Resultados globales: 545 registros encontrados en 0.05 segundos.
Artículos, Encontrados 86 registros
Contribuciones a jornadas y congresos, Encontrados 15 registros
Publicaciones periódicas, Encontrados 2 registros
Libros y colecciones, Encontrados 15 registros
Documentos de investigación, Encontrados 24 registros
Materiales didácticos, Encontrados 4 registros
Materiales académicos, Encontrados 388 registros
Documentos gráficos y multimedia, Encontrados 7 registros
Fondos personales e institucionales, Encontrados 4 registros
Artículos Encontrados 86 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
4 p, 149.2 KB Els inicis del programa d'innovació STEAMcat i la contribució del Jordi Domènech al seu disseny / Albalat Martínez, Anna ; Mateo Puig, Eva (Departament d'Educació)
L'article fa una breu presentació dels inicis de la implementació del programa STEAMcat (que va començar el curs 2017-18), centrant-se en les aportacions fonamentals del Jordi Domènech. Recordem el seu paper en la definició del mapa STEAMcat i de les STEAMtools, en la configuració de la figura de l'ambaixador/a STEAMcat, en el disseny dels acompanyaments als centres del programa amb el Quadern del Nucli Impulsor, en la primera aproximació a l'avaluació d'impacte del programa i en la promoció de la documentació de la pròpia pràctica per part del professorat, entre d'altres.
The article gives a brief presentation of the beginnings of the implementation of the STEAMcat program (which began in the 2017-18 academic year), focusing on the fundamental contributions of Jordi Domènech. [...]
El artículo presenta brevemente los inicios de la implementació del programa STEAMcat (que comenzó durante el curso 2017-18), centrándose en las aportaciones fundamentales de Jordi Domènech. Se recuerda su papel en la definición del mapa STEAMcat i en el desarrollo de las STEAMtools, así como en la configuración de la figura del embajador STEAMcat, en el diseño de los asesoramientos a los centros del programa de innovación con el Quadern del Nucli Impulsor, en la primera aproximación a la evaluación de impacto del programa, en el fomento y promoción de la documentación de la propia práctica docente.

2024 - 10.5565/rev/ciencies.501
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 47 (2024) , p. 56-59 (Articles)  
2.
3 p, 578.5 KB Una innovació clau en la transició a les energies renovables : Nous catalitzadors per a l'aprofitament del Biogàs / Sanchez, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria Química, Biològica i Ambiental)
El biogàs és una opció prometedora com a recurs renovable, però la seva composició inclou algunes impureses, com el diòxid de carboni. Investigadors de la UAB han utilitzat catalitzadors basats en nanopartícules de coure immobilitzades en suports estables, com el quitosan o el biochar, per la conversió de diòxid de carboni a metanol. [...]
El biogás es una opción prometedora como recurso renovable, pero su composición incluye algunas impurezas, como el dióxido de carbono. Investigadores de la UAB han utilizado catalizadores basados en nanopartículas de cobre inmovilizadas en soportes estables, como el quitosano o el biochar, por la conversión de dióxido de carbono a metanol. [...]
Biogas has become a promising option as a renewable resource, but its composition includes some impurities, such as carbon dioxide. UAB researchers have used catalysts based on copper nanoparticles immobilized on stable supports, such as chitosan or biochar, for the conversion of carbon dioxide to methanol. [...]

2023
UAB divulga, Octubre 2023, p. 1-2
3 documentos
3.
3 p, 63.8 KB Presentació : Innovació educativa en temps complexos / Navío Gámez, Antonio (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada) ; Ruíz Bueno, Carmen (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Pedagogia Aplicada)
2023 - 10.5565/rev/educar.1850
Educar, Vol. 59 Núm. 2 (2023) , p. 273-279 (Monográfico)
2 documentos
4.
12 p, 783.4 KB Formació i orientació professional al Grau d'Antropologia : reflexió sobre una experiència d'innovació docent / Carrasco, Sílvia (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural) ; Ruiz Haro, Isidoro (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Antropologia Social i Cultural)
Aquest breu article és, com el títol indica, una reflexió sobre l'experiència d'innovació docent que s'ha dut a terme el curs 2022-23 a la Universitat Autònoma de Barcelona amb estudiants de quart curs del grau. [...]
This brief article is, as the title indicates, a reflection on the teaching innovation experience that was carried out in the 2022-23 academic year at the Universitat Autònoma de Barcelona with year four undergraduate students. [...]
Este breve artículo es, como indica el título, una reflexión sobre la experiencia de innovación docente que se ha llevado a cabo el curso 2022-23 en la Universidad Autónoma de Barcelona con estudiantes de cuarto curso del grado. [...]
Este pequeno artigo é, como o título indica, uma reflexão sobre a experiência de inovação pedagógica realizada no ano letivo 2022-23 na Universitat Autònoma de Barcelona com alunos do quarto ano de licenciatura. [...]

2023 - 10.5565/rev/periferia.916
Perifèria : revista de recerca i formació en antropologia, Vol. 28 Núm. 1 (2023) , p. 166-177 (Grupos de investigación)  
5.
2 p, 552.5 KB Innovació social en la cura de la primera infància : Realment apodera les dones? / Gallego, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Maestripieri, Lara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
Investigadores de la UAB han analitzat diversos projectes d'innovació social en l'educació i la cura de la primera infància (mares de dia, espais i grups de criança i llars de criança) per estudiar si afavoreixen l'apoderament femení. [...]
Investigadoras de la UAB han analizado diversos proyectos de innovación social en la educación y el cuidado de la primera infància (madres de día, espacios y grupos de crianza y hogares de crianza) para estudiar si favorecen el empoderamiento femenino. [...]
UAB's researchers had analyzed diverse social innovation projects in early childhood education and care (childminders, care groups and free-education nurseries) to study if they benefit women's empowerment. [...]

2022
UAB divulga, Novembre 2022
3 documentos
6.
16 p, 177.0 KB Cruzar el aula y el currículo : medios ciberperiodísticos universitarios como agentes de innovación docente en Colombia / García, Kevin Alexis (Universidad del Valle (Colòmbia)) ; Martínez-Gutiérrez, Fátima (Universidad del Rosario (Colòmbia))
Este artículo ofrece los resultados de una investigación exploratoria y descriptiva acerca del funcionamiento de los medios de comunicación universitarios en Colombia como fórmulas innovadoras que ponen en práctica y potencian el aprendizaje adquirido en las facultades y en las escuelas de comunicación del país. [...]
Aquest article ofereix els resultats d'una recerca exploratòria i descriptiva sobre el funcionament dels mitjans de comunicació universitaris a Colòmbia com a fórmules innovadores que posen en pràctica i potencien l'aprenentatge adquirit a les facultats i a les escoles de comunicació del país. [...]
This paper offers the results of an exploratory and descriptive study of how university media in Colombia operate as innovative spaces to apply and develop what is learned at the country's communication schools and universities. [...]

2022 - 10.5565/rev/analisi.3524
Anàlisi : quaderns de comunicació i cultura, Núm. Extra (2022) , p. 63-77 (Articles)  
7.
11 p, 128.9 KB Presentation : Who Benefits from childcare expansion? Equal opportunities, social investment and social innovation in early years education and care / León, Margarita (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Maestripieri, Lara (Universitat Autònoma de Barcelona)
The aim of this special issue is to investigate inequality in access to Early Childhood Education and Care services (ECEC) by looking at the extent to which access rules, cost of service and type of provision constitute a barrier for certain socio-economic groups. [...]
L'objectiu d'aquest monogràfic és investigar la desigualtat en l'accés als serveis d'educació i atenció a la primera infància, indagant en quina mesura els costos, el tipus de serveis i la seva diferent organització a Espanya poden constituir una barrera per a determinats perfils socioeconòmics. [...]
El objetivo del presente monográfico es investigar la desigualdad en el acceso a los servicios de educación y atención a la primera infancia, indagando en qué medida los costes, el tipo de servicios y su diferente organización en España pueden constituir una barrera para determinados perfiles socioeconómicos. [...]

2022 - 10.5565/rev/papers.3124
Papers : revista de sociologia, Vol. 107 Núm. 3 (2022) , p. e3124 (Artículos de monográfico)  
8.
22 p, 542.5 KB La innovación social en los cuidados 0-3 : entre la desigualdad y la equidad en las políticas públicas / Gallego, Raquel (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Maestripieri, Lara (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic)
La innovación social es un concepto teórico que ha sido aplicado al debate sobre el estado de bienestar en el ámbito local, por su capacidad de identificar propuestas de iniciativa comunitaria con potencial para generar buenas prácticas para la innovación en las políticas públicas. [...]
La innovació social és un concepte teòric que s'ha aplicat al debat sobre l'estat de benestar en l'àmbit local per la seva capacitat d'identificar propostes d'iniciativa comunitària amb potencial per generar bones pràctiques per a la innovació en les polítiques públiques. [...]
Social innovation is a theoretical concept that has been applied to the debate on the welfare state at local level, because of its capacity to identify community initiatives with the potential to generate best practices for innovation in public policy. [...]

2022 - 10.5565/rev/papers.3060
Papers : revista de sociologia, Vol. 107 Núm. 3 (2022) , p. e3060 (Artículos de monográfico)  
9.
6 p, 746.2 KB No quedar enrere: la innovació als mitjans públics per fer front als reptes de l'era digital / Martori, Aida (Universitat Autònoma de Barcelona)
2018
Capçalera, Núm. 178 (2018) , p. 52-57  
10.
11 p, 357.7 KB Camí Batut : un procés de formació i innovació docent per afavorir l'ambientalització curricular a l'Educació Secundària / Gual Oliva, Marta (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal) ; Olmos Casado, Úrsula (Museu de la Mediterrània)
Es presenta la descripció d'un projecte de formació i innovació docent dut a terme durant el curs 2019-2020 entre diferents institucions educatives -el Museu de la Mediterrània de Torroella de Montgrí, el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya i la Universitat de Girona- que té com a objecte el disseny, la implementació i l'avaluació d'un material didàctic que permeti abordar l'educació ambiental en l'àrea del Parc Natural del Montgrí, les Illes Medes i el Baix Ter a l'Educació Secundària Obligatòria. [...]
The description of a teaching training and innovation project carried out during 2019-2020 between different educational institutions - the Museum of the Mediterranean of Torroella de Montgrí, the Department of Education of the Generalitat de Catalunya and the University de Girona- is presented. [...]
Se presenta la descripción de un proyecto de formación e innovación docente llevado a cabo durante el curso 2019-2020 entre diferentes instituciones educativas -el Museu de la Mediterrànea de Torroella de Montgrí, el Departament d'Educació de la Generalitat de Catalunya y la Universitat de Girona- que tiene como objetivo el diseño, la implementación y la evaluación de un material didáctico que permita abordar la educación ambiental en el área del Parc Natural del Montgrí, las Illes Medes y el Baix Ter en la Educación Secundaria Obligatoria. [...]

2022 - 10.5565/rev/ciencies.448
Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 43 (2022) , p. 10-20 (Experiències didàctiques i treballs pràctics)  

Artículos : Encontrados 86 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Contribuciones a jornadas y congresos Encontrados 15 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
22 p, 2.1 MB L'experiència del grup d'innovació docent de la Facultat de Veterinària / Castells, Eva (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Grup d'Innovació Docent de la Facultat de Veterinària (InnoVet)
2022
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 16 : 2022
2 documentos
2.
24 p, 4.2 MB El COMTEC Centre : experiències d'innovació docent dins i des de la biblioteca / Hernández-Pérez, Oskar
2021
Jornada Compartint coneixements a les biblioteques de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 15 : 2021  
3.
1 p, 1001.4 KB Nous espais d'aprenentatge per a noves necessitats de formació. Els projectes europeus ACT i ADLAB PRO com a exemples d'innovació docent / Matamala, Anna (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Mangiron i Hevia, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Orero, Pilar (Universitat Autònoma de Barcelona)
El pòster resumeix els objectius i resultats principals dels projectes europeus de didàctica ACT i ADLAB PRO, centrats a definir perfils professionals relacionats amb l'accessibilitat i a generar materials didàctics per formar aquests nous perfils professionals.
2018
X Congrés Internacional de Docència Universitària i Innovació (CIDUI). Girona, Catalunya, 10è : 2018  
4.
1289x1800, 795.2 KB Innovació urbana i reptes socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Core Smart Cities
2015
Innovació urbana i reptes socials, : 2015  
5.
3 p, 24.2 KB Grup d'innovació DIATIC : ensenyament de les ciències a través de les TIC / Grimalt-Álvaro, Carme (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Hernández Rodríguez, María Isabel (Universitat Autònoma de Barcelona. Centre de Recerca per a l'Educació Científica i Matemàtica) ; Herreras Blanco, Luisa (Generalitat de Catalunya. Departament d'Ensenyament)
La formació continuada del professorat és una característica tant desitjada com necessària pels professionals de l'educació. Existeixen múltiples formes de plantejar-la, tot i que és evident que no totes elles impliquen els mateixos guanys d'aprenentatge. [...]
2015
VI Jornades de l'Ensenyament de la Física i la Química. Barcelona, : 2015  
6.
1 p, 111.4 KB Eines d'innovació docent. Jornada per al professorat / Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Veterinària
2015
Jornada d'Innovació Docent a la Facultat de Veterinària. Bellaterra, I : Novembre 2015
2 documentos
7.
133.0 KB Participants a la III Jornada d'Innovació docent / Jornada de Campus d'Innovació Docent (3a : 2006) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Les jornades van tenir lloc el 20 de setembre de 2006.
Recull de diversos materials sobre les Jornades, posters, crèdits, llistat de participants, recursos virtuals. . . ).

2006  
8.
1 p, 45.2 KB Jornades d'Innovació Docent (4es : 2007 : Bellaterra) / Jornades d'Innovació Docent de la UAB (4es : 2007 : Bellaterra, Catalunya) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Recull de diversos materials sobre les Jornades (posters, crèdits, llistat de participants, recursos virtuals. . . ).
2007
18 documentos
9.
1 p, 798.5 KB La Innovació docent : projectes de millora de la qualitat docent (MQD) / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 5es : 2008  
10.
1 p, 654.5 KB Grups d'Interès d'Innovació Docent en Educació Superior (GI-IDES) / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
2008
Jornades d'Innovació Docent de la UAB. Bellaterra, Catalunya, 5es : 2008  

Contribuciones a jornadas y congresos : Encontrados 15 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Publicaciones periódicas Encontrados 2 registros  
1.
4 p, 207.0 KB Full d'experiències d'innovació docent en educació superior / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior , 2006-2009
12 documentos
2.
4 p, 899.2 KB Full d'innovació docent en educació superior / Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior , 2003-2008
21 documentos

Libros y colecciones Encontrados 15 registros  1 - 10siguiente  ir al registro:
1.
20 p, 244.2 KB Innovació tecnològica, creació de coneixement i competitivitat internacional / Galletto, Vittorio, 1971- (Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona) ; Aguilera, Sandra (Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona) ; Figuls Sierra, Marc (Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona)
Barcelona Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona 2017
Anuari Metropolità de Barcelona, 2016  
2.
18 p, 605.8 KB Capacitat d'innovació, renda i dimensió urbana : Una anàlisi de les Àrees Urbanes Funcionals espanyoles / Garcia Hernández, Rosa (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ; Figuls Sierra, Marc (Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona) ; Galletto, Vittorio 1971- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Barcelona Institut d'Estudis Regionals i Metropolitans de Barcelona 2022
Anuari Metropolità de Barcelona, 2021  
3.
30 p, 2.7 MB XIV Jornades d'Innovació a l'Etapa d'Educació Infantil : Qui educa avui? / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
Les XIV Jornades d'Innovació a l'Etapa d'Educació Infantil, que van tenir lloc els dies 26 i 27 d'octubre de 2018 a la UAB, porten per títol «Qui educa avui?». La resposta a aquesta pregunta és molt complexa, perquè actualment es considera que l'educació dels infants no se circumscriu únicament a l'entorn familiar i a l'escola, històricament considerats com els principals agents educadors, sinó que hauria d'estar present a tots els espais que interaccionen amb els infants. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació, 2019 (Col·lecció Digital de Jornades)  
4.
37 p, 4.3 MB XII Jornades d'innovació en l'etapa d'Educació Infantil. Aprendre una necessitat / Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació
La presentació d'aquest segon llibre digital, fruit de la síntesi de les XII Jornades d'Educació Infantil de l'ICE de la UAB, celebrades a Bellaterra el 27 i el 28 d'octubre de 2014, representen per a nosaltres el resultat, més que consolidat, de 24 anys de trajectòria professional de moltes persones i equips, de treballs i de recerques en aquesta etapa educativa de l'educació infantil. [...]
Bellaterra (Cerdanyola del Vallès): Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Ciències de l'Educació, 2015 (Col·lecció Digital de Jornades ; 3)  
5.
10 p, 111.0 KB Polítiques educatives a Catalunya : competències, finançament i innovació / Tarabini-Castellani, Aina (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Bonal, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Plandiura, Ramon (Universitat Autònoma de Barcelona)
Barcelona : Crític, 2017
Canvi d'època i de polítiques públiques a Catalunya, 2017, p. 90-99  
6.
3 p, 226.7 KB La innovació social : l'acció ciutadana en la transformació dels barris / Blanco, Ismael (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Barcelona : Ajuntament de Barcelona: Consell Assessor del Pla de Barris, 2017
Transformar la Ciutat amb la Ciutadania. Criteris i reflexions per al Pla de Barris de Barcelona, 2017, p. 69-73  
7.
56 p, 1.5 MB Innovación y empoderamiento en la lucha contra la pobreza / Brugué, Quim (Universitat Autònoma de Barcelona. Institut de Govern i Polítiques Públiques)
Innovació i empoderament en la lluita contra la pobresa [neix amb la voluntat de facilitar a les entitats d'acció social eines per iniciar processos d'innovació i millora de la seva intervenció en el terreny de la lluita contra la pobresa i l'exclusió social. [...]
Barcelona Entitats catalanes d'acció social, ECAS, 2016 (Idees i eines per a l'acció social)
2 documentos
8.
10 p, 1.4 MB La recerca científica i la innovació tecnològica / Cardús i Ros, Salvador, 1954- ; Ribas, Josep
Barcelona Fundació Jaume Bofill 1989 (Temes bàsics ; 7)
Catalunya 77-88. Societat, economia, política i cultura, 1989, p. 409-418  
9.
9 p, 83.8 KB Reglament Centre d'Innovació, Recerca i Transferència en Tecnologies dels Aliments (CIRTTA) / Universitat Autònoma de Barcelona. Centre d'Innovació, Recerca i Transferència en Tecnologies dels Aliments
2015  
10.
294 p, 15.4 MB Innovació tecnològica : ocupació, gestió de la mà d'obra i canvis organitzatius a les empreses / Lope Peña, Andreu ; Martin, Antonio (Martin Artiles) ; Torns, Teresa ; Coller, Xavier ; Fundació Jaume Bofill
L'objecte del nostre estudi se centra en la innovació tecnològica i en la influència que exerceix sobre una sèrie d'aspectes que hi estan estretament relacionats; especialment estudia els canvis que, amb la seva implantació, experimenten l'organització del treball, l'estructura i les condicions de l'ocupació i els mecanismes aplicats en la gestió dels recursos humans a les empreses.
Barcelona : Fundació Jaume Bofill, 1994  

Libros y colecciones : Encontrados 15 registros   1 - 10siguiente  ir al registro:
Documentos de investigación Encontrados 24 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
156 p, 58.9 MB Nude verse : el nou espai virtual de Nude Project que incrementa la percepció d'innovació de la marca / Jiménez Isach, Mariela ; Lavilla Raso, Montse, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació
El meu projecte consisteix a estudiar el Metavers com la nova plataforma virtual i la seva relació amb el món de la moda. Paral·lelament, he elaborat una anàlisi de la marca líder del sector urbà a Espanya, Nude Project, per esbrinar els punts fort i debilitats. [...]
Mi proyecto consiste en estudiar el Metaverso como la nueva plataforma virtual y su relación con el mundo de la moda. Paralelamente, he elaborado un análisis de la marca líder del sector urbano en España, Nude Project, para averiguar los puntos fuertes y debilidades. [...]
My project consists of studying the Metaverse as the new virtual platform and its relationship with the fashion world. At the same time, I have drawn up an analysis of the leading brand in the urban sector in Spain, Nude Project, to find out its strengths and weaknesses. [...]

2023
Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]  
2.
41 p, 605.9 KB Geopolitics of Innovation : U.S.-China Technology Competition and Implications for Technology Governance / Sauca Sarubbi, María Fernanda ; Etherington, John Robert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Dret Públic i de Ciències Historicojurídiques) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Les tecnologies emergents han esdevingut un punt clau de controvèrsia en les relacions entre els Estats Units i la Xina. Els Estats Units consideren el lideratge tecnològic com un requisit previ per avançar les seves capacitats econòmiques i militars i, en conseqüència, la seva respectiva posició com a Gran Potència. [...]
Las tecnologías emergentes se han convertido en un punto clave de controversia en las relaciones entre Estados Unidos y China. Estados Unidos considera el liderazgo tecnológico como un requisito previo para avanzar sus capacidades económicas y militares y, en consecuencia, su respectiva posición como Gran Potencia. [...]
Emerging technologies have increasingly become a key point of contention in U. S. -China relations. The U. S. regards technological leadership as a prerequisite for economic and military capabilities, and subsequently, its respective position in world politics as a Great Power. [...]

2022
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documentos
3.
117 p, 1.2 MB Equips educatius saludables i innovació : un binomi infrangible / González Portero, Marta ; Careta Plans, Arnau, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La present investigació pretén donar resposta a si les institucions educatives considerades saludables troben més facilitats per a innovar. Prenent com a base la proposta de Gairín (2019), centrada en centres escolars amb una seguretat i salut física i socioemocional elevada, s'estudien dues escoles d'Educació Infantil i Primària que han posat en marxa projectes de canvi i transformació recentment. [...]
La presente investigación pretende dar respuesta a si las instituciones educativas consideradas saludables encuentran más facilidades para innovar. Tomando como ejemplo la propuesta de Gairín (2019), centrada en centros escolares con una seguridad y salud física y socioemocional elevada, se estudian dos escuelas de Educación Infantil y Primaria que han puesto en marcha proyectos de cambio y transformación recientemente. [...]
The present investigation intends to respond if healthy educational institutions find eases when they innovate. Considering Gairín's proposal (2019), focused on schools with a highly physical and socioemotional security and health, the document studies two early childhood and primary education schools that have recently implemented transformative projects. [...]

2022
Grau en Educació Infantil [847]  
4.
135 p, 3.6 MB Innovació educativa o factors socioeconòmics : què influeix més a l'hora d'obtenir bons resultats? / Rodríguez Manzano, Alicia ; Verger, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
La innovació pedagògica s'està imposant a Catalunya últimament, com una nova norma educativa, sustentada per la idea que suposa una millora en l'assoliment de coneixements de l'alumnat. Mitjançant la rendició de comptes -les proves externes de Competències Bàsiques- l'administració pública avalua aquest nou sistema d'aprenentatge, amb l'objectiu de generar un control de qualitat.
La innovación pedagógica se está imponiendo en Cataluña últimamente, como una nueva norma educativa, sustentada por la idea que supone una mejora en la superación de conocimientos del alumnado. [...]
Recently, pedagogical innovation is being imposed in Catalonia, as a new educational rule, supported by the idea that it entails an improvement in the command of the knowledge of the student body. Through accountability -the external tests of Basic Competencies- the public administration assesses this new learning system, with the objective of generating a quality control.

2021
Grau en Estadística Aplicada i Grau en Sociologia [1282]
3 documentos
5.
250 p, 1.9 MB Respostes escolars al mercat educatiu. La innovació pedagògica com a lògica de diferenciació / López Guillén, Alba ; Verger, Antoni, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
Diferents factors de privatització endògena construeixen el sistema de quasimercat en l'àmbit educatiu de la nostra societat. Per adaptar-se a aquest context i ser-ne competitius, els centres educatius aposten per una diferenciació en el producte que ofereixen. [...]
Diferentes factores de privatización endógena construyen el sistema de cuasimercado en el ámbito educativo de nuestra sociedad. Para adaptarse a este contexto y ser competitivos, los centros educativos apuestan por una diferenciación en el producto que ofrecen. [...]
Different endogenous privatisation factors build the quasi-market system in the educational field of our society. To adapt to this context and be competitive, educational centres rely on a differentiation in the product they offer. [...]

2021
Grau en Sociologia [819]
3 documentos
6.
35 p, 532.1 KB Innovació a Sant Quirze del Vallès : Simbiosi Industrial / Fernández Núñez, Marta-Beatriz ; Blanco, Ismael, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciència Política i de Dret Públic) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències Polítiques i de Sociologia
En aquest treball es fa un anàlisi de l'últim projecte d'economia circular i simbiosi industrial de l'Ajuntament de Sant Quirze del Vallès, l'ININVallès. L'escrit es fa des de l'aproximació del concepte d'innovació pública, on s'estudia la situació del municipi en relació a l'economia circular amb anterioritat al projecte per entendre com aquest finalment es duu a terme. [...]
En este trabajo se hace un análisis del último proyecto de economía circular y simbiosis industrial del Ayuntamiento de Sant Quirze del Vallès, la ININVallès. El escrito se hace desde la aproximación del concepto de innovación pública, donde se estudia la situación del municipio en relación a la economía circular con anterioridad al proyecto para entender cómo este último se lleva a cabo. [...]
This work analyses the latest circular economy and industrial symbiosis project of the City Council of Sant Quirze del Vallès, the ININVallès. This work is done from the approach to the concepts of public innovation, where the situation of the municipality in relation to the circular economy is studied prior to the understanding of how this project was finally carried out. [...]

2020
Grau en Ciència Política i Gestió Pública [818]
3 documentos
7.
2 p, 141.6 KB Innovació de producte en Cosmètica / Salvat Jofresa, Roser (Parc de Recerca UAB) ; Tort Xirau, Marta, (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Valorització i Patents) ; El Briyak Ereddam, Hafsa col. (Universitat Autònoma de Barcelona)
Unes 30 petites i mitjanes empreses i una desena d'investigadors van compartir experiències d'innovació en cosmètica en aquesta sessió. A més, es va presentar el cas de transferència entre el Sincrotró Alba i l'empresa Bicosome, sorgida d'un grup d'investigació del CSIC.
Perfume and cosmetics is a mature, strong and growing sector with a special commitment to internationalization and innovation. The biggest challenges of the formulations are consistency, stability, efficiency and security, but in this industry, innovation is mainly based on changes in consumer preferences on textures, formats and fragrances, as well as the Search for new market niches.

Bellaterra (Cerdanyola del Vallès) : Parc de Recerca UAB, 2018 (Informe de Vigilància Tecnològica)
3 documentos
8.
58 p, 756.8 KB La Sexualitat de les Persones amb un Trastorn Mental Sever : una metasíntesi d'evidències qualitatives / Hortal Mas, Roger ; Leyva-Moral, Juan M, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Infermeria) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Medicina
Introducció: Les cures infermeres al voltant de la sexualitat generalment són escasses i centrades en l'àmbit biològic. A això, s'hi suma el desconeixement de com afecta un trastorn mental sever a la sexualitat de les persones. [...]
2019
Màster Universitari en Recerca i Innovació en Cures Infermeres [1178]  
9.
177 p, 3.9 MB Innovació en el disseny i construcció de sensors rotatius òptics / Costa Jimeno, Néstor ; Bruna, Joaquim, dir. ; Tikhonov, Sergey, 1976-, dir. ; Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Matemàtiques
Hohner Automáticos S. L. és una empresa principalment dedicada a la fabricació d'encoders. Aquesta tesi doctoral s'ha centrat en la millora i innovació respecte a un tipus de producte anomenat encoder rotatori incremental òptic. [...]
Hohner Automáticos S. L. is a company mainly dedicated to the manufacture of encoders. This doctoral thesis has been focused on the improvement and innovation related to a type of product called optical incremental rotary encoder. [...]

[Barcelona] : Universitat Autònoma de Barcelona, 2018.  
10.
1 p, 1.7 MB Anàlisi de la innovació pedagògica en escoles catalanes / Pladevall Vilavendrell, Judit ; Donada, Susana, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
L'article exposa els principis bàsics de la innovació pedagògica en el Marc legal Català actual a partir de quatre eixos: la història i els precedents, el concepte d'innovació, les característiques de la innovació educativa i el procés d'innovar. [...]
2018
Grau en Educació Primària [896]
Grau en Educació Primària [1140]  

Documentos de investigación : Encontrados 24 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Materiales didácticos Encontrados 4 registros  
1.
14 p, 785.4 KB Bibliolab ISC2 - Innovació Social i Ciència Ciutadana : accés Obert Ciència Ciutadana / Claver, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona. Oficina de Projectes Internacionals de Recerca)
ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i participatius oberts a la ciutadania (Labs ISC2). [...]
2019  
2.
15 p, 14.1 MB Bibliolabs-ISC2 : recerca i innovació responsable / Miñarro, Begoña
ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i participatius oberts a la ciutadania (Labs ISC2). [...]
2019  
3.
3 p, 670.3 KB Bibliolab ISC2 - Innovació social i ciència ciutadana : el métode científic / Ariño, Xavier (Universitat Autònoma de Barcelona) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Vicegerència de Recerca
ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i participatius oberts a la ciutadania (Labs ISC2). [...]
2019  
4.
12 p, 616.2 KB BiblioLab ISC2 : Innovació Social i ciència ciutadana / Burguillos, Ferran (Barcelona (Catalunya : Província). Diputació Provincial. Biblioteques Municipals de Sabadell)
ISC2 BiblioLab d'innovació social i ciència ciutadana té l'objectiu d'adaptar les biblioteques públiques als canvis culturals i socials que comporta la societat digital, afavorint la creació d'entorns col·laboratius i participatius oberts a la ciutadania (Labs ISC2). [...]
2019  

Materiales académicos Encontrados 388 registros  1 - 10siguientefinal  ir al registro:
1.
6 p, 114.8 KB Recerca en Innovació i Gestió del Desenvolupament Professional i la Formació en Institucions Educati [45008] / Essomba Gelabert, Miquel Àngel ; Ion, Georgeta ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul és obligatori de l'especialitat de Pedagogia Aplicada i és optatiu de la resta d'especialitats. Aquest mòdul pretén introduir a l'alumne en la investigació en l'àmbit del desenvolupament professional a les organitzacions. [...]
This module is compulsory in the specialty of Applied Pedagogy and is optional in the other specialties. This module aims to introduce students to research in the field of professional development in organizations. [...]
Este módulo es obligatorio de la especialidad de Pedagogía Aplicada y es optativo del resto de especialidades. Este módulo pretende introducir al alumno en la investigación en el ámbito del desarrollo profesional en las organizaciones. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documentos
2.
5 p, 107.1 KB Investigar en Educació II: Metodologies i Tècniques de Recerca i Innovació [45004] / Tejada Fernández, José ; Martínez Mínguez, María Lourdes ; Arnau-Sabatés, Laura ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Objectius específics de tipus cognitiu: Conèixer els components i processos bàsics d'una investigació educativa. Conèixer les implicacions teòrico-pràctiques de la investigació educativa Conèixer les principals metodologies i mètodes de recerca en educació. [...]
This module seeks to introduce students in the methodology of research in education Specific cognitive objectives: Know the basic components and processes of an educational reserach. Know the theoretical-practical implications of the research Know the main methodologies and research methods in education Know the main techniques of information production Specific procedural objectives Analyze the methodological context of the educational research Identify the elements or components involved in educational research design Recognize different procedures and methods of educational research Document the research methodologies and methods. [...]
Este módulo pretende introducir al alumnado en la metodología de la investigación en educación Objetivos específicos de tipo cognitivos: Conocer los componentes y procesos básicos de una investigación educativa. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documentos
3.
5 p, 107.1 KB Innovació, Emprenedoria i Lideratge en el Sector Esportiu [44830] / Esparza Masana, Ricard ; Turro Sol, Andreu ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Fundació Universitat Autònoma de Barcelona-Formació (Escola FUAB-f)
L'objectiu primordial és que els alumnes puguin iniciar-se en l'estudi de la gestió dels recursos humans i el talent d'una entitat esportiva així com els elements d'innovació i emprendre. En concret els objectius a nivell formatiu són: Identificar el desenvolupament i la retenció dels empleats és clau perquè l'entitat assoleixi els seus objectius estratègics, tant a nivell esportiu com de gestió. [...]
The main objective is that students can start in the study of human resources management and the talent of a sports entity as well as the elements of innovation and entrepreneurship. Specifically, the objectives at the training level are: Identifying the development and retention of employees is key for the entity to achieve its strategic objectives, both at a sporting and management level. [...]
El objetivo primordial es que los alumnos puedan iniciarse en el estudio de la gestión de los recursos humanos y el talento de una entidad deportiva así como los elementos de innovación y emprender. [...]

2023-24
Màster universitari en Gestió Esportiva / Sports Management [1557]
Màster universitari en Gestió Esportiva / Sports Management [1558]
Màster universitari en Gestió Esportiva / Sports Management [1559]
3 documentos
4.
5 p, 106.9 KB Tendències de Recerca en el Desenvolupament Curricular i Processos d'Innovació [43213] / Navío Gámez, Antonio ; Ruiz Bueno, Carmen ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumne a la investigació a l'àmbit del desenvolupament curricular per competències i dels processos d'innovació. El seus objectius són: Disposar d'un marc conceptual entorn desenvolupament curricular per competències i la innovació en educació. [...]
This module aims to introduce the student to research in the field of competency curriculum development and innovation processes. The objectives are: Have a conceptual framework in line with the development of curricula by competencies and innovation in education. [...]
Este módulo pretende introducir al alumno en la investigación del ámbito del desarrollo curricular por competencias y los procesos de innovación. Los objetivos son: Disponer de un marco conceptual en tono al desarrollo curricular por competencias y la innovación en educación. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1169]
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documentos
5.
7 p, 111.3 KB De l'Acció a la Creació en la Innovació i la Recerca [45017] / Moron Velasco, Mar ; Martínez Mínguez, María Lourdes ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
OBJECTIUS DE L'ESPECIALITAT (E6) 1) Analitzar de manera crítica, integral i innovadora el procés de "construcció" de les identitats i la diversitat, contemplant la investigació i innovació en els llenguatges, els discursos i les representacions de l'art, el cos i el moviment. [...]
OBJECTIVES OF THE SPECIALTY (E6) 1) To analyze in a critical, integral and innovative way the process of "construction" of identities and diversity, contemplating research and innovation in languages, discourses and representations of art, body and movement. [...]
OBJETIVOS DE LA ESPECIALIDAD (E6) 1) Analizar de manera crítica, integral e innovadora el proceso de "construcción" de las identidades y la diversidad, contemplando la investigación e innovación en los lenguajes, los discursos y las representaciones del arte, el cuerpo y el movimiento. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documentos
6.
6 p, 105.3 KB Fonaments de la Innovació i la Recerca en l'Ensenyament de les Ciències Socials [45015] / Santisteban Fernandez, Antonio Manuel ; Arís Redó, Nuria ; Gonzalez Valencia, Gustavo Alonso ; Gonzalez Monfort, Maria de las Neus ; Canals i Cabau, Roser ; Anguera Cerarols, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
- Analitzar com es construeix el coneixement social, des de la formació de conceptes socials i de valors socials. - Interpretar aspectes teòrics d'aquest procés, com les representacions socials de la realitat o les relacions i les diferències entre sabers científics i sabers escolars. [...]
- Analyzing how social knowledge is constructed, from the formation of social concepts and social values. - Interpreting theoretical aspects of this process, such as social representations or relationships and differences between scientific knowledge and academic knowledge. [...]
- Analizar cómo se construye el conocimiento social, desde la formación de conceptos sociales y de valores sociales. - Interpretar aspectos teóricos de este proceso, como las representaciones sociales de la realidad o las relaciones y las diferencias entre saberes científicos y saberes escolares. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documentos
7.
6 p, 113.2 KB Recerca i Innovació en Educació per a la Sostenibilitat i la Justícia Social [45014] / Santisteban Fernandez, Antonio Manuel ; Banqué, Neus ; Junyent i Pubill, Mercè ; Massip i Sabater, Mariona ; Anguera Cerarols, Carles ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
La investigació i la innovació en educació per a la sostenibilitat i educació del consum son una oportunitat per a reflexionar i avançar en el disseny de currículums, models formatius i propostes competencials. [...]
Research and innovation in education for sustainability and consumer education are an opportunity to reflect and advance the design of curricula, skills training models and proposals. The module takes as a starting point for research and innovation in environmental education, consumer education and economic education, and various ways to address, through education, relationships between people and the environment and among their own people. [...]
La investigación y la innovación en educación para la sostenibilidad y educación del consumo constituye una oportunidad para reflexionar y avanzar en el diseño de currículums, modelos formativos y propuestas competenciales. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documentos
8.
8 p, 118.8 KB Recerca en Innovació i Gestió de les Organitzacions Educatives [45006] / Rodriguez Gomez, David ; Muñoz Moreno, Jose Luis ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació
Aquest mòdul pretén introduir a l'alumnat en el coneixement i investigació sobre els elements fonamentals dels processos planificació i gestió vinculats al desenvolupament organitzatiu de les institucions de formació. [...]
This module aims to introduce students to the knowledge and research on the key elements of the planning and management related to organizational development training institutions. Specifically, the objectives of this module are: 1. [...]
Este módulo pretende introducir al alumnado en el conocimiento y la investigación sobre los elementos fundamentales de los procesos de planificación y gestión vinculados al desarrollo organizativo de las instituciones de formación. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca en Educació [1548]
3 documentos
9.
5 p, 105.0 KB Pràctiques Externes [44434] / Sala Lorda, Hector ; Valenzuela Garcia, Hugo ; Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa
El caràcter professionalitzador del màster es concreta en l'existència del mòdul de Pràctiques Externes de 15 ECTS, un mòdul semestral obligatori en què l'estudiant realitza 375 hores de treball en l'entitat que li ha estat assignada. [...]
The professional nature of the master's degree is specified in the existence of the External Internship module of 15 ECTS, a compulsory semester module in which the student carries out 375 hours of work in the entity assigned to him. [...]
El carácter profesionalizador del máster se concreta en la existencia del módulo de Prácticas Externas de 15 ECTS, un módulo semestral obligatorio en que el alumnado realiza 375 horas de trabajo en la entidad que le ha sido asignada. [...]

2023-24
Màster Universitari en Emprenedoria i Innovació Social [1476]
3 documentos
10.
3 p, 98.5 KB Pràctiques Externes [44739] / Senar Rosell, Miquel Àngel ; Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria
Els estudiants faran les pràctiques externes en grups de recerca d'empreses (públiques o privades) o en institucions (Centres de recerca i / o departaments universitaris). L'objectiu és introduir els estudiants al mon de la innovació i la recerca perquè coneguin l'entorn professional que trobaran en el futur, tant si volen doctorar-se com si volen treballar en una empresa. [...]
Students will carry out internships in research groups of companies (public or private) or in institutions (Research Centers and/or university departments). The objective is to introduce students to the world of innovation and research so that they know the professional environment they will find in the future, whether they want to get a doctorate or work in a company. [...]
Los estudiantes realizarán las prácticas externas en grupos de investigación de empresas (públicas o privadas) o en instituciones (Centros de investigación y/o departamentos universitarios). El objetivo es introducir a los estudiantes en el mundo de la innovación y la investigación para que conozcan el entorno profesional que encontrarán en el futuro, tanto si quieren doctorarse como si quieren trabajar en una empresa. [...]

2023-24
Màster Universitari en Recerca i Innovació en Ciència i Enginyeria Basades en Computadors [1530]
3 documentos

Materiales académicos : Encontrados 388 registros   1 - 10siguientefinal  ir al registro:
Documentos gráficos y multimedia Encontrados 7 registros  
1.
Projectes d'innovació en la digitalització, estudi i gestió del patrimoni / Perpinyà i Morera, Remei (Escola Superior d'Arxivística i Gestió de Documents) ; Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural
2014
Innovació en la Digitalització, Estudi i Gestió del Patrimoni Documental. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2014
   
2.
Innovació en la digitalització, Estudi i Gestió del Patrimoni Documental / Karatzas, Dimosthenis (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Vilariño Freire, Fernando (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ; Centre de Visió per Computador ; Universitat Autònoma de Barcelona. CORE en Patrimoni Cultural
2014
Innovació en la Digitalització, Estudi i Gestió del Patrimoni Documental. Bellaterra, Cerdanyola del Vallès, : 2014
   
3.
11.7 KB 25 anys d'investigació i innovació en didàctica de les ciències socials / Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats
Exposició amb motiu de la celebració simultània del XXV Simposium Internacional de Didáctica de las Ciencias Sociales, les XI Jornades Internacionals de Recerca en Didàctica de les Ciències Socials i el II Encuentro Iberoamericano de Investigación en Didáctica de las Ciencias sociales, els dies 8, 9 i 10 d'abril de 2014.
2014 (Exposicions bibliogràfiques (Universitat Autònoma de Barcelona. Biblioteca d'Humanitats))  
4.
741x1024, 368.2 KB Innovació : del 16 al 18 de setembre de 2000, Palau de Congressos de Catalunya / Partit dels Socialistes de Catalunya (PSC-PSOE). Congrés (9è : 2000 : Barcelona)
2000  
5.
800x600, 139.6 KB Fotografies de les III Jornades de Campus d'Innovació Docent de la UAB : 20 de setembre de 2006 / Jornades d'Innovació Docent de la UAB (3es : 2006 : Bellaterra, Catalunya) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : UAB, IDES, 2006
15 documentos
6.
1024x682, 143.5 KB Fotografies de les IV Jornades d'Innovació Docent de la UAB : 13 i 20 de setembre de 2007 / Jornades d'Innovació Docent de la UAB (4es : 2007 : Bellaterra, Catalunya) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : UAB, IDES, 2007
48 documentos
7.
1024x681, 235.8 KB Fotografies de les V Jornades d'Innovació Docent de la UAB : 17 i 18 de setembre de 2008 / Jornades d'Innovació Docent de la UAB (5es : 2008 : Bellaterra, Catalunya) ; Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Innovació Docent en Educació Superior
Bellaterra : UAB, IDES, 2008
30 documentos

Fondos personales e institucionales Encontrados 4 registros  
1.
11 p, 7.8 MB Document "Barcelona 2000 1.doc": Comissió nº 2: "Innovació i Coneixement"; Document de Síntesi
1999  
 Acceso restringido a la UAB
2.
5 p, 2.7 MB Carta del Dr. Xavier Testar (Centre d'Innovació Les Cúpules) comunicant algunes claus d'accés i adjuntant Instruccions per a la Instal·lació i Utilització de l'Aplicació "Extractes Ròssec de Projectes de la Fundació..." / Testar, Xavier
1996  
 Acceso restringido a la UAB
3.
4 p, 1.2 MB Carta de Xavier Testar Ymbert (Centre d'Innovació Les Cúpules) a Pere Pascual comunicant-li algunes claus d'accés i adjuntant Instruccions per a la Instal·lació i Utilització de l'Aplicació "Extractes Ròssec de Projectes de la Fundació..." / Centre d'Innovació Les Cúpules
3 juliol 1998  
 Acceso restringido a la UAB
4.
2 p, 699.1 KB Carta de Francesc Santacana (Fundació Bosch i Gimpera) i Xavier Testar (Centre d'Innovació "Les Cúpules") a tot el professorat de la UB sobre la creació d'aquest Centre / Centre d'Innovació Les Cúpules
14 octubre 1996  
 Acceso restringido a la UAB

¿Le interesa recibir alertas sobre nuevos resultados de esta búsqueda?
Defina una alerta personal vía correo electrónico o subscríbase al canal RSS.