1.
|
119 p, 2.1 MB |
L'estat emocional de les cooperatives de comunicació : cures, responsabilitat social i vida entre l'Economia Social Solidària i el capitalisme
/
Carcolse Patón, Judit ;
Garcia Hernández, Rosa, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
En el marc de l'Economia Social i Solidària (ESS) es parla sovint de posar les persones al centre i de cures, però, a la pràctica hi ha alguns sectors com el de les cooperatives de comunicació que es troben emocionalment al límit i amb la sensació de fluctuar entre dos mons: el de l'Economia Social i Solidària versus el capitalisme. En el marco de la Economía Social y Solidaria (ESS) se habla frecuentemente de poner a las personas en el centro y de cuidados, pero en la práctica hay algunos sectores como el de las cooperativas de comunicación que se encuentran emocionalmente al límite y con la sensación de fluctuar entre dos mundos: economía social versus capitalismo. Within the framework of Social and Solidarity Economy (SSE), there is often talk of putting people at the center and of care. However, in practice, there are certain sectors such as cooperative communication that find themselves emotionally on the edge, with the feeling of fluctuating between two worlds: social economy versus capitalism.
2023 Postgrau en Economia Social i Solidària: Desenvolupament Local, Cooperativisme i Transformació Social [3780]
|
|
2.
|
202 p, 2.6 MB |
Plan de comunicación para la reapertura de la librería-cafetería Cultura2
/
Puigmartí Franco, Alejandra ;
Sánchez Rodríguez, Elsa ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte s'enfoca en la creació d'un pla de comunicació per a la reobertura de Cultura2, una llibreria-cafeteria amb el propòsit de convertir-se en un referent cultural a la ciutat de Vilanova i la Geltrú. [...] El proyecto se enfoca en la creación de un Plan de Comunicación para la reapertura de Cultura2, una librería-cafetería con el propósito de convertirse en un referente cultural en la ciudad de Vilanova i la Geltrú. [...] The project focuses on the creation of a communication plan for the reopening of Cultura2, a bookstore-cafe with the aim of becoming a cultural reference in the city of Vilanova i la Geltrú. Market research, environment and branding are conducted, along with an effective strategy, visual rebranding, and communication predominantly using owned media.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
3.
|
194 p, 51.9 MB |
Puerto de Indias : reestructuración de la identidad visual y la comunicación de la ginebra sevillana
/
Pradas Miranda, Júlia ;
Rodríguez Hidalga, Rubén ;
Alavedra Comas, Jordi, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
L'objectiu d'aquest projecte és analitzar i reestructurar la comunicació de la marca Puerto de Indias i dotar-la d'un nou concepte creatiu, mitjançant un treball d'investigació profund sobre la marca i l'entorn des del punt de vista del màrqueting, la comunicació i el disseny; l'elaboració d'un pla de marketing i la redacció d'un brief que sigui el punt de partida de la nova comunicació. El objetivo de este proyecto es analizar y reestructurar la comunicación de la marca Puerto de Indias y dotarla de un nuevo concepto creativo, mediante un trabajo de investigación profundo sobre la marca y el entorno desde el punto de vista del marketing, la comunicación y el diseño; la elaboración de un plan de marketing y la redacción de un brief que sea el punto de partida de la nueva comunicación. The aim of this project is to analyze and restructure the communication of Puerto de Indias brand and provide it with a new creative concept, through a research work on the brand and the business environment from a marketing, communication and design perspective; creating a marketing plan and writing a brief that sets the starting point of the new communication.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
4.
|
238 p, 34.8 MB |
Creación de una app sobre información política para jóvenes : plan de marketing y comunicacion de Democratiam
/
Javierre Oliván, Ventura ;
Serrano Mata, Carla ;
Galvany Sánchez, Carla, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El projecte tracta de crear una aplicació mòbil que informi de l'actualitat política de forma interactiva i entretinguda, orientada als joves, amb la seva estratègia de marca, pla de màrqueting i estratègia de comunicació corresponents. El proyecto trata de la creación de una aplicación móvil que informe de la actualidad política de forma interactiva y entretenida, orientada a los jóvenes, con su estrategia de marca, plan de marketing y estrategia de comunicación correspondientes. The project aims to create a mobile application that informs about current political events in an interactive and entertaining way, oriented to young people, with its corresponding brand strategy, marketing plan and communication strategy.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
5.
|
81 p, 1.5 MB |
Plan de empresa y comunicación para Paréntesis
/
González Martín, Laura ;
Guerrero Moya, Alejandra ;
Miralles Martín, Paula ;
Reyes González, Maria ;
Salvador Yufera, Paula ;
Enrique, Ana Ma. (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
En aquest treball, s'ha desenvolupat un pla d'empresa i un pla de comunicació pel projecte d'una startup: Paréntesis. Aquest es planteja com un local d'oci, en concret un videoclub, ubicat a la ciutat de Barcelona. [...] En este trabajo, se ha desarrollado un plan de empresa y un plan de comunicación para el proyecto de una startup: Paréntesis. Este se plantea como un local de ocio, en concreto un videoclub, ubicado en la ciudad de Barcelona. [...] This paper develops a business and communication plan for a startup project: Paréntesis, which is presented as a new leisure local, in particular a videoclub, based in Barcelona city. Paréntesis mixes cinema and video games in order to accomplish its purpose: bring the young people a break in their frenetic routine.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
6.
|
133 p, 2.9 MB |
Proposta per al Radical Market : rebranding, replantejament de l'esdeveniment i campanya de comunicació per a l'edició 2024
/
Dilmé Collell, Júlia ;
Trull Cabas, Sandra ;
Enrique, Ana Ma. (Ana María), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte de fi de grau està encarat a la creació de la campanya comunicativa de l'edició 2024 del Radical Market Barcelona. Per fer-ho, s'ha partit d'un anàlisi de la marca i del mercat i, un cop detectats els punts forts i els punts dèbils, s'ha plantejat una nova identitat corporativa, és a dir, unes noves bases amb perdurabilitat temporal. [...] Este proyecto de fin de grado está encarado a la creación de la campaña comunicativa de la edición 2024 del Radical Market Barcelona. Para hacerlo, se ha partido de un análisis de la marca y del mercado y, una vez detectados los puntos fuertes y los puntos débiles, se ha planteado una nueva identidad corporativa, es decir, unas nuevas bases con perdurabilidad temporal. [...] This final degree project is aimed at creating the communication campaign for the 2024 edition of the Radical Market Barcelona. In order to do this, the first step has been an analysis of the brand and the market and, once the strong points and weak points have been detected, a new corporate identity has been proposed, that is to say, new bases with temporary durability. [...]
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
7.
|
241 p, 2.8 MB |
Rebranding i pla de la comunicació de la marca Bosanova : la clau per arribar al públic jove
/
Coloma Purroy, Carla ;
Jiménez Nieto, Mireia ;
Martínez Moreno, Alejandro, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte se centra a fer un extensa anàlisi de la marca Bosanova del qual s'extreuen unes conclusions. A partir d'aquí es realitza, en primer lloc, un rebranding que actualitza i rejoveneix la imatge de la marca i, en segon lloc, un pla de comunicació que servirà per comunicar aquest canvi d'identitat al públic i per apropar-se al nou target definit a través de les accions definides en el pla. Este proyecto se centra a hacer un extenso análisis de la marca Bosanova del cual se extraen unas conclusiones. A partir de aquí se realiza, en primer lugar, un rebranding que actualiza y rejuvenece la imagen de la marca y, en segundo lugar, un plan de comunicación que servirá para comunicar este cambio de identidad al público y para acercarse al nuevo target definido a través de las acciones definidas en el plan. This project focuses on an extensive analysis of the Bosanova brand from which conclusions are drawn. On this basis, it is carried out, firstly, a rebranding that updates and rejuvenates the image of the brand and, secondly, a communication plan that will serve to communicate this change of identity to the public and to approach the new target defined through the actions defined in the plan.
2023 Grau en Publicitat i Relacions Públiques [972]
|
|
8.
|
87 p, 6.8 MB |
Creació d'un Pla de comunicació per a Salud Con Perspectiva
/
Chimenos Dalmau, Júlia ;
Places Fernando, Mireya, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Creació d'un Pla de Comunicació per al projecte Salud Con Perspectiva de l'ONG Igualitàrium. A través d'una exhaustiva recerca de l'entorn i anàlisi de la competència, en aquest treball es tracen les millors estratègies i es creen les bases per a la comunicació externa d'aquest nou projecte emergent. [...] Creación de un Plan de Comunicación para el proyecto Salud Con Perspectiva de la ONG Igualitàrium. A través de una exhaustiva búsqueda del entorno y análisis de la competencia, en este trabajo se trazan las mejores estrategias y se sientan las bases para la comunicación externa de este nuevo proyecto emergente. [...] Creation of a Communication Plan for the Salud Con Perspectiva project of the NGO Igualitàrium. Through an exhaustive research of the environment and an analysis of the competition, in this work the best strategies are drawn up and the foundations are created for the external communication of this new emerging project. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
9.
|
93 p, 1.1 MB |
El proceso de digitalización en el mundo de la comunicación : desafíos presentes y futuros
/
Prado Terón, David ;
Tejedor, Santiago, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Montagut Martínez, Albert, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Periodisme i de Ciències de la Comunicació) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
El món de la comunicació està vivint una constant transformació des de l'arribada d'Internet. La digitalització ha portat amb si nous canals de comunicació i nous formats audiovisuals molt atractius, especialment per a les generacions més joves. [...] El mundo de la comunicación está viviendo una constante transformación desde la llegada de Internet. La digitalización ha traído consigo nuevos canales de comunicación y nuevos formatos audiovisuales muy atractivos, especialmente para las generaciones más jóvenes. [...] The world of communication is undergoing a constant transformation since the advent of the Internet. Digitalization has brought with it new communication channels and new audiovisual formats that are very attractive, especially for the younger generations. [...]
2023 Grau en Periodisme [1432]
|
|
10.
|
246 p, 16.1 MB |
Pla de comunicació pel col·lectiu musical Chäckra
/
Martínez Bigorra, Júlia ;
Silva García, Clàudia ;
Barrio Fraile, Estrella, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual) ;
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Aquest projecte tracta d'un Pla de comunicació pel col·lectiu musical emergent barceloni Chäckra. Consta d'una part de context del panorama urbà espanyol, investigació del públic objectiu i la competencia i una anàlisi dels necessitats de comunicació amb el seu pla d'accions pertanyent. Este proyecto trata de un Plan de comunicación para el colectivo musical emergente barcelonés Chäckra. Consta de una parte de contexto del panorama urbano español, la investigación del público objetivo y la competencia y un análisis de las necesidades de comunicación con su plan de acciones perteneciente. This project aims to settle a Strategic Communication Plan for the emerging musical collective from Barcelona Chäckra. lt includes a section regarding the Spanish urban music scene, a research on the target audience and competition and an analysis of the communication needs with its tailored action plan.
2023 Grau en Comunicació de les Organitzacions [1422]
|
|