1.
|
|
2.
|
10 p, 443.7 KB |
Entorn d'analítiques acadèmiques
/
Cañas Martin, Ivan ;
Martinez Carrascal, Juan Antonio, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Enginyeria de la Informació i de les Comunicacions) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El seguent article tracta de la implementació o d'un entorn d'analítiques academiques en format aplicació web. El projecte engloba dos temes principalment, la programació d'aplicacions web amb la creació d'un servidor web funcional, la implementació d'un client per introduir, demanar i visualitzar dades del servidor i una lleu introducció al tractament de dades amb l'estudi i desenvolupament d'una eina de predicció. The following article is about the implementation of an academic analytics environment in web application format. The project covers two main topics, the programming process of a web application with the creation of a functional web server, implementation of a client to enter, request and view data from the server and a slight introduction to data science with the study and development of a prediction tool. El seguente artículo trata de la implementación o de un entorno de analíticas academicas en formato aplicación web. El proyecto engloba dos temas principalmente, la programación de aplicaciones web con la creación de un servidor web funcional, la implementación de un cliente para introducir, solicitar y visualizar datos del servidor y una leve introducción al tratamiento de datos con el estudio y desarrollo de una herramienta de predicción.
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
3.
|
13 p, 1.2 MB |
Creació d'un dashboard per fer el seguiment del procés d'implantació del ERP de SIGMA Academic
/
Herranz Cayuela, Germán ;
Benítez Fernández, Yolanda, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Ciències de la Computació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Aquest projecte proposa aportar valor a un entorn real, proporcionant mètriques de seguiment del treball realitzat per part de les institucions acadèmiques durant el procés d'implantació en informes gràfics de fàcil comprensió dels diferents mòduls que ofereix SIGMA AIE en el seu servei ERP. [...] This project proposes to add value to a real environment by providing tracking metrics of the work done by academic institutions during the implementation process in easy-to-understand graphic reports of the different modules offered by SIGMA AIE in its ERP service. [...] Este proyecto propone aportar valor a un entorno real, proporcionando métricas de seguimiento del trabajo realizado por parte de las instituciones académicas durante el proceso de implantación en informes gráficos de fácil comprensión de los diferentes módulos que ofrece SIGMA AIE en su servicio ERP. [...]
2023 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
4.
|
197 p, 5.7 MB |
Els trastorns del neurodesenvolupament com predictors del baix rendiment acadèmic
/
Bosch, Rosa ;
Casas Brugué, Miquel, dir.
L'estimació de la prevalença dels Trastorns del Neurodesenvolupament (TND) és essencial per la planificació dels tractaments necessaris per a aquests col·lectius. No obstant això, la recerca epidemiològica ha mostrat una alta variabilitat en els resultats obtinguts arreu dels diferents països, inclosa Espanya. [...] La estimación de la prevalencia de los Trastornos del Neurodesarrollo (TND) es esencial para la planificación de los tratamientos necesarios para estos colectivos. Sin embargo, la investigación epidemiológica ha mostrado una alta variabilidad en los resultados obtenidos en los diferentes países, incluida España. [...] Prevalence estimates of Neurodevelopment disorders (ND) are essential for treatment planning. However, epidemiological research has yielded high variable rates across countries, including Spain. This variability could be explained by methodological issues and the presence of variables that may be related and have not always been taken into account. [...]
2022
|
|
5.
|
126 p, 3.8 MB |
Feedback positiu i negatiu : conèixer i comprendre l'experiència de l'alumnat del grau de pedagogia relacionada amb la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment acadèmic
/
Molist Delisau, Ariadna ;
Martínez Melo, Montserrat, dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de l'Educació ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Departament de Pedagogia Aplicada
El feedback juga un paper clau en l'aprenentatge, però perquè aquest sigui efectiu i assoleixi la seva funció principal requereix que els agents protagonistes s'involucrin. El feedback positiu i negatiu es relaciona amb processos clau com, la motivació, les emocions, l'aprenentatge i el rendiment dels estudiants. [...] El feedback juega un papel clave en el aprendizaje, pero para que este sea efectivo y logre su función principal requiere que los agentes protagonistas se involucren. El feedback positivo y negativo se relaciona con procesos clave como, la motivación, las emociones, el aprendizaje y el rendimiento de los estudiantes. [...] Feedback plays a key role in learning, but for it to be effective and achieve its main function, it requires the leading agents to get involved. Positive and negative feedback can impact the motivation, emotions, learning, and performance of the student. [...]
2022 Grau en Pedagogia [1211]
|
|
6.
|
14 p, 1.3 MB |
Academic Video Conference for students
/
Esteo Belmar, David ;
Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Durante la nueva situación provocada por el COVID-19 escuelas, institutos y universidades se han visto obligadas a modificar de manera excepcional su sistema docente a un modelo telemático, impartiendo las clases a través de herramientas virtuales que, sin previa preparación, provocaban una desconexión entre alumnos y profesores disminuyendo su rendimiento y perdiendo la interacción a la que estábamos acostumbrados en una docencia presencial. [...] During the new situation caused by COVID-19, schools, institutes and universities have been forced to exceptionally modify their teaching system to a telematic model, teaching classes through virtual tools that, without previous preparation, caused a disconnection between students and teachers decreasing their performance and losing the interaction to which we were accustomed in face-to-face teaching. [...] Durant la nova situació provocada per la COVID-19 escoles, instituts i universitats s'han vist obligades a modificar de manera excepcional el seu sistema docent a un model telemàtic, impartint les classes a través d'eines virtuals que, sense preparació prèvia, provocaven una desconnexió entre alumnes i professors disminuint el rendiment i perdent la interacció a la què estàvem acostumats en una docència presencial. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
7.
|
16 p, 3.1 MB |
Academic Video Conference for students
/
Genescà Bordón, Marc ;
Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
Arran de la pandèmia viscuda els dos últims anys i els confinaments domiciliaris que se'n van derivar, les universitats van haver d'adaptar la seva docència presencial per una alternativa telemàtica. [...] Following the pandemic of the last two years and the resulting home confinements, universities have had to adapt their face-to-face teaching to an online alternative. This meant switching from a very well-structured education system to a little-known alternative system, such as online classes. [...] A raíz de la pandemia vivida en los dos últimos años y los confinamientos domiciliarios que se derivaron, las universidades tuvieron que adaptar su docencia presencial por una alternativa telemática. [...]
2022 Enginyeria Informàtica [958]
|
|
8.
|
36 p, 931.6 KB |
Relació entre patrons d'aprenentatge i estrès acadèmic en alumnes de batxillerat en la pandèmia de la COVID-19
/
Diaz Moreno, Adrian ;
García Ravidá, Laura B., dir. ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Psicologia
L'objectiu principal d'aquest estudi és trobar quins patrons d'aprenentatge es defineixen en l'alumnat en el context de la pandèmia de la COVID-19 i la seva relació amb l'estrès acadèmic. En una mostra d'alumnes de batxillerat, s'han mesurat els patrons d'aprenentatge i el nivell d'estrès acadèmic amb proves psicomètriques i s'han realitzat anàlisi de la correlació entre patrons d'aprenentatge i les subescales dels tests d'estrès acadèmic per poder respondre l'objectiu. [...] The main aim of this study is to find out what kind of learning patterns are defined among the High School students within the COVID-19 pandemic context and their relation with the academic stress. Therefore, within a 45 High School students sample, the learning patterns have been measured with the Inventory of Learning Patterns (ILP) and the academic stress level has been measured with the Academic Stress and Stress Coping Questionnaire (CEAU, R-CEA and A-CEA). [...]
2021 Grau en Psicologia [1485]
|
|
9.
|
|
10.
|
742.6 KB |
Academic Video Conference for students
/
Creus González, Víctor ;
Grau Sala, Ramon, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Arquitectura de Computadors i Sistemes Operatius) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Escola d'Enginyeria
El projecte consisteix en la creació d'un prototip d'una plataforma web destinada a la realització de classes virtuals enfocada en la visió del professor. L'objectiu principal es desenvolupar una aplicació web que resulti senzilla i intuïtiva d'utilitzar per a qualsevol professor independentment de les habilitats informàtiques que tingui. [...] The project consists of the creation of a prototype of a web platform for the realization of virtual classes focused on the vision of the teacher. The main objective is to develop a web application that is simple and intuitive to use for any teacher regardless of their computer skills. [...] El proyecto consiste en la creación de un prototipo de una plataforma web destinada a la realización de clases virtuales enfocada en la visión del profesor. El objetivo principal es desarrollar una aplicación web que resulte sencilla e intuitiva de utilizar para cualquier profesor independientemente de las habilidades informáticas que tenga. [...]
2021 Enginyeria Informàtica [958]
|
|