voluntat d'esdevenir agent de transformació en un context educatiu pràctic real. [...] Este trabajo pretende ser el ensayo general de una propuesta de mejora para el proyecto "Superfilharmònics", cuyo escenario se sitúa en el aula de tercero de la escuela Santa Eulàlia de Berga. Asimismo, todo lo que se expone en el siguiente documento nace con la voluntad de convertirse en agente trasformador en un contexto educativo práctico real. [...] This work aims to be a dress rehearsal of a improvement plan for the "Superfilharmònics" project, which stage is the third grade classroom of Santa Eulàlia school, from Berga. Furthermore, everything set out in the following document was born with the desire to help in the growth of the project in a real practical educative surrounding. [...] professionals involved. All this with the purpose of guaranteeing the participation of all the students, always starting off from a Universal Design for Learning. In short, the data analyzed, because of an implementation of five sessions, show positive results, which reveal a growing desire to provide a future perspective to this work.
2022 Grau en Educació Primària [1140]
|
|